Процедура закупівлі оголошена 14.03.2025 18:07. Дата останніх змін - 14.04.2025 16:42
Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-03-14-012444-a | |
| ID | 296f4e297d524ee7a7b6be71a408141e |
Загальна очікувана вартість закупівлі
999`690.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Детальна інформація стосовно предмету закупівлі та інших вимог зазначено в тендерній документації, яка додається до закупівлі
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ГЛЕВАХІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 999`690.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 29`990.70 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
14.03.25
Період уточнень
до 20.03.25
Період оскаржень
до 20.03.25
Подання пропозицій
до 23.03.25
Кваліфікація переможця
з 23.03.25
Пропозиції розглянуті
з 31.03.25
Завершена
14.04.25
17.03.2025, 18:50
дискримінація
Загальне запитання щодо оголошення
з метою усунення дискримінаційних вимог, просимо внести зміни до тендерної документації щодо можливості оздоровлення дітей на території Закарпатської області
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 18.03.2025, 19:07)
Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
18.03.2025, 20:29
Вимога чітко вказати інтервал відпочинку та оздоровлення
Загальне запитання щодо оголошення
У другому пункті 2 додатку 4 ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ вказано про інтервал відпочинку та оздоровлення 10-14 днів, що не дозволяє по перше чітко визначити вартість послуги
А по друге, Законом України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» встановлено мінімальний термін для відпочинку – 14 днів, а для оздоровлення – 21 день
Отже, вказане Замовником формулювання – незаконне
Тому вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та визначитт у другому пункті 2 додатку 4 чіткий термін надання послуги
А по друге, Законом України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» встановлено мінімальний термін для відпочинку – 14 днів, а для оздоровлення – 21 день
Отже, вказане Замовником формулювання – незаконне
Тому вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та визначитт у другому пункті 2 додатку 4 чіткий термін надання послуги
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 20.03.2025, 15:14)
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини 1 статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) з урахуванням з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами). Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно з огляду на специфіку предмета закупівлі, з урахуванням частини 3 статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Ураховуючи викладене, замовник у тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо інформації щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, а також перелік інформації та документів, які має надати учасник у складі тендерної пропозиції на підтвердження своєї відповідності з огляду на специфіку предмета закупівлі, з урахуванням частини 3 статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Таким чином, зазначаємо, що тендерна документація складена у відповідності до нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель та не містить жодних дискримінаційних вимог по відношенню до Учасників.
18.03.2025, 20:30
Вимога усунути дискримінаційне положення щодо місця надання послуг
Загальне запитання щодо оголошення
У пункті 3 додатку 4 ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ необґрунтовано вилучено Івано-Франківську область з місця надання послуг та замінено її на Закарпатську область, Перелік змін викладено в невідповідній редакції без зазначення змін, не опубліковано протокол та рішення Замовника щодо зазначених змін, що є прямим порушенням норм Особливостей
Тому така зміна є неправомірна та необґрунтована
А отже – вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та доповнити пункт 3 додатку 4 Івано-Франківською областю
Тому така зміна є неправомірна та необґрунтована
А отже – вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та доповнити пункт 3 додатку 4 Івано-Франківською областю
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 20.03.2025, 15:14)
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини 1 статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) з урахуванням з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами). Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно з огляду на специфіку предмета закупівлі, з урахуванням частини 3 статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Ураховуючи викладене, замовник у тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо інформації щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, а також перелік інформації та документів, які має надати учасник у складі тендерної пропозиції на підтвердження своєї відповідності з огляду на специфіку предмета закупівлі, з урахуванням частини 3 статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Таким чином, зазначаємо, що тендерна документація складена у відповідності до нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель та не містить жодних дискримінаційних вимог по відношенню до Учасників.
18.03.2025, 20:42
Вимога вилучити дискримінаційні та корупційні вимоги щодо розмірів басейнів, футбольного поля та інші, викладені під конкретного надавача послуг
Загальне запитання щодо оголошення
У пункті 13 додатку 4 ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ вказано вимогу відкритого басейну або Іншого водного об’єкту довжиною не менше 30 метрів та дитячого басейну глибиною - не більше 0,50 метрів, довжиною не менше 10 метрів
вимоги до басейнів визначено ДБН В.2.2-4-97, ДСанПіН 5.5.5.23-99, ДБН В2.2-12-2003, довідковий посібник до СНиП 2.08.02-89
В даних документах відсутні стандарти розмірів басейнів 10 чи 30 метрів
Дана вимога дискримінаційна та корупційна, оскільки чітко виписана для умов конкретного постачальника послуг, а саме - ДИТЯЧИЙ ЗАКЛАД ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНКУ ІЛЛАРА, як і умова його місця розташування, та розміри футбольного поля, які є унікальними лише для цього закладу
А отже – вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та вилучити з додатку 4 та інших складових тендерної документації всі дискримінаційні вимоги, в тому числі вилучити вимоги щодо розмірів басейнів та зазначити посилання з вимогами таких розмірів відповідно до стандартів та норм, а не відповідно до фактичних показників конкретного надавача послуг
У випадку невнесення змін та участі ДЗОВ «Іллара» в даній закупівлі, нами буде подано скарги до уповноваженого органу та звернення до правоохоронних органів щодо грубого порушення законодавства та корупційних дій Замовника
вимоги до басейнів визначено ДБН В.2.2-4-97, ДСанПіН 5.5.5.23-99, ДБН В2.2-12-2003, довідковий посібник до СНиП 2.08.02-89
В даних документах відсутні стандарти розмірів басейнів 10 чи 30 метрів
Дана вимога дискримінаційна та корупційна, оскільки чітко виписана для умов конкретного постачальника послуг, а саме - ДИТЯЧИЙ ЗАКЛАД ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНКУ ІЛЛАРА, як і умова його місця розташування, та розміри футбольного поля, які є унікальними лише для цього закладу
А отже – вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та вилучити з додатку 4 та інших складових тендерної документації всі дискримінаційні вимоги, в тому числі вилучити вимоги щодо розмірів басейнів та зазначити посилання з вимогами таких розмірів відповідно до стандартів та норм, а не відповідно до фактичних показників конкретного надавача послуг
У випадку невнесення змін та участі ДЗОВ «Іллара» в даній закупівлі, нами буде подано скарги до уповноваженого органу та звернення до правоохоронних органів щодо грубого порушення законодавства та корупційних дій Замовника
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 20.03.2025, 15:15)
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини 1 статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) з урахуванням з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами). Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно з огляду на специфіку предмета закупівлі, з урахуванням частини 3 статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Ураховуючи викладене, замовник у тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо інформації щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, а також перелік інформації та документів, які має надати учасник у складі тендерної пропозиції на підтвердження своєї відповідності з огляду на специфіку предмета закупівлі, з урахуванням частини 3 статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Таким чином, зазначаємо, що тендерна документація складена у відповідності до нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель та не містить жодних дискримінаційних вимог по відношенню до Учасників.
Крім того, зазначаємо, що Замовнику не відомий суб'єкт господарювання ДИТЯЧИЙ ЗАКЛАД ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНКУ ІЛЛАРА
Крім того, зазначаємо, що Замовнику не відомий суб'єкт господарювання ДИТЯЧИЙ ЗАКЛАД ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНКУ ІЛЛАРА