Процедура закупівлі оголошена 21.07.2018 15:06. Дата останніх змін - 21.08.2018 17:17
Пакети для сміття -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2018-07-21-000025-c | |
ID | bc7ce6b406924bf79d2ba216301d0f13 |
Очікувана вартість закупівлі
500`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації | |
Очікувана вартість закупівлі | 500`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 2`500.00 Гривня | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
21.07.18
Період уточнень
до 28.07.18
Період оскаржень
до 03.08.18
Подання пропозицій
до 07.08.18
Аукціон
08.08.18
Кваліфікація переможця
з 08.08.18
Пропозиції розглянуті
з 10.08.18
Завершена
21.08.18
24.07.2018, 15:47
аналогічні договори
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня. Просимо внести зміни до тендерної докуметації, а саме: до кваліфікаційних критеріїв згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Ви вказуєте виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації (не менше однієї копії договору за 2016-2017 р.). Наша організація працює з 2018 року та має успішно виконані договори. Ця вимога є дискримінаційною для учасників, які почали свою роботу в 2018 році. Вкажіть, будь-ласка, підтвердження досвіду виконання аналогічного договору за 2016-2018 рр.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 24.07.2018, 21:23)
Шановний Учаснику, до тендерної документації було внесено зміни, також щодо кількості товару, що є предметом закупівлі. Ознайомтесь будь ласка.