Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 17.01.2025 15:47. Дата останніх змін - 27.01.2025 12:28

Хек с/м, тушка без голови, 200-400г, ДСТУ 4378 -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-17-014621-a  
ID 6f4785ba085c4ffe884e9c87981a5d64  
Очікувана вартість закупівлі
240`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Продавець при кожній поставці, разом з Товаром надає Покупцеві, який отримує Товар, наступні супровідні документи: - видаткову накладну та документи, що стосуються Товару та підлягають переданню разом із Товаром відповідно до Договору, та нормативно-правових актів. - засвідчена, відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020, копія оригіналів Актів, складених за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин, та інших форм розпорядчих документів (згідно з вимогами наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2023 №1503). - належним чином засвідчена відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 копія документа, що підтверджує впровадження оператором ринку (Продавцем) системи НАССР, відповідно до вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.12.2012 №590 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)». - копія Декларації виробника або сертифікат якості.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ ТУРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Очікувана вартість закупівлі 240`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Закупівля оголошена
17.01.25
Подання пропозицій
до 22.01.25
Кваліфікація переможця
з 22.01.25
Пропозиції розглянуті
з 22.01.25
Завершена
27.01.25