Процедура закупівлі оголошена 06.01.2025 15:33. Дата останніх змін - 24.01.2025 09:01
Послуги з фізичної охорони -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-01-06-005494-a | |
| ID | 8f957dd215f24c7aa10e86696e7495c5 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
5`911`885.87 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Приватне акцiонерне товариство Днiпропетровський тепловозоремонтний завод | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 5`911`885.87 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Спрощені закупівлі | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
06.01.25
Період уточнень
до 10.01.25
Подання пропозицій
до 15.01.25
Аукціон
15.01.25
Кваліфікація переможця
з 15.01.25
Пропозиції розглянуті
з 22.01.25
Завершена
24.01.25
07.01.2025, 14:22
Дискримінаційні вимоги
Загальне запитання щодо оголошення
Вимагаємо виключити вимогу технічного завдання предмету закупівель «Послуги з фізичної охорони»…..
«Чинний сертифікат відповідності пункту централізованого спостереження в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень і послуг з централізованого спостереження і послуг з централізованого спостереження за під охоронними об’єктами вимогам ДСТУ ЕN 50518:2019» оскільки
Охоронні послуги, які є предметом закупівлі регулюються спеціальним Законом України «Про охоронну діяльність» № 4616-VI від 22.03.2012 року та Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою КМУ від 18.11.2015 року № 960. Стаття 23 Закону України «Про стандартизацію» № 1315-VII від 05.06.2014 року передбачає, що національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Жоден з вказаних нормативно-правових актів не передбачає отримання сертифікату відповідності ДСТУ EN 50518:2019.
«Чинний сертифікат відповідності пункту централізованого спостереження в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень і послуг з централізованого спостереження і послуг з централізованого спостереження за під охоронними об’єктами вимогам ДСТУ ЕN 50518:2019» оскільки
Охоронні послуги, які є предметом закупівлі регулюються спеціальним Законом України «Про охоронну діяльність» № 4616-VI від 22.03.2012 року та Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою КМУ від 18.11.2015 року № 960. Стаття 23 Закону України «Про стандартизацію» № 1315-VII від 05.06.2014 року передбачає, що національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Жоден з вказаних нормативно-правових актів не передбачає отримання сертифікату відповідності ДСТУ EN 50518:2019.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 08.01.2025, 14:32)
Доброго дня! Проаналізувавши Ваше звернення, повідомляємо наступне:
Відповідно до статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність» суб’єкт охоронної діяльності для надання послуг охорони майна та фізичних осіб повинен забезпечувати персоналом охорони шляхом здійснення таких заходів, а саме: використання пунктів централізованого спостереження, технічних засобів охорони, транспорту реагування, службових собак.
Пунктом 4 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 року №960 встановлено, що охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами.
Відповідно до абз.2 п. 13. Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності під час організації та провадження охоронної діяльності забороняється використовувати не сертифіковані в установленому порядку технічні засоби охорони, засоби радіозв’язку без наявності дозволу на їх використання на наданих радіочастотах, а також інші технічні засоби, що завдають шкоди життю, здоров’ю громадян, довкіллю.
Технічна специфікація закупівлі, яку оприлюднює Замовник, повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами.
Замовник має право вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Наголошуємо, що ДСТУ EN 50518:2019 є діючим національним стандартом, що гармонізований з європейським стандартом методом підтвердження з надання чинності з 01 січня 2020 року відповідно до Наказу ДП УкрНДНЦ від 18 грудня 2019 року №440.
В даному стандарті зазначений опис до процесів з інсталяції, роботи ЦС, технічного управління та підтримки центрів спостереження та приймання тривожних сповіщень, містить рекомендації стосовно конфігурації та ефективної роботи такого центру, та інше.
Замовник має право оцінити якість послуг на стадії оцінки пропозиції Учасника тільки в документальному форматі.
Замовник відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» перед закупівлею послуги має право вимагати документи на підтвердження, що послуги, які пропонує Учасник є якісними та відповідають наявним затвердженим стандартам.
Тому Замовник вимагає сертифікати відповідності від компетентних органів оцінки.
Згідно Декрету Кабінету Міністрів № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» з 1 січня 2018 року припиняє своє існування Державна система сертифікації (УкрСЕПРО), що спрощує процедуру підтвердження якості продукції/послуг.
З 2001 року в Україні було створено Національне агентство з акредитації (НААУ), яке, за аналогією з європейськими країнами, наділяє органи сертифікації повноваженнями на проведення робіт з оцінки відповідності продукції. На заміну сертифікації УкрСЕПРО приходить сертифікат, виданий акредитованим органом.
Загальною метою вимоги надання сертифікату відповідності від акредитованої установи є запорука впевненості, що послуга та обладнання відповідає встановленим вимогам. Цінністю сертифікації (проведення випробувань) є ступінь впевненості та довіри, демонструванням неупередженою та компетентною третьою стороною виконання встановлених вимог до товару.
В свою чергу відповідно до ч. 2, ч. 3 ст. 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» «Добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Орган з оцінки відповідності залучається до здійснення добровільної оцінки відповідності на умовах, визначених договором між заявником і таким органом».
Отже, Ви маєте змогу здійснити сертифікацію на умовах та в терміни визначені у договорі укладеним з органом, що проводить таку сертифікацію, а тому дискримінаційних вимог в частині отримання відповідного сертифікату від акредитованого органу не вбачається.
Відповідно до статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність» суб’єкт охоронної діяльності для надання послуг охорони майна та фізичних осіб повинен забезпечувати персоналом охорони шляхом здійснення таких заходів, а саме: використання пунктів централізованого спостереження, технічних засобів охорони, транспорту реагування, службових собак.
Пунктом 4 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 року №960 встановлено, що охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами.
Відповідно до абз.2 п. 13. Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності під час організації та провадження охоронної діяльності забороняється використовувати не сертифіковані в установленому порядку технічні засоби охорони, засоби радіозв’язку без наявності дозволу на їх використання на наданих радіочастотах, а також інші технічні засоби, що завдають шкоди життю, здоров’ю громадян, довкіллю.
Технічна специфікація закупівлі, яку оприлюднює Замовник, повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами.
Замовник має право вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Наголошуємо, що ДСТУ EN 50518:2019 є діючим національним стандартом, що гармонізований з європейським стандартом методом підтвердження з надання чинності з 01 січня 2020 року відповідно до Наказу ДП УкрНДНЦ від 18 грудня 2019 року №440.
В даному стандарті зазначений опис до процесів з інсталяції, роботи ЦС, технічного управління та підтримки центрів спостереження та приймання тривожних сповіщень, містить рекомендації стосовно конфігурації та ефективної роботи такого центру, та інше.
Замовник має право оцінити якість послуг на стадії оцінки пропозиції Учасника тільки в документальному форматі.
Замовник відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» перед закупівлею послуги має право вимагати документи на підтвердження, що послуги, які пропонує Учасник є якісними та відповідають наявним затвердженим стандартам.
Тому Замовник вимагає сертифікати відповідності від компетентних органів оцінки.
Згідно Декрету Кабінету Міністрів № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» з 1 січня 2018 року припиняє своє існування Державна система сертифікації (УкрСЕПРО), що спрощує процедуру підтвердження якості продукції/послуг.
З 2001 року в Україні було створено Національне агентство з акредитації (НААУ), яке, за аналогією з європейськими країнами, наділяє органи сертифікації повноваженнями на проведення робіт з оцінки відповідності продукції. На заміну сертифікації УкрСЕПРО приходить сертифікат, виданий акредитованим органом.
Загальною метою вимоги надання сертифікату відповідності від акредитованої установи є запорука впевненості, що послуга та обладнання відповідає встановленим вимогам. Цінністю сертифікації (проведення випробувань) є ступінь впевненості та довіри, демонструванням неупередженою та компетентною третьою стороною виконання встановлених вимог до товару.
В свою чергу відповідно до ч. 2, ч. 3 ст. 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» «Добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Орган з оцінки відповідності залучається до здійснення добровільної оцінки відповідності на умовах, визначених договором між заявником і таким органом».
Отже, Ви маєте змогу здійснити сертифікацію на умовах та в терміни визначені у договорі укладеним з органом, що проводить таку сертифікацію, а тому дискримінаційних вимог в частині отримання відповідного сертифікату від акредитованого органу не вбачається.
07.01.2025, 14:37
щодо постів
Загальне запитання щодо оголошення
яку кількість постів охорони передбачено Замовником
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 08.01.2025, 14:39)
Доброго дня! Проаналізувавши Ваше звернення, повідомляємо наступне: згідно Додатку 1 Проєкту договору, який було оприлюднено для ознайомлення потенційним учасникам та який буде укладено з переможцем закупівлі (Додаток 3 до тендерної документації), загалом послуги надаються силами 6 постів: 1 – старший зміни; 2 – відеооператор; 3 – КПП 1; 4 – КПП 2; 5 – КПП 4; 6 – патруль. Звертаємо увагу, що на постах № 1 - № 5 охорону здійснює одна особа, а патруль (пост 6) – двома особами одночасно.
07.01.2025, 15:25
дискримінаційна вимога про наявність у учасника собаки
Загальне запитання щодо оголошення
Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації»; та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до п.3 ч. 1 ст. 9 Закону України «Про охоронну діяльність» суб’єкт охоронної діяльності має право використовувати в охоронній діяльності службових собак. Відповідно до п.5 ч. 1 ст. 12 Закону України «Про охоронну діяльність» Персонал охорони під час виконання функціональних обов’язків має право застосовувати заходи фізичного впливу, спеціальні засоби та використовувати службових собак відповідно до цього Закону; Відповідно до п.5 ч. 1 ст. 12 Закону України «Про охоронну діяльність» персонал охорони під час і в місцях виконання заходів охорони має право використовувати службових собак, які пройшли у встановленому порядку відповідний курс дресирування, визнані придатними для службового використання та мають ветеринарний паспорт, винятково для виявлення: 1) проникнень (спроб проникнень) на об’єкти, що охороняються; 2) осіб, які незаконно перебувають на об’єктах, що охороняються. Таким чином, бачимо, що згідно з Законом України «Про охоронну діяльність» використання службових собак в охоронній діяльності є правом відповідного суб’єкта господарювання, а не ОБОВ’ЯЗКОМ. Тим паче, Замовник, встановлюючи дану вимогу жодним чином не довів саме необхідність залучення службової собаки. Зважаючи на вищевикладене, ця вимога має бути виключена з Документації.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 08.01.2025, 14:34)
Доброго дня! Проаналізувавши Ваше звернення, повідомляємо наступне: Приватне акціонерне товариство «Дніпропетровський тепловозоремонтний завод» є юридичною особою, що не відповідає критеріям, визначеним у статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно не є замовником у розумінні цього Закону, однак використовує електронну систему закупівель для закупівлі товарів, робіт та послуг.
Замовником встановлена вимога щодо наявності службових собак, використання яких під час надання охоронних послуг передбачено чинним законодавством України.
Так, пунктом 1 частини першої статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність» встановлено, що охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом використання пунктів централізованого спостереження, технічних засобів охорони, транспорту реагування, службових собак.
Пунктом 3 частини першої статті 9 Закону України «Про охоронну діяльність» встановлено, що суб'єкт охоронної діяльності має право для забезпечення охоронної діяльності використовувати в охоронній діяльності службових собак.
Пунктом 5 частини першої статті 12 Закону України «Про охоронну діяльність» встановлено, що персонал охорони під час виконання функціональних обов'язків має право застосовувати заходи фізичного впливу, спеціальні засоби та використовувати службових собак відповідно до цього Закону.
Частиною першою статті 17 Закону України «Про охоронну діяльність» встановлено, що персонал охорони під час і в місцях виконання заходів охорони має право використовувати службових собак, які пройшли у встановленому порядку відповідний курс дресирування, визнані придатними для службового використання та мають ветеринарний паспорт.
Разом з тим зазначаємо, що для надання якісних послуг, які передбачають в тому числі використання службових собак, Учасник повинен мати документи, що підтверджують законність, безпечність використання цих собак, перелік яких наведений в Додатку 2 тендерної документації, такими як Закон України «Про ветеринарну медицину» в частині наявності ветеринарних документів, в тому числі ветеринарних паспортів на тварин, Постанова Кабінету Міністрів України від 12 січня 1993 р. № 13 «Про заходи удосконалення кінологічної роботи», установчих та інших документів громадських організацій кінологів, які утворені відповідно до Закону України «Про громадські об’єднання» в частині наявності документів кінологів тощо.
Таким чином, використання службових собак під час надання суб’єктами охоронної діяльності послуг з охорони та наявність документів, що підтверджують законність використання службових собак та роботу кінологів, передбачено чинним законодавством України та необхідно для забезпечення якісного надання суб’єктом охоронної діяльності – охоронною службою послуг з охорони обֹ’єктів Замовника. Якщо потенційний учасник не має зазначених документів на етапі кваліфікації, то як він, як Виконавець в подальшому планує надавати послуги.
Замовником встановлена вимога щодо наявності службових собак, використання яких під час надання охоронних послуг передбачено чинним законодавством України.
Так, пунктом 1 частини першої статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність» встановлено, що охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом використання пунктів централізованого спостереження, технічних засобів охорони, транспорту реагування, службових собак.
Пунктом 3 частини першої статті 9 Закону України «Про охоронну діяльність» встановлено, що суб'єкт охоронної діяльності має право для забезпечення охоронної діяльності використовувати в охоронній діяльності службових собак.
Пунктом 5 частини першої статті 12 Закону України «Про охоронну діяльність» встановлено, що персонал охорони під час виконання функціональних обов'язків має право застосовувати заходи фізичного впливу, спеціальні засоби та використовувати службових собак відповідно до цього Закону.
Частиною першою статті 17 Закону України «Про охоронну діяльність» встановлено, що персонал охорони під час і в місцях виконання заходів охорони має право використовувати службових собак, які пройшли у встановленому порядку відповідний курс дресирування, визнані придатними для службового використання та мають ветеринарний паспорт.
Разом з тим зазначаємо, що для надання якісних послуг, які передбачають в тому числі використання службових собак, Учасник повинен мати документи, що підтверджують законність, безпечність використання цих собак, перелік яких наведений в Додатку 2 тендерної документації, такими як Закон України «Про ветеринарну медицину» в частині наявності ветеринарних документів, в тому числі ветеринарних паспортів на тварин, Постанова Кабінету Міністрів України від 12 січня 1993 р. № 13 «Про заходи удосконалення кінологічної роботи», установчих та інших документів громадських організацій кінологів, які утворені відповідно до Закону України «Про громадські об’єднання» в частині наявності документів кінологів тощо.
Таким чином, використання службових собак під час надання суб’єктами охоронної діяльності послуг з охорони та наявність документів, що підтверджують законність використання службових собак та роботу кінологів, передбачено чинним законодавством України та необхідно для забезпечення якісного надання суб’єктом охоронної діяльності – охоронною службою послуг з охорони обֹ’єктів Замовника. Якщо потенційний учасник не має зазначених документів на етапі кваліфікації, то як він, як Виконавець в подальшому планує надавати послуги.
09.01.2025, 09:51
Дискримінація щодо офісу у Дніпрі
Загальне запитання щодо оголошення
Вимагаємо виключити дискримінаційну вимогу технічного завдання предмету закупівель «Послуги з фізичної охорони»….. «Офіс в Дніпрі та/або в іншому населеному пункті Дніпропетровської області (власного або орендованого)
Дана вимога порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та ст. 22 «Про публічні закупівлі», є дискримінаційною та обмежує право взяти участь у закупівлі. Надавачі послуг охорони отримують ліцензію на провадження охоронної діяльності згідно Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960. Ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не обмежується ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання послуг охорони.
Дана вимога має дискримінаційний характер, оскільки у закупівлі зможуть взяти тільки ті учасники, які мають офісне приміщення на території Дніпропетровської області, та позбавляє можливості взяти участь у закупівлі тих учасників, що зареєстровані та мають матеріально-технічну базу в інших регіонах України. Наша організація не має офісного приміщення на території Дніпропетровської області, але може самостійно організувати процес якісного надання послуг охорони без наявності визначених приміщень саме у визначеній зоні.
Дана вимога порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та ст. 22 «Про публічні закупівлі», є дискримінаційною та обмежує право взяти участь у закупівлі. Надавачі послуг охорони отримують ліцензію на провадження охоронної діяльності згідно Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960. Ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не обмежується ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання послуг охорони.
Дана вимога має дискримінаційний характер, оскільки у закупівлі зможуть взяти тільки ті учасники, які мають офісне приміщення на території Дніпропетровської області, та позбавляє можливості взяти участь у закупівлі тих учасників, що зареєстровані та мають матеріально-технічну базу в інших регіонах України. Наша організація не має офісного приміщення на території Дніпропетровської області, але може самостійно організувати процес якісного надання послуг охорони без наявності визначених приміщень саме у визначеній зоні.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 10.01.2025, 09:18)
Доброго дня! Проаналізувавши Ваше звернення, повідомляємо наступне:
Приватне акціонерне товариство «Дніпропетровський тепловозоремонтний завод» є юридичною особою, що не відповідає критеріям, визначеним у статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно не є замовником у розумінні цього Закону, однак використовує електронну систему закупівель для закупівлі товарів, робіт та послуг.
З урахуванням надання послуг з фізичної охорони об’єкта, залучення Учасником особового складу охоронців, а також посилення охорони із залученням транспорту реагування з персоналом охорони, передбачається наявність змоги залучити представника у місті Дніпро для контролю несення служби охоронниками, а також залучити групи швидкого реагування для посилення посту охорону у нештатних ситуаціях на момент період дії договору, частина з яких (група швидкого реагування) повинна мати постійне місце дислокації у місті, яке також є місцем зберігання одягу, спеціальних засобів захисту та зброї (відповідно до Постанови КМ України від 11.02.2013 р. № 97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності»), проведення відповідних інструктажів особового складу охоронців, перевірки стану здоров’я співробітників, які заступають на чергування, адміністративного керівництва, управління процесом охоронної діяльності, ведення та зберігання відповідної документації (графіки чергувань; документи охоронців про стан здоров’я, журнали отримання-здавання спеціальних засобів, журнали інструктажу з питань охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки тощо). Враховуючи вищевикладене, наявність офісу в Дніпрі та/або в іншому населеному пункті Дніпропетровської області є логічною та законною вимогою, яка необхідна для якісного надання послуг.
Приватне акціонерне товариство «Дніпропетровський тепловозоремонтний завод» є юридичною особою, що не відповідає критеріям, визначеним у статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно не є замовником у розумінні цього Закону, однак використовує електронну систему закупівель для закупівлі товарів, робіт та послуг.
З урахуванням надання послуг з фізичної охорони об’єкта, залучення Учасником особового складу охоронців, а також посилення охорони із залученням транспорту реагування з персоналом охорони, передбачається наявність змоги залучити представника у місті Дніпро для контролю несення служби охоронниками, а також залучити групи швидкого реагування для посилення посту охорону у нештатних ситуаціях на момент період дії договору, частина з яких (група швидкого реагування) повинна мати постійне місце дислокації у місті, яке також є місцем зберігання одягу, спеціальних засобів захисту та зброї (відповідно до Постанови КМ України від 11.02.2013 р. № 97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності»), проведення відповідних інструктажів особового складу охоронців, перевірки стану здоров’я співробітників, які заступають на чергування, адміністративного керівництва, управління процесом охоронної діяльності, ведення та зберігання відповідної документації (графіки чергувань; документи охоронців про стан здоров’я, журнали отримання-здавання спеціальних засобів, журнали інструктажу з питань охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки тощо). Враховуючи вищевикладене, наявність офісу в Дніпрі та/або в іншому населеному пункті Дніпропетровської області є логічною та законною вимогою, яка необхідна для якісного надання послуг.
09.01.2025, 10:06
Виключіть дискримінаційну вимогу
Загальне запитання щодо оголошення
Ми як потенційний учасник- надавач охоронних послуг, вимагаємо виключити дискирмінаційні умови в тендерній документації,а саме "Чинний дозвільний документ на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи «Збройної кімнати», виданого у відповідності до Положення про дозвільну систему, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України."
Згідно з Наказом МВС від 29.03.2016 № 223 та Наказом МВС від 21.08.1998 № 622 передбачено перелік осіб, яким дозволено придбавати та носити пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони. Отже, до надання послуг суб’єкти охоронної діяльності можуть залучати охоронників, які забезпечені власними пристроями для відстрілу патронів та мають дозвіл, виданий на таку особу. Ми не маємо приміщення для зберігання зброї, боєприпасів до неї та спеціальних засобів (виданий відповідно п. 2.9 глави 2 розділу 1 Наказу МВС України від 21.08.1998 №622), та не можемо підтвердити наявність відповідного дозволу, строк дії якого - не менше ніж строк дії договору за предметом закупівлі, а також травматичної зброї, яка знаходиться на балансі підприємства, але ми можемо залучити відповідних осіб, які мають травматичну зброю на законних підставах, чим виконаємо вимогу Замовника та забезпечимо якісне надання послуг за договором. Однак, через встановлення зазначеної вимоги, ми не можемо взяти участь в закупівлі.
Згідно з Наказом МВС від 29.03.2016 № 223 та Наказом МВС від 21.08.1998 № 622 передбачено перелік осіб, яким дозволено придбавати та носити пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони. Отже, до надання послуг суб’єкти охоронної діяльності можуть залучати охоронників, які забезпечені власними пристроями для відстрілу патронів та мають дозвіл, виданий на таку особу. Ми не маємо приміщення для зберігання зброї, боєприпасів до неї та спеціальних засобів (виданий відповідно п. 2.9 глави 2 розділу 1 Наказу МВС України від 21.08.1998 №622), та не можемо підтвердити наявність відповідного дозволу, строк дії якого - не менше ніж строк дії договору за предметом закупівлі, а також травматичної зброї, яка знаходиться на балансі підприємства, але ми можемо залучити відповідних осіб, які мають травматичну зброю на законних підставах, чим виконаємо вимогу Замовника та забезпечимо якісне надання послуг за договором. Однак, через встановлення зазначеної вимоги, ми не можемо взяти участь в закупівлі.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 10.01.2025, 09:21)
Доброго дня! Проаналізувавши Ваше звернення, повідомляємо наступне:
Згідно пункту 4 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності (Затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 № 960) встановлено, що суб’єкти «Охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами».
Крім того, у п.7 пп.11 вказаної Постанови КМУ зазначено, що суб’єкти охоронної діяльності можуть «провадити охоронну діяльність виключно з використанням засобів провадження, зазначених у відомостях, поданих до органу ліцензування згідно з вимогами цих Ліцензійних умов». Ліцензійними умов провадження охоронної діяльності (Затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 № 960) не передбачено використання власної зброї (спецзасобів) працівників охоронної фірми, в той же ж час постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2013 р. № 97 затверджено ПЕРЕЛІК спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності до якого включено газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії та пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони. Крім того, у п. 11 вказаної Постанови КМУ зазначено вимогу про те, що «Придбання та зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначених патронів, здійснюються з урахуванням таких вимог:
1) суб’єкт охоронної діяльності зобов’язаний отримати в установленому законодавством порядку:
- дозвіл на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи;
- дозвіл на право придбання зазначених пристроїв;
2) пристрої та патрони до них зберігаються у спеціально обладнаному сховищі, яке повинно відповідати вимогам, установленим підпунктом 11.5 пункту 11 Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів, затвердженої наказом МВС від 21 серпня 1998 р. № 622;
3) суб’єкт охоронної діяльності веде облік пристроїв та патронів до них за формою згідно з додатком 22 до зазначеної Інструкції; Відповідно до Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів:
9.17. Суб’єкт охоронної діяльності зобов’язаний отримати в УП ГУНП (за місцем здійснення діяльності) дозвіл на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи.
9.17.1. Дозволи на придбання пристроїв та патронів до них видаються УП ЦОУП України на підставі документів, передбачених пунктом 11.4 глави 11 цього розділу, а також довідки у довільній формі за підписом керівника суб’єкта охоронної діяльності про наявність: транспорту реагування; пункту централізованого спостереження.
Дана вимога спрямована на забезпечення участі потенційних учасників, які мають відповідні ресурси та технічне забезпечення необхідне для надійного та якісного виконання охоронних послуг. Жодним чином не може бути дискримінаційною, а є лише такою, що забезпечує участь найбільш кваліфікованих учасників.
Окремо варто зазначити, що Суб’єкт охоронної діяльності, який надає послуги із залученням транспорту реагування та використовує пункт централізованого спостереження передбачено використання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2013 р. № 97. Тому надавати послуги із залученням травматичної особистої зброї охоронника є порушенням відповідної постанови.
Також твердження про те, що Ви маєте працівників із особистою зброєю не може братись до уваги, оскільки наявність працівників зі особистою зброєю станом на день подання тендерних пропозиції, не гарантує наявність таких працівників на день укладення договору та на період виконання договору, оскільки такі працівники можуть бути звільнені, мобілізовані тощо, що однозначно призведе до порушення умов договору та неможливості його виконання.
В такому разі Замовник буде позбавлений належного захисту та охорони, та того на що розраховував встановлюючи вимогу про наявність зброї та укладаючи відповідний договір про закупівлю
Згідно пункту 4 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності (Затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 № 960) встановлено, що суб’єкти «Охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами».
Крім того, у п.7 пп.11 вказаної Постанови КМУ зазначено, що суб’єкти охоронної діяльності можуть «провадити охоронну діяльність виключно з використанням засобів провадження, зазначених у відомостях, поданих до органу ліцензування згідно з вимогами цих Ліцензійних умов». Ліцензійними умов провадження охоронної діяльності (Затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 № 960) не передбачено використання власної зброї (спецзасобів) працівників охоронної фірми, в той же ж час постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2013 р. № 97 затверджено ПЕРЕЛІК спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності до якого включено газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії та пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони. Крім того, у п. 11 вказаної Постанови КМУ зазначено вимогу про те, що «Придбання та зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначених патронів, здійснюються з урахуванням таких вимог:
1) суб’єкт охоронної діяльності зобов’язаний отримати в установленому законодавством порядку:
- дозвіл на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи;
- дозвіл на право придбання зазначених пристроїв;
2) пристрої та патрони до них зберігаються у спеціально обладнаному сховищі, яке повинно відповідати вимогам, установленим підпунктом 11.5 пункту 11 Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів, затвердженої наказом МВС від 21 серпня 1998 р. № 622;
3) суб’єкт охоронної діяльності веде облік пристроїв та патронів до них за формою згідно з додатком 22 до зазначеної Інструкції; Відповідно до Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів:
9.17. Суб’єкт охоронної діяльності зобов’язаний отримати в УП ГУНП (за місцем здійснення діяльності) дозвіл на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи.
9.17.1. Дозволи на придбання пристроїв та патронів до них видаються УП ЦОУП України на підставі документів, передбачених пунктом 11.4 глави 11 цього розділу, а також довідки у довільній формі за підписом керівника суб’єкта охоронної діяльності про наявність: транспорту реагування; пункту централізованого спостереження.
Дана вимога спрямована на забезпечення участі потенційних учасників, які мають відповідні ресурси та технічне забезпечення необхідне для надійного та якісного виконання охоронних послуг. Жодним чином не може бути дискримінаційною, а є лише такою, що забезпечує участь найбільш кваліфікованих учасників.
Окремо варто зазначити, що Суб’єкт охоронної діяльності, який надає послуги із залученням транспорту реагування та використовує пункт централізованого спостереження передбачено використання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2013 р. № 97. Тому надавати послуги із залученням травматичної особистої зброї охоронника є порушенням відповідної постанови.
Також твердження про те, що Ви маєте працівників із особистою зброєю не може братись до уваги, оскільки наявність працівників зі особистою зброєю станом на день подання тендерних пропозиції, не гарантує наявність таких працівників на день укладення договору та на період виконання договору, оскільки такі працівники можуть бути звільнені, мобілізовані тощо, що однозначно призведе до порушення умов договору та неможливості його виконання.
В такому разі Замовник буде позбавлений належного захисту та охорони, та того на що розраховував встановлюючи вимогу про наявність зброї та укладаючи відповідний договір про закупівлю