Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 08.05.2025 14:12. Дата останього редагування моніторингу 23.05.2025 14:45

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2025-05-08-000128  
ID acae98f104124b26a28a0ab7ef7d4890  

Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Моніторинг опубліковано
08.05.25
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АСТОРІКА ТРЕЙД» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами моніторингу з питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації̈ про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності його розміщення та виконання учасником; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публікації 16.05.2025 11:44  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 16 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації̈ про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій учасників; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності його розміщення та виконання учасником; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Комунального підприємства "Харківські теплові мережі" закупівлю в інтересах яких проведено Комунальним підприємством «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» (далі – Замовник, який проводить закупівлю, Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 28.03.2025 року № 10/2, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 07.04.2025 року, тендерні пропозиції Приватного Підприємства ГРАВІЛОН (далі – ПП ГРАВІЛОН, Учасник), ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ  "МАРЛІН ІНК" (далі – ТОВ  "МАРЛІН ІНК", Учасник), ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЗК №1" (далі – ТОВ "ТЗК №1", Учасник), ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕРКУРІКО" (далі – ТОВ "МЕРКУРІКО", Учасник), ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОВ "АСТОРІКА ТРЕЙД" (далі - ТОВ "АСТОРІКА ТРЕЙД" — Учасник, Переможець), вимога про усунення невідповідностей до 01.05.2025 надана ТОВ "АСТОРІКА ТРЕЙД", протокол розкриття тендерних пропозицій від 07.04.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 01.05.2025 року № 10/10, повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 01.05.2025 року, Договір від 12.05.2025 № 27051202 (далі – Договір), пояснення та документи Замовника надані 14.05.2025 року. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ "АСТОРІКА ТРЕЙД" встановлено наступне. Відповідно   до умов Додатку №1 «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та документи на підтвердження вимог до предмета закупівлі» (далі — Додаток №1) до тендерної документації Учасник повинен надати заповнений та підписаний Учасником Додаток 1. Одночасно, форма Таблиці 2, що передбачена Додатком 1 до тендерної документації містить для заповнення графу «Найменування запропонованого товару»., а також примітку стосовно цієї графи: «* Учасником зазначається найменування запропонованого товару (у т.ч. тип/марка/артикул тощо за наявності). При цьому, учасником ТОВ «АСТОРІКА ТРЕЙД» надано заповнений та підписаний Додаток №1 до тендерної документації, в Таблиці 2 якого, у графі «Найменування запропонованого товару» зазначено наступне: - щодо щебня фракції понад 5 до 20 мм - «Щебінь»; - щодо щебня фракції понад 20 до 40 мм «Щебінь гранітний фракція понад 5 до 20 мм вкл». Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно - східного офісу Держаудитслужби від 13.05.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно вищевикладеного. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 29.04.2025 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, наступного змісту: «…в назві запропонованого товару є найменування «Щебінь», що відповідає умовам тендерної документації. Інформація зазначена в у графі «Найменування запропонованого товару» Таблиці 2 не впливає на зміст тендерної пропозиції. Будь-які додаткові позначення у назві запропонованого (наприклад, «Щебінь марки 100», «Щебінь якісний», «Щебінь гранітний фракція понад 5 до 20 мм вкл» або «Щебінь гранітний фракція понад 20 до 40 мм вкл» тощо), згідно тендерної документації не вимагались, а тому розгляду та оцінці при кваліфікації пропозиції учасника не підлягають.  Учасник в таблиці 2 «Технічна пропозиція» для першої номенклатурної позиції «Щебінь» у колонці «Технічні характеристики запропонованого товару» за показником «Фракція» зазначив «понад 5 до 20 мм вкл», для другої номенклатурної позиції «Щебінь» за показником «Фракція» вказав «понад 20 до 40 мм вкл» та надав паспорти якості № 213 та № 214, які підтверджують зазначену інформацію. Таким чином, Учасник виконав вимоги тендерної документації". Однак, пояснення Замовника не спростовує порушення пункту 43 Особливостей. Крім того, твердження: «Будь-які додаткові позначення у назві запропонованого (наприклад, «Щебінь марки 100», «Щебінь якісний», «Щебінь гранітний фракція понад 5 до 20 мм вкл» або «Щебінь гранітний фракція понад 20 до 40 мм вкл» тощо), згідно тендерної документації не вимагались» не відповідають дійсності. Оскільки Замовник ЧІТКО ВСТАНОВИВ вимогу щодо надання заповненої Таблиці 2 з примітками стосовно необхідності зазначати Учасником найменування запропонованого товару (у т.ч. тип/марка/артикул тощо за наявності). Враховуючи, що ДСТУ Б В.2.7-74-98 «Будівельні матеріали. Крупні заповнювачі природні, із відходів промисловості, штучні для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій та робіт. Класифікація» або еквівалент та ДСТУ Б В.2.7-75-98 «Будівельні матеріали. Щебінь та гравій щільні природні для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій та робіт. Технічні умови» або еквівалент» передбачає наявність марки щебню, відсутність в графі «Найменування запропонованого товару» інформації щодо марки суперечить вимогам Додатку №1 до тендерної документації. Крім того, найменування «Щебінь гранітний фракція понад 5 до 20 мм вкл» в інформації, що фактично стосується щебня фракції понад 20 до 40 мм не відповідає вимогам Додатку №1 до тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, Замовник на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (щодо помилки, виправлення якої не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо) учаснику ТОВ «АСТОРІКА ТРЕЙД» та тим самим не надав можливість учаснику усунути невідповідності в інформації та/або документах, які надані учасником процедури закупівлі на виконання вимог тендерної пропозиції.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 16.05.2025 11:44  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис Надання інформації щодо виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2025-03-28-005757-a  
Дата редагування  
Дата створення 23.05.2025 14:45  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.05.2025 № 153 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 07.05.2025 № 003100-18/5618-2025 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М. від 08.05.2025 року В.о. начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 08.05.2025 № 153 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 5 UA-2025-03-28-005757-a 28.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 08.05.2025 00:00  
Дата публікації 08.05.2025 15:19  
Дата створення 08.05.2025 15:19  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40478572  
Адреса організації Ukraine, Харків  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 97) 292-78-60
o.i.tymoshenko@dasu.gov.ua 

Учасники моніторингу

Назва організації ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40478572  
Адреса організації Ukraine, Харків  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 50) 915-28-71
n.v.kukuiashna@dasu.gov.ua 

Дати та терміни

Період моніторингу 08.05.2025 15:19 - 30.05.2025 00:00  
Дата публікації висновку про результати 16.05.2025 11:44 - 31.05.2025 00:00