Процедура закупівлі оголошена 09.07.2018 18:29. Дата останніх змін - 27.08.2018 16:31
Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення (Рентген-телевізійні інтроскопи) -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2018-07-09-001969-a | |
| ID | 59fb5c62094544a8b82f3574fc5c7a98 |
Очікувана вартість закупівлі
3`000`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ПАТ "Укрпошта" | |
| Очікувана вартість закупівлі | 3`000`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 15`000.00 Гривня | |
| Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 90`000.00 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
09.07.18
Період уточнень
до 21.07.18
Період оскаржень
до 27.07.18
Подання пропозицій
до 31.07.18
Аукціон
31.07.18
Кваліфікація переможця
з 31.07.18
Пропозиції розглянуті
з 06.08.18
Завершена
27.08.18
11.07.2018, 17:50. ID: UA-2018-07-09-001969-a.c1
Вимога (Скарга)
Просимо внести зміни до Документації
Шановник Замовнику, відповідно до частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося до Вас з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Під час ознайомлення з тендерною документацією (надалі – Документація) закупівлі було встановлено, що Додатком 1 та Додатком 4 Документації вимагається довідка з регістру ІЗОТОП про те, що дане обладнання дійсно було поставлене контрагенту, який вказаний в листі-відгуці.
Зауважуємо, що рентгенівські апарати для догляду багажу в пунктах перетинання державного кордону, поштових відділеннях, правоохоронних закладах тощо звільняються від ліцензування згідно наказу №138 Державної інспекції ядерного регулювання України від 03.12.2013 р.
Звертаємо увагу, що згідно Постанови Кабінету міністрів України від 16 листопада 2000 № 1718 «Деякі питання державного регулювання діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання» реєстрації в регістрі підлягають нерадіонуклідні установки та пристрої, які генерують іонізуюче випромінювання у разі, коли вони не звільняються від регулюючого контролю.
Враховуючи вищенаведене, рентген-телевізійні інтроскопи (рентгенівські апарати), які є предметом даної закупівлі, не підлягають обов’язковому внесенню в реєстр ІЗОТОП відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України № 847 від 4.08.1997 і вимога надати довідку з реєстру ІЗОТОП порушує законодавство України, зокрема, частину 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховую вищенаведене, просимо внести відповідні зміни до Документації, а саме – вилучити з Додатку 1 та Додатку 4 Документації вимогу надати довідку з реєстру ІЗОТОП про те, що дане обладнання дійсно було поставлене контрагенту, який вказаний в листі-відгуці.
Під час ознайомлення з тендерною документацією (надалі – Документація) закупівлі було встановлено, що Додатком 1 та Додатком 4 Документації вимагається довідка з регістру ІЗОТОП про те, що дане обладнання дійсно було поставлене контрагенту, який вказаний в листі-відгуці.
Зауважуємо, що рентгенівські апарати для догляду багажу в пунктах перетинання державного кордону, поштових відділеннях, правоохоронних закладах тощо звільняються від ліцензування згідно наказу №138 Державної інспекції ядерного регулювання України від 03.12.2013 р.
Звертаємо увагу, що згідно Постанови Кабінету міністрів України від 16 листопада 2000 № 1718 «Деякі питання державного регулювання діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання» реєстрації в регістрі підлягають нерадіонуклідні установки та пристрої, які генерують іонізуюче випромінювання у разі, коли вони не звільняються від регулюючого контролю.
Враховуючи вищенаведене, рентген-телевізійні інтроскопи (рентгенівські апарати), які є предметом даної закупівлі, не підлягають обов’язковому внесенню в реєстр ІЗОТОП відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України № 847 від 4.08.1997 і вимога надати довідку з реєстру ІЗОТОП порушує законодавство України, зокрема, частину 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховую вищенаведене, просимо внести відповідні зміни до Документації, а саме – вилучити з Додатку 1 та Додатку 4 Документації вимогу надати довідку з реєстру ІЗОТОП про те, що дане обладнання дійсно було поставлене контрагенту, який вказаний в листі-відгуці.
У результаті розгляду вимоги, Замовником прийнято рішення внести зміни у тендерну документації, та виправити вимогу відповідно до термінології, передбаченої діючими нормативними актами, а саме реєстр ІЗОТОП буде замінений на Державний регістр джерел іонізуючого випромінювання (ДІВ).Відповідно до п.26 Порядку державної реєстрації джерел іонізуючого випромінювання, затвердженого постановою КМУ №1718 від 16.11.2000 р. «Деякі питання державного регулювання діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання, реєстрації в Регістрі ДІВ підлягають нерадіонуклідні установки та пристрої, які генерують іонізуюче випромінювання у разі, коли вони не звільняються від регулюючого контролю.Тобто, дану норму слід розуміти таким чином, що реєстрації в Державному Регістрі ДІВ підлягають ВСІ нерадіонуклідні установки та пристрої, які генерують іонізуюче випромінювання, окрім тих, які звільнені від регулюючого контролю.Вищезазначений Порядок не визначає поняття «регулюючий контроль», однак, очевидно, що зазначене поняття являється ширшим від поняття «ліцензування» і, окрім ліцензування, може передбачати інші види контролю з боку уповноважених органів (наприклад, надання дозволів, реєстрації, нормування, нагляд та ін.).Зазначене підтверджується, зокрема, Порядком звільнення радіоактивних матеріалів від регулюючого контролю у рамках практичної діяльності» (надалі – Порядок звільнення радіоактивних матеріалів від регулюючого контролю), затверджений Наказом Державного комітету ядерного регулювання України №84 від 01.07.2010 р., яким, зокрема, визначається, що «регулюючий контроль - діяльність органів державного регулювання ядерної та радіаційної безпеки, що включає нормування, дозвільну діяльність та нагляд за дотриманням норм, правил і стандартів ядерної та радіаційної безпеки під час практичної діяльності з радіоактивними матеріалами». Окрім цього, зазначений Порядок звільнення радіоактивних матеріалів від регулюючого контролю визначає умови та перелік відповідних радіоактивних матеріалів, які звільняються від регулюючого контролю. Також зазначений Порядок визначає обов’язковість винесення уповноваженим органом (Держатомрегулювання, на даний час – Державна інспекція з ядерного регулювання) рішень щодо звільнення радіоактивних матеріалів від регулюючого контролю. Зазначений Порядок звільнення радіоактивних матеріалів від регулюючого контролю не поширюється на рентгено-телевізійні інтроскопи (які, являються нерадіонуклідними установками, а не радіоактивними матеріалами).Нормативних актів, які визначали б умови та перелік нерадіонуклідних установок (в тому числі й рентгено- телевізійних інтроскопів), які звільнялися б від регулюючого контролю, на даний час немає. Таким чином, регулюючому контролю на даний час підпадають ВСІ нерадіонуклідні установки (в тому числі й ті, які звільняються від ліцензування), а тому, відповідно, ВСІ нерадіонуклідні установки (в тому числі й ті, які звільняються від ліцензування) відповідно до вищезазначеного Порядку державної реєстрації джерел іонізуючого випромінювання підлягають реєстрації в Державному Регістрі ДІВ, а тому вимога щодо скасування довідки про внесення обладнання до Державного Регістру ДІВ не може бути виконана.
Відповідь замовника: 13.07.2018 15:10
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена
13.07.2018, 17:19. ID: UA-2018-07-09-001969-a.b2
Вимога (Скарга)
Просимо внести зміни до ТД
Ознайомившись з рішенням Замовника стосовно вимоги № UA-2018-07-09-001969-a.c1, ми не погоджуємось з Вашим рішенням про неможливість виконання вищевказаної вимоги та Вашим трактуванням Наказу Державного комітету ядерного регулювання України №84 від 01.07.2010 виходячи з наступного:
Відповідно до наказу Державного комітету ядерного регулювання України від 1 липня 2010 року № 84 «Про затвердження Порядку звільнення радіоактивних матеріалів від регулюючого контролю у рамках практичної діяльності» визначене поняття «регулюючий контроль» - діяльність органів державного регулювання ядерної та радіаційної безпеки, що включає нормування, дозвільну діяльність та нагляд за дотриманням норм, правил і стандартів ядерної та радіаційної безпеки під час практичної діяльності з радіоактивними матеріалами.
Нерадіонуклідні джерела випромінювань — це технічні пристрої, які не містять у собі радіоактивних речовин, але за певних умов здатні генерувати іонізуюче випромінювання за рахунок прискорення і гальмування заряджених частинок. Це генератори рентгенівського (рентгенівські апарати близько- та далекодистанційні), гальмівного та корпускулярного випромінень високих енергій (лінійні прискорювачі електронів, синхрофазотрони, синхроциклофазотрони та ін.)
Отже рентгено-телевізійні інтроскопи, які є «нерадіонуклідними установками», не підпадають під поняття «радіоактивні матеріалами», а отже до них не може бути застосоване поняття «регулюючий контроль» передбачене Наказом Державного комітету ядерного регулювання України №84 від 01.07.2010. Враховуючи вищевикладене, зокрема, діюче законодавство України щодо державного регулювання діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання – рентгено-телевізійні інтроскопи звільняються від регулюючого контролю.
Відповідно до п.26 Порядку державної реєстрації джерел іонізуючого випромінювання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1718 від 16.11.2000 «Деякі питання державного регулювання діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання», реєстрації в Регістрі ДІВ підлягають нерадіонуклідні установки та пристрої, які генерують іонізуюче випромінювання у разі, коли вони не звільняються від регулюючого контролю.
Звертаємо увагу, що дану норму слід розуміти таким чином, що реєстрації в Державному Регістрі ДІВ підлягають ВСІ нерадіонуклідні установки та пристрої, які генерують іонізуюче випромінювання, окрім тих, які звільнені від регулюючого контролю.
Враховуючи вищенаведене, рентген-телевізійні інтроскопи (рентгенівські апарати), які є предметом даної закупівлі, не підлягають внесенню до Державного регістру джерел іонізуючого випромінювання (ДІВ), зокрема, до реєстру ІЗОТОП відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України № 847 від 4.08.1997. Вимога надати довідку Державного регістру джерел іонізуючого випромінювання (ДІВ) та реєстру ІЗОТОП порушує законодавство України, зокрема, частину 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховую вищенаведене, просимо внести відповідні зміни до Документації, а саме – вилучити з тендерної документації вимогу надання довідки з Державного регістру джерел іонізуючого випромінювання (ДІВ) та реєстру ІЗОТОП про те, що дане обладнання дійсно було поставлене контрагенту, який вказаний в листі-відгуці.
Відповідно до наказу Державного комітету ядерного регулювання України від 1 липня 2010 року № 84 «Про затвердження Порядку звільнення радіоактивних матеріалів від регулюючого контролю у рамках практичної діяльності» визначене поняття «регулюючий контроль» - діяльність органів державного регулювання ядерної та радіаційної безпеки, що включає нормування, дозвільну діяльність та нагляд за дотриманням норм, правил і стандартів ядерної та радіаційної безпеки під час практичної діяльності з радіоактивними матеріалами.
Нерадіонуклідні джерела випромінювань — це технічні пристрої, які не містять у собі радіоактивних речовин, але за певних умов здатні генерувати іонізуюче випромінювання за рахунок прискорення і гальмування заряджених частинок. Це генератори рентгенівського (рентгенівські апарати близько- та далекодистанційні), гальмівного та корпускулярного випромінень високих енергій (лінійні прискорювачі електронів, синхрофазотрони, синхроциклофазотрони та ін.)
Отже рентгено-телевізійні інтроскопи, які є «нерадіонуклідними установками», не підпадають під поняття «радіоактивні матеріалами», а отже до них не може бути застосоване поняття «регулюючий контроль» передбачене Наказом Державного комітету ядерного регулювання України №84 від 01.07.2010. Враховуючи вищевикладене, зокрема, діюче законодавство України щодо державного регулювання діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання – рентгено-телевізійні інтроскопи звільняються від регулюючого контролю.
Відповідно до п.26 Порядку державної реєстрації джерел іонізуючого випромінювання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1718 від 16.11.2000 «Деякі питання державного регулювання діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання», реєстрації в Регістрі ДІВ підлягають нерадіонуклідні установки та пристрої, які генерують іонізуюче випромінювання у разі, коли вони не звільняються від регулюючого контролю.
Звертаємо увагу, що дану норму слід розуміти таким чином, що реєстрації в Державному Регістрі ДІВ підлягають ВСІ нерадіонуклідні установки та пристрої, які генерують іонізуюче випромінювання, окрім тих, які звільнені від регулюючого контролю.
Враховуючи вищенаведене, рентген-телевізійні інтроскопи (рентгенівські апарати), які є предметом даної закупівлі, не підлягають внесенню до Державного регістру джерел іонізуючого випромінювання (ДІВ), зокрема, до реєстру ІЗОТОП відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України № 847 від 4.08.1997. Вимога надати довідку Державного регістру джерел іонізуючого випромінювання (ДІВ) та реєстру ІЗОТОП порушує законодавство України, зокрема, частину 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховую вищенаведене, просимо внести відповідні зміни до Документації, а саме – вилучити з тендерної документації вимогу надання довідки з Державного регістру джерел іонізуючого випромінювання (ДІВ) та реєстру ІЗОТОП про те, що дане обладнання дійсно було поставлене контрагенту, який вказаний в листі-відгуці.
Наведена аргументація не містить підтвердження того, що предмет закупівлі звільнений від регулюючого контролю. На запит до ДП "УДВП ІЗОТОП" Замовник отримав підтвердження необхідність обов'язкової реєстрації предмету закупівлі в Регістрі ДІВ.
Відповідь замовника: 18.07.2018 21:34
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена
14.07.2018, 20:00. ID: UA-2018-07-09-001969-a.b3
Вимога (Скарга)
Вимога 1. Щодо термінів та визначень, які вживаються в тендерній документації
В п.4.1, ч1 «Загальні положення» тендерної документації Замовником визначено назву предмету закупівлі: «ДК 021:2015 - 38580000-4 Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення (Рентген-телевізійні інтроскопи)».
В п.1. Переліку документів, що підтверджують інформацію про відповідність учасників таким критеріям (додаток 1 до Тендерної документації ) Замовник вимагає довідку з інформацією про виконання аналогічного договору. Замовник визначає, що : «Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, на поставку Рентгено-телевізійного інтроскопа (системи), саме того бренду, який пропонується учасником до постачання.»
В п.1.1. Проекту договору (додаток 6 Тендерної документації) визначено: «Постачальник зобов’язується на умовах, що визначені цим Договором, поставити (передати у власність) Покупцю рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення (Рентген - телевізійна установка, сканер з рентгенівським випромінюванням для посилок та виявлення вибухонебезпечних речовин і наркотиків) код ДК 021:2015 - 38580000-4…)».
Замовник визначив, що тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі.(п.1, ч1 «Загальні положення» тендерної документації)
З метою усунення непорозумінь та розбіжностей у тлумаченні термінів, які не визначено у Законі але використовуються Замовником, просимо викласти в тендерній документації, відповідно до чинних нормативно-правових документів, зміст термінів:
- рентген-телевізійний інтроскоп;
- рентгено-телевізійна система;
- рентген-телевізійна установка;
- сканер з рентгенівським випромінюванням для посилок та виявлення вибухонебезпечних речовин і наркотиків.
В п.1. Переліку документів, що підтверджують інформацію про відповідність учасників таким критеріям (додаток 1 до Тендерної документації ) Замовник вимагає довідку з інформацією про виконання аналогічного договору. Замовник визначає, що : «Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, на поставку Рентгено-телевізійного інтроскопа (системи), саме того бренду, який пропонується учасником до постачання.»
В п.1.1. Проекту договору (додаток 6 Тендерної документації) визначено: «Постачальник зобов’язується на умовах, що визначені цим Договором, поставити (передати у власність) Покупцю рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення (Рентген - телевізійна установка, сканер з рентгенівським випромінюванням для посилок та виявлення вибухонебезпечних речовин і наркотиків) код ДК 021:2015 - 38580000-4…)».
Замовник визначив, що тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі.(п.1, ч1 «Загальні положення» тендерної документації)
З метою усунення непорозумінь та розбіжностей у тлумаченні термінів, які не визначено у Законі але використовуються Замовником, просимо викласти в тендерній документації, відповідно до чинних нормативно-правових документів, зміст термінів:
- рентген-телевізійний інтроскоп;
- рентгено-телевізійна система;
- рентген-телевізійна установка;
- сканер з рентгенівським випромінюванням для посилок та виявлення вибухонебезпечних речовин і наркотиків.
Дякуємо, нами будуть внесені зміни до тендерної документації, та термінологія буде приведена у відповідність до чинних нормативно-правових актів.
Відповідь замовника: 18.07.2018 21:33
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
14.07.2018, 20:04. ID: UA-2018-07-09-001969-a.b4
Вимога (Скарга)
Дискримінаційна вимога про надання сертифіката відповідності Державної авіаційної служби України.
В п.3 додатку 4 до Тендерної документації «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції» Замовник вимагає від Учасника надання сертифіката відповідності Державної авіаційної служби України.
Сертифікат відповідності видається Державною авіаційною службою України згідно ПРАВИЛ сертифікації технічних засобів захисту цивільної авіації від актів незаконного втручання,затверджених наказом Міністерства інфраструктури України 26.05.2014 № 214. (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0619-14). Наявність зазначеного Сертифіката надає його власнику право застосовувати вказане в ньому обладнання для забезпечення авіаційної безпеки в аеропортах України.
В п.2) додатку 3 до Тендерної документації - «Технічна специфікація (технічні вимоги)» Замовник визначає мету використання предмета закупівлі, а саме «для забезпечення контролю експортних та імпортних посилок, листів, бандеролей та ін.».
Приймаючи до уваги те, що Замовник не забезпечує авіаційну безпеку, а метою використання обладнання не є захист цивільної авіації від актів незаконного втручання, то вважаємо вимогу про надання сертифіката відповідності Державної авіаційної служби України дискримінаційною, яка обмежує участь в процедурі закупівлі.
Вимагаємо виключити вимогу про надання сертифіката відповідності Державної авіаційної служби України з Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції.
Сертифікат відповідності видається Державною авіаційною службою України згідно ПРАВИЛ сертифікації технічних засобів захисту цивільної авіації від актів незаконного втручання,затверджених наказом Міністерства інфраструктури України 26.05.2014 № 214. (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0619-14). Наявність зазначеного Сертифіката надає його власнику право застосовувати вказане в ньому обладнання для забезпечення авіаційної безпеки в аеропортах України.
В п.2) додатку 3 до Тендерної документації - «Технічна специфікація (технічні вимоги)» Замовник визначає мету використання предмета закупівлі, а саме «для забезпечення контролю експортних та імпортних посилок, листів, бандеролей та ін.».
Приймаючи до уваги те, що Замовник не забезпечує авіаційну безпеку, а метою використання обладнання не є захист цивільної авіації від актів незаконного втручання, то вважаємо вимогу про надання сертифіката відповідності Державної авіаційної служби України дискримінаційною, яка обмежує участь в процедурі закупівлі.
Вимагаємо виключити вимогу про надання сертифіката відповідності Державної авіаційної служби України з Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції.
Виходячи з наявного операційного процесу, для прискорення проходження процедури оформлення та завантаження відправлень ми намагаємось забезпечити контроль на відповідність наших вантажів правилам авіаційних перевезень. Порушення цих вимог призводить до суттєвих затримок та фінансових санкцій. При цьому, опрацювавши ваше запитання, ми готуємо внесення можливих змін до тендерної документації.
Відповідь замовника: 18.07.2018 21:32
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
14.07.2018, 20:08. ID: UA-2018-07-09-001969-a.b5
Вимога (Скарга)
Щодо видачі сертифікатів персоналу Замовника
В п. 5.15.2 Проекту договору (додаток 6 Тендерної документації) визначено: «Постачальник зобов’язаний надати інформаційно-консультаційні послуги для інженерно-технічного персоналу Покупця, що полягають в ознайомленні працівників Покупця з правилами поводження та використання Продукції. Кількість працівників Покупця, щодо яких мають бути надані інформаційно-консультаційні послуги становить 12 осіб. По завершенню надання інформаційно-консультаційних послуг Постачальник зобов’язаний видати працівникам Покупця відповідні сертифікати.».
З метою виключення непорозумінь щодо змісту сертифіката, просимо включити в Тендерну документацію проект або зміст сертифіката, який буде вважатись замовником відповідним.
З метою виключення непорозумінь щодо змісту сертифіката, просимо включити в Тендерну документацію проект або зміст сертифіката, який буде вважатись замовником відповідним.
Окремих вимог до змісту сертифікату не зазначено, оскільки нас, як Замовника, задовольнить документ довільної форми, змістом якого підтверджується проходження навчання конкретних співробітників Замовника
Відповідь замовника: 18.07.2018 21:31
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена
14.07.2018, 20:14. ID: UA-2018-07-09-001969-a.b6
Вимога (Скарга)
Просимо надати перелік "Потенційно небезпечних предметів та речовин"
В п.2) додатку 3 до Тендерної документації - «Технічна специфікація (технічні вимоги)» Замовником встановлена вимога щодо наявності програмних функцій визначення потенційно небезпечних предметів та речовин.
З метою виключення непорозумінь та необґрунтованих претензій у подальшому до якості обладнання, просимо доповнити тендерну документацію переліком потенційно небезпечних предметів та речовин, які визначені відповідними нормативно-правовими документами Замовника.
З метою виключення непорозумінь та необґрунтованих претензій у подальшому до якості обладнання, просимо доповнити тендерну документацію переліком потенційно небезпечних предметів та речовин, які визначені відповідними нормативно-правовими документами Замовника.
Дякуємо за звернення, ми опрацьовуємо внесення змін до тендерної документації.
Відповідь замовника: 18.07.2018 21:30
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
14.07.2018, 20:51. ID: UA-2018-07-09-001969-a.b7
Вимога (Скарга)
Щодо проекту договору. Чому в специфікаціях не вказана необхідність наявності монітору?
В п. 6.2 Проекту договору (додаток 6 Тендерної документації) до переліку робіт під час технічного обслуговування включено пункт - Перевірка та чистка моніторів.
Водночас, специфікацією жодним пунктом не вказується, що монітори є предметом закупіплі і не вказуються вимоги щодо їх стандартів і розмірів.
Просимо включити інформацію до вимог моніторів, або виключити даний пункт з проекту договору, на підставі того, що монітори не є складовою предмету закупівлі.
Водночас, специфікацією жодним пунктом не вказується, що монітори є предметом закупіплі і не вказуються вимоги щодо їх стандартів і розмірів.
Просимо включити інформацію до вимог моніторів, або виключити даний пункт з проекту договору, на підставі того, що монітори не є складовою предмету закупівлі.
Монітори є частиною стандартної комплектації. У той самий час Замовник не визначає конкретних вимог щодо розмірів та стандартів моніторів.
Відповідь замовника: 18.07.2018 21:29
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена
14.07.2018, 20:57. ID: UA-2018-07-09-001969-a.b8
Вимога (Скарга)
Дискримінація міжнародних учасників довідкою з українського реєстру ІЗОТОП!
В кваліфікаційних критеріях вимагається "Довідка з реєстру ІЗОТОП про те, що дане обладнання дійсно було поставлене контрагенту, який вказаний в листі-відгуці", що є дискримінаційною невиконуваною вимогою для іноземних участників, що прямо заборонено законодавством про закупівлі. Вимога - вилучити надання цієї довідки, як дискримінаційної.
Відповідно до п.26 Порядку державної реєстрації джерел іонізуючого випромінювання, затвердженого постановою КМУ №1718 від 16.11.2000 р. "Деякі питання державного регулювання діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання", реєстрації в Регістрі ДІВ підлягають нерадіонуклідні установки та пристрої, які генерують іонізуюче випромінювання у разі, коли вони не звільняються від регулюючого контролю. Оскільки предмет закупівлі не звільнений від регулюючого контролю, виконання аналогічного договору передбачає реєстрацію установки іонізуючого випромінення в Регістрі ДІВ. Замовник хоче, щоб постачальник мав досвід реєстрації в зазначеному реєстрі і, відповідно, просить документи на підтвердження зазначеної вимоги. Щодо наявності такого досвіду у компаній нерезидентів, то ми не вбачаємо, що зазначена вимога обмежує постачальників нерезидентів, оскільки вимога зазначено відповідно до чинних нормативно-правових актів. Відповідно обладнання, що буде поставлятися за результатами цього тендеру, так само має бути включено до Регістру ДІВ. В той самий час повідомляємо, що в вимоги щодо форми документального підтвердження будуть внесені зміни, з метою спрощення процесу підготовки документів.
Відповідь замовника: 18.07.2018 21:28
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена
14.07.2018, 21:10. ID: UA-2018-07-09-001969-a.b9
Вимога (Скарга)
Гарантія має бути не від компаній "прослоєк" а від виробника обладнання
В Гарантійних вимогах тендеру вказується
"Строк гарантії на Товар – не менше 60 місяців з дати поставки Товару.
Строк заміни дефектного (неякісного) Товару/виправлення (усунення) дефектів – не більше 3 робочих днів.
В разі поломки генератора строк його заміни - не більше 30 календарних днів."
Таке формулювання створює високий ризик того, Укрпошта може отримати неякісне обладнання а компанія участник просто зникне чи буде неплатоспроможною на момент винекнення гарантійного випадку. Тому у всьому світі сервісні гарантії постачальників надаються від виробника.
З метою захисту державних інтересів пропонуємо доповнити вимоги уточненням про надання гарантії від виробника обладнання
"Строк гарантії на Товар – не менше 60 місяців з дати поставки Товару.
Строк заміни дефектного (неякісного) Товару/виправлення (усунення) дефектів – не більше 3 робочих днів.
В разі поломки генератора строк його заміни - не більше 30 календарних днів."
Таке формулювання створює високий ризик того, Укрпошта може отримати неякісне обладнання а компанія участник просто зникне чи буде неплатоспроможною на момент винекнення гарантійного випадку. Тому у всьому світі сервісні гарантії постачальників надаються від виробника.
З метою захисту державних інтересів пропонуємо доповнити вимоги уточненням про надання гарантії від виробника обладнання
Виробник обладнання, на відміну від постачальника, не є стороною договору, відповідно, виробник не може взяти на себе зобов'язання щодо виконання гарантійних умов. Лист від виробника, на нашу думку, не зменшує ризики Замовника у разі відмови Постачальника виконувати гарантійні зобов'язання.
Відповідь замовника: 18.07.2018 21:27
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена
14.07.2018, 21:26. ID: UA-2018-07-09-001969-a.b10
Вимога (Скарга)
Дискримінація міжнародних постачальників, загроза корупції
У складі тендерної пропозиції, учасник повинен надати:- Копію ліцензії ДЕРЖАВНОЇ ІНСПЕКЦІЇ З ЯДЕРНОЇ ТА РАДІАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ ДЕРЖАВНОЇ ІНСПЕКЦІЇ ЯДЕРНОГО РЕГУЛЮВАННЯ УКРАЇНИ.
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до міжнародних учасників і дозволяє приймати участь лише кільком українським компаніям, які такі ліцензії мають, що створює загрозу корупції та монопольного зговору. Також у скритій формі вимога про те, що учасником торгів може бути лише той, хто має ліцензію, озвучена в багатьох інших місцях тендерної документації і проекті договору.
З метою забезпечення прозорої і чесної конкуренції вимагаємо видозмінити цю вимогу на формулювання, які забезпечують виконання вимоги про чесну конкуренцію і допуску всіх учасників незалежно від наявності у них ліцензії. Аналогічні тендери, по аналогічним системам або взагалі не містять цієї вимоги, або містять вимоги про наявність сервісного центру в Україні, який має право на установку, монтаж та здійснення технічних оглядів таких систем і підтверження виконання гарантійних зобовязань через такі авторизаційні центри.
Вимагаємо усунути дискримінацію міжнародних постачальників виписану у цьому тендері!
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до міжнародних учасників і дозволяє приймати участь лише кільком українським компаніям, які такі ліцензії мають, що створює загрозу корупції та монопольного зговору. Також у скритій формі вимога про те, що учасником торгів може бути лише той, хто має ліцензію, озвучена в багатьох інших місцях тендерної документації і проекті договору.
З метою забезпечення прозорої і чесної конкуренції вимагаємо видозмінити цю вимогу на формулювання, які забезпечують виконання вимоги про чесну конкуренцію і допуску всіх учасників незалежно від наявності у них ліцензії. Аналогічні тендери, по аналогічним системам або взагалі не містять цієї вимоги, або містять вимоги про наявність сервісного центру в Україні, який має право на установку, монтаж та здійснення технічних оглядів таких систем і підтверження виконання гарантійних зобовязань через такі авторизаційні центри.
Вимагаємо усунути дискримінацію міжнародних постачальників виписану у цьому тендері!
Дякуємо за звернення. За результатами його опрацювання, відповідну вимогу буде виключено з тендерної документації.
Відповідь замовника: 18.07.2018 21:26
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
14.07.2018, 21:33. ID: UA-2018-07-09-001969-a.b11
Вимога (Скарга)
Дискримінація міжнародних учасників в проекті договору і в тендерній документації!!!
Тендерною документацією жодним пунктом не передбачено участь міжнародних компаній нерезидентів, немає жодної вимоги про те які документи і в якій формі вони подають!! Проект договору взагалі наче прописаний під конкретного учасника резидента і є невиконанним Нерезидентами!
Вимагаємо усунути дискримінацію і виписати умови та проект договору для учасників нерезидентів.
Вимагаємо усунути дискримінацію і виписати умови та проект договору для учасників нерезидентів.
Відповідно до статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник опрацьовує внесення відповідних змін та уточнень до тендерної документації.
Відповідь замовника: 18.07.2018 21:25
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
14.07.2018, 21:42. ID: UA-2018-07-09-001969-a.b12
Вимога (Скарга)
Дискримінація за формою надання гарантії
"4. Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору"...
"Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321."
Дана вимога може бути виконана лише українськими компанії. Просимо виписати недискримінаційні умови, якою має бути фінансова гарантія учасника нерезидента.
"Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321."
Дана вимога може бути виконана лише українськими компанії. Просимо виписати недискримінаційні умови, якою має бути фінансова гарантія учасника нерезидента.
Українські банки можуть видавати гарантії нерезидентам, в тому числі з виконанням вимог відповідної Постанови НБУ. Ця вимога не є дискримінаційною та забезпечує для Замовника необхідні гарантії сумлінного виконання Постачальником умов договору.
Відповідь замовника: 18.07.2018 21:25
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена