Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 12.03.2025 17:48. Дата останніх змін - 27.05.2025 08:31

Охоронні послуги (Охоронні послуги) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-12-013733-a  
ID 9fd72a1d96054afc82379247b741fbb6  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-03-12-016329-a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
3`000`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Авангардівська селищна рада Одеського району Одеської області  
Загальна очікувана вартість закупівлі 3`000`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 90`000.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
12.03.25
Період уточнень
до 25.04.25
Період оскаржень
до 25.04.25
Подання пропозицій
до 28.04.25
Аукціон
28.04.25
Кваліфікація переможця
з 28.04.25
Пропозиції розглянуті
з 02.05.25
Завершена
27.05.25
15.03.2025, 19:13. ID: UA-2025-03-12-013733-a.b1
Скарга до АМКУ
ТОВ "ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС"
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель (на умови)
Порядковий номер пункту скарги: 1
п. 2.2.1. додатку 1 до тендерної документації - вимоги стосовно умов проекту договору - всі охоронники повинні бути забезпечені фірмовим одягом
Опис суті пункту скарги
1. Стосовно проекту договору. 1) Фірмовий одяг. Відповідно до п. 2.2.1. додатку 1 до тендерної документації: всі охоронники повинні бути забезпечені фірмовим одягом із шевронами з надписом «АВАНГАРД», «ПРИЛИМАНСЬКЕ» та «НОВА ДОЛИНА» «ХЛІБОДАРСЬКЕ» відповідно, укомплектовані засобами зв’язку, екшн-камерами розміщеними на фірмовому одягу (не менше однієї камери на групу із 2 охоронців) і оснащені дозволеними до використання спеціальними засобами захисту, відповідно до вимог Постанови КМУ № 97 від 11.02.2013 року «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності». Відповідно до п.1.11. додатку 3 до тендерної документації: кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, встановлені статтею 16 Закону: Довідку у довільній формі про наявність у Учасника фірмового одягу. А також копії документів, які підтверджують право власності або законне користування Учасником фірмового одягу (договір купівлі-продажу / видаткові накладні на придбання / договір оренди тощо). Ліцензійні умови про провадження охоронної діяльності, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 (надалі – Ліцензійні умови) не передбачають обов’язкової наявності у суб’єктів охоронної діяльності будь-якого фірмового одягу. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов. Скаржник не розуміє, що має на увазі Замовник формулюючи вищенаведену вимогу тендерною документації. Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі. Вимоги тендерної документації не узгоджуються з вимогами чинного законодавства. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. 2) Патрулювання. Відповідно до п. 2.2.1. додатку 1 до тендерної документації: ГШР здійснює охорону цілодобово, в т. ч. у святкові та вихідні дні. ГШР здійснює патрулювання території Замовника не менше 12 годин на добу. Відповідно до п.6 додатку 2 до тендерної документації: час патрулювання - цілодобово, в т. ч. у святкові та вихідні дні. – суперечить договору – але не менше 12 годин на добу. Тендерна документація містить неузгодженості стосовно часу патрулювання. На підтвердження надаємо копію тендерної документації. Вказана неузгодженість часу патрулювання позбавляє можливості розрахувати та надати цінову пропозицію у закупівлі. 3) Підбір охоронників. Відповідно до п.7 додатку 2 до тендерної документації: взаємодія із Замовником -підбір охоронників здійснюється з погодженням уповноваженої особи Авангардівської селищної ради. Відповідно до п. 2.2.1. додатку 1 до тендерної документації: підбір охоронників здійснюється з погодженням уповноваженої особи Авангардівської селищної ради. Вказана умова тендерної документації дозволяє Замовнику здійснювати пряме втручання в господарську діяльність контрагента за договором. За таких умов Замовник може не погодити жодного охоронника контрагента за договором. Жодним чинним нормативного правовим актом не передбачено необхідність підбору охоронників виключно за умови погодженням з Замовником торгів. На підтвердження надаємо копію тендерної документації. 