Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 14.03.2025 18:07. Дата останніх змін - 14.04.2025 16:42

Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-14-012444-a  
ID 296f4e297d524ee7a7b6be71a408141e  
Загальна очікувана вартість закупівлі
999`690.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Детальна інформація стосовно предмету закупівлі та інших вимог зазначено в тендерній документації, яка додається до закупівлі

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ГЛЕВАХІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА  
Загальна очікувана вартість закупівлі 999`690.00 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 29`990.70 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
14.03.25
Період уточнень
до 20.03.25
Період оскаржень
до 20.03.25
Подання пропозицій
до 23.03.25
Кваліфікація переможця
з 23.03.25
Пропозиції розглянуті
з 31.03.25
Завершена
14.04.25
17.03.2025, 18:50
дискримінація
Загальне запитання щодо оголошення
з метою усунення дискримінаційних вимог, просимо внести зміни до тендерної документації щодо можливості оздоровлення дітей на території Закарпатської області
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 18.03.2025, 19:07)
Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
18.03.2025, 20:29
Вимога чітко вказати інтервал відпочинку та оздоровлення
Загальне запитання щодо оголошення
У другому пункті 2 додатку 4 ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ вказано про інтервал відпочинку та оздоровлення 10-14 днів, що не дозволяє по перше чітко визначити вартість послуги
А по друге, Законом України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» встановлено мінімальний термін для відпочинку – 14 днів, а для оздоровлення – 21 день
Отже, вказане Замовником формулювання – незаконне
Тому вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та визначитт у другому пункті 2 додатку 4 чіткий термін надання послуги
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 20.03.2025, 15:14)
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини 1 статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) з урахуванням з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами). Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно з огляду на специфіку предмета закупівлі, з урахуванням частини 3 статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Ураховуючи викладене, замовник у тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо інформації щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, а також перелік інформації та документів, які має надати учасник у складі тендерної пропозиції на підтвердження своєї відповідності з огляду на специфіку предмета закупівлі, з урахуванням частини 3 статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Таким чином, зазначаємо, що тендерна документація складена у відповідності до нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель та не містить жодних дискримінаційних вимог по відношенню до Учасників.
18.03.2025, 20:30
Вимога усунути дискримінаційне положення щодо місця надання послуг
Загальне запитання щодо оголошення
У пункті 3 додатку 4 ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ необґрунтовано вилучено Івано-Франківську область з місця надання послуг та замінено її на Закарпатську область, Перелік змін викладено в невідповідній редакції без зазначення змін, не опубліковано протокол та рішення Замовника щодо зазначених змін, що є прямим порушенням норм Особливостей
Тому така зміна є неправомірна та необґрунтована
А отже – вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та доповнити пункт 3 додатку 4 Івано-Франківською областю
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 20.03.2025, 15:14)
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини 1 статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) з урахуванням з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами). Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно з огляду на специфіку предмета закупівлі, з урахуванням частини 3 статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Ураховуючи викладене, замовник у тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо інформації щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, а також перелік інформації та документів, які має надати учасник у складі тендерної пропозиції на підтвердження своєї відповідності з огляду на специфіку предмета закупівлі, з урахуванням частини 3 статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Таким чином, зазначаємо, що тендерна документація складена у відповідності до нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель та не містить жодних дискримінаційних вимог по відношенню до Учасників.
18.03.2025, 20:42
Вимога вилучити дискримінаційні та корупційні вимоги щодо розмірів басейнів, футбольного поля та інші, викладені під конкретного надавача послуг
Загальне запитання щодо оголошення
У пункті 13 додатку 4 ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ вказано вимогу відкритого басейну або Іншого водного об’єкту довжиною не менше 30 метрів та дитячого басейну глибиною - не більше 0,50 метрів, довжиною не менше 10 метрів
вимоги до басейнів визначено ДБН В.2.2-4-97, ДСанПіН 5.5.5.23-99, ДБН В2.2-12-2003, довідковий посібник до СНиП 2.08.02-89
В даних документах відсутні стандарти розмірів басейнів 10 чи 30 метрів
Дана вимога дискримінаційна та корупційна, оскільки чітко виписана для умов конкретного постачальника послуг, а саме - ДИТЯЧИЙ ЗАКЛАД ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНКУ ІЛЛАРА, як і умова його місця розташування, та розміри футбольного поля, які є унікальними лише для цього закладу
А отже – вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та вилучити з додатку 4 та інших складових тендерної документації всі дискримінаційні вимоги, в тому числі вилучити вимоги щодо розмірів басейнів та зазначити посилання з вимогами таких розмірів відповідно до стандартів та норм, а не відповідно до фактичних показників конкретного надавача послуг
У випадку невнесення змін та участі ДЗОВ «Іллара» в даній закупівлі, нами буде подано скарги до уповноваженого органу та звернення до правоохоронних органів щодо грубого порушення законодавства та корупційних дій Замовника
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 20.03.2025, 15:15)
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини 1 статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) з урахуванням з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами). Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно з огляду на специфіку предмета закупівлі, з урахуванням частини 3 статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Ураховуючи викладене, замовник у тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо інформації щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, а також перелік інформації та документів, які має надати учасник у складі тендерної пропозиції на підтвердження своєї відповідності з огляду на специфіку предмета закупівлі, з урахуванням частини 3 статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Таким чином, зазначаємо, що тендерна документація складена у відповідності до нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель та не містить жодних дискримінаційних вимог по відношенню до Учасників.
Крім того, зазначаємо, що Замовнику не відомий суб'єкт господарювання ДИТЯЧИЙ ЗАКЛАД ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНКУ ІЛЛАРА