Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 07.03.2025 15:11. Дата останніх змін - 17.04.2025 15:26

Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за кодом ДК 021:2015 - 45230000-8 (послуги з виконання протиаварійних заходів з відновлення несних конструкцій перехідних прогонів мосту через р. Десенка в м. Київ) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-07-008465-a  
ID efd5f5c95bd84802bfa4bdd6717870a3  
Загальна очікувана вартість закупівлі
225`005`935.30 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 225`005`935.30 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 6`750`000.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
07.03.25
Період уточнень
до 26.03.25
Період оскаржень
до 26.03.25
Подання пропозицій
до 29.03.25
Аукціон
31.03.25
Кваліфікація переможця
з 31.03.25
Пропозиції розглянуті
з 03.04.25
Завершена
17.04.25
10.03.2025, 15:55
Аналогічний досвід
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику.
Згідно вимог тендерної документації "Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації є договір підряду/субпідряду з виконання ремонту мостів або шляхопроводів.». Так як чітко не вказано, просимо надати розʼяснення щодо того, чи вважатиметься аналогічним договір з виконання робіт в складі якого є роботи з виконання капітального ремонту мосту?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.03.2025, 08:42)
Шановний Учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо, що у відповідності до підпункту 1.3.1 пункту 1.3 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації, 1.3.1. Учасник повинен надати скановану довідку, яка містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* договору (не менше двох договорів) за 2018-2024 роки**, складена за встановленою формою. *Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації є договір підряду/субпідряду з виконання ремонту мостів або шляхопроводів.** Учасник самостійно визначає, за який (які) із зазначених років подає інформацію.
Враховуючи зазначене, аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації є договір підряду/субпідряду з виконання ремонту мостів або шляхопроводів, тобто роботи або послуги щодо виконання ремонту мостів або шляхопроводів.
10.03.2025, 16:04
Акт огляду
Загальне запитання щодо оголошення
Згідно вимог тендерної документації, Учасник має відвідати та оглянути об’єкт, після чого складається Акт огляду об’єкту в довільній формі про огляд об’єкту, який підписується уповноваженими особами Сторін (представниками Замовника та Учасника), та подається у складі тендерної пропозиції Учасника.
В тендерній документації відсутня інформація щодо того, яким чином Учасник має подати заявку, або узгодити час та відвідати об’єкт для складання акту огляду, тобто відсутня інформація щодо уповноваженої особи для зв’язку зі сторони Замовника. Просимо надати відповідь до кого саме, та за якими контактними номерами можна звернутися з метою відвідування об’єкту.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.03.2025, 08:57)
Шановний Учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо, що для відвідування та огляду об’єкту, який є предметом зазначеної закупівлі, а також узгодження часу, Ви можете подати запит на електронну пошту Замовника kasm@kasm.com.ua або tender@kasm.com.ua, та в найкоротші терміни здійснити огляд об'єкту на якому планується надання послуг, а також отримати інформацію для вивчення під’їзних шляхів, вибору характеристик необхідного обладнання, визначення детального обсягу робіт при складанні кошторисної документації та порядку надання послуг.
11.03.2025, 14:43
Технічне завдання
Загальне запитання щодо оголошення
Для забеспечення правильої оцінки пропозиції та недопущення розбіжностей прохання надати кошторис для ознайомлення.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.03.2025, 09:39)
Шановний Учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо, що у відповідності до пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації зазначено об’єми робіт, які відповідають кошторисним нормам України на основі чого Учасник повинен здійснити розрахунок ціни пропозиції. Крім того зазначаємо, що підпунктом 4 та 5 пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації визначено, що розрахунок ціни пропозиції здійснюється Учасником відповідно до норм України у будівництві "Настанова з визначення вартості будівництва" (наказ Міністерства розвитку громад та території України від 01 листопада 2021 року №281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" ), а договірна ціна має бути розрахована та складена у програмному комплексі АВК-5 (в останній версії). На підставі зазначеного, умовами тендерної документації, а саме Додатком 3, визначено всі підставі для складання Учасниками кошторису.
