Процедура закупівлі оголошена 20.01.2025 15:04. Дата останніх змін - 24.01.2025 15:45
Четвертина задня куряча, охолоджена, ДСТУ 3143 -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-01-20-013049-a | |
| ID | 30c5db1fe9604834a643c6dbb1bf6c8a |
Очікувана вартість закупівлі
120`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Строк для споживання ТОВАРУ (строк придатності) на дату постачання Замовнику не може бути меншим ніж 90% від вказаного у документах виробника терміну придатності ТОВАРУ. М’ясо курятина. Охолоджене, не допускається до реалізації заморожене. Без стороннього запаху, по консистенції пружне та еластичне. Колір властивий м’ясу даного виду птиці. Не допускається постачання товару з неякісною технологічною обробкою, з наявністю льоду або снігового нальоту, з ознаками заморожування, із зміненим кольором, з ознаками несвіжості. Фасована в упаковку, з маркуванням. М’ясо має бути без залишків пір’я, пуху, пеньків і волосоподібного пір’я, без подряпин, розривів, плям, синців, залишків кишечника, згустків крові, забруднень, біло-жовтого кольору з рожевим відтінком. Підшкірний жир блідо-жовтого або жовтого кольору. Постачання ТОВАРУ здійснюється ПОСТАЧАЛЬНИКОМ поетапно відповідно до потреби ПОКУПЦЯ (один раз на тиждень за заявкою ПОКУПЦЯ) і виконується на протязі узгодженого терміну (до 3 робочих днів) за адресою ПОКУПЦЯ з 8.00 до 15.00 у робочі дні з моменту отримання заявки від ПОКУПЦЯ. Заявка на отримання партії ТОВАРУ проводиться за телефоном ПОСТАЧАЛЬНИКА. Порядок розрахунку по даному Договору здійснюється наступним чином: оплата здійснюється ПОКУПЦЕМ по факту отримання ТОВАРУ на підставі «Видаткової накладної» на протязі 10-ти (десяти) робочих днів, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА вказаний у даному Договорі.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОВОДОЛАЗЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ" НОВОВОДОЛАЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ | |
| Очікувана вартість закупівлі | 120`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій |
Закупівля оголошена
20.01.25
Подання пропозицій
до 23.01.25
Кваліфікація переможця
з 23.01.25
Пропозиції розглянуті
з 23.01.25
Завершена
24.01.25