Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 14.03.2025 18:20. Дата останніх змін - 27.06.2025 13:54

ДК 021:2015 - 45453000-7 – «Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт приміщень лівого крила Хірургічного відділення лікувального корпусу (Літера «А») КНП «ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ООР» з метою встановлення ангіографа, за адресою: м. Одеса, вул. Віталія Нестеренка, 3 (колишня назва – Академіка Воробйова) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-14-012488-a  
ID 8d77ff618865429ab7e09b8586ea8ea3  
Загальна очікувана вартість закупівлі
15`619`247.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 15`619`247.00 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 78`096.24 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
14.03.25
Період уточнень
до 20.04.25
Період оскаржень
до 20.04.25
Подання пропозицій
до 23.04.25
Аукціон
24.04.25
Кваліфікація переможця
з 24.04.25
Пропозиції розглянуті
з 05.06.25
Завершена
27.06.25
17.03.2025, 11:36
Щодо підтвердження учасниками досвіду виконання аналогічного договору
Загальне запитання щодо оголошення
Відповідно до пп. 3.1 розділу 3 додатка 1.1 до Додатка 3 до тендерної документації, Замовник вимагає надати Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (не менше одного договору) із зазначенням ідентифікатору закупівлі в системі Prozorro та надання листа – відгука від контрагента, з яким укладено договір, із зазначенням наступної інформації: номер та дата договору, предмет договору, сума договору, інформація про своєчасне та якісне виконання робіт/надання послуг, відсутність зауважень та штрафів за даним договором, ідентифікатор закупівлі відповідно до якої було укладено даний договір.
Зазначення ідентифікатору закупівлі відповідно до якої було укладено договір та номеру процедури у Prozorro у відгуці обмежує коло учасників, оскільки договір в такому випадку повинен бути укладений з бюджетною організацією на підставі проведення процедури закупівлі, а договір може бути укладений з приватною організацією без проведення процедури закупівлі.
У зв’язку з цим просимо внести зміни до ТД та виключити з тендерної документації дану умову.
Для обґрунтування внесення змін до ТД просимо Замовника ознайомитися з рішенням постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 5769 -р/пк-пз від 23.03.2021р. (номер оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2021-03-04-002913-b).
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 24.03.2025, 19:00)
Добрий день, шановний Учаснику, з урахуванням Ваших зауважень, було внесено відповідні зміни до тендерної документації.
17.03.2025, 16:56
Вимога Замовника надати Акт обстеження об’єкту, підписаний замовником
Загальне запитання щодо оголошення
Відповідно п.п. 4.9 розділу 4 Додатка 2 ТД для більш детального ознайомлення з обсягами робіт, проектно – кошторисною документацією та об’єктом, Учасник повинен здійснити огляд об’єкту та після обстеження Учасник має надати підписаний Замовником Акт огляду.
У Додатку 2 ТД окреслено види ремонту, обсяги ремонту і інші необхідні технічні, якісні і кількісні характеристики. Предмет даної закупівлі не містить складних умов виконання, прихованих об’єктів, тощо, які б вимагали додаткового обстеження. Даного цілком достатньо для розрахунку ціни пропозиції і оцінки власних можливостей.
За таких умов, представник Замовника з незалежних від учасника обставин на власний розсуд може не завірити акт обстеження, що може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єкта господарювання.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Просимо Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації у цій частині.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 24.03.2025, 19:03)
Добрий день! Шановний Учаснику, вимога щодо огляду об’єкту не є дискримінаційною та встановлена для зручності самих учасників, щоб унеможливити виникнення непередбачувальних ситуацій пов’язаних з невідповідністю кошторисних обсягів робіт з фактичними, нецільового використання коштів.
Під час обстеження, Учасник може переконатися у можливості реалізації проектних рішень (оглядає місце проведення робіт, тощо), врахувати всі нюанси та особливості об’єкту, щоб не допустити в подальшому безпідставного коригування вартості робіт, що відповідає принципу максимальної економії та ефективності, встановленому в Законі України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, дана вимога не порушує права Учасників, які хочуть взяти участь в даній закупівлі, тим більше, що будь – який Учасник може безперешкодно здійснити огляд об’єкту.
Щодо Ваших тверджень стосовно можливості незавірення акту обстеження, зазначаю, що Замовник гарантує належне виконання зобов'язань зі свого боку.
21.03.2025, 10:33
Щодо відповіді на звернення Учасників
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, строк для відповіді на звернення — три робочих дні з дня, коли учасник оприлюднив звернення (абз. 2 п. 54 Особливостей). Потенційними учасниками торгів подані два звернення щодо умов закупівлі (Щодо підтвердження учасниками досвіду виконання аналогічного договору від 17.03.2025 11:36 та
Вимога Замовника надати Акт обстеження об’єкту, підписаний замовником від 17.03.2025 16:56) з обгрунтованими вимогами щодо внесення змін до тендерної документації. Станом на 21.03.2025 відповіді на звернення не надані, зміни до тендерної документації не внесені. У разі подальшої бездіяльності Замовника та ігнорування звернень потенційних учасників торгів та спливання терміну оскарження умов закупівлі, у термін до 26.03.2025 00:00, буде подана скарга до АМКУ на умови Закупівлі по темі зазначених вище звернень.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 24.03.2025, 19:04)
Добрий день! Шановний Учаснику, відповіді надано, в частину тендерної документації внесено зміни.
24.03.2025, 18:08
Щодо акту огляду об'єкта
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, просимо Вас внести зміни до Тендерної документації, а саме видалити дискримінаційні вимоги у п.п. 4.9 Додатку 2 до Тендерної документації. Предмет даної закупівлі не містить складних умов виконання, прихованих об’єктів, тощо, які б вимагали додаткового обстеження. Даного цілком достатньо для розрахунку ціни пропозиції і оцінки власних можливостей. За таких умов, представник Замовника з незалежних від учасника обставин на власний розсуд може не завірити акт обстеження, що може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єкта господарювання. Після внесення змін до тендерної документації від 24.03.2025р. зазначений пункт не видалено, зміни не внесено. У разі відсутності внесення змін, будемо вимушені звернутися до органу оскарження.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 27.03.2025, 19:17)
Добрий день! Шановний Учаснику, вимога щодо огляду об’єкту не є дискримінаційною та встановлена для зручності самих учасників, щоб унеможливити виникнення непередбачувальних ситуацій пов’язаних з невідповідністю кошторисних обсягів робіт з фактичними, нецільового використання коштів.
Під час обстеження, Учасник може переконатися у можливості реалізації проектних рішень (оглядає місце проведення робіт, тощо), врахувати всі нюанси та особливості об’єкту, щоб не допустити в подальшому безпідставного коригування вартості робіт, що відповідає принципу максимальної економії та ефективності, встановленому в Законі України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, дана вимога не порушує права Учасників, які хочуть взяти участь в даній закупівлі, тим більше, що будь – який Учасник може безперешкодно здійснити огляд об’єкту.
Щодо Ваших тверджень стосовно можливості незавірення акту обстеження, зазначаю, що Замовник гарантує належне виконання зобов'язань зі свого боку.