Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 11.03.2025 15:26. Дата останніх змін - 07.05.2025 13:29

Предмет закупівлі: послуги з управління активами, відповідно до ст. 21 Закону № 772-VIII, а саме: об`єкт нерухомого майна за реєстраційним номером 1192810880000, який розташований за адресою: м. Київ, вулиця Інститутська, будинок 1. -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-11-010622-a  
ID 6489c819dedc4a52b0415032c699243a  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-03-11-012556-a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
300`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ВИЯВЛЕННЯ,РОЗШУКУ ТА УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ,ОДЕРЖАНИМИ ВІД КОРУПЦІЙНИХ ТА ІНШИХ ЗЛОЧИНІВ  
Загальна очікувана вартість закупівлі 300`000.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
11.03.25
Період уточнень
до 11.04.25
Період оскаржень
до 11.04.25
Подання пропозицій
до 14.04.25
Кваліфікація переможця
з 14.04.25
Пропозиції розглянуті
з 16.04.25
Закупівля не відбулась
07.05.25
21.03.2025, 23:33. ID: UA-2025-03-11-010622-a.a1
Скарга до АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Стерео Івентс"
Скарга на дискримінаційні вимоги
Відповідно до оголошення № UA-2025-03-11-010622-a, яке розміщене на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу 11 березня 2025 р. Національним агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів було оголошено процедуру відкритих торгів (відкритих торгів з особливостями) на закупівлю ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах.

Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 25 березня 2025 р.

На нашу думку, умови, викладені у тендерній документації, є дискримінаційними, незаконними та такими, що значно обмежують кількість потенційних учасників процедури закупівлі, та порушують наші законні права та інтереси, зокрема, щодо участі у даній процедурі закупівлі, виходячи з наступного.
1. Відповідно до пункту 3 додатку 3 до тендерної документації передбачено перелік вимог передбачених на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме:
На підтвердження досвіду виконання протягом останніх трьох років до дати оприлюднення інформації про дану процедуру закупівлі аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати:
- витяг з ЄДРПОУ що містить код/и виду/ів економічної діяльності: або 93.29 організування інших видів відпочинку та розваг, або 68.20 надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого майна та/або 68.32 управління нерухомим майном за винагороду або на основі контракту, що свідчить про зайняття вказаним/ми видом/ами діяльності у вищезазначений період;
- довідку за вказаною нижче формою, з інформацією про наявність досвіду виконання не менше п’яти цивільно-правових договорів, що укладені та належно виконувались/ються сторонами договору більше одного року до дати оприлюднення інформації про дану процедуру закупівлі, предметом яких виступало:
- проведення культурних заходів у вигляді концертів, фестивалів інших масштабних культурних подій на об’єктах нежитлової нерухомості, що є об’єктами, які мають історичну та культурну цінність, або є об’єктами культурної спадщини (на вказаний вид договорів не розповсюджується вимога щодо строку виконання не менше одного року).
- та/або надання в оренду приміщень або нерухомого майна, які є об’єктами культурної спадщини, що належать учаснику на праві власності або на праві користування, суб’єктам господарської діяльності;
- та/або надання в оренду приміщень або нерухомого майна, які мають історичну та культурну цінність, що належать учаснику на праві власності або на праві користування, суб’єктам господарської діяльності.
Повідомляємо, що дискримінаційними є вимоги, зокрема, щодо необхідності надання підтвердження досвіду саме за об’єктами які мають історичну та культурну цінність, або є об’єктами культурної спадщини.
На нашу думку, така вимога значно звужує коло потенційних учасників та не дає можливості взяти участь у даній процедурі закупівлі учасникам, які здійснювали: проведення культурних заходів у вигляді концертів, фестивалів інших масштабних культурних подій та/або надання в оренду приміщень або нерухомого майна, що стосуються об’єктів які не є об’єктами, які мають історичну та культурну цінність, або не є об’єктами культурної спадщини.
Зокрема, наше підприємство, має необхідний досвід за іншими об’єктами, які не мають історичну та культурну цінність, та не є об’єктами культурної спадщини (аналогічні договори надаємо як додаток до цієї скарги).
Окремо наголошуємо, що чинне Законодавство не містить визначення поняття «об’єкт, який має історичну та культурну цінність», тому Замовник може трактувати його на власний розсуд та у власних інтересах, що ставить під загрозу прозорість та справедливість під час розгляду тендерних пропозицій потенційних учасників, а тому порушує наші законні права та інтереси, адже Замовник може відхилити нашу тендерну пропозицію з підстав суб’єктивного трактування зазначеного поняття.
Для надання послуг, що визначені у тендерній документації, за цією процедурою закупівлі не обов’язково мати досвід щодо саме об’єктів, які мають історичну та культурну цінність, або об’єктів культурної спадщини, адже досвід за іншими об’єктами нічим не відрізняється. Як приклад надаємо у додатках до цієї скарги виконані нами договори щодо надання аналогічних послуг на об’єктах, які не мають історичну та культурну цінність, та не є об’єктами культурної спадщини.
Немає жодної різниці чи здійснювалось проведення культурних заходів у вигляді концертів, фестивалів інших масштабних культурних подій на об’єктах нежитлової нерухомості, що є об’єктами, які мають історичну та культурну цінність, або є об’єктами культурної спадщини чи на звичайних об’єктах, такі, як концертні зали, будинки культури, тощо.
Хочемо звернути вашу увагу на те, що Замовник навмисно встановив наведену вище вимогу щодо досвіду, адже виконати її може лише завчасно обраний Замовником учасник, який має у наявності 5 аналогічних договорів саме щодо об’єктів які мають історичну та культурну цінність, або є об’єктами культурної спадщини.
Крім того, абсолютно незрозумілим є те, що саме Замовник має на увазі під предметом аналогічного договору – «проведення культурних заходів у вигляді концертів, фестивалів інших масштабних культурних подій». Наголошуємо, що такого предмету договору не існує, як приклад додаємо наявні у нас договори щодо організації культурно-масових заходів, виступів. Замовник встановлюючи таку вимогу навмисно звужує коло потенційних учасників, до заздалегідь визначеного суб’єкта господарювання, що порушує наші законні права та інтереси.
Враховуючи зазначене вимоги пункту 3 додатку 3 до тендерної документації є дискримінаційними по відношенню до нашого підприємства та обмежують наші законні права та інтереси, зокрема, щодо участі у цій процедурі закупівлі.

