Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 26.03.2025 14:48. Дата останніх змін - 16.05.2025 11:38

Капітальний ремонт покрівлі пождепо на чотири виїзди (основна будівля) ГУ ДСНС України в Житомирській області за адресою: м. Житомир, вул. Героїв Пожежників, 67-б (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-26-008939-a  
ID 688457e8a6654d3a8cafb168914b5e7f  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-03-26-004308-a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
2`979`857.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області  
Загальна очікувана вартість закупівлі 2`979`857.00 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 14`899.28 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля робіт  
Закупівля оголошена
26.03.25
Період уточнень
до 09.04.25
Період оскаржень
до 09.04.25
Подання пропозицій
до 12.04.25
Аукціон
14.04.25
Кваліфікація переможця
з 14.04.25
Пропозиції розглянуті
з 06.05.25
Завершена
16.05.25

Специфікація закупівлі

Лот №1. Капітальний ремонт покрівлі пождепо на чотири виїзди (основна будівля) ГУ ДСНС України в Житомирській області за адресою: м. Житомир, вул. Героїв Пожежників, 67-б

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 2`979`857.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 29`798.57 Гривня  
Електронна банківська гарантія 14`899.28 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 14.04.2025 14:04 - 14.04.2025 14:39  

Умови оплати згідно із договором

Подія Виконання робіт  
Опис Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися із урахуванням положень Загальних умов на підставі актів приймання виконаних робіт (ф. КБ-2в) проміжними платежами в міру виконання робіт по мірі надходження коштів Замовнику з державного бюджету. Підрядник визначає обсяги та вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, та готує відповідні документи і подає їх для підписання Замовнику протягом 2 днів після виконання робіт. Замовник зобов'язаний підписати подані Підрядником документи, що підтверджують виконання робіт, або обґрунтувати причини відмови від їх підписання протягом 7 днів з дня одержання. Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 10 календарних днів з дня підписання документів Замовником.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Капітальний ремонт покрівлі пождепо на чотири виїзди (основна будівля) ГУ ДСНС України в Житомирській області за адресою: м. Житомир, вул. Героїв Пожежників, 67-б
Класифікація за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10006, Україна, Житомирська область, Житомирський район, місто Житомир, вул. Героїв Пожежників, будинок 67-б
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.09.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота

Тендерна документація

Критерії прийнятності
Додаток 2 до тендерної документації_ремонт покрівлі_нова редакція від 06.04.2025.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.04.2025 13:58
Версія документу від: 06.04.2025 13:58
ID: 700820a51de245529e35caa60a186bf7
Критерії прийнятності
Додаток 2 до тендерної документації_ремонт покрівлі_нова редакція.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 15:53
Версія документу від: 04.04.2025 15:53
ID: 700820a51de245529e35caa60a186bf7
Критерії прийнятності
Додаток 2 до тендерної документації_ремонт покрівлі.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.03.2025 14:48
Версія документу від: 26.03.2025 14:48
ID: 700820a51de245529e35caa60a186bf7
Критерії прийнятності
Додаток 3 до тендерної документації_ремонт покрівлі_нова редакція від 06.04.2025.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.04.2025 13:58
Версія документу від: 06.04.2025 13:58
ID: 1c87a47b88b64177aacc0167529dedef
Критерії прийнятності
Додаток 3 до тендерної документації_ремонт покрівлі.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 15:53
Версія документу від: 04.04.2025 15:53
ID: 1c87a47b88b64177aacc0167529dedef
Критерії прийнятності
Додаток 3 до тендерної документації_ремонт покрівлі.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.03.2025 14:48
Версія документу від: 26.03.2025 14:48
ID: 1c87a47b88b64177aacc0167529dedef
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток 4 до тендерної документації_ремонт покрівлі _нова редакція від 06.04.2025.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.04.2025 13:58
Версія документу від: 06.04.2025 13:58
ID: 947b1a32259144ee92c7e42bd7f99f17
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток 4 до тендерної документації_ремонт покрівлі (нова редакція).doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 15:53
Версія документу від: 04.04.2025 15:53
ID: 947b1a32259144ee92c7e42bd7f99f17
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток 4 до тендерної документації_ремонт покрівлі.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.03.2025 14:48
Версія документу від: 26.03.2025 14:48
ID: 947b1a32259144ee92c7e42bd7f99f17
Проект договору
Додаток 5 до тендерної документації_ремонт покрівлі _нова редакція від 06.04.2025.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.04.2025 13:58
Версія документу від: 06.04.2025 13:58
ID: f65c22f617194560b417b042f15e46f2
Проект договору
Додаток 5 до тендерної документації_ремонт покрівлі (нова редакція).doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 15:53
Версія документу від: 04.04.2025 15:53
ID: f65c22f617194560b417b042f15e46f2
Проект договору
Додаток 5 до тендерної документації_ремонт покрівлі.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.03.2025 14:48
Версія документу від: 26.03.2025 14:48
ID: f65c22f617194560b417b042f15e46f2
Критерії прийнятності
Додаток 6 до тендерної документації_ремонт покрівлі_нова редакція від 06.04.2025.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.04.2025 13:58
Версія документу від: 06.04.2025 13:58
ID: 18257b6529304a8493fc8417de85de0f
Критерії прийнятності
Додаток 6 до тендерної документації_ремонт покрівлі.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 15:53
Версія документу від: 04.04.2025 15:53
ID: 18257b6529304a8493fc8417de85de0f
Критерії прийнятності
Додаток 6 до тендерної документації_ремонт покрівлі.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.03.2025 14:48
Версія документу від: 26.03.2025 14:48
ID: 18257b6529304a8493fc8417de85de0f
Критерії прийнятності
Додаток 7 до тендерної документації_ремонт покрівлі_нова редакція від 06.04.2025.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.04.2025 13:58
Версія документу від: 06.04.2025 13:58
ID: bbe9fb35232f485eab75b19a480adbb0
Критерії прийнятності
Додаток 7 до тендерної документації_ремонт покрівлі_нова редакція.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 15:53
Версія документу від: 04.04.2025 15:53
ID: bbe9fb35232f485eab75b19a480adbb0
Критерії прийнятності
Додаток 7 до тендерної документації_ремонт покрівлі.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.03.2025 14:48
Версія документу від: 26.03.2025 14:48
ID: bbe9fb35232f485eab75b19a480adbb0
Критерії прийнятності
Додаток 8.1 до тендерної документації_ремонт покрівлі_нова редакція від 06.04.2025.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.04.2025 13:58
Версія документу від: 06.04.2025 13:58
ID: e1d80f65c3b44b4fa9eafcc4789d8ce1
Критерії прийнятності
Додаток 8.1 до тендерної документації_ремонт покрівлі_нова редакція.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 15:53
Версія документу від: 04.04.2025 15:53
ID: e1d80f65c3b44b4fa9eafcc4789d8ce1
Критерії прийнятності
Додаток 8.1 до тендерної документації_ремонт покрівлі.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.03.2025 14:48
Версія документу від: 26.03.2025 14:48
ID: e1d80f65c3b44b4fa9eafcc4789d8ce1
Критерії прийнятності
Додаток 8.2 до тендерної документації_ремонт покрівлі_нова редакція від 06.04.2025.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.04.2025 13:58
Версія документу від: 06.04.2025 13:58
ID: a712b1c76f464e2e8b499c915fa861cc
Критерії прийнятності
Додаток 8.2 до тендерної документації_ремонт покрівлі_нова редакція.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 15:53
Версія документу від: 04.04.2025 15:53
ID: a712b1c76f464e2e8b499c915fa861cc
Критерії прийнятності
Додаток 8.2 до тендерної документації_ремонт покрівлі.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.03.2025 14:48
Версія документу від: 26.03.2025 14:48
ID: a712b1c76f464e2e8b499c915fa861cc
Критерії прийнятності
Додаток 8.3 до тендерної документації_ремонт покрівлі_нова редакція від 06.04.2025.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.04.2025 13:58
Версія документу від: 06.04.2025 13:58
ID: 6bbb8bcfdfb14737bff15e96940d943a
Критерії прийнятності
Додаток 8.3 до тендерної документації_ремонт покрівлі_нова редакція.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 15:53
Версія документу від: 04.04.2025 15:53
ID: 6bbb8bcfdfb14737bff15e96940d943a
Критерії прийнятності
Додаток 8.3 до тендерної документації_ремонт покрівлі.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.03.2025 14:48
Версія документу від: 26.03.2025 14:48
ID: 6bbb8bcfdfb14737bff15e96940d943a
Критерії оцінки
Додаток 1 до тендерної документації_ремонт покрівлі_нова редакція від 06.04.2025.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.04.2025 13:58
Версія документу від: 06.04.2025 13:58
ID: c441c1231b7547e283418264144d2cb8
Критерії оцінки
Додаток 1 до тендерної документації_ремонт покрівлі_нова редакція.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 15:53
Версія документу від: 04.04.2025 15:53
ID: c441c1231b7547e283418264144d2cb8
Критерії оцінки
Додаток 1 до тендерної документації_ремонт покрівлі.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.03.2025 14:48
Версія документу від: 26.03.2025 14:48
ID: c441c1231b7547e283418264144d2cb8
Тендерна документація
Тендерна документація_ремонт покрівлі_нова редакція від 06.04.2025.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.04.2025 13:58
Версія документу від: 06.04.2025 13:58
ID: c2a423c383164f5796360368ca8729f5
Тендерна документація
Тендерна документація_ремонт покрівлі_нова редакція.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 15:53
Версія документу від: 04.04.2025 15:53
ID: c2a423c383164f5796360368ca8729f5
Тендерна документація
Тендерна документація_ремонт покрівлі.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.03.2025 14:48
Версія документу від: 26.03.2025 14:48
ID: c2a423c383164f5796360368ca8729f5
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.04.2025 14:02
Версія документу від: 06.04.2025 14:02
ID: 007dd24dc5134373934a45d6e40fe771
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.03.2025 14:57
Версія документу від: 26.03.2025 14:57
ID: 007dd24dc5134373934a45d6e40fe771
Пояснення до питань учасниками
перелік змін, що вносяться_нова редакція від 06.04.2025.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.04.2025 13:58
Версія документу від: 06.04.2025 13:58
ID: ba7dcb46c9544438bedc4907a67edf1c
Пояснення до питань учасниками
перелік змін від 06.04.2025.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 15:53
Версія документу від: 04.04.2025 15:53
ID: ba7dcb46c9544438bedc4907a67edf1c
Нетипізований документ
audit_688457e8a6654d3a8cafb168914b5e7f_94b350e30b314d03b8be6be9b6d6e904.yaml
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.04.2025 14:39
Версія документу від: 14.04.2025 14:39
ID: 35f0dac42489426a83b8c27dd7cc0301

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.03.2025
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.03.2025
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги: "Архівована" Дата архівування вимоги: 04.04.2025

Дата публікації вимоги: 26.03.2025
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 04.04.2025
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.03.2025
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.03.2025
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.03.2025
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.03.2025
Вчинення кримінальних правопорушень
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.03.2025
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.03.2025
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги: "Архівована" Дата архівування вимоги: 04.04.2025

Дата публікації вимоги: 26.03.2025
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 04.04.2025
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.03.2025
Наявність антикорупційної програми
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом)
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Резидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Архівована"

Дата публікації вимоги: 26.03.2025
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Архівована"

Дата публікації вимоги: 26.03.2025
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.03.2025
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.03.2025
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.03.2025
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.03.2025
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.03.2025
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.03.2025
Забезпечення тендерних пропозицій
Критерій відноситься до лоту Капітальний ремонт покрівлі пождепо на ч
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Тендерна пропозиція обов’язково повинна включати документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження електронним цифровим/кваліфікованим електронним підписом банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками та фінансовими компаніями операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документу (протоколу, наказу, доручення, тощо). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5 % очікуваної вартості закупівлі –14 899,28 гривень. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше строку дії тендерної пропозиції Учасника — 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений на відповідний строк. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання/надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку покриття, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, або пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції відхиляються Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: - Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області код ЄДРПОУ: 38624322; - розрахунковий рахунок: UA 398201720355199003000085309; - назва валюти, у якій надається Гарантія: гривня, код валюти 980 (UAH); - Банк: Державна казначейська служба України у м. Києві МФО 820172. Усі витрати пов’язані з наданням тендерного забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок учасника.) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.03.2025
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерій відноситься до лоту Капітальний ремонт покрівлі пождепо на ч
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: 1. Довідку з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 2. Надати відскановані оригінали раніше укладених договорів (не менше одного), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3 згідно з додатком 37 до Настанови, або підсумковий звіт про вартість виконаних робіт за контрактом на об’єкті будівництва за період за формою згідно з додатком 39 до Настанови, або інші документи, що підтверджують приймання виконаних робіт за аналогічним(и) договором(ами), зазначеними в довідці з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). (Для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: 1. Довідку з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у запропонованій формі: № Відомості про контрагента аналогічного договору (місцезнаходження, власне ім’я та прізвище відповідальної особи, номер телефону, код згідно ЄДРПОУ) Найменування та місцезнаходження об’єкта, клас наслідків (відповідальності) об’єкта; посилання на відомості про об’єкт на порталі ЄДЕССБ (за наявності) Номер договору, дата укладання договору; предмет договору; посилання на закупівлю в електронній системі закупівель (за наявності) Сума виконання аналогічного договору (аналогічних договорів), гривень Аналогічним вважається договір, укладений протягом останніх 5 років з дати, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, предметом якого є виконання робіт з нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту чи реставрації будівель (згідно з визначенням чинної редакції НК 018:2023), при цьому клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва за аналогічним договором (договорами) (далі – об’єкт) повинен бути не нижче ніж клас наслідків об’єкта будівництва за предметом закупівлі з урахуванням таких умов: - під час закупівлі робіт з нового будівництва аналогічним вважається тільки договір з виконання робіт з нового будівництва; - під час закупівлі робіт з реконструкції аналогічним вважається договір з виконання робіт з нового будівництва або реконструкції; - під час закупівлі робіт з реставрації аналогічним вважається договір з виконання робіт з реставрації; - під час закупівлі робіт з капітального ремонту аналогічним вважається договір з виконання будь-яких робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації чи капітального ремонту. Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно різними договорами. Сума виконання аналогічного договору (аналогічних договорів сумарно) повинна становити не менше ніж 200 тисяч гривень. 2. Надати відскановані оригінали раніше укладених договорів (не менше одного), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3 згідно з додатком 37 до Настанови, або підсумковий звіт про вартість виконаних робіт за контрактом на об’єкті будівництва за період за формою згідно з додатком 39 до Настанови, або інші документи, що підтверджують приймання виконаних робіт за аналогічним(и) договором(ами), зазначеними в довідці з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Прийняття замовником рішення про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям буде базуватися не лише на наявності відповідних документів, а виходячи саме зі змісту інформації, яка міститься в таких документах, та враховуючи специфіку конкретної закупівлі. У разі неспроможності учасника надати інформацію по будь-якому з пунктів – надати лист з посиланням на відповідний нормативно-правовий документ. *У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Учасники-нерезиденти для виконання вимог щодо подання документів, передбачених тендерною документацією, подають у складі своєї пропозиції, документи, передбачені законодавством країн, де вони зареєстровані. У разі, якщо учасник-нерезидент відповідно до норм законодавства держави реєстрації не зобов’язаний складати певний документ, передбачений умовами тендерної документації, такий учасник надає офіційний документ (лист, витяг, тощо) від уповноваженого органу та лист-роз’яснення в довільній формі за підписом представника учасника та завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави та / або причини ненадання документів.) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.03.2025
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Критерій відноситься до лоту Капітальний ремонт покрівлі пождепо на ч
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: 1. Довідку з інформацією щодо основних інженерних працівників відповідної кваліфікації; 2. Довідку з інформацією щодо працівників робітничих спеціальностей. (Для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: 1. Довідку з інформацією щодо основних інженерних працівників відповідної кваліфікації у запропонованій формі: № Посада Власне ім’я та прізвище Освіта/ спеціальність Штатний/ трудовий договір/ за сумісництвом та ін.* Номер та серія сертифіката**, посилання на відповідний реєстр (за наявності) 2. Довідку з інформацією щодо працівників робітничих спеціальностей у запропонованій формі: № Власне ім’я та прізвище Спеціальність / професія, розряд Штатний/ трудовий договір/ за сумісництвом та ін.* * Працівники інженерних професій можуть працювати за будь-якою формою залучення працівників (штатний / трудовий договір, за сумісництвом тощо). ** Зазначається для працівників, щодо яких законодавством передбачено проведення професійної атестації з видачею відповідного кваліфікаційного сертифіката. У разі неспроможності учасника надати інформацію по будь-якому з пунктів – надати лист з посиланням на відповідний нормативно-правовий документ. *У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Учасники-нерезиденти для виконання вимог щодо подання документів, передбачених тендерною документацією, подають у складі своєї пропозиції, документи, передбачені законодавством країн, де вони зареєстровані. У разі, якщо учасник-нерезидент відповідно до норм законодавства держави реєстрації не зобов’язаний складати певний документ, передбачений умовами тендерної документації, такий учасник надає офіційний документ (лист, витяг, тощо) від уповноваженого органу та лист-роз’яснення в довільній формі за підписом представника учасника та завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави та / або причини ненадання документів. ) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.03.2025
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Критерій відноситься до лоту Капітальний ремонт покрівлі пождепо на ч
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: 1. Довідку про наявність Учасника торгів обладнання, та матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі. (Для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: 1. Довідку про наявність Учасника торгів обладнання, та матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі у запропонованій формі: № Назва (у тому числі тип/марка/модель механізму, обладнання та транспортного засобу) Кількість Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність** * -якщо учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – зазначається «право користування» (договір оренди, договір надання послуг, лізингу або інше право використання). **- зазначається номер та дата документу, які учасник надав як підтверджуючий відповідно до графи 4 Довідки ____________ __________ (посада, прізвище, ініціали уповноваженої особи учасника) (підпис) Для підтвердження наявності власного обладнання, зазначеного в Довідці, - на кожну одиницю такого обладнання учасник надає копії технічних паспортів або копії свідоцтв про реєстрацію обладнання або інший документ, який підтверджує право власності. Якщо Учасник НЕ є власником обладнання та матеріально-технічної бази, крім документів, що підтверджують право власності відповідного власника, додатково, необхідно надати договір оренди, або договір надання послуг, або лізингу або документ, який підтверджує інше право використання на весь термін виконання робіт, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг). У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, пропозиція Учасника має також містити:  копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку;  копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для надання послуг на весь строк за предметом закупівлі. У разі залучення обладнання та матеріально-технічної бази субпідрядника – надається відповідний договір, зокрема договір про наміри. У разі неспроможності учасника надати інформацію по будь-якому з пунктів – надати лист з посиланням на відповідний нормативно-правовий документ. *У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Учасники-нерезиденти для виконання вимог щодо подання документів, передбачених тендерною документацією, подають у складі своєї пропозиції, документи, передбачені законодавством країн, де вони зареєстровані. У разі, якщо учасник-нерезидент відповідно до норм законодавства держави реєстрації не зобов’язаний складати певний документ, передбачений умовами тендерної документації, такий учасник надає офіційний документ (лист, витяг, тощо) від уповноваженого органу та лист-роз’яснення в довільній формі за підписом представника учасника та завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави та / або причини ненадання документів.) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.03.2025

Дати та строки

Дата публікації 26.03.2025 14:57  
Завершення періоду уточнень 09.04.2025 00:00  
Початок періоду прийому пропозицій 26.03.2025 14:48  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 12.04.2025 01:00  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 38624322  
Юридична адреса 10006, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Героїв Пожежників, будинок 67-б  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 14.04.2025 14:39
Капітальний ремонт покрівлі пождепо на чотири виїзди (основна будівля) ГУ ДСНС України в Житомирській області за адресою: м. Житомир, вул. Героїв Пожежників, 67-б
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
ПП Компанія СПЕЦРЕМБУД.
ID: 779e5b5f5f094a99a5207139b40d4220
2`708`331.71
Гривня з ПДВ
2
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД"
ID: 5b71125d020f4a66a7e4dc8dd0106bf1
2`957`770.00
Гривня з ПДВ
3
2`878`000.00
Гривня з ПДВ
4
ПП АМАРАНТ
ID: c7c9185334c447b29f76979d226f3934
2`928`922.00
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

Капітальний ремонт покрівлі пождепо на чотири виїзди (основна будівля) ГУ ДСНС України в Житомирській області за адресою: м. Житомир, вул. Героїв Пожежників, 67-б
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
2`708`331.71
Гривня з ПДВ
Дискваліфіковано
01.05.2025 10:36
3
2`928`922.00
Гривня з ПДВ
Не розглядався
4
2`957`770.00
Гривня з ПДВ
Не розглядався

Повідомлення про намір укласти договір

Капітальний ремонт покрівлі пождепо на чотири виїзди (основна будівля) ГУ ДСНС України в Житомирській області за адресою: м. Житомир, вул. Героїв Пожежників, 67-б
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД"
Код ЄДРПОУ: 42613505
2`878`000.00
Гривня з ПДВ
06.05.2025
15:20

Укладені договори

Капітальний ремонт покрівлі пождепо на чотири виїзди (основна будівля) ГУ ДСНС України в Житомирській області за адресою: м. Житомир, вул. Героїв Пожежників, 67-б
Номер договору
154
Дата підписання
16.05.2025
Дата початку дії
16.05.2025
Дата завершення дії
15.12.2025
Ціна договору
2`878`000.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
2`398`333.33 Гривня