Процедура закупівлі оголошена 03.01.2025 15:36. Дата останніх змін - 17.03.2025 10:33
Послуги про цілодобове спостереження за системою пожежної сигналізації, згідно ДК 021:2015-79710000-4 «Охоронні послуги» -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-01-03-005816-a | |
| ID | c75e1aacc7a947a4b086b963fd617f87 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
115`500.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №6» Дніпровської міської ради | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 115`500.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
03.01.25
Період уточнень
до 24.01.25
Період оскаржень
до 24.01.25
Подання пропозицій
до 27.01.25
Аукціон
27.01.25
Кваліфікація переможця
з 27.01.25
Пропозиції розглянуті
з 04.03.25
Завершена
17.03.25
04.01.2025, 17:56
Виключення надмірних вимог, що не відповідають законодавству та предмету закупівлі
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику! У Додатку 2 Вами прописані вимоги, які є надмірними та такими, ще не відповідають діючому законодавству України, а саме:
1. В частині сертифікації та акредитації - “Наявність у учасника сертифікату відповідності....... ДСТУ 8828:2019 «Пожежна безпека. Загальні положення» – надати копії вище прописаних сертифікатів. Орган сертифікації, який видав Учаснику сертифікати відповідності, має бути акредитованим на право видачі сертифікатів на певний вид послуг/робіт.
У теперішній час вказаний Вами ДСТУ не входить до жодної сфери акредитації, що діє на території України. Тому вимогу щодо надання вказаного сертифікату органом, акредитованим на право видачі сертифікатів на певний вид послуг/робіт до ДСТУ 8828:2019 виконати не можливо. Жоден учасник на надасть Вам відповідну офіційну Сферу акредитації до вказаного ДСТУ, що діє на теріторії України.
2. В частини надмірності та такої, що не відповідає предмету закупівлі - "Наявність виданого Учаснику сертифікату ДСТУ ISO 10005:2019 (ISO 10005:2018, IDT) « Управління якістю. Настанови щодо програм якості».
Порушення підтверджуються “Узагальненням практики розгляду органом оскарження скарг щодо закупівель у сфері послуг зі встановлення та/або обслуговування систем пожежної сигналізації” що опубліковано 22 лютого 2024 року о 18:00 на офіційному веб порталі Антимонопольного комітету України (посилання: https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/uzagalnena-praktika-kolegiyi-amku-z-oskarzhennya-publichnih-zakupivel/uzahalnena-praktyka-kolehii-amku-za-2024/uzahalnennia-praktyky-rozghliadu-orhanom-oskarzhennia-skarh-shchodo-zakupivel-u-sferi-posluh-zi-vstanovlennia-taabo-obsluhovuvannia-system-pozhezhnoi-syhnalizatsii) де чітко вказано, що крім нормативних документів, що регламентують надання послуг з протипожежної безпеки - “до державних стандартів (ДСТУ) та державних будівельних норм (ДБН), пов’язаних із наданням послуг і виконанням робіт протипожежного призначення, належать, зокрема, такі:
· ДСТУ 9047:2020 Системи протипожежного захисту. Настанова з підтримання експлуатаційної придатності;
· ДСТУ 2273:2006 Протипожежна техніка. Терміни та визначення основних понять;
· ДСТУ ISO 16732-1:2018 Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення;
· ДСТУ 9115:2021 Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Внутрішній аудит з оцінки протипожежного стану. Загальні положення;
· ДСТУ СЕN/TS 54-14:2021 Системи пожежної сигналізації та оповіщення;
· ДСТУ ISO 23932:2018 Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи;
· ДСТУ EN 50518:2019 Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень;
· ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги;
· ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги;
· ДСТУ EN 16763:2017 Послуги та роботи щодо систем протипожежного захисту та систем охоронного призначення;
· ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту;
· ДБН В.1.1.7-2016 Пожежна безпека об’єктів будівництва.
Жодного з вказаних Вами сертифікатів у цьому переліку немає.
Тому, просимо виключити вимоги щодо надання вказаних сертифікатів з Додатку 2 тендерної документації. У разі її залишення ми звернемося до АМКУ за захистом наших законих прав як потенційного Учасника закупівлі.
1. В частині сертифікації та акредитації - “Наявність у учасника сертифікату відповідності....... ДСТУ 8828:2019 «Пожежна безпека. Загальні положення» – надати копії вище прописаних сертифікатів. Орган сертифікації, який видав Учаснику сертифікати відповідності, має бути акредитованим на право видачі сертифікатів на певний вид послуг/робіт.
У теперішній час вказаний Вами ДСТУ не входить до жодної сфери акредитації, що діє на території України. Тому вимогу щодо надання вказаного сертифікату органом, акредитованим на право видачі сертифікатів на певний вид послуг/робіт до ДСТУ 8828:2019 виконати не можливо. Жоден учасник на надасть Вам відповідну офіційну Сферу акредитації до вказаного ДСТУ, що діє на теріторії України.
2. В частини надмірності та такої, що не відповідає предмету закупівлі - "Наявність виданого Учаснику сертифікату ДСТУ ISO 10005:2019 (ISO 10005:2018, IDT) « Управління якістю. Настанови щодо програм якості».
Порушення підтверджуються “Узагальненням практики розгляду органом оскарження скарг щодо закупівель у сфері послуг зі встановлення та/або обслуговування систем пожежної сигналізації” що опубліковано 22 лютого 2024 року о 18:00 на офіційному веб порталі Антимонопольного комітету України (посилання: https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/uzagalnena-praktika-kolegiyi-amku-z-oskarzhennya-publichnih-zakupivel/uzahalnena-praktyka-kolehii-amku-za-2024/uzahalnennia-praktyky-rozghliadu-orhanom-oskarzhennia-skarh-shchodo-zakupivel-u-sferi-posluh-zi-vstanovlennia-taabo-obsluhovuvannia-system-pozhezhnoi-syhnalizatsii