4) Моніторинг та контроль роботи систем сигналізації, пожежної системи та системи відеоспостереження. Відповідно до п.2.2.4 додатку 1 до тендерної документації: виконавець зобов’язаний забезпечити одного охоронця який буде здійснювати моніторинг та контроль роботи систем сигналізації, пожежної системи та системи відеоспостереження встановлених на території Замовника. Відповідно до п.4 додатку 2 до тендерної документації: учасник зобов’язаний забезпечити одного охоронця який буде здійснювати моніторинг та контроль роботи систем сигналізації, пожежної системи та системи відеоспостереження встановлених на території Замовника. Предметом даної закупівлі є ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги. Скаржник немає та не зобов’язаний мати працівників, які будуть здійснювати моніторинг та контроль роботи систем сигналізації та пожежної системи встановлених на території Замовника під час здійснення охоронних послуг. Ліцензійні умови також не передбачають обов’язкову наявність у суб’єкта охоронної діяльності осіб, які буде здійснювати моніторинг та контроль роботи систем сигналізації, пожежної системи. Надаємо копію. Для здійснення моніторингу та контролю роботи систем сигналізації та пожежної системи Замовнику потрібно оголошувати іншу процедуру закупівлі. 5) Об’єкти комунальної власності Авангардівської селищної ради. Відповідно до п. 2.2.5 додатку 1 до тендерної документації: всі нерухомі об’єкти комунальної власності Авангардівської селищної ради на яких встановлено систему охоронної сигналізації, після підписання цього Договору зобов’язані бути підключеними до системи охорони Виконавця, без абонентської оплати, та виведеними на пульт реагування Виконавця. Відповідно до п.6 додатку 2 до тендерної документації: всі нерухомі об’єкти комунальної власності Авангардівської селищної ради на яких встановлено систему охоронної сигналізації, після підписання Договору зобов’язані бути підключеними до системи охорони Учасника, без сплати абонентської плати, та виведеними на пульт реагування Учасника. Тендерна документація не містить чіткого переліку всіх нерухомих об’єктів комунальної власності Авангардівської селищної ради, на яких встановлено систему охоронної сигналізації. За відсутності вказаного переліку об’єктів Скаржник позбавлений можливості розрахувати та надати цінову пропозицію у закупівлі. Вказана вимога розрахована на учасників торгів, яким відомо повний перелік всіх нерухомих об’єктів комунальної власності Авангардівської селищної ради, на яких встановлено систему охоронної сигналізації, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника. На підтвердження надаємо копію тендерної документації. 6) Вжиття заходів. Відповідно до п. 6.2.6 додатку 1 до тендерної документації: забезпечити вжиття заходів, спрямованих на припинення дій осіб, які вчинили адміністративне або кримінальне правопорушення, або щодо осіб відповідно до яких є підозра у вчинені ними адміністративного або кримінального правопорушення. Відповідно до п. 6.2.7 додатку 1 до тендерної документації: у разі виявлення вчинення правопорушення ГШР зобов’язана зробити зауваження та зобов’язати винних осіб здійснити заходи для усунення наслідків правопорушення (прибирання сміття, припинення вживання алкоголю, виключення музикального супроводу при порушенні режимі тиші), в іншому випадку – викликати дільничного інспектора відділу поліції, або поліцію для складання протоколу про порушення. В цьому випадку ГШР зобов’язана забезпечити присутність винних осіб до прибуття співробітника поліції. Суб’єкти охоронної діяльності, в тому числі Скаржник не є уповноваженим органом, до повноважень яких віднесено встановлення складу адміністративного або кримінального правопорушення або винну осіб та не є уповноваженим органом в розпорядженні якого є інформація стосовно осіб, які вчинили адміністративне або кримінальне правопорушення, або щодо осіб відповідно до яких є підозра у вчинені ними адміністративного або кримінального правопорушення. Також суб’єкти охоронної діяльності, в тому числі Скаржник не є уповноваженим органом, до повноважень якого віднесено можливість впливу на, зокрема на винних осіб щодо здійснення заходів для усунення наслідків правопорушення (прибирання сміття, припинення вживання алкоголю, виключення музикального супроводу при порушенні режимі тиші). Варто зазначити, що вживання алкоголю не є будь-яким правопорушенням. При цьому, суб’єкти охоронної діяльності, в тому числі Скаржник не є органом, що здійснює нагляд за виконанням або виконанням покарань або органом пробації. На підтвердження надаємо копію тендерної документації. Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Класифікація порушення
