Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 29.01.2025 18:00. Дата останніх змін - 29.01.2025 18:02

Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів(забезпечення гарячим харчуванням учнів початкових класів), код 55510000-8: Послуги їдалень за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-29-017600-a  
ID de5e9d68e02b4187b9c27f0a87fa5744  
Очікувана вартість закупівлі
78`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ТЕРНОПІЛЬСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №22 ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Очікувана вартість закупівлі 78`000.00 Гривня (без ПДВ)  
Підстава Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу  
Обгрунтування Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких, у тому числі, входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання цієї норми Закону Кабінетом Міністрів України була прийнята Постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року за №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 4 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. У Замовника виникла необхідність здійснення закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі послуг відповідно до пп. 4 п. 13 Особливостей за предметом Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів(забезпечення гарячим харчуванням учнів початкових класів), код 55510000-8: Послуги їдалень за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (далі — Закупівля). 20 грудня 2024 р. Кабінетом Міністрів України була прийнята постанова № 1456 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти». Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 20 грудня 2024 р. № 1456 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти»: У разі забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів початкових класів надавачами послуг з харчування (кейтеринг або аутсорсинг) за рахунок субвенції оплачується не більше 70 відсотків вартості такої послуги або витрат на її забезпечення, а за рахунок коштів місцевих бюджетів та/або інших джерел, визначених абзацом третім пункту 7 цих Порядку та умов, - не менше 30 відсотків. А також: розрахунок вартості одноразового гарячого харчування на одного учня початкових класів не може перевищувати вартість одноразового гарячого харчування учня 5-11 (12) класу пільгової категорії, яке організоване за рахунок коштів місцевого бюджету. 15 січня 2025 року Виконавчий комітет Тернопільської міської ради прийняв рішення №56 «Про організацію харчування здобувачів освіти у закладах загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти у 2025 році» у якому зокрема ВИРІШИВ: Забезпечити у 2025 році організацію харчування здобувачів освіти у закладах загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти у межах відповідних бюджетних призначень. Забезпечити в закладах загальної середньої освіти, які організовують харчування через аутсорсинг, безоплатним одноразовим харчуванням: - учнів 1-4 класів, незалежно від наявності пільгової категорії; - учнів 5-11 класів пільгових категорій згідно з додатком 1 (додається). Також було затверджено грошові норми харчування здобувачів освіти в закладах загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти на одну дитину на один день за рахунок коштів державної субвенції та місцевого бюджету для відповідних категорій дітей згідно з додатком 3 (додається). Тобто з 15 січня 2025 року виконавчий комітет Тернопільської міської ради офіційно затвердив грошові норми харчування для учнів різних категорій. Це рішення є основою для розрахунку очікуваної вартості закупівлі, яка обов’язково вказується в тендерній документації відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». До ухвалення цього рішення було неможливо визначити точну вартість закупівлі через відсутність чітко визначених фінансових нормативів. Згідно з пунктом 5 Постанови Кабінету Міністрів України №1456, розрахунок вартості одноразового гарячого харчування на одного учня початкових класів не може перевищувати вартість одноразового гарячого харчування учня 5-11 (12) класу пільгової категорії, яке організоване за рахунок коштів місцевого бюджету. Тому затвердження грошових норм харчування місцевою владою було критично важливим, оскільки саме вона мала визначити точний розмір витрат на харчування учнів у межах державної субвенції та місцевого бюджету. Крім того, неправильне визначення очікуваної вартості закупівлі могло б спричинити порушення одного з ключових принципів публічних закупівель — принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності, який закріплено у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Якщо очікувана вартість була б завищеною, це створило б ризик надмірного використання бюджетних коштів, що є прямим порушенням принципу економії. У пункті 10 зазначеного рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради зазначено: «Керівникам закладів освіти провести закупівлю послуги харчування відповідно до вимог законодавства». Додатково, у пункті 11 рішення зазначається: «Управлінню освіти і науки здійснювати належний контроль за організацією харчування у закладах освіти». Таким чином, рішення №56 від 15 січня 2025 року містить чіткі та обов’язкові для виконання вказівки, які регламентують початок процедури закупівлі. Це у свою чергу зобов’язує уповноважених осіб розпочати процедуру закупівлі, дотримуючись вимог чинного законодавства з 15 січня 2025 року. Варто також зазначити, що минулого року закупівля послуг з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів була проведена через процедуру відкритих торгів із особливостями, і дія укладеного договору була продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, відповідно до законодавства. Однак ця додаткова сума є недостатньою для забезпечення харчування учнів на весь період проведення торгів у 2025 році, оскільки її вистачає лише на частину цього терміну. Це зумовлено тим, що договір, укладений відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №1145 від 04.10.2024 року, діяв лише з листопада і до кінця 2024 року, а потім строк дії його був продовжений і відповідно додаткові 20% від суми договору становлять відносно невеликий обсяг фінансування через відносно невелики строк дії і невелику суму основного договору, у порівнянні з річною потребою. Обсяг закупівлі: визначається з урахуванням нагальної потреби Замовника протягом 2025 року( необхідний для того щоб забезпечити харчування учнів початкових класів на час, достатній для проведення процедури відкритих торгів на закупівлю послуг з організації харчування учнів початкових класів). Дата проведення засідання виконавчого комітету є адміністративним рішенням органу місцевого самоврядування і не залежить від Замовника. Відповідно до рішення Виконавчого комітету Тернопільської міської ради №56 від 15.01.2025 року, Замовник негайно розпочав процедуру закупівлі за допомогою відкритих торгів (з особливостями) на підставі затверджених норм вартості харчування на одну дитину на один день, визначених цим рішенням. Як того вимагає чинне законодавство, під час проведення закупівель Замовник зобов’язаний дотримуватися принципів публічних закупівель, включаючи дотримання встановлених строків для процедур відкритих торгів. Проте в даному випадку строки на проведення відкритих торгів не можуть бути дотримані відповідним чином з огляду на нагальний характер потреби Замовника і недопущення відсутності процесу харчування для учнів початкових класів. Нагальна потреба у предметі закупівлі зумовлена об'єктивними обставинами(прийняття рішення Виконавчого комітету Тернопільської міської ради №56 від 15.01.2025 року), які не залежали від Замовника. Замовник зобов’язаний виконати вимоги нових нормативних документів які вступили в дію, та здійснити заходи для забезпечення гарячим харчуванням учнів початкових класів, бо таке право для цих учнів гарантується державою. Для уникнення перерв у харчуванні Замовник має нагальну потребу у здійсненні закупівлі послуг з організації гарячого харчування на перехідний період, поки триває процедура торгів. Це забезпечить безперервність процесу харчування учнів 1-4 класів, що є пріоритетним завданням, визначеним як Державою, так і рішенням місцевої влади. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення нагальної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підпункту 4 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару в разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником, і укладення договору. Даний договір укладається на час, достатній для проведення процедури відкритих торгів на закупівлю послуг з організації харчування учнів початкових класів і забезпечить безперервність процесу харчування для відповідних категорій учнів. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у формі цього файлу «Обґрунтування підстави». Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження): 1. Закон України «Про публічні закупівлі» 2. Постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року за №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). 3. Постанова Кабінету Міністрів України від 20 грудня 2024 р. № 1456 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти» 4. Рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради № 56 від 15.01.2025 року «Про організацію харчування здобувачів освіти у закладах загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти у 2025 році».(з додатками) 5. Інші документи.  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Закупівля оголошена
29.01.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
29.01.25