Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 08.05.2025 14:12. Дата последнего редактирования мониторинга 23.05.2025 14:45

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2025-05-08-000128  
ID acae98f104124b26a28a0ab7ef7d4890  

Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка

Мониторинг опубликован
08.05.25
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АСТОРІКА ТРЕЙД» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами моніторингу з питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації̈ про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності його розміщення та виконання учасником; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публикации 16.05.2025 11:44  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 16 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації̈ про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій учасників; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності його розміщення та виконання учасником; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Комунального підприємства "Харківські теплові мережі" закупівлю в інтересах яких проведено Комунальним підприємством «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» (далі – Замовник, який проводить закупівлю, Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 28.03.2025 року № 10/2, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 07.04.2025 року, тендерні пропозиції Приватного Підприємства ГРАВІЛОН (далі – ПП ГРАВІЛОН, Учасник), ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ  "МАРЛІН ІНК" (далі – ТОВ  "МАРЛІН ІНК", Учасник), ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЗК №1" (далі – ТОВ "ТЗК №1", Учасник), ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕРКУРІКО" (далі – ТОВ "МЕРКУРІКО", Учасник), ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОВ "АСТОРІКА ТРЕЙД" (далі - ТОВ "АСТОРІКА ТРЕЙД" — Учасник, Переможець), вимога про усунення невідповідностей до 01.05.2025 надана ТОВ "АСТОРІКА ТРЕЙД", протокол розкриття тендерних пропозицій від 07.04.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 01.05.2025 року № 10/10, повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 01.05.2025 року, Договір від 12.05.2025 № 27051202 (далі – Договір), пояснення та документи Замовника надані 14.05.2025 року. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ "АСТОРІКА ТРЕЙД" встановлено наступне. Відповідно   до умов Додатку №1 «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та документи на підтвердження вимог до предмета закупівлі» (далі — Додаток №1) до тендерної документації Учасник повинен надати заповнений та підписаний Учасником Додаток 1. Одночасно, форма Таблиці 2, що передбачена Додатком 1 до тендерної документації містить для заповнення графу «Найменування запропонованого товару»., а також примітку стосовно цієї графи: «* Учасником зазначається найменування запропонованого товару (у т.ч. тип/марка/артикул тощо за наявності). При цьому, учасником ТОВ «АСТОРІКА ТРЕЙД» надано заповнений та підписаний Додаток №1 до тендерної документації, в Таблиці 2 якого, у графі «Найменування запропонованого товару» зазначено наступне: - щодо щебня фракції понад 5 до 20 мм - «Щебінь»; - щодо щебня фракції понад 20 до 40 мм «Щебінь гранітний фракція понад 5 до 20 мм вкл». Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно - східного офісу Держаудитслужби від 13.05.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно вищевикладеного. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 29.04.2025 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, наступного змісту: «…в назві запропонованого товару є найменування «Щебінь», що відповідає умовам тендерної документації. Інформація зазначена в у графі «Найменування запропонованого товару» Таблиці 2 не впливає на зміст тендерної пропозиції. Будь-які додаткові позначення у назві запропонованого (наприклад, «Щебінь марки 100», «Щебінь якісний», «Щебінь гранітний фракція понад 5 до 20 мм вкл» або «Щебінь гранітний фракція понад 20 до 40 мм вкл» тощо), згідно тендерної документації не вимагались, а тому розгляду та оцінці при кваліфікації пропозиції учасника не підлягають.  Учасник в таблиці 2 «Технічна пропозиція» для першої номенклатурної позиції «Щебінь» у колонці «Технічні характеристики запропонованого товару» за показником «Фракція» зазначив «понад 5 до 20 мм вкл», для другої номенклатурної позиції «Щебінь» за показником «Фракція» вказав «понад 20 до 40 мм вкл» та надав паспорти якості № 213 та № 214, які підтверджують зазначену інформацію. Таким чином, Учасник виконав вимоги тендерної документації". Однак, пояснення Замовника не спростовує порушення пункту 43 Особливостей. Крім того, твердження: «Будь-які додаткові позначення у назві запропонованого (наприклад, «Щебінь марки 100», «Щебінь якісний», «Щебінь гранітний фракція понад 5 до 20 мм вкл» або «Щебінь гранітний фракція понад 20 до 40 мм вкл» тощо), згідно тендерної документації не вимагались» не відповідають дійсності. Оскільки Замовник ЧІТКО ВСТАНОВИВ вимогу щодо надання заповненої Таблиці 2 з примітками стосовно необхідності зазначати Учасником найменування запропонованого товару (у т.ч. тип/марка/артикул тощо за наявності). Враховуючи, що ДСТУ Б В.2.7-74-98 «Будівельні матеріали. Крупні заповнювачі природні, із відходів промисловості, штучні для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій та робіт. Класифікація» або еквівалент та ДСТУ Б В.2.7-75-98 «Будівельні матеріали. Щебінь та гравій щільні природні для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій та робіт. Технічні умови» або еквівалент» передбачає наявність марки щебню, відсутність в графі «Найменування запропонованого товару» інформації щодо марки суперечить вимогам Додатку №1 до тендерної документації. Крім того, найменування «Щебінь гранітний фракція понад 5 до 20 мм вкл» в інформації, що фактично стосується щебня фракції понад 20 до 40 мм не відповідає вимогам Додатку №1 до тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, Замовник на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (щодо помилки, виправлення якої не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо) учаснику ТОВ «АСТОРІКА ТРЕЙД» та тим самим не надав можливість учаснику усунути невідповідності в інформації та/або документах, які надані учасником процедури закупівлі на виконання вимог тендерної пропозиції.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 16.05.2025 11:44  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Надання інформації щодо виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2025-03-28-005757-a  
Дата редактирования  
Дата создания 23.05.2025 14:45  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.05.2025 № 153 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 07.05.2025 № 003100-18/5618-2025 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М. від 08.05.2025 року В.о. начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 08.05.2025 № 153 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 5 UA-2025-03-28-005757-a 28.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА  
Дата решения о начале мониторинга 08.05.2025 00:00  
Дата публикации 08.05.2025 15:19  
Дата создания 08.05.2025 15:19  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40478572  
Адрес компании Ukraine, Харків  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 97) 292-78-60
o.i.tymoshenko@dasu.gov.ua 

Название организации ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40478572  
Адрес компании Ukraine, Харків  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 50) 915-28-71
n.v.kukuiashna@dasu.gov.ua 

Даты и сроки

Период мониторинга 08.05.2025 15:19 - 30.05.2025 00:00  
Дата публикации решения о результатах 16.05.2025 11:44 - 31.05.2025 00:00