Умови проекту договору
Тип вимоги Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Доказ Ліцензійні умови
Доказ Тендерна документація
Порядковий номер пункту скарги: 2
п. 5 додатку 2 до тендерної документації: вимоги до транспорту реагування: - тип кузову авто - позашляховик або кросовер
Опис суті пункту скарги
2. Відповідно до п. 5 додатку 2 до тендерної документації: вимоги до транспорту реагування: - тип кузову авто - позашляховик або кросовер; - автомобілі повинні бути забезпечені трекерами GPS, для надання інформації про місцезнаходження автомобілів та маршрути їхнього переміщення по визначеній території. Відповідно до п. 2.2.1. додатку 1 до тендерної документації: Патрульні автомобілі повинні бути забезпеченими GPS-трекерами, для надання інформації про місцезнаходження автомобілів та маршрути їхнього переміщення по визначеній території. Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у транспортних засобах суб’єктів охоронної діяльності трекерів GPS для надання інформації про місцезнаходження автомобілів та маршрути їхнього переміщення по визначеній території. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних вимог. Також Ліцензійні умови не передбачають обмежень стосовно типу кузову автомобілів суб’єктів охоронної діяльності. У Скаржника наявний транспортні засоби, тип кузову яких не є «позашляховик» або «кросовер». На підтвердження надаємо копію свідоцтва про реєстрацію. Вимога про наявність позашляховиків або кросоверів, які забезпечені трекерами GPS розрахована на учасників торгів, в яких є вказані авто, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника. Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі. Вимоги тендерної документації не узгоджуються з вимогами чинного законодавства. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Класифікація порушення
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип вимоги Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Доказ Автомобілі
Доказ Ліцензійні умови
Порядковий номер пункту скарги: 3
п. 1.9. додатку 3 до тендерної документації: кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, встановлені статтею 16 Закону: 1.9 Довідку у довільній формі про наявність у Учасника екшн-камер.
Опис суті пункту скарги
3. Відповідно до п. 1.9. додатку 3 до тендерної документації: кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, встановлені статтею 16 Закону: 1.9 Довідку у довільній формі про наявність у Учасника екшн-камер. А також копії документів, які підтверджують право власності або законне користування Учасником екшн-камерами (договір купівлі-продажу / видаткові накладні на придбання / договір оренди тощо). Відповідно до п. 6.2.5 додатку 1 до тендерної документації: під час здійснення патрулювання ГШР зобов’язаний здійснювати візуальне відстеження підозрілих осіб (за думкою патрульних), спілкуватися із зазначеними особами, для встановлення цілі перебування на Території. Під час спілкування із підозрілими особами у ГШР повинна бути включена нагрудна камера відеоспостереження (екшн-камери). Відповідно до п. 2.2.1. додатку 1 до тендерної документації: Всі охоронники повинні бути забезпечені фірмовим одягом із шевронами з надписом «АВАНГАРД», «ПРИЛИМАНСЬКЕ» та «НОВА ДОЛИНА» «ХЛІБОДАРСЬКЕ» відповідно, укомплектовані засобами зв’язку, екшн-камерами розміщеними на фірмовому одягу (не менше однієї камери на групу із 2 охоронців) і оснащені дозволеними до використання спеціальними засобами захисту, відповідно до вимог Постанови КМУ № 97 від 11.02.2013 року «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності». Ліцензійні умови не передбачають обов’язкову наявність екшн-камер у суб’єктів охоронної діяльності. Вимога про наявність екшн-камер розрахована на учасників торгів, в яких вони є вказані, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника. Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі. Вимоги тендерної документації не узгоджуються з вимогами чинного законодавства. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Класифікація порушення
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип вимоги Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Доказ Ліцензійні умови
Порядковий номер пункту скарги: 4
п. 12 додатку 3 до тендерної документації - термін дії забезпечення виконання договору буде перевищувати термін виконання робіт не менше, як на 30 робочих днів.
