Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 27.03.2025 15:04. Дата останніх змін - 02.06.2025 17:13

Різці з механічним кріпленням пластин

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-27-008063-a  
ID 15657095b378479f88a2536039a520ca  
Загальна очікувана вартість закупівлі
6`349`626.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 6`349`626.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
27.03.25
Період уточнень
до 02.04.25
Подання пропозицій
до 07.04.25
Аукціон
08.04.25
Кваліфікація переможця
з 08.04.25
Пропозиції розглянуті
з 02.06.25

Специфікація закупівлі

Лот №1. Лот 1.

Різці з механічним кріпленням пластин

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 6`349`626.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 31`748.13 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 08.04.2025 12:43 - 08.04.2025 13:12  

Умови оплати згідно із договором

Подія Дата виставлення рахунку  
Опис Попередня оплата 50% (п’ятдеcят) від вартості Товару протягом 10 календарних днів з дати отримання рахунку на відповідну суму.  
Тип оплати Аванс  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 50%  
Період 10 календарні дні  
Подія Поставка товару  
Опис Остаточний розрахунок 50% вартості Товару протягом 10 календарних днів після отримання Товару, підписання Сторонами видаткової накладної та отримання позитивного висновку вхідного контролю на Товар на території Покупця.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 50%  
Період 10 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Різці з механічним кріпленням пластин
Класифікація за ДК 021:2015: 42670000-3 - Частини та приладдя до верстатів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.08.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5095 штука

Тендерна документація

Проект договору
Проект договору.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 15:04
Версія документу від: 27.03.2025 15:04
ID: 688468e143b141d99f5665197676ca18
Тендерна документація
КД Різці з механічним кріпленням пластин.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 15:04
Версія документу від: 27.03.2025 15:04
ID: 250db8b54eaa4c20a4c400e29eba72c1
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 15:04
Версія документу від: 27.03.2025 15:04
ID: 985e5c114f3c4a298da6aa6f545f6e0e
Нетипізований документ
audit_15657095b378479f88a2536039a520ca_8b11a330359941c0afd53f6727d595a1.yaml
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.04.2025 13:12
Версія документу від: 08.04.2025 13:12
ID: 435c154fe2ee48a6997e9b223ea472c9

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
Критерій відноситься до лоту Лот 1.
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю (Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить 5% від ціни цього Договору про закупівлю.) Очікуване значення: 5 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.03.2025
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на (Ця гаранитія набуває чинності з дати підписання (кінцева дата повинна перевищувати строк дії Договору не менше ніж на один місяць).) Очікуване значення: 30 день
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.03.2025
Форма забезпечення: Гарантія фінансової установи
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.03.2025

Дати та строки

Дата публікації 27.03.2025 15:04  
Завершення періоду уточнень 02.04.2025 10:00  
Початок періоду прийому пропозицій 02.04.2025 11:00  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 07.04.2025 14:00  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 08305644  
Юридична адреса Україна  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 08.04.2025 13:12
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
6`343`517.50
Гривня без ПДВ
3
6`256`459.50
Гривня без ПДВ

Протокол розкриття

Лот 1.
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
2
6`256`459.50
Гривня без ПДВ
Не розглядався

Повідомлення про намір укласти договір

Лот 1.
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
Приватне акціонерне товариство "Дніпропетровський інженерно-техничний центр "Контакт"
Код ЄДРПОУ: 13428292
4`177`720.00
Гривня без ПДВ
02.06.2025
17:13