Таким чином, враховуючи, що наявний у нас досвід за договорами від 10.10.2022 №101022 та від 21.03.2023 №К2023-06-21-1, відповідає предмету закупівлі та підтверджує нашу спроможність надати послуги відповідно до технічного завдання, ми вважаємо, що Замовник порушує наші права та законні інтереси щодо участь у даній процедурі закупівлі.

Зазначені вище вимоги Замовника є необґрунтованими і дискримінаційними, а відтак незаконними та такими, що обмежують наше право взяти участь у даній процедурі закупівлі.
За таких умов, взяти участь в торгах зможуть лише ті учасники, які можуть надати аналогічний договір предметом якого є саме проведення культурних заходів у вигляді концертів, фестивалів інших масштабних культурних подій на об’єктах нежитлової нерухомості, що є об’єктами, які мають саме історичну та культурну цінність, або є об’єктами саме культурної спадщини, та або надання в оренду приміщень або нерухомого майна, які мають саме історичну та культурну цінність, або є об’єктами саме культурної спадщини що є дискримінаційним щодо ТОВ «СТЕРЕО ІВЕНТС».

Скаржник не може взяти участь в даній закупівлі через дискримінаційні вимоги, що порушують наші законні права та інтереси.

Таким чином, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційні вимоги.


Докази: договір від 10.10.2022 №101022 та договір від 21.03.2023 №К2023-06-21-1. (дані договори надані з частково прихованими даними у зв’язку із політикою конфіденційності).


2. Відповідно до пункту 7 додатку 3 до тендерної документації передбачено необхідність надання Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (для учасників — юридичних осіб); Витяг має містити інформацію про кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів). Витяг повинен бути виданий не раніше дати оприлюднення інформації про дану процедуру закупівлі. Порядок отримання Витягу в умовах воєнного стану визначено Постановою КМУ від 06.03.2022 № 209.

Повідомляємо, що відповідно до частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Документація не повинна містити вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Інформація з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб -підприємців та громадських формувань міститься у відкритих єдиних державних реєстрах доступ до яких є вільним. Замовник може самостійно отримати інформацію щодо учасника у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search (доступ до нього є вільним).
Відповідно до пункту 28 Особливостей (затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань містяться у єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним.
За таких умов, вищезазначені умови документації не узгоджуються з вимогами Закону в цій частині.
Встановивши наведені вище умови у документації, Замовник порушив положення статті 22 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до документації в цій частині.

Аналогічної думки притримується і Комісія АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель у своєму рішенні №20068-р/пк-пз від 17.12.2024 (UA-2024-12-02-006916-a) та у рішенні № 3497-р/пк-пз від 06.03.2025 (UA-2025-02-14-008176-a).

Тому, просимо зобов’язати замовника внести зміни до ТД та виключити оскаржувані нами вимоги.

Документами (доказами), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів є, зокрема, Закон України «Про публічні закупівлі», Особливості та рішення №20068-р/пк-пз від 17.12.2024, № 3497-р/пк-пз від 06.03.2025.

Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.

Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника внести зміни до тендерної документації.
Тому, просимо зобов’язати замовника внести зміни до ТД та виключити оскаржувані нами вимоги.

Керуючись ст.ст. 3, 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», а також Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року -


ПРОСИМО:

1. Прийняти скаргу до розгляду по суті.
2. Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації.
Порядковий номер пункту скарги: 1
Дискримінаційні вимоги
Опис суті пункту скарги
Відповідно до оголошення № UA-2025-03-11-010622-a, яке розміщене на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу 11 березня 2025 р. Національним агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів було оголошено процедуру відкритих торгів (відкритих торгів з особливостями) на закупівлю ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 25 березня 2025 р. На нашу думку, умови, викладені у тендерній документації, є дискримінаційними, незаконними та такими, що значно обмежують кількість потенційних учасників процедури закупівлі, та порушують наші законні права та інтереси, зокрема, щодо участі у даній процедурі закупівлі, виходячи з наступного. 1. Відповідно до пункту 3 додатку 3 до тендерної документації передбачено перелік вимог передбачених на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме: На підтвердження досвіду виконання протягом останніх трьох років до дати оприлюднення інформації про дану процедуру закупівлі аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: - витяг з ЄДРПОУ що містить код/и виду/ів економічної діяльності: або 93.29 організування інших видів відпочинку та розваг, або 68.20 надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого майна та/або 68.32 управління нерухомим майном за винагороду або на основі контракту, що свідчить про зайняття вказаним/ми видом/ами діяльності у вищезазначений період; - довідку за вказаною нижче формою, з інформацією про наявність досвіду виконання не менше п’яти цивільно-правових договорів, що укладені та належно виконувались/ються сторонами договору більше одного року до дати оприлюднення інформації про дану процедуру закупівлі, предметом яких виступало: - проведення культурних заходів у вигляді концертів, фестивалів інших масштабних культурних подій на об’єктах нежитлової нерухомості, що є об’єктами, які мають історичну та культурну цінність, або є об’єктами культурної спадщини (на вказаний вид договорів не розповсюджується вимога щодо строку виконання не менше одного року). - та/або надання в оренду приміщень або нерухомого майна, які є об’єктами культурної спадщини, що належать учаснику на праві власності або на праві користування, суб’єктам господарської діяльності; - та/або надання в оренду приміщень або нерухомого майна, які мають історичну та культурну цінність, що належать учаснику на праві власності або на праві користування, суб’єктам господарської діяльності. Повідомляємо, що дискримінаційними є вимоги, зокрема, щодо необхідності надання підтвердження досвіду саме за об’єктами які мають історичну та культурну цінність, або є об’єктами культурної спадщини. На нашу думку, така вимога значно звужує коло потенційних учасників та не дає можливості взяти участь у даній процедурі закупівлі учасникам, які здійснювали: проведення культурних заходів у вигляді концертів, фестивалів інших масштабних культурних подій та/або надання в оренду приміщень або нерухомого майна, що стосуються об’єктів які не є об’єктами, які мають історичну та культурну цінність, або не є об’єктами культурної спадщини. Зокрема, наше підприємство, має необхідний досвід за іншими об’єктами, які не мають історичну та культурну цінність, та не є об’єктами культурної спадщини (аналогічні договори надаємо як додаток до цієї скарги). Окремо наголошуємо, що чинне Законодавство не містить визначення поняття «об’єкт, який має історичну та культурну цінність», тому Замовник може трактувати його на власний розсуд та у власних інтересах, що ставить під загрозу прозорість та справедливість під час розгляду тендерних пропозицій потенційних учасників, а тому порушує наші законні права та інтереси, адже Замовник може відхилити нашу тендерну пропозицію з підстав суб’єктивного трактування зазначеного поняття. Для надання послуг, що визначені у тендерній документації, за цією процедурою закупівлі не обов’язково мати досвід щодо саме об’єктів, які мають історичну та культурну цінність, або об’єктів культурної спадщини, адже досвід за іншими об’єктами нічим не відрізняється. Як приклад надаємо у додатках до цієї скарги виконані нами договори щодо надання аналогічних послуг на об’єктах, які не мають історичну та культурну цінність, та не є об’єктами культурної спадщини. Немає жодної різниці чи здійснювалось проведення культурних заходів у вигляді концертів, фестивалів інших масштабних культурних подій на об’єктах нежитлової нерухомості, що є об’єктами, які мають історичну та культурну цінність, або є об’єктами культурної спадщини чи на звичайних об’єктах, такі, як концертні зали, будинки культури, тощо. Хочемо звернути вашу увагу на те, що Замовник навмисно встановив наведену вище вимогу щодо досвіду, адже виконати її може лише завчасно обраний Замовником учасник, який має у наявності 5 аналогічних договорів саме щодо об’єктів які мають історичну та культурну цінність, або є об’єктами культурної спадщини. Крім того, абсолютно незрозумілим є те, що саме Замовник має на увазі під предметом аналогічного договору – «проведення культурних заходів у вигляді концертів, фестивалів інших масштабних культурних подій». Наголошуємо, що такого предмету договору не існує, як приклад додаємо наявні у нас договори щодо організації культурно-масових заходів, виступів. Замовник встановлюючи таку вимогу навмисно звужує коло потенційних учасників, до заздалегідь визначеного суб’єкта господарювання, що порушує наші законні права та інтереси. Враховуючи зазначене вимоги пункту 3 додатку 3 до тендерної документації є дискримінаційними по відношенню до нашого підприємства та обмежують наші законні права та інтереси, зокрема, щодо участі у цій процедурі закупівлі. Таким чином, враховуючи, що наявний у нас досвід за договорами від 10.10.2022 №101022 та від 21.03.2023 №К2023-06-21-1, відповідає предмету закупівлі та підтверджує нашу спроможність надати послуги відповідно до технічного завдання, ми вважаємо, що Замовник порушує наші права та законні інтереси щодо участь у даній процедурі закупівлі. Зазначені вище вимоги Замовника є необґрунтованими і дискримінаційними, а відтак незаконними та такими, що обмежують наше право взяти участь у даній процедурі закупівлі. За таких умов, взяти участь в торгах зможуть лише ті учасники, які можуть надати аналогічний договір предметом якого є саме проведення культурних заходів у вигляді концертів, фестивалів інших масштабних культурних подій на об’єктах нежитлової нерухомості, що є об’єктами, які мають саме історичну та культурну цінність, або є об’єктами саме культурної спадщини, та або надання в оренду приміщень або нерухомого майна, які мають саме історичну та культурну цінність, або є об’єктами саме культурної спадщини що є дискримінаційним щодо ТОВ «СТЕРЕО ІВЕНТС». Скаржник не може взяти участь в даній закупівлі через дискримінаційні вимоги, що порушують наші законні права та інтереси. Таким чином, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційні вимоги. Докази: договір від 10.10.2022 №101022 та договір від 21.03.2023 №К2023-06-21-1. (дані договори надані з частково прихованими даними у зв’язку із політикою конфіденційності). 2. Відповідно до пункту 7 додатку 3 до тендерної документації передбачено необхідність надання Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (для учасників — юридичних осіб); Витяг має містити інформацію про кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів). Витяг повинен бути виданий не раніше дати оприлюднення інформації про дану процедуру закупівлі. Порядок отримання Витягу в умовах воєнного стану визначено Постановою КМУ від 06.03.2022 № 209. Повідомляємо, що відповідно до частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Документація не повинна містити вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Інформація з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб -підприємців та громадських формувань міститься у відкритих єдиних державних реєстрах доступ до яких є вільним. Замовник може самостійно отримати інформацію щодо учасника у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search (доступ до нього є вільним). Відповідно до пункту 28 Особливостей (затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань містяться у єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним. За таких умов, вищезазначені умови документації не узгоджуються з вимогами Закону в цій частині. Встановивши наведені вище умови у документації, Замовник порушив положення статті 22 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до документації в цій частині. Аналогічної думки притримується і Комісія АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель у своєму рішенні №20068-р/пк-пз від 17.12.2024 (UA-2024-12-02-006916-a) та у рішенні № 3497-р/пк-пз від 06.03.2025 (UA-2025-02-14-008176-a). Тому, просимо зобов’язати замовника внести зміни до ТД та виключити оскаржувані нами вимоги. Документами (доказами), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів є, зокрема, Закон України «Про публічні закупівлі», Особливості та рішення №20068-р/пк-пз від 17.12.2024, № 3497-р/пк-пз від 06.03.2025. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника внести зміни до тендерної документації. Тому, просимо зобов’язати замовника внести зміни до ТД та виключити оскаржувані нами вимоги. Керуючись ст.ст. 3, 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», а також Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду по суті. 2. Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації.
Класифікація порушення
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип вимоги Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
1. Прийняти скаргу до розгляду по суті. 2. Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації.
Доказ Договір 1
Доказ Договір 2
Дата розгляду скарги01.04.2025, 10:00
Місце розгляду скаргиАнтимонопольний комітет України
Внесенно зміни до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 08.04.2025 10:43
Виконана замовником
10.04.2025, 18:01. ID: UA-2025-03-11-010622-a.a2
Скарга до АМКУ
ПІДПРИЄМСТВО ФЕДЕРАЦІЇ ПРОФЕСІЙНИХ СПІЛОК УКРАЇНИ "МІЖНАРОДНИЙ ЦЕНТР КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВ ПРОФСПІЛОК УКРАЇНИ"
Скарга на невідповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про охорону культурної спадщини»
М І Ж Н А Р О Д Н И Й Ц Е Н Т Р
К У Л Ь Т У Р И І М И С Т Е Ц Т В


01001 Україна, Київ,
алея Героїв Небесної Сотні, 1
тел.: (044) 278 78 92
тел./факс.: (044) 279 74 82
e-mail: office@octoberpalace.com
Код ЄДРПОУ 02597114 I N T E R N A T I O N A L C E N T R E O F C U L T U R E A N D A R T S


1, Alley of Нeroes of Нeavenly Нundred,
Kyiv, Ukraine, 01021
office number: (044) 278 78 92
fax number: (044) 279 74 82
e-mail: office@octoberpalace.com
EDRPOU code 02597114
________________________________________________________________________________________


Антимонопольний комітет України
(Комісія Антимонопольного комітету України
з розгляду скарг про порушення законодавства
у сфері державних закупівель)
03035, м. Київ, МСП-03680, вул. Митрополита
Василя Липківського, 45

Скаржнк:
Підприємство Федерації професійних спілок України
«Міжнародний центр культури і мистецтв
профспілок України»
Адреса: 01001, алея Героїв Небесної Сотні,1
Код ЄДРПОУ: 02597114
Телефон: (044) 278 74 82

Замовник, дії якого оскаржуються:
НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
ВИЯВЛЕННЯ,РОЗШУКУ ТА УПРАВЛІННЯ
АКТИВАМИ,ОДЕРЖАНИМИ ВІД КОРУПЦІЙНИХ . ТА ІНШИХ ЗЛОЧИНІВ
Код ЄДРПОУ: 41037901
Місцезнаходження:
01001, Україна , м. Київ обл., вул.. Б.ГРІНЧЕНКА,1
Тел.: 0442900852
s.tymoshenko@arma.gov.ua

Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-11-010622-a

СКАРГА
на невідповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про охорону культурної спадщини»
Підприємство Федерації професійних спілок України «Міжнародний центр культури і мистецтв профспілок України» є унітарним підприємством, створеним засновником – Федерацією професійних спілок України. Місцезнаходження підприємства визначене за адресою 01021, м. Київ, Алея Героїв Небесної сотні, 1.
Відповідно до оголошення № UA-2025-03-11-010622-a, яке розміщене на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу 11 березня 2025 року Національним агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів було оголошено процедуру відкритих торгів (відкритих торгів з особливостями) на закупівлю ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах. Вказане оголошення стосується об`єкта нерухомого майна за реєстраційним номером 1192810880000, який розташований за адресою: м. Київ, вулиця Інститутська, будинок 1. (прим. актуальна назва – Алея Героїв Небесної сотні, 1). Таким чином, в межах вказаної закупівлі вирішується питання щодо управління активами, які перебувають у користуванні Підприємства Федерації професійних спілок України «Міжнародний центр культури і мистецтв профспілок України» (далі – «Підприємство»).
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 14 квітня 2025 року.
На нашу думку, умови, викладені у тендерній документації, не відповідають вимогам Закону України «Про охорону культурної спадщини» та в разі укладення договору управління активами (майном), діяльність управителя може сприяти руйнуванню або заподіянню шкоди пам’ятці культурної спадщини, якою є об`єкт нерухомого майна за реєстраційним номером 1192810880000, який розташований за адресою: м. Київ, вулиця Інститутська, будинок 1, виходячи з наступного.
Відповідно до ст.1 Закону України «Про охорону культурної спадщини» (далі – «ЗУ №1805-ІІІ») об'єкт культурної спадщини - визначне місце, споруда (витвір), комплекс (ансамбль), їхні частини, пов'язані з ними рухомі предмети, а також території чи водні об'єкти (об'єкти підводної культурної та археологічної спадщини), інші природні, природно-антропогенні або створені людиною об'єкти незалежно від стану збереженості, що донесли до нашого часу цінність з археологічного, естетичного, етнологічного, історичного, архітектурного, мистецького, наукового чи художнього погляду і зберегли свою автентичність. Пам’ятка культурної спадщини - об’єкт культурної спадщини, який занесено до Державного реєстру нерухомих пам’яток України, або об’єкт культурної спадщини, який взято на державний облік відповідно до законодавства, що діяло до набрання чинності цим Законом, до вирішення питання про включення (невключення) об’єкта культурної спадщини до Державного реєстру нерухомих пам’яток України. Охорона культурної спадщини - система правових, організаційних, фінансових, матеріально-технічних, містобудівних, інформаційних та інших заходів з обліку (виявлення, наукове вивчення, класифікація, державна реєстрація), запобігання руйнуванню або заподіянню шкоди, забезпечення захисту, збереження, утримання, відповідного використання, консервації, реставрації, ремонту, реабілітації, пристосування та музеєфікації об'єктів культурної спадщини.
Згідно з ч.2 ст. 2 ЗУ №1805-ІІІ за видами об'єкти культурної спадщини поділяються, зокрема, на:
- об'єкти архітектури - окремі будівлі, архітектурні споруди, що повністю або частково збереглися в автентичному стані і характеризуються відзнаками певної культури, епохи, певних стилів, традицій, будівельних технологій або є творами відомих авторів;
- об'єкти містобудування - історично сформовані центри населених місць, вулиці, квартали, площі, комплекси (ансамблі) із збереженою планувальною і просторовою структурою та історичною забудовою, у тому числі поєднаною з ландшафтом, залишки давнього розпланування та забудови, що є носіями певних містобудівних ідей.
Усі власники пам'яток, щойно виявлених об'єктів культурної спадщини чи їх частин або уповноважені ними органи (особи) незалежно від форм власності на ці об'єкти зобов'язані укласти з відповідним органом охорони культурної спадщини охоронний договір (ч.1 ст. 23 ЗУ №1805-ІІІ).
Відповідно до положень ЗУ №1805-ІІІ «Інститут благородних дівиць» (постанова Ради Міністрів Української РСР від 06.09.1979 №442, охоронний №904) (адреса за постановою: вул. Жовтневої революції, 5), сучасна адреса: Алея Героїв Небесної сотні, 1, є пам’яткою містобудування і архітектури національного значення.
Метою діяльності Підприємства є задоволення потреб населення згідно з предметом діяльності Підприємства для отримання прибутку від цієї діяльності (п. 2.1. Статуту Підприємства).
Відповідно до п. 2.2. Статуту Підприємства основним предметом його діяльності є, зокрема, проведення діяльності зі збереження об’єкта культурної спадщини та із охорони та використання пам’яток історії, будівель та інших пам’яток культури.
На виконання вимог ЗУ №1805-ІІІ між Департаментом охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Підприємством укладено охоронний договір на пам’ятку культурної спадщини від 08.04.2025 №5356 (далі – «Договір»).
Відповідно до п. 2 Договору строк дії цього договору встановлено на період управління будинком-пам’яткою.
п. 13 Договору встановлено обов’язок зі здійснення Підприємством робіт та заходів щодо збереження пам’ятки та створення належних умов для її використання, а саме:
- здійснювати заходи щодо належного утримання будинку-пам’ятки;
- провести комплекс першочергових протиаварійних та невідкладних консерваційних заходів для забезпечення збереження пам’ятки;
- виконати ремонтно-реставраційні роботи пам’ятки згідно з науково-проєктною документацією, розробленою та погодженою в установленому законодавством порядку;
- дотримуватись правил благоустрою міста Києва, а саме – утримувати в належному стані прилеглу до будинку територію.
Таким чином, Підприємством здійснюється ряд заходів з метою запобігання руйнуванню або заподіянню шкоди, забезпечення захисту, збереження, утримання, відповідного використання, консервації, реставрації, ремонту пам’ятки культурної спадщини.
Відповідно до п. 3 Договору у разі зміни в установленому порядку уповноваженого органа, новий уповноважений орган зобов’язаний укласти з органом охорони новий охоронний договір.
Натомість, вивчивши тендерну документацію по оголошенню № UA-2025-03-11-010622-a виявлено її невідповідність вимогам ЗУ №1805-ІІІ у частині встановлення критеріїв та вимог щодо забезпечення охорони пам’ятки культурної спадщини, якою є об`єкт нерухомого майна за реєстраційним номером 1192810880000, який розташований за адресою: м. Київ, вулиця Інститутська, будинок 1.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначаються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – ЗУ № 922-VIII).
Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 ЗУ № 922-VIII тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Основні вимоги до змісту та складу тендерної документації визначено частиною другою статті 22 ЗУ № 922-VIII, відповідно до якої тендерна документація, серед іншого, повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв, передбачених статтею 16 ЗУ № 922-VIII, а також інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Згідно частини третьої статті 22 ЗУ № 922-VIII тендерна документація може містити, зокрема, іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
В тендерній документації по оголошенню № UA-2025-03-11-010622-a, а саме в кваліфікаційних критеріях до учасників за предметом закупівлі (додаток 3 до тендерної документації) відсутні вимоги щодо наявності в учасника досвіду зі здійснення охорони пам’яток культурної спадщини.
Крім того, проєкт договору управління активами (майном) (додаток 6 до тендерної документації) не містить обов’язку управителя укласти охоронний договір на пам’ятку культурної спадщини щодо нерухомого майна, що передається в управління.
Таким чином, умови, викладені у тендерній документації, не відповідають вимогам ЗУ №1805-ІІІ та в разі укладення договору управління активами (майном), діяльність управителя може сприяти руйнуванню або заподіянню шкоди пам’ятці культурної спадщини, якою є об`єкт нерухомого майна за реєстраційним номером 1192810880000, який розташований за адресою: м. Київ, вулиця Інститутська, будинок 1.
Без укладення охоронного договору діяльність управителя, через відсутність системного догляду, може призвести до занепаду та/або поступового руйнування первинного форми об’єкту або навіть його знищення. Такі негативні наслідки у вигляді знищення або спотворення пам’ятки культурної спадщини можуть нанести не тільки майнової шкоди державі, а й шкоди національній культурній ідентичності, адже пам’ятки є джерелом архітектурної, історичної та етнографічної інформації, є символом традицій, історії і національної пам’яті, що впливає на формування національної свідомості.
Преамбулою ЗУ №1805-ІІІ встановлюється, що охорона об'єктів культурної спадщини є одним із пріоритетних завдань органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Таким чином, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та викласти їх в редакції, яка відповідатиме вимогам ЗУ №1805-ІІІ щодо охорони пам’ятки культурної спадщини, якою є об`єкт нерухомого майна за реєстраційним номером 1192810880000, який розташований за адресою: м. Київ, вулиця Інститутська, будинок 1.
Вважаємо, що задля дотримання вимог ЗУ №1805-ІІІ в тендерній документації має бути вимога щодо наявності у учасника досвіду з забезпечення охорони пам’ятки культурної спадщини не менше ніж 1 рік. Крім того. Вважаємо, що в розділі 4 проєкту договору управління активами (майном) (додаток 6 до тендерної документації) має бути наявний пункт щодо обов’язку управителя укласти охоронний договір на пам’ятку культурної спадщини у строки встановлені чинним законодавством з питань охорони культурної спадщини.
Документами (доказами), що підтверджують невідповідність тендерної документації вимогам ЗУ №1805-ІІІ є, зокрема, Закон України «Про публічні закупівлі», Закон України «Про охорону культурної спадщини», охоронний договір на пам’ятку культурної спадщини від 08.04.2025 №5356.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 ЗУ № 922-VIII за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Тому, просимо зобов’язати замовника внести зміни до тендерної документації, шляхом приведення її у відповідність із вимогами законодавства.
Керуючись ст.ст. 3, 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду по суті.
2. Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації.
Додатки:
1. Статут Підприємства Федерації професійних спілок України «Міжнародний центр культури і мистецтв профспілок України»;
2. Тендерна документація (зі змінами);
3. Закон України «Про публічні закупівлі»;
4. Закон України «Про охорону культурної спадщини»;
5. Охоронний договір на пам’ятку культурної спадщини від 08.04.2025 №5356.


Директор Бобир Ю.М.
Порядковий номер пункту скарги: 1
Скарга на невідповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про охорону культурної спадщини»
Опис суті пункту скарги
умови, викладені у тендерній документації, не відповідають вимогам Закону України «Про охорону культурної спадщини» та в разі укладення договору управління активами (майном), діяльність управителя може сприяти руйнуванню або заподіянню шкоди пам’ятці культурної спадщини, якою є об`єкт нерухомого майна за реєстраційним номером 1192810880000, який розташований за адресою: м. Київ, вулиця Інститутська, будинок 1, виходячи з наступного. Відповідно до ст.1 Закону України «Про охорону культурної спадщини» (далі – «ЗУ №1805-ІІІ») об'єкт культурної спадщини - визначне місце, споруда (витвір), комплекс (ансамбль), їхні частини, пов'язані з ними рухомі предмети, а також території чи водні об'єкти (об'єкти підводної культурної та археологічної спадщини), інші природні, природно-антропогенні або створені людиною об'єкти незалежно від стану збереженості, що донесли до нашого часу цінність з археологічного, естетичного, етнологічного, історичного, архітектурного, мистецького, наукового чи художнього погляду і зберегли свою автентичність. Пам’ятка культурної спадщини - об’єкт культурної спадщини, який занесено до Державного реєстру нерухомих пам’яток України, або об’єкт культурної спадщини, який взято на державний облік відповідно до законодавства, що діяло до набрання чинності цим Законом, до вирішення питання про включення (невключення) об’єкта культурної спадщини до Державного реєстру нерухомих пам’яток України. Охорона культурної спадщини - система правових, організаційних, фінансових, матеріально-технічних, містобудівних, інформаційних та інших заходів з обліку (виявлення, наукове вивчення, класифікація, державна реєстрація), запобігання руйнуванню або заподіянню шкоди, забезпечення захисту, збереження, утримання, відповідного використання, консервації, реставрації, ремонту, реабілітації, пристосування та музеєфікації об'єктів культурної спадщини. Згідно з ч.2 ст. 2 ЗУ №1805-ІІІ за видами об'єкти культурної спадщини поділяються, зокрема, на: - об'єкти архітектури - окремі будівлі, архітектурні споруди, що повністю або частково збереглися в автентичному стані і характеризуються відзнаками певної культури, епохи, певних стилів, традицій, будівельних технологій або є творами відомих авторів; - об'єкти містобудування - історично сформовані центри населених місць, вулиці, квартали, площі, комплекси (ансамблі) із збереженою планувальною і просторовою структурою та історичною забудовою, у тому числі поєднаною з ландшафтом, залишки давнього розпланування та забудови, що є носіями певних містобудівних ідей. Усі власники пам'яток, щойно виявлених об'єктів культурної спадщини чи їх частин або уповноважені ними органи (особи) незалежно від форм власності на ці об'єкти зобов'язані укласти з відповідним органом охорони культурної спадщини охоронний договір (ч.1 ст. 23 ЗУ №1805-ІІІ). Відповідно до положень ЗУ №1805-ІІІ «Інститут благородних дівиць» (постанова Ради Міністрів Української РСР від 06.09.1979 №442, охоронний №904) (адреса за постановою: вул. Жовтневої революції, 5), сучасна адреса: Алея Героїв Небесної сотні, 1, є пам’яткою містобудування і архітектури національного значення. Метою діяльності Підприємства є задоволення потреб населення згідно з предметом діяльності Підприємства для отримання прибутку від цієї діяльності (п. 2.1. Статуту Підприємства). Відповідно до п. 2.2. Статуту Підприємства основним предметом його діяльності є, зокрема, проведення діяльності зі збереження об’єкта культурної спадщини та із охорони та використання пам’яток історії, будівель та інших пам’яток культури. На виконання вимог ЗУ №1805-ІІІ між Департаментом охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Підприємством укладено охоронний договір на пам’ятку культурної спадщини від 08.04.2025 №5356 (далі – «Договір»). Відповідно до п. 2 Договору строк дії цього договору встановлено на період управління будинком-пам’яткою. п. 13 Договору встановлено обов’язок зі здійснення Підприємством робіт та заходів щодо збереження пам’ятки та створення належних умов для її використання, а саме: - здійснювати заходи щодо належного утримання будинку-пам’ятки; - провести комплекс першочергових протиаварійних та невідкладних консерваційних заходів для забезпечення збереження пам’ятки; - виконати ремонтно-реставраційні роботи пам’ятки згідно з науково-проєктною документацією, розробленою та погодженою в установленому законодавством порядку; - дотримуватись правил благоустрою міста Києва, а саме – утримувати в належному стані прилеглу до будинку територію. Таким чином, Підприємством здійснюється ряд заходів з метою запобігання руйнуванню або заподіянню шкоди, забезпечення захисту, збереження, утримання, відповідного використання, консервації, реставрації, ремонту пам’ятки культурної спадщини. Відповідно до п. 3 Договору у разі зміни в установленому порядку уповноваженого органа, новий уповноважений орган зобов’язаний укласти з органом охорони новий охоронний договір. Натомість, вивчивши тендерну документацію по оголошенню № UA-2025-03-11-010622-a виявлено її невідповідність вимогам ЗУ №1805-ІІІ у частині встановлення критеріїв та вимог щодо забезпечення охорони пам’ятки культурної спадщини, якою є об`єкт нерухомого майна за реєстраційним номером 1192810880000, який розташований за адресою: м. Київ, вулиця Інститутська, будинок 1. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначаються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – ЗУ № 922-VIII). Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 ЗУ № 922-VIII тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Основні вимоги до змісту та складу тендерної документації визначено частиною другою статті 22 ЗУ № 922-VIII, відповідно до якої тендерна документація, серед іншого, повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв, передбачених статтею 16 ЗУ № 922-VIII, а також інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Згідно частини третьої статті 22 ЗУ № 922-VIII тендерна документація може містити, зокрема, іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. В тендерній документації по оголошенню № UA-2025-03-11-010622-a, а саме в кваліфікаційних критеріях до учасників за предметом закупівлі (додаток 3 до тендерної документації) відсутні вимоги щодо наявності в учасника досвіду зі здійснення охорони пам’яток культурної спадщини. Крім того, проєкт договору управління активами (майном) (додаток 6 до тендерної документації) не містить обов’язку управителя укласти охоронний договір на пам’ятку культурної спадщини щодо нерухомого майна, що передається в управління. Таким чином, умови, викладені у тендерній документації, не відповідають вимогам ЗУ №1805-ІІІ та в разі укладення договору управління активами (майном), діяльність управителя може сприяти руйнуванню або заподіянню шкоди пам’ятці культурної спадщини, якою є об`єкт нерухомого майна за реєстраційним номером 1192810880000, який розташований за адресою: м. Київ, вулиця Інститутська, будинок 1. Без укладення охоронного договору діяльність управителя, через відсутність системного догляду, може призвести до занепаду та/або поступового руйнування первинного форми об’єкту або навіть його знищення. Такі негативні наслідки у вигляді знищення або спотворення пам’ятки культурної спадщини можуть нанести не тільки майнової шкоди державі, а й шкоди національній культурній ідентичності, адже пам’ятки є джерелом архітектурної, історичної та етнографічної інформації, є символом традицій, історії і національної пам’яті, що впливає на формування національної свідомості. Преамбулою ЗУ №1805-ІІІ встановлюється, що охорона об'єктів культурної спадщини є одним із пріоритетних завдань органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Таким чином, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та викласти їх в редакції, яка відповідатиме вимогам ЗУ №1805-ІІІ щодо охорони пам’ятки культурної спадщини, якою є об`єкт нерухомого майна за реєстраційним номером 1192810880000, який розташований за адресою: м. Київ, вулиця Інститутська, будинок 1. Вважаємо, що задля дотримання вимог ЗУ №1805-ІІІ в тендерній документації має бути вимога щодо наявності у учасника досвіду з забезпечення охорони пам’ятки культурної спадщини не менше ніж 1 рік. Крім того. Вважаємо, що в розділі 4 проєкту договору управління активами (майном) (додаток 6 до тендерної документації) має бути наявний пункт щодо обов’язку управителя укласти охоронний договір на пам’ятку культурної спадщини у строки встановлені чинним законодавством з питань охорони культурної спадщини. Документами (доказами), що підтверджують невідповідність тендерної документації вимогам ЗУ №1805-ІІІ є, зокрема, Закон України «Про публічні закупівлі», Закон України «Про охорону культурної спадщини», охоронний договір на пам’ятку культурної спадщини від 08.04.2025 №5356. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 ЗУ № 922-VIII за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Тому, просимо зобов’язати замовника внести зміни до тендерної документації, шляхом приведення її у відповідність із вимогами законодавства.
Класифікація порушення
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип вимоги Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
вимога щодо наявності у учасника досвіду з забезпечення охорони пам’ятки культурної спадщини не менше ніж 1 рік. Крім того. Вважаємо, що в розділі 4 проєкту договору управління активами (майном) (додаток 6 до тендерної документації) має бути наявний пункт щодо обов’язку управителя укласти охоронний договір на пам’ятку культурної спадщини у строки встановлені чинним законодавством з питань охорони культурної спадщини.
Доказ Тендерна документація зі змінами
Доказ Охоронний договір МЦКМ
Причина відхилення скаргиСкарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Залишено без розгляду