Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 20.03.2025 11:41. Дата останніх змін - 25.06.2025 00:00

Тверде паливо -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-20-004919-a  
ID 40b1445f4c554b408316782206ee7bca  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-03-20-004925-a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
2`400`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальна установа "База спеціального медичного постачання" Житомирської обласної ради  
Загальна очікувана вартість закупівлі 2`400`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
20.03.25
Період уточнень
до 10.05.25
Період оскаржень
до 10.05.25
Подання пропозицій
до 13.05.25
Аукціон
14.05.25
Кваліфікація переможця
з 14.05.25
Пропозиції розглянуті
з 19.06.25
Закупівля не відбулась
25.06.25
24.03.2025, 18:22. ID: UA-2025-03-20-004919-a.a1
Скарга до АМКУ
Приватне підприємство "НАФТОАГРОСЕРВІС"
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
24 березня 2025 року Замовником було розміщено файл тендерної документації. Зі змісту якої вбачалась наявність дискримінаційних вимог, які порушують вільну конкуренцію, основні принципи публічних закупівель та наші права на участь у закупівлі.
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Порядковий номер пункту скарги: 1
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Опис суті пункту скарги
24 березня 2025 року Замовником було розміщено файл тендерної документації. Зі змісту якої вбачалась наявність дискримінаційних вимог, які порушують вільну конкуренцію, основні принципи публічних закупівель та наші права на участь у закупівлі. Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Класифікація порушення
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип вимоги Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Доказ Скарга АМКУ підписана
Скарга АМКУ підписана
Доказ Скарга АМКУ
Скарга АМКУ
Доказ Документ про якість
Документ про якість
Доказ ДСТУ 8358:2015
ДСТУ 8358:2015
Доказ Лист від постачальника
Лист від постачальника
Доказ Аналогічний договір
Аналогічний договір
Дата розгляду скарги03.04.2025, 10:00
Місце розгляду скаргиАнтимонопольний комітет України
Відповідно до Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за №5705-р/пк-пз від 10.04.2025 року, уповноваженою особою внесені зміни до тендерної документації по закупівлі Твердого палива (Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100), Брикети паливні з деревини, Торфобрикети) (номер оголошення UA-2025-03-20-004919-a), з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині Рішення Комісії АМКУ, а саме:

1. Пункт 6. Інформація про відповідність запропонованого товару технічним вимогам замовника, що вказана у змісті технічної специфікації, яка надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно з вимогами цього пункту, повинна бути підтверджена шляхом надання учасником у складі тендерної пропозиції наступних документів:
Для брикетів паливних із деревини:
- Брикети повинні бути виготовлені з деревини хвойних та листяних порід, зі зв’язувальною речовиною. Діаметром (товщиною) – т 25-75 мм, довжина 10-400 мм. Технічні вимоги згідно табл. 2 ДСТУ 8358:2015 Брикети та гранули паливні з деревинної сировини для першої групи якості.
На підтвердження відповідності запропонованого товару усім вимогам визначеним для брикетів, відповідно до таблиці 2 ДСТУ 8358:2015, показникам та їх значенням необхідно надати: копію документів про якість, в якому має бути зазначено інформацію про дату виготовлення товару, термін зберігання, партію товару.

2. Внесення змін викладено у:
- Протоколі уповноваженої особи про внесення змін від 15.04.2025 року та Додатку 1 до тендерної документації (редакція зі змінами);
- Протоколі уповноваженої особи про внесення змін від 18.04.2025 року та Додатку 1 до тендерної документації (редакція зі змінами).

Дата виконання рішення замовником: 08.05.2025 16:13
Виконана замовником
17.04.2025, 20:13. ID: UA-2025-03-20-004919-a.b2
Скарга до АМКУ
Приватне підприємство "НАФТОАГРОСЕРВІС"
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
24 березня 2025 року Замовником було розміщено файл тендерної документації. Зі змісту якої вбачалась наявність дискримінаційних вимог, які порушують вільну конкуренцію, основні принципи публічних закупівель та наші права на участь у закупівлі.
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Причина відхилення скаргиСкасована автором
Повернено як помилкове
17.04.2025, 21:59. ID: UA-2025-03-20-004919-a.c3
Скарга до АМКУ
Приватне підприємство "НАФТОАГРОСЕРВІС"
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
16 квітня 2025 року Замовником було розміщено файл тендерної документації. Зі змісту якої вбачалась наявність дискримінаційних вимог, які порушують вільну конкуренцію, основні принципи публічних закупівель та наші права на участь у закупівлі.
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Порядковий номер пункту скарги: 1
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Опис суті пункту скарги
16 квітня 2025 року Замовником було розміщено файл тендерної документації. Зі змісту якої вбачалась наявність дискримінаційних вимог, які порушують вільну конкуренцію, основні принципи публічних закупівель та наші права на участь у закупівлі. Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Класифікація порушення
Невиконання рішення органу оскарження
Тип вимоги Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Доказ Скарга АМКУ (підписана)
Скарга АМКУ (підписана)
Доказ Скарга АМКУ
Скарга АМКУ
Доказ Протокол
Протокол
Доказ Рішення від 10.04.2025 №5705
Рішення від 10.04.2025 №5705
Дата розгляду скарги28.04.2025, 10:00
Місце розгляду скаргиАнтимонопольний комітет України
Причина відхилення скаргиЗамовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Розгляд зупинено
30.04.2025 18:20