Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 05.03.2025 14:53. Дата останніх змін - 24.03.2025 09:03

Реактиви до біохімічних аналізаторів та набори для визначення показників у біохімічних рідинах код 33690000-3 Лікарські засоби різні (33696000-5 - Реактиви та контрастні речовини) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-05-008890-a  
ID 396495d203874a7c9fffc8b61573b08c  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-03-05-006518-a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
2`086`014.45 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Для проведення лабораторних досліджень хворим згідно вимог НСЗУ, Замовник здійснює додаткову закупівлю даного виду товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару. Ідентифікатор закупівлі № UA-2025-03-05-008890-a Джерело фінансування : власні кошти від господарської діяльності (кошти НСЗУ та кошти спеціального рахунку) Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 086 014,45 грн. з ПДВ. З них за рахунок коштів НСЗУ – 2 065 537,59 грн. та за рахунок коштів від надання платних послуг – 20 476,86 грн. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена через пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі: інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro", на аналогічних торгівельних електронних майданчиках та отриманих комерційних пропозицій. Місце поставки (передачі) Товару: м. Суми вул. Хворостянка,3 Строк поставки товару: протягом 2025 року згідно поданих заявок з урахуванням необхідності ритмічного та безперебійного постачання товарів.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня №4" Сумської міської ради  
Загальна очікувана вартість закупівлі 2`086`014.45 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
05.03.25
Період уточнень
до 12.03.25
Період оскаржень
до 12.03.25
Подання пропозицій
до 15.03.25
Аукціон
17.03.25
Кваліфікація переможця
з 17.03.25
Пропозиції розглянуті
з 17.03.25
Завершена
24.03.25
Скарг в періоді уточнень/прийому пропозицій не зареєстровано