Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 19.03.2025 14:44. Дата останніх змін - 19.03.2025 15:02

Тканинні ролети; Фальш-штора(Джерело фінансування: кошти Пенсійного фоду України. Орган соціального страхування - Пенсійний фонд України. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбаченних Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (зі змінами))

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-19-009304-a  
ID 7bd45fe2628a4ca491a5fcc89de1f9bf  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-03-14-001183-a  
Очікувана вартість закупівлі
97`690.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області  
Очікувана вартість закупівлі 97`690.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
19.03.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
19.03.25

Специфікація закупівлі

1)
Тканинні ролети
Класифікація за ДК 021:2015: 39515420-5 - Тканинні жалюзі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61022, Україна, Харківська область, м. Харків, За місцем розташуваня структурних підрозділів головного управління
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.03.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 43 штука
2)
Фальш-штора
Класифікація за ДК 021:2015: 39515420-5 - Тканинні жалюзі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61022, Україна, Харківська область, м. Харків, За місцем розташуваня структурних підрозділів головного управління
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.03.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 17 штука

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.03.2025 15:00
Версія документу від: 19.03.2025 15:00
ID: 18babb666c4e4c6499bb423894ead3ac

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 14099344  
Юридична адреса 61022, Україна, Харківська область, місто Харків, майдан Свободи, Держпром, 3 під'їзд, 2 поверх  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
97`690.00
Гривня без ПДВ
Переможець
19.03.2025 14:53

Укладені договори

Номер договору
№ 155/б-н
Дата підписання
19.03.2025
Дата початку дії
19.03.2025
Дата завершення дії
25.03.2025
Ціна договору
97`690.00 Гривня без ПДВ