Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 22.03.2025 16:43. Дата останніх змін - 07.04.2025 14:09

Фармацевтична продукція код 33600000-6 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Vitamin B1 in combination with vitamin B6 and/or vitamin B12 - код 33610000-9 за ДК 021:2015 Загальні протиінфекційні засоби для системного застосування, вакцини, антинеопластичні засоби та імуномодулятори; Latanoprost - код 33660000-4 за ДК 021:2015 Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи та захворювань органів чуття; Nifedipine - код 33620000-2 за ДК 021:2015 Лікарські засоби для лікування захворювань крові, органів кровотворення та захворювань серцево-судинної системи)

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-22-000414-a  
ID ce6a8d1cda2e48bfba91303fde0e76c4  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-03-22-000336-a  
Очікувана вартість закупівлі
1`279`782.10 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Національний військово-медичний клінічний центр "Головний військовий клінічний госпіталь"  
Очікувана вартість закупівлі 1`279`782.10 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
22.03.25
Подання пропозицій
до 31.03.25
Кваліфікація переможця
з 31.03.25
Пропозиції розглянуті
з 31.03.25
Завершена
07.04.25

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата товарів проводиться відповідно до рахунків та накладних Постачальника. Оплата вартості товару буде здійснюватися протягом 30 (тридцяти) банківських днів після поставки товару на склад Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 14 днів з дня надходження коштів на рахунок на вказані цілі. Розрахунок здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно з наданими платіжними документами за цінами Договору.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 банківські дні  

Умови поставки

Подія Дата подання заявки  
Опис Постачальник здійснює поставку товару Замовнику протягом 3 робочих днів після подачі заявки, включаючи день отримання заявки, але не пізніше 01.12.2025 року. Замовник має право контролювати поставку товарів у строки, встановлені з Договором. Постачальник зобов’язаний забезпечити поставку товарів у строки, встановлені згідно з договором  
Тип оплати Повторювана поставка  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 3 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Вітамін В6/бенфотіамін таблетки, вкриті плівковою оболонкою, 100 мг/100мг
Класифікація за ДК 021:2015: 33610000-9 - Лікарські засоби для лікування захворювань шлунково-кишкового тракту та розладів обміну речовин
Класифікація за INN: comb drug
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01133, Україна, м. Київ, вул. Госпітальна, 18
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 126060 штука
2)
Латанопрост, краплі очні, 0,005 %, по 2,5 мл
Класифікація за ДК 021:2015: 33660000-4 - Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи та захворювань органів чуття
Класифікація за INN: timolol
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01133, Україна, м. Київ, вул. Госпітальна, 18
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 250 штука
3)
Ніфедипін краплі оральні 2% флакон по 25 мл
Класифікація за ДК 021:2015: 33620000-2 - Лікарські засоби для лікування захворювань крові, органів кровотворення та захворювань серцево-судинної системи
Класифікація за INN: nifedipine
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01133, Україна, м. Київ, вул. Госпітальна, 18
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 468 штука

Тендерна документація

Проект договору
Проект договору новий запит ціни.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.03.2025 16:41
Версія документу від: 22.03.2025 16:41
ID: 80d5192540ec4bd083c927df0712e7fa
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.03.2025 16:43
Версія документу від: 22.03.2025 16:43
ID: 8e88b3761c6a46cd9425ba7afca8033f

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Вітамін В6/бенфотіамін таблетки, вкриті
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Тип пакування: Блістер
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.03.2025
Форма випуску: Таблетки, вкриті плівковою оболонкою
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.03.2025
Класифікація згідно МНН: comb drug
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.03.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Латанопрост, краплі очні, 0,005 %, по 2,
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Класифікація згідно АТХ: s01ee01
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.03.2025
Доза діючої речовини: 0,05 мг/мл, 50 мкг/мл
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.03.2025
Класифікація згідно МНН: latanoprost
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.03.2025
Тип пакування: Флакон-крапельниця, Флакон поліетиленовий з поліетиленовою крапельницею і поліпропіленовою кришкою, Флакон з крапельницею, Флакон, Флакон поліетиленовий
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.03.2025
Форма випуску: Краплі очні, розчин, Краплі очні, Краплі
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.03.2025
Об'єм Очікуване значення: 2.5 мілілітр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.03.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Ніфедипін краплі оральні 2% флакон по 25
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Тип пакування: Флакон
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.03.2025
Форма випуску: Краплі оральні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.03.2025
Класифікація згідно АТХ: c08ca05
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.03.2025
Доза діючої речовини: 2 %
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.03.2025
Об'єм: 25
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.03.2025
Класифікація згідно МНН: nifedipine
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.03.2025
Кількість одиниць в упаковці Очікуване значення: 1 штука
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.03.2025
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю Очікуване значення: 5 percent
Прийнятні докази:
Документ. Оригінал банківської гарантії. Розмір банківської гарантії становить 5 (п’ять) відсотків від загальної ціни Договору, визначеної пунктом 2.1 цього Договору
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.03.2025
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на Очікуване значення: 30 day
Прийнятні докази:
Документ. Оригінал банківської гарантії. Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати строк дії Договору не менш ніж на 30 (тридцять) календарних днів та починатись не пізніше дати укладення Договору.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.03.2025
Форма забезпечення: Гарантія фінансової установи
Прийнятні докази:
Документ. Оригінал банківської гарантії. Постачальник для забезпечення виконання його зобов’язань за Договором перед Замовником надає останньому, на момент підписання Договору, оригінал банківської гарантії забезпечення виконання Договору в валюті платежу – гривня (далі – банківська гарантія). Обставинами, що зумовлюють право Замовника за Договором звернутись до банка – гаранта з вимогою про сплату суми банківської гарантії є невиконання або неналежне виконання Постачальником будь-якого власного зобов’язання за Договором або дії (бездіяльність) Постачальника, що призвели до неможливості подальшого виконання Договору.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.03.2025

Дати та строки

Дата публікації 22.03.2025 16:43  
Початок періоду прийому пропозицій 22.03.2025 16:43  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 31.03.2025 00:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Національний військово-медичний клінічний центр "Головний військовий клінічний госпіталь"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 07773293  
Юридична адреса 01133, Україна, м. Київ, вулиця Госпітальна, будинок 18  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 31.03.2025 00:00
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
АТ "ФАРМАК"
ID: 8b32c6ae3e9f4e1ea1ee03d1cc351e6a
1`002`916.35
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
1`002`916.35
Гривня з ПДВ

ВІТАКСОН®, табл. в/пл. об., №60

6.65 Гривня без ПДВ

ЛАНОТАН® краплі 0,05 мг/мл, по 2,5 мл у флаконі з крапельницею, по 1 флакону в пачці

177.00 Гривня без ПДВ

Фармадипін крап. орал. 2% фл. 25мл

117.00 Гривня без ПДВ
Переможець
31.03.2025 09:32
2
1`033`233.73
Гривня з ПДВ

ВІТАКСОН®, табл. в/пл. об., №60

6.85 Гривня без ПДВ

ЛАНОТАН® краплі 0,05 мг/мл, по 2,5 мл у флаконі з крапельницею, по 1 флакону в пачці

182.00 Гривня без ПДВ

Фармадипін крап. орал. 2% фл. 25мл

121.00 Гривня без ПДВ
Не розглядався

Повідомлення про намір укласти договір

Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
АТ "ФАРМАК"
Код ЄДРПОУ: 00481198
1`002`916.35
Гривня з ПДВ
31.03.2025
09:32

Укладені договори

Номер договору
121
Дата підписання
04.04.2025
Дата початку дії
04.04.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
1`002`916.35 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
937`305.00 Гривня