Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 16.07.2018 17:55. Дата останніх змін - 01.08.2018 00:01

Реконструкція частини будівлі Воронівської філії Новоукраїнського навчальновиховного комплексу №8 "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад" під філію "Воронівський дошкільний навчальний заклад" у с. Воронівка, Новоукраїнського району, Кіровоградської області №18-180212 -

Ідентифікатор закупівлі UA-2018-07-16-000552-a  
ID 1b9ac71ade024c1aae4b44dac8018c86  
Очікувана вартість закупівлі
2`056`210.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код CPV за ДК 021:2015 - код 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт (Реконструкція частини будівлі Воронівської філії Новоукраїнського навчальновиховного комплексу №8 " Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад " під філію "Воронівський дошкільний навчальний заклад" у с. Воронівка, Новоукраїнського району, Кіровоградської області № 18-180212)

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ НОВОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Очікувана вартість закупівлі 2`056`210.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 2`056.21 Гривня  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 10`000.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
16.07.18
Період уточнень
до 22.07.18
Період оскаржень
до 28.07.18
Подання пропозицій
до 01.08.18
Закупівля не відбулась
01.08.18
17.07.2018, 13:48
устаткування
Загальне запитання щодо оголошення
Поясніть будь ласка, щодо вартості устаткування - чи потрібно враховувати вартість устаткування у пропозиції або замовник сам закуповує та поставляє устаткування (меблі).
Якщо закуповує підрядник то які вимоги і характеристики до меблів повинні бути?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 20.07.2018, 12:18)
Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо:
«Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Оскільки ні Законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» № 490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
Щодо Вашого питання повідомляємо:
Частиною «Інша інформація» розділу «V. Оцінка тендерної пропозиції» передбачено наступну інформацію: «В ціні тендерної пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням матеріалів та обладнання, а також робіт, що планується виконувати субпідрядними організаціями.
Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до вимог проекту щодо технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельних робіт, термінів закінчення робіт та умов фінансування, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельних робіт, технічної експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці.».
З огляду на вищезазначене, на учасника-переможця закупівлі покладається обов’язок здійснити закупівлю устаткування, товарів, матеріалів та конструкцій, які будуть влаштовані за результатами проведення процедури закупівлі та укладання Договору. Отже, учасник при розрахунку своєї тендерної пропозиції зобов’язаний включити таке устаткування у вартість тендерної пропозиції.
Щодо характеристик меблів.
Замовником сформовано технічне завдання до процедури закупівлі, яке виражене у формі Дефектного акту, що знаходиться за Додатком 3 до тендерної документації та в Підсумковій відомості ресурсів, яка відображена у окремому файлі додатку 3 до тендерної документації. Зазначені документи прикріплені до оголошення про закупівлю. Так, характеристики меблів знаходяться у Додатку 3 «Продовження» за позиціями 479-494, а саме:
«479. Стiлець м’який
480. Лава для сидіння та переодягнення 300х1500 х 300 мм
481. Етажерка для горщиків 700х250х1500 мм
482. Вішалка для рушників
483. Ліжко дитяче 1400х600 мм
484. Шкафчик відкрити для іграшок 1050х500х1800 мм
485. Стіл кухонний 1200х600х750 мм
486. Стіл вихователя 1200х700х750 мм
487. Шкаф для посуду 800х500х1800 мм
488. Ємність для залишків їжі
489. Дзеркало 600х1000 мм
490. Шкафчик для прибир. інвентаря та деззасобів
491. Комплект дитячий - стіл, 4 стільчика
492. Шкафчик для одягу на 3 відділення (805х325х1205 )
493. Шкаф для зберігання чистої білизни 1000х600х 2000 мм
494. Шкафчик для одягу персоналу 650 х590 х 1800 мм»
Решта характеристик можуть бути запропоновані учасником закупівлі самостійно, що узгоджується із примітками до додатку 3 до тендерної документації: «У разі, якщо дане технічне завдання містить посилання на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що Технічне завдання (технічні вимоги) містить(ять) вираз "або еквівалент".»
17.07.2018, 13:52
доповнення
Загальне запитання щодо оголошення
У дефектному акті на технологічне обладнання сторінка 46 ТД не зазначено що устаткування повинне бути у розрахунку пропозиції. Поясніть цю позицію.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 20.07.2018, 12:18)
Стосовно питання «відсутності у дефектному акті на технологічне обладнання сторінка 46 ТД не зазначено що устаткування повинне бути у розрахунку пропозиції».
Тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу за адресою www.prozorro.gov.ua та авторизованих електронних майданчиках, розроблена на виконання вимог Закону України “Про публічні закупівлі”№922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон) та згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» №680 від 13.04.2016 року. Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі. Тендерну документацію необхідно розуміти вцілому з додатками, які містять невід’ємну її частину. Як зазначалося вище, «В ціні тендерної пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням матеріалів та обладнання, а також робіт, що планується виконувати субпідрядними організаціями.
Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до вимог проекту щодо технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельних робіт, термінів закінчення робіт та умов фінансування, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельних робіт, технічної експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці.».
Відтак, окремо взятий елемент тендерної документації, що може бути вирваний із контексту загальної інформації, не є достатнім приводом вважати, що замовником некоректно відображено інформацію про обсяги закупівлі. Варто зазначити, що дефектний акт, як і вцілому проектно-кошторисна документація до об’єкту будівництва формувалась не Замовником закупівлі, а відповідною проектною організацією. Окрім цього, уповноваженим органом була проведена експертиза, що зафіксована в Експертному Звіті. Відтак, підстав вважати некоректно сформованим робочий проект до об’єкту будівництва, як і відсутність будь-якої інформації в його складовим тендерний комітет не вбачає.