11.03.2025, 22:12
Дискримінаційні вимоги
Загальне запитання щодо оголошення
Пунктом 1.2.2. Розділу 2. Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям (статті 16 Закону) Додатку 2 до Тендерної документації передбачено, що серед переліку працівників відповідної кваліфікації, вказаних у Довідці, відповідно пункту 1.2.1, обов’язкова наявність в Учасника, зокрема, «ІНЖЕНЕРА З ОХОРОНИ ПРАЦІ, НЕ НИЖЧЕ І КАТЕГОРІЇ (НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ НАДАЄТЬСЯ ЧИННИЙ СЕРТИФІКАТ, ВИДАНИЙ ВІДПОВІДНИМ ОРГАНОМ ІЗ СЕРТИФІКАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ БУДІВЕЛЬНОЇ ГАЛУЗІ АКРЕДИТОВАНИЙ НААУ, ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ СТАНДАРТУ СОУ-С-001:2016 «ПРОЦЕДУРА СЕРТИФІКАЦІЇ ФАХІВЦІВ БУДІВЕЛЬНОЇ ГАЛУЗІ», ВІДПОВІДНЕ КВАЛІФІКАЦІЙНЕ ПОСВІДЧЕННЯ ДО СЕРТИФІКАТУ)».
Пунктом 1.3.1. Розділу 2. Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям (статті 16 Закону) Додатку 2 до Тендерної документації передбачено, що «Учасник повинен надати скановану довідку, яка містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* договору (НЕ МЕНШЕ ДВОХ ДОГОВОРІВ) за 2018-2024 роки**, складена за встановленою формою. *Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації є договір підряду/субпідряду З ВИКОНАННЯ РЕМОНТУ мостів або шляхопроводів.»
В частині першій статті 5. Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII (далі – Закон №922-VIII) встановлені наступні принципи здійснення публічних закупівель: «1) ДОБРОСОВІСНА КОНКУРЕНЦІЯ СЕРЕД УЧАСНИКІВ; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ; 4) НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ ТА РІВНЕ СТАВЛЕННЯ ДО НИХ; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЙНИМ ДІЯМ І ЗЛОВЖИВАННЯМ. Згідно з частиною четвертою статті 5. Закону №922-VIII, «ЗАМОВНИКИ НЕ МАЮТЬ ПРАВА ВСТАНОВЛЮВАТИ ЖОДНИХ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ ДО УЧАСНИКІВ». Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону №922-VIII, ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НЕ ПОВИННА МІСТИТИ ВИМОГ, ЩО ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ ТА ПРИЗВОДЯТЬ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Вищевказані вимоги замовника НЕОБҐРУНТОВАНІ, ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ ТА ПРИЗВОДЯТЬ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ. А саме:
ПО-ПЕРШЕ, ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА щодо наявності ІНЖЕНЕРА З ОХОРОНИ ПРАЦІ, НЕ НИЖЧЕ І КАТЕГОРІЇ з наданням відповідного сертифікату. Чинним законодавством України не встановлено жодних розподілень між обов’язками та нормативними документами, які повинен, відповідно, виконувати і знати інженер з охорони праці, інженер з охорони праці другої категорії, інженер з охорони праці першої категорії чи провідний інженер з охорони праці.
Кваліфікаційні вимоги до інженера з охорони праці регулює розділ 1 «Професії керівників, професіоналів, фахівців та технічних службовців» Випуску 1 «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004 № 336. Згідно із зазначеним Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників, інженери з охорони праці, НЕЗАЛЕЖНО ВІД КАТЕГОРІЇ (інженер з охорони праці, інженер з охорони праці другої категорії, інженер з охорони праці першої категорії чи провідний інженер з охорони праці), мають ОДНАКОВІ ЗАВДАННЯ ТА ОБОВ'ЯЗКИ, а також повинні знати ОДНАКОВІ НОРМАТИВНО-ПРАВОВІ АКТИ. Різниця між категоріями інженерів з охорони праці лише в необхідному стажі роботи.
Наше підприємство має у штаті сертифікованого інженера з охорони праці другої категорії та який має загальний стаж роботи інженером з охорони праці понад 6 років. Проте, через відсутність стажу 2 роки в якості інженера з охорони праці 2 категорії (на момент подання пропозиції – 1 рік 9 місяців), він не може отримати сертифікат інженера з охорони праці 1 категорії. Незважаючи на зазначене, ВІДПОВІДНО ДО НОРМ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ він виконує ті ж самі завдання, що виконував би і інженер з охорони праці 1 категорії.
Крім того, загальна кількість інженерів з охорони праці 1 категорії невелика. Наші спроби залучити сторонніх інженерів з охорони праці 1 категорії були безуспішні (вони або відмовлялися від співпраці, оскільки мають іншого роботодавця, або встановлюють необґрунтовано високий рівень оплати своїх послуг).
Наявна вимога щодо наявності ІНЖЕНЕРА З ОХОРОНИ ПРАЦІ, НЕ НИЖЧЕ І КАТЕГОРІЇ справляє таке враження, що замовник спеціально хоче штучно обмежити коло учасників для створення комфортних умов участі у даній закупівлі певного учасника.
