Процедура закупівлі оголошена 28.03.2025 16:54. Дата останніх змін - 15.05.2025 00:00
Енергосервіс будівлі Кам'янець-Подільського закладу дошкільної освіти № 9 "Барвистий віночок" Кам'янець-Подільської міської ради Хмельницької області (м. Кам'янець-Подільський, вул. Миколи Гордійчука, 7) -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-03-28-012199-a | |
| ID | d2dd3abe67b14808b9891a70b368132e |
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Управління освіти і науки Кам'янець-Подільської міської ради Хмельницької області | |
| Облікова ставка НБУ | 15.5% | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги для закупівлі енергосервісу |
Закупівля оголошена
28.03.25
Період уточнень
до 25.04.25
Період оскаржень
до 01.05.25
Подання пропозицій
до 05.05.25
Прекваліфікація
з 05.05.2025
Оскарження прекваліфікації
до 15.05.2025
Закупівля не відбулась
15.05.25
08.04.2025, 16:15
Щодо умов тендерної документації
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику! Звертаємось до Вас з метою усунення дискримінаційних вимог тендерної документації. Детально проаналізувавши тендерну документацію, ми звернули увагу на наявність в ній дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель та обмежують коло потенційних учасників, зокрема новостворених компаній, що мають належну кваліфікацію, технічні та кадрові ресурси, але не мають змоги підтвердити досвід виконання аналогічних енергоефективних заходів лише через короткий строк діяльності.
Так, у тендерній документації міститься вимога щодо підтвердження досвіду виконання технічних та організаційних енергозберігаючих (енергоефективних) та інших заходів, яка значно звужує конкуренцію та суперечить принципам рівності учасників.
Частиною першою статті 5 Закону «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним
Крім того, стаття 3 Закону України «Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації» прямо не зобов’язує Замовника, а лише зазначає можливість встановлення такого кваліфікаційного критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання технічних та організаційних енергозберігаючих (енергоефективних) та інших заходів.
У зв’язку з викладеним, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити з ТД вимоги щодо кваліфікаційного критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання технічних та організаційних енергозберігаючих (енергоефективних) та інших заходів.
Так, у тендерній документації міститься вимога щодо підтвердження досвіду виконання технічних та організаційних енергозберігаючих (енергоефективних) та інших заходів, яка значно звужує конкуренцію та суперечить принципам рівності учасників.
Частиною першою статті 5 Закону «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним
Крім того, стаття 3 Закону України «Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації» прямо не зобов’язує Замовника, а лише зазначає можливість встановлення такого кваліфікаційного критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання технічних та організаційних енергозберігаючих (енергоефективних) та інших заходів.
У зв’язку з викладеним, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити з ТД вимоги щодо кваліфікаційного критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання технічних та організаційних енергозберігаючих (енергоефективних) та інших заходів.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 10.04.2025, 10:09)
Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Замовником буде розглянуто Ваше звернення та у разі потреби буде внесено зміни до тендерної документації.
09.04.2025, 14:05
щодо розрахунку додатку 1
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник! Просимо Вас перевірити та внести відповідні зміни щодо розрахунку річного базового рівня споживання теплової та електричної енергії, які зазначено у Додатку № 1 до тендерної документації (сума помісячних показників не відповідає річному базовому рівню споживання або річний базовий рівень споживання не відповідає помісячним показникам).
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 10.04.2025, 10:10)
Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Замовником буде розглянуто Ваше звернення та у разі потреби буде внесено зміни до тендерної документації.