Опис суті пункту скарги
4. Відповідно до п. 12 додатку 3 до тендерної документації: кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, встановлені статтею 16 Закону: У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати лист-згоду про надання забезпечення виконання договору в відповідному розмірі у разі визнання його (учасника) переможцем даної процедури закупівлі та про те, що термін дії забезпечення виконання договору буде перевищувати термін виконання робіт не менше, як на 30 робочих днів. Відповідно до п. 6 розділу 6 тендерної документації: термін дії забезпечення виконання договору повинен перевищувати термін виконання робіт не менше, як на 30 робочих днів. У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати лист-згоду про надання забезпечення виконання договору в відповідному розмірі у разі визнання його (учасника) переможцем даної процедури закупівлі та про те, що термін дії забезпечення виконання договору буде перевищувати термін виконання робіт не менше, як на 30 робочих днів. По-перше, ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон) та Постанова КМУ №1178 від 12.10.2022 року (надалі- Постанова) не містить окремих вимог стосовно того, що банківська гарантія має перевищувати строк дії договору не менше, ніж на 30 робочих днів. Надаємо копії вказаних НПА на підтвердження. Скаржник вважає належною вимогу про строк дії банківської гарантії, який має закінчуватись в дату закінчення самого договору. Надмірною та необґрунтованою є вимога про більший строк дії банківської гарантії, ніж строк дії договору. На думку Скаржник, наведені вище умови щодо строку дії забезпечення договору протягом строку, що перевищує строк дії договору, не відповідають чинному законодавству, а також принципу розумності зобов'язань. По-друге, відповідно до частини другої статті 27 Закону Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Разом з тим, положеннями Закону та Постанови не передбачено повернення забезпечення виконання договору про закупівлю пізніше, ніж через 30 робочих днів після закінчення строку дії договору. Вимоги тендерної документації не узгоджуються з нормами чинного законодавства. Таким чином, Замовник повинен усунути дискримінаційну вимогу шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині. Аналогічної позиції дотримується Комісія АМКУ у рішенні № 11536-р/пк-пз від 03.07.2024 року. Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Класифікація порушення
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип вимоги Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Доказ Закон
Доказ Постанова
Дата розгляду скарги25.03.2025, 10:00
Місце розгляду скаргиАнтимонопольний комітет України
На виконання рішення №4656-р/пк-пз від 25.03.2025. Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівел, внесені відповідні зміни
Дата виконання рішення замовником: 07.04.2025 16:40
Виконана замовником
08.04.2025, 19:35. ID: UA-2025-03-12-013733-a.a2
Скарга до АМКУ
ТОВ "ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС"
Скарга на умови (невиконання рішення АМКУ)
Порядковий номер пункту скарги: 1
до п.2.2.4 додатку 1 до тендерної документації: виконавець зобов’язаний забезпечити одного охоронця який буде здійснювати моніторинг та контроль роботи систем сигналізації та системи відеоспостереження
Опис суті пункту скарги
1. Відповідно до п.2.2.4 додатку 1 до тендерної документації: виконавець зобов’язаний забезпечити одного охоронця який буде здійснювати моніторинг та контроль роботи систем сигналізації та системи відеоспостереження встановлених на території Замовника. Здійснювати фіксацію та облік відвідувачів які бажають потрапити в приміщення Авангардівської селищної ради. Відповідно до п.4 додатку 2 до тендерної документації: учасник зобов’язаний забезпечити одного охоронця, який буде здійснювати моніторинг та контроль роботи систем сигналізації та системи відеоспостереження встановлених на території Замовника. Здійснювати фіксацію та облік відвідувачів які бажають потрапити в приміщення Авангардівської селищної ради. По-перше, предметом даної закупівлі є ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги. Скаржник немає та не зобов’язаний мати працівників, які будуть здійснювати моніторинг та контроль роботи систем сигналізації встановлених на території Замовника під час здійснення охоронних послуг. Ліцензійні умови також не передбачають обов’язкову наявність у суб’єкта охоронної діяльності осіб, які буде здійснювати моніторинг та контроль роботи систем сигналізації. Надаємо копію Ліцензійних умов. Для здійснення моніторингу та контролю роботи систем сигналізації та пожежної системи Замовнику потрібно оголошувати іншу процедуру закупівлі. Вимога про здійснення моніторингу та контролю роботи систем сигналізації розрахована на учасників торгів, які додатково, окрім здійснення охоронних послуг спроможні здійснити вказані заходи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника. Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі. Вимоги тендерної документації не узгоджуються з вимогами чинного законодавства. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. По-друге, вказані умови документації вже були предметом розгляду Комісії АМКУ, яка прийняла рішення №4656-р/пк-пз від 25.03.2025 року (додаємо до скарги), в якому зазначили: «Предмет закупівлі - Охоронні послуги (Охоронні послуги). Враховуючи зазначене, наведені вимоги в частині здійснення моніторингу та контролю роботи систем сигналізації, пожежної системи не узгоджується з предметом закупівлі, а тому Замовник не довів необхідність встановлення наведеної вище умови Документації. Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції». Таким чином, Замовник не виконав рішення №4656-р/пк-пз від 25.03.2025 року.
Класифікація порушення
Невиконання рішення органу оскарження
Тип вимоги Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Доказ Рішення АМКУ від 25.03.2025 р. №4656
Доказ Ліцензійні умови
Порядковий номер пункту скарги: 2
п. 6.2.5 додатку 1 до тендерної документації: Під час здійснення патрулювання ГШР зобов’язаний здійснювати візуальне відстеження підозрілих осіб (за думкою патрульних), спілкуватися із зазначеними особами, для встановлення цілі перебування на Території. Під час спілкування із підозрілими особами у ГШР повинна бути включена нагрудна камера відеоспостереження (екшн-камери).
Опис суті пункту скарги
2. Відповідно до п. 6.2.5 додатку 1 до тендерної документації: Під час здійснення патрулювання ГШР зобов’язаний здійснювати візуальне відстеження підозрілих осіб (за думкою патрульних), спілкуватися із зазначеними особами, для встановлення цілі перебування на Території. Під час спілкування із підозрілими особами у ГШР повинна бути включена нагрудна камера відеоспостереження (екшн-камери). По-перше, Ліцензійні умови не передбачають обов’язкову наявність екшн-камер у суб’єктів охоронної діяльності. Вимога про наявність екшн-камер розрахована на учасників торгів, в яких вони є вказані, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника. Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі. Вимоги тендерної документації не узгоджуються з вимогами чинного законодавства. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. По-друге, вказані умови документації вже були предметом розгляду Комісії АМКУ, яка прийняла рішення №4656-р/пк-пз від 25.03.2025 року (додаємо до скарги), в якому зазначили: «Слід зазначити, що Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960 та Постанова Кабінету міністрів України "Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності" від 11.02.2013 № 97 не передбачають наявності в суб'єкта господарювання охоронної діяльності, зокрема, екшн-камер розміщених на фірмовому одягу суб’єктами охоронної діяльності. Враховуючи наведене, вищенаведена вимога Документації не узгоджується з ліцензійними умовами в цій частині. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині». Таким чином, Замовник не виконав рішення №4656-р/пк-пз від 25.03.2025 року. Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Класифікація порушення
Невиконання рішення органу оскарження
Тип вимоги Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Доказ Рішення АМКУ від 25.03.2025 р. №4656
Доказ Ліцензійні умови
Дата розгляду скарги17.04.2025, 10:00
Місце розгляду скаргиАнтимонопольний комітет України
На виконання рішення №6109-р/пк-пз від 17.04.2025р. Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівел, внесені відповідні зміни
Дата виконання рішення замовником: 23.04.2025 17:01
Виконана замовником