Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 15.03.2025 08:29. Дата останніх змін - 04.04.2025 15:26

Поштові конверти (код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-14-012607-a  
ID 8e707aa3bcd6485eb992fc8510757220  
Загальна очікувана вартість закупівлі
994`449.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Міністерство оборони України (Головне управління зв'язку та кібербезпеки Генерального штабу Збройних Сил України)  
Загальна очікувана вартість закупівлі 994`449.00 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 29`833.47 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
15.03.25
Період уточнень
до 20.03.25
Період оскаржень
до 20.03.25
Подання пропозицій
до 23.03.25
Кваліфікація переможця
з 23.03.25
Пропозиції розглянуті
з 25.03.25
Завершена
04.04.25

Специфікація закупівлі

Лот №1. Поштові конверти (код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 994`449.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 4`972.25 Гривня  
Електронна банківська гарантія 29`833.47 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
Поштовий конверт С6 (крафт-папір) 114×162 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3000 штука
2)
Поштовий конверт С5 (крафт-папір) 162х229 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 45000 штука
3)
Поштовий конверт С4 (крафт-папір) 229х324 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 40000 штука
4)
Поштовий конверт А3 (крафт-папір) 290х420 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 26000 штука
5)
Поштовий конверт С6 114х162 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5000 штука
6)
Поштовий конверт С5 162х229 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 32000 штука
7)
Поштовий конверт С4 229х324 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 37300 штука

Тендерна документація

Критерії прийнятності
Додатки 1,3,5,6. Документи учасника.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.03.2025 19:25
Версія документу від: 14.03.2025 19:25
ID: c773d845d4d245fb932bdcb90de3e221
Критерії прийнятності
Додатки 2. Документи переможця.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.03.2025 19:25
Версія документу від: 14.03.2025 19:25
ID: dbf0cb3b88444017a6355f06acb185a8
Проект договору
Додаток 4. Проєкт Договору.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.03.2025 19:25
Версія документу від: 14.03.2025 19:25
ID: 9734fd481eab4376b9fcb8bfacdfa524
Тендерна документація
Тендерна документація.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.03.2025 19:25
Версія документу від: 14.03.2025 19:25
ID: 777f372310be4f81ac7f4352d6840035
Тендерна документація
Тендерна документація.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.03.2025 19:25
Версія документу від: 14.03.2025 19:25
ID: f8fdf63fa12a427e87479f18533e9ef4
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 15.03.2025 08:30
Версія документу від: 15.03.2025 08:30
ID: b10f49ba470e42ddaf9dc71c2f20ca64

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.03.2025
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.03.2025
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.03.2025
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.03.2025
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.03.2025
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.03.2025
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.03.2025
Вчинення кримінальних правопорушень
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.03.2025
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.03.2025
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.03.2025
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.03.2025
Наявність антикорупційної програми
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом)
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Резидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Архівована"

Дата публікації вимоги: 14.03.2025
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Архівована"

Дата публікації вимоги: 14.03.2025
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.03.2025
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.03.2025
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.03.2025
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.03.2025
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.03.2025
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.03.2025
Забезпечення тендерних пропозицій
Критерій відноситься до лоту Поштові конверти (код ДК 021:2015: 30190
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 6 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 29 833,47 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Міністерство оборони України Місцезнаходження Замовника: місто Київ, 03168 Код ЄДРПОУ: 00034022 IBAN № UA308201720355149006000018611, Державна казначейська служба України в м. Київ, МФО 820172. ) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.03.2025
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
Критерій відноситься до лоту Поштові конверти (код ДК 021:2015: 30190
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю Очікуване значення: 5 відсоток
Прийнятні докази:
Документ. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості договору. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Міністерство оборони України Місцезнаходження Замовника: місто Київ, 03168 Код ЄДРПОУ: 00034022 IBAN № UA308201720355149006000018611, Державна казначейська служба України в м. Київ, МФО 820172. У призначенні платежу обов’язково вказати: «Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі» (забезпечення виконання договору, без ПДВ) Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком.Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.03.2025
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на Очікуване значення: 0 день
Прийнятні докази:
Документ. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Міністерство оборони України Місцезнаходження Замовника: місто Київ, 03168 Код ЄДРПОУ: 00034022 IBAN № UA308201720355149006000018611, Державна казначейська служба України в м. Київ, МФО 820172. У призначенні платежу обов’язково вказати: «Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі» (забезпечення виконання договору, без ПДВ) Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком.Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.03.2025
Форма забезпечення: Гарантія фінансової установи
Прийнятні докази:
Документ. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Міністерство оборони України Місцезнаходження Замовника: місто Київ, 03168 Код ЄДРПОУ: 00034022 IBAN № UA308201720355149006000018611, Державна казначейська служба України в м. Київ, МФО 820172. У призначенні платежу обов’язково вказати: «Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі» (забезпечення виконання договору, без ПДВ) Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком.Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.03.2025
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерій відноситься до лоту Поштові конверти (код ДК 021:2015: 30190
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору (Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою 1. * аналогічними вважаються договори на закупівлю офісного устаткування та приладдя різного (поштових конвертів). На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі надає копію аналогічного договору (договорів) з усіма додатками до нього та копію документу(ів) (видаткова накладна та/або акт приймання-передачі), що підтверджують його виконання в повному обсязі.) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.03.2025

Дати та строки

Дата публікації 15.03.2025 08:30  
Завершення періоду уточнень 20.03.2025 00:00  
Початок періоду прийому пропозицій 15.03.2025 08:29  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 23.03.2025 00:01  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Міністерство оборони України (Головне управління зв'язку та кібербезпеки Генерального штабу Збройних Сил України)  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 00034022  
Юридична адреса 03168, Україна, м. Київ, м. Київ, пр-т Повітряних сил, 6  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 23.03.2025 00:01
Поштові конверти (код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
ТОВ "КОМПАНІЯ ТВМ"
ID: 9028da5022ce40dbaa5a9d7abbbf5080
954`420.00
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

Поштові конверти (код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
954`420.00
Гривня з ПДВ
Переможець
25.03.2025 17:39

Повідомлення про намір укласти договір

Поштові конверти (код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВ "КОМПАНІЯ ТВМ"
Код ЄДРПОУ: 30972388
954`420.00
Гривня з ПДВ
25.03.2025
17:39

Укладені договори

Поштові конверти (код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Номер договору
382/25/23
Дата підписання
03.04.2025
Дата початку дії
03.04.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
954`420.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
795`350.00 Гривня