Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 28.03.2025 09:54. Дата останніх змін - 13.05.2025 09:56

Офісні меблі

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-28-001788-a  
ID 06376961cbc3454093d1b1df26d7d98d  
Загальна очікувана вартість закупівлі
240`322.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3036 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ  
Загальна очікувана вартість закупівлі 240`322.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
28.03.25
Період уточнень
до 03.04.25
Подання пропозицій
до 08.04.25
Аукціон
09.04.25
Кваліфікація переможця
з 09.04.25
Пропозиції розглянуті
з 10.04.25
Завершена
13.05.25

Специфікація закупівлі

Лот №1. Офісні меблі

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 240`322.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 1`202.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 09.04.2025 11:26 - 09.04.2025 12:01  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Розрахунки за Товар, що поставляється Замовником, проводяться в безготівковому порядку шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати прийняття Товару Замовником, факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Виконавця та Замовника на відповідній видатковій накладній.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Стіл письмовий 1200*600*750
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штука
2)
Шафа для одягу 2170*540*800 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 15 штука
3)
Шафа для паперів 800*2170*350 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 15 штука
4)
Стіл комп’ютерний 1200*700*750 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 13 штука
5)
Стілець IZO
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 50 штука

Тендерна документація

Технічний опис предмету закупівлі
Додаток 2 Технічні вимоги.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.03.2025 09:54
Версія документу від: 28.03.2025 09:54
ID: aaa5a0abe1c1423d83e6e938aaa04335
Тендерна документація
Оголошення Меблі.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.03.2025 09:54
Версія документу від: 28.03.2025 09:54
ID: ef00dd054fbc4520b19a3fa2965b491a
Проект договору
Договір.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.03.2025 09:54
Версія документу від: 28.03.2025 09:54
ID: 1b28af3600404248b6bc22b763623f60
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.03.2025 09:55
Версія документу від: 28.03.2025 09:55
ID: ee9f52dff1814f35b727ae84f90ccf5b
Нетипізований документ
audit_06376961cbc3454093d1b1df26d7d98d_262bbed2bed045a39be38bdf590b7327.yaml
Завантажено в ЦБД Prozorro: 09.04.2025 12:01
Версія документу від: 09.04.2025 12:01
ID: ca4cc873aae74e3184726d628faab9d3

Параметри тендеру

Дати та строки

Дата публікації 28.03.2025 09:55  
Завершення періоду уточнень 03.04.2025 09:44  
Початок періоду прийому пропозицій 03.04.2025 09:44  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 08.04.2025 09:44  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3036 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 23316220  
Юридична адреса 49021, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул.Пожежна, будинок 35  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 09.04.2025 12:01
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
179`780.00
Гривня з ПДВ
2
ПП "ЦИТАДЕЛЬ М"
ID: 716558d05e5440b8b9d79880c056da45
218`000.00
Гривня з ПДВ
3
ТОВ "Епіцентр К"
ID: 6221e78f30514e07947bebfb909677ec
179`778.00
Гривня з ПДВ
4
186`000.00
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

Офісні меблі
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
179`778.00
Гривня з ПДВ
Переможець
10.04.2025 08:01
3
186`000.00
Гривня з ПДВ
Не розглядався
4
218`000.00
Гривня з ПДВ
Не розглядався

Повідомлення про намір укласти договір

Офісні меблі
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВ "Епіцентр К"
Код ЄДРПОУ: 32490244
179`778.00
Гривня з ПДВ
10.04.2025
08:01

Укладені договори

Офісні меблі
Номер договору
№372 КЕС
Дата підписання
09.05.2025
Дата початку дії
09.05.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
179`778.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
149`815.05 Гривня