Вважаємо, що встановивши НЕОБҐРУНТОВАНУ вимогу щодо наявності ІНЖЕНЕРА З ОХОРОНИ ПРАЦІ, НЕ НИЖЧЕ І КАТЕГОРІЇ, замовник ОБМЕЖИВ КОНКУРЕНЦІЮ ТА ПРИЗВІВ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ, в тому числі і нашого підприємства.
Замовнику достатньо було б зазначити вимогу щодо наявності сертифікованого інженера з охорони праці (незалежно від категорії).
ПО-ДРУГЕ, ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА, що потрібно надати НЕ МЕНШЕ ДВОХ АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ та що Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації є договір підряду/субпідряду З ВИКОНАННЯ РЕМОНТУ мостів або шляхопроводів.
Таким чином, через встановлену замовником ДИСКРИМІНАЦІЙНУ ВИМОГУ щодо надання НЕ МЕНШЕ ДВОХ АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ, участь в даній закупівлі зможуть прийняти ЛИШЕ ТІ УЧАСНИКИ, якими у складі тендерної пропозиції буде надано НЕ МЕНШЕ НІЖ ДВА АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРИ, що Є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМ по відношенню до інших суб’єктів господарювання, зокрема до новостворених потенційних учасників закупівлі, які мають тільки один виконаний належним чином аналогічний договір. Наявність у потенційного учасника ЛИШЕ ОДНОГО УКЛАДЕНОГО аналогічного договору зовсім не означає, що такий учасник не має досвіду виконання аналогічних робіт, оскільки обсяги та вартість виконаних аналогічних робіт за ОДНИМ аналогічним договором МОЖУТЬ У ДЕКІЛЬКА РАЗІВ ПЕРЕВИЩУВАТИ ЗАЗНАЧЕНІ В ІНФОРМАЦІЇ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ДАНОЇ ЗАКУПІВЛІ.
Нагадуємо замовнику про сталу практику розгляду скарг Антимонопольним комітетом України з аналогічних питань, яка склалася на даний час. В своїх рішеннях Антимонопольний комітет України чітко зазначає, що ЗАМОВНИКИ НЕОБҐРУНТОВАНО ВСТАНОВЛЮЮТЬ ВИМОГУ щодо надання НЕ МЕНШЕ ДВОХ ДОГОВОРІВ для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, такі дії замовника порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону №922-VIII, відповідно до якої ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НЕ ПОВИННА МІСТИТИ ВИМОГ, ЩО ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ ТА ПРИЗВОДЯТЬ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ, а також порушують принципи здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону №922-VIII, зокрема: НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ (рішення Антимонопольного комітету України №1279-р/пк-пз від 16.03.2017р, №1002-р/пк-пз від 03.03.2017, №1207-р/пк-пз від 14.03.2017 тощо).
Крім того, така ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА, як те, що аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації є договір підряду/субпідряду З ВИКОНАННЯ РЕМОНТУ також призводить до ОБМЕЖЕННЯ КОНКУРЕНЦІЇ. Учасники, які мають договори підряду/субпідряду на виконання робіт з будівництва та/або реконструкції мостів або шляхопроводів не зможуть прийняти участь у даній закупівлі. Цілком очевидним є те, що роботи з будівництва та/або реконструкції мостів або шляхопроводів за своєю технологією більш складні та більші за обсягами. Комплекси робіт при будівництві та/або реконструкції можуть також включати і роботи, які виконуються під час звичайних ремонтів. Учасники, які мають досвід виконання робіт з будівництва та/або реконструкції мостів або шляхопроводів, без будь-яких проблем зможуть виконати роботи з ремонту мостів або шляхопроводів.
Також слід зазначити, що предмет даної закупівлі визначено за кодом ДК 021:2015 - 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Тобто, логічним є те, що АНАЛОГІЧНИМ ДО ДАНОГО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ БУДЕ ДОГОВІР ЗА ТАКИМ ЖЕ КОДОМ. Наше підприємство має договори на виконання робіт з будівництва мостів та шляхопроводів, предмет яких визначається за кодом ДК 021:2015 - 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Проте, ЧЕРЕЗ ВСТАНОВЛЕНУ ВИМОГУ ЩОДО НАДАННЯ ДОГОВОРІВ НА ВИКОНАННЯ РЕМОТУ МИ НЕ МОЖЕМО НАДАТИ такі договори для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, ЩО Є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМ по відношенню як до нашого підприємства, так і до інших потенційних учасників.
Знову ж таки, встановлені вимоги щодо досвіду виконання аналогічного договору справляють таке враження, що замовник спеціально хоче штучно обмежити коло учасників для створення комфортних умов участі у даній закупівлі певного учасника.
Враховуючи вищевикладене та для забезпечення належної конкуренції, просимо замовника внести зміни до тендерної документації, а саме: 1) ВИКЛЮЧИТИ ВИМОГУ ЩОДО КАТЕГОРІЇ СЕРТИФІКОВАНОГО ІНЖЕНЕРА З ОХОРОНИ ПРАЦІ; 2) ВИКЛЮЧИТИ ВИМОГУ щодо надання НЕ МЕНШЕ ДВОХ аналогічних договорів; 3) ДОДАТИ МОЖЛИВІСТЬ підтвердження досвіду АНАЛОГІЧНИМ ДОГОВОРОМ ПІДРЯДУ/СУБПІДРЯДУ НА ВИКОНАННЯ РОБІТ З БУДІВНИЦТВА ТА/АБО РЕКОНСТРУКЦІЇ МОСТІВ АБО ШЛЯХОПРОВОДІВ.
У випадку відмови, ВИМАГАЄМО надати належне обґрунтування (З ПОСИЛАННЯМИ НА ВІДПОВІДНИЙ ПУНКТ та ВІДПОВІДНИЙ НОРМАТИВНО-ПРАВОВИЙ АКТ), яке підтверджує законність встановлення таких ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ вимог до учасників процедури закупівлі.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 13.03.2025, 15:13)
Шановний Учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо, що у відповідності до підпункту 1.3.1 пункту 1.3 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен надати скановану довідку, яка містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* договору (не менше двох договорів) за 2018-2024 роки**, складена за встановленою формою. *Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації є договір підряду/субпідряду з виконання ремонту мостів або шляхопроводів.** Учасник самостійно визначає, за який (які) із зазначених років подає інформацію.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (АНАЛОГІЧНИХ) за предметом закупівлі договору (ДОГОВОРІВ).
Відповідно до абзаца першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Разом з тим, чинне законодавство не містить дефініції поняття «аналогічний договір», як і критерії його визначення. Відтак у кожному конкретному випадку Замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Аналогічну правову позицію викладено в рішенні Окружного адміністративного суду м. Києва від 26.03.2019 у справі №826/7832/18.
Крім того повідомляємо, що основним предметом діяльності підприємства «Київавтошляхміст» є виконання необхідного комплексу робіт з технічного нагляду, утримання та ремонту мостів, підземних пішохідних переходів, гідротехнічних та інших споруд. Підприємство «Київавтошляхміст» являється балансоутримувачем мостових споруд м. Києва, які закріплені за ним на праві господарського відання. Дані мостові споруди відносяться до критичної інфраструктури та мають найвищій клас наслідків (відповідальності) – СС3 значні наслідки загально-державного рівня (ДБН В.1.2-14-2009 «Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об'єктів. Загальні принципи забезпечення надійності та забезпечення конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ»).
Враховуючи розміщення мостової споруди в столиці України і її стратегічне значення та ризики відповідальності за утримання даного об’єкту, вимога щодо надання Учасниками інформації про наявність досвіду виконання аналогічного договору (не менше двох договорів) за 2018-2024 роки жодним чином не суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», є обґрунтованою та цілком доречною в зазначеній закупівлі та не носить дискримінаційний характер учасників, оскільки надають можливість будь-яким учасникам, які здійснювали виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів взяти участь у закупівлі та підтвердити кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Крім того повідомляємо, що у відповідності до підпункту 1.2.2 пункту 1.2 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації, серед переліку працівників відповідної кваліфікації, вказаних у Довідці, відповідно пункту 1.2.1, обов’язкова наявність в Учасника інженера з охорони праці, не нижче І категорії (на підтвердження надається чинний сертифікат, виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитований НААУ, про відповідність вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі», відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату).
Відповідно до підпункту 1.2.3 пункту 1.2 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації, на підтвердження наявності зазначених у довідці працівників відповідно пункту 1.2.1 Учасник повинен надати:
- для штатних працівників – накази про призначення на посаду або накази про сумісництво;
- для найманих працівників, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору про закупівлю – трудові договори або контракти або інші документи, передбачені чинним законодавством України.
Відповідно до абзаца першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи розміщення мостової споруди в столиці України і її стратегічне значення та ризики відповідальності за утримання даного об’єкту, вимога щодо наявності в Учасника інженера з охорони праці, не нижче І категорії жодним чином не суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», є обґрунтованою та цілком доречною в зазначеній закупівлі та не носить дискримінаційний характер учасників, оскільки умовами тендерної документації визначено, що Учасник може наймати зазначених працівників, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору про закупівлю на підставі трудових договорів або контрактів або інших документі, передбачених чинним законодавством України.