Процедура закупівлі оголошена 20.01.2025 12:44. Дата останніх змін - 23.01.2025 13:00
Сметана (з масовою часткою жиру не менше 15%)
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-01-20-007985-a | |
| ID | 4de28aef2a4143ad8a3716d15c9b5d3d | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-01-20-008729-a |
Очікувана вартість закупівлі
90`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
ПОРЯДОК ОТРИМАННЯ: Продукція приймається згідно графіку постачання товару, визначеному в Додатку 1 до договору, партіями, раз в тиждень відповідно до заявок Замовника в усній (по телефону) або письмовій формі. Приймання здійснюється Замовником на складі від Постачальника - у тарі та упаковці, яка забезпечує її збереження під час транспортування та вантажно-розвантажувальних робіт. Тара, упаковка, маркування та пакування товару повинні відповідати вимогам чинного законодавства України, встановленим стандартам та/або технічним умовам. Тара та упаковка Товару під час транспортування до місця поставки повинна бути цілісною і непошкодженою. Постачання товару на склад Замовника здійснюється автотранспортом Постачальника за його рахунок. ЯКІСТЬ ТА ПОРЯДОК ПРИЙМАННЯ ПРОДУКЦІЇ: При поставці Товару, Замовник проводить обов’язкову перевірку окремих показників якості та безпечності Товару, що постачається Постачальником. Обов’язкова перевірка включає в себе перевірку безпечності та окремих показників якості - за зовнішнім виглядом, органолептичними показниками, відповідність маркування (етикетування, пакування, тощо). Якість товару, що передається Постачальником повинна відповідати вимогам чинних нормативно-правових актів на цей вид товару та технічному завданню. Разом з товаром Постачальник в обов’язковому порядку повинен передати Замовнику документи на кожну відвантажену партію, що підтверджують безпечність та якість Товару, а саме: декларація виробника (якісне посвідчення). На вимогу Замовника експертний висновок (протокол досліджень). УМОВИ ОПЛАТИ: Оплата за фактично переданий Товар здійснюється у безготівковій формі протягом 30 календарних днів з дати підписання представником Замовника накладної (видаткової накладної), що підтверджує факт прийому Товару Замовником. У разі неналежного бюджетного фінансування оплата здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються. Номенклатурна позиція: – Сметана - 15551000-5 «Йогурти та інші ферментовані молочні продукти».
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9960) | |
| Очікувана вартість закупівлі | 90`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
20.01.25
Подання пропозицій
до 23.01.25
Закупівля не відбулась
23.01.25
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Опис | УМОВИ ОПЛАТИ: Оплата за фактично переданий Товар здійснюється у безготівковій формі протягом 30 календарних днів з дати підписання представником Замовника накладної (видаткової накладної), що підтверджує факт прийому Товару Замовником. У разі неналежного бюджетного фінансування оплата здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються. | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 30 календарні дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Сметана
Класифікація за ДК 021:2015: 15550000-8 - Молочні продукти різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29007, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, м. Хмельницький
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.12.2025
Умови поставки: ПОРЯДОК ОТРИМАННЯ: Продукція приймається згідно графіку постачання товару, визначеному в Додатку 1 до договору, партіями, раз в тиждень відповідно до заявок Замовника в усній (по телефону) або письмовій формі. Приймання здійснюється Замовником на складі від Постачальника - у тарі та упаковці, яка забезпечує її збереження під час транспортування та вантажно-розвантажувальних робіт. Тара, упаковка, маркування та пакування товару повинні відповідати вимогам чинного законодавства України, встановленим стандартам та/або технічним умовам. Тара та упаковка Товару під час транспортування до місця поставки повинна бути цілісною і непошкодженою. Постачання товару на склад Замовника здійснюється автотранспортом Постачальника за його рахунок.
ЯКІСТЬ ТА ПОРЯДОК ПРИЙМАННЯ ПРОДУКЦІЇ: При поставці Товару, Замовник проводить обов’язкову перевірку окремих показників якості та безпечності Товару, що постачається Постачальником. Обов’язкова перевірка включає в себе перевірку безпечності та окремих показників якості - за зовнішнім виглядом, органолептичними показниками, відповідність маркування (етикетування, пакування, тощо). Якість товару, що передається Постачальником повинна відповідати вимогам чинних нормативно-правових актів на цей вид товару та технічному завданню. Разом з товаром Постачальник в обов’язковому порядку повинен передати Замовнику документи на кожну відвантажену партію, що підтверджують безпечність та якість Товару, а саме: декларація виробника (якісне посвідчення). На вимогу Замовника експертний висновок (протокол досліджень).
УМОВИ ОПЛАТИ: Оплата за фактично переданий Товар здійснюється у безготівковій формі протягом 30 календарних днів з дати підписання представником Замовника накладної (видаткової накладної), що підтверджує факт прийому Товару Замовником. У разі неналежного бюджетного фінансування оплата здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються.
Номенклатурна позиція:
– Сметана - 15551000-5 «Йогурти та інші ферментовані молочні продукти».
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1000 кілограм
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
Проєкт договору сметана 2025.doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.01.2025 12:44
Версія документу від: 20.01.2025 12:44
ID: d9683585c1b14571a3f142082dbcf39f
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.01.2025 12:44
Версія документу від: 20.01.2025 12:44
ID: 7027758f68d6441d9b3bd5342b1b9b2e
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Масова частка жиру від: 15 - 20 відсоток
Маса нетто від: 400 - 1000 грам
Упаковка: плівка поліетиленова
Характеристики не суперечать ДСТУ 4418: так
|
Дати та строки
| Дата публікації | 20.01.2025 12:44 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 20.01.2025 12:44 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 23.01.2025 13:00 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9960) |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 14321481 |
| Юридична адреса | 29003, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, м. Хмельницький, вул. Шевченка, буд. 46 |
