Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 25.03.2025 12:03. Дата останніх змін - 25.04.2025 10:37

Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Послуги з проведення медичного огляду, проведення бактеріологічного обстеження декретованої групи) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-25-005826-a  
ID 9cac889c804748b78f0a136473febe6c  
Загальна очікувана вартість закупівлі
1`116`740.20 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Послуги з проведення медичного огляду, проведення бактеріологічного обстеження декретованої групи)

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ТРИПІЛЬСЬКА ТЕПЛОВА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЦЕНТРЕНЕРГО"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 1`116`740.20 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
25.03.25
Період уточнень
до 31.03.25
Період оскаржень
до 31.03.25
Подання пропозицій
до 03.04.25
Аукціон
04.04.25
Кваліфікація переможця
з 04.04.25
Пропозиції розглянуті
з 14.04.25
Завершена
25.04.25
25.03.2025, 22:22
Дискримінаційні вимоги
Загальне запитання щодо оголошення
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) (далі – Особливості), зокрема пунктом 28 та 54 Особливостей та частиною 4 статті 22 Закону, вимагаємо усунути порушення, допущені у тендерній документації (далі — Документація), а саме вимоги, що необґрунтовано звужують коло потенційних учасників та створюють дискримінаційні умови.
На виконання чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а також виходячи з норм галузевих актів у сфері охорони здоров’я, просимо скасувати вимогу про надання акредитаційного сертифіката закладу охорони здоров’я в складі тендерної пропозиції та виключити цю вимогу з тендерної документації як таку, що не відповідає чинному законодавству, зокрема з огляду на таке:
1. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 765 від 15.07.1997 (зі змінами, внесеними постановою КМУ від 17.01.2025 № 42), акредитація закладів охорони здоров’я не є обов’язковою. Цими змінами запроваджено добровільний характер процедури державної акредитації, незалежно від форми власності закладу.
2. Наказами Міністерства охорони здоров’я України № 246, № 280, № 65/80 та № 651 (у чинних редакціях) передбачено, що медичні огляди працівників (зокрема, попередні, періодичні, психіатричні) проводяться закладами охорони здоров’я, які мають чинну ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики за відповідними спеціальностями.
Зазначеними наказами не встановлено обов’язкову вимогу щодо наявності акредитаційного сертифіката.
3. Вимога надати чинний акредитаційний сертифікат може необґрунтовано звужувати коло учасників, оскільки частина закладів охорони здоров’я правомірно здійснює медичну практику, маючи виключно відповідну ліцензію МОЗ без акредитації. Така вимога не кореспондує з принципами публічних закупівель, визначеними Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема з принципами відкритості та недискримінації учасників.
4. Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (принципи недискримінації та рівного ставлення до учасників), тендерна документація не може містити умов, що призводять до дискримінації учасників. Встановлення вимоги про акредитаційний сертифікат, який за законом не є обов’язковим, фактично обмежує участь закладів охорони здоров’я, які ліцензовані, однак не проходили (або не потребують) акредитації.
5. Відповідно частини 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З огляду на викладене, просимо :
1. Внести зміни до тендерної документації та вилучити положення, якими вимагається обов’язкова наявність акредитаційного сертифіката (або надати можливість підтвердити правомірність провадження господарської діяльності з медичної практики лише чинною ліцензією МОЗ відповідної спеціалізації).
2. Привести зміст тендерної документації у відповідність до вимог чинного законодавства, зокрема вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та галузевих нормативно-правових актів сфери охорони здоров’я.
У разі неврахування даної вимоги залишаємо за собою право звернутися зі скаргою до органу оскарження та/або інших компетентних органів у порядку, передбаченому законодавством.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 26.03.2025, 11:20)
Ваше звернення буде розглянуто замовником. У разі прийняття позитивного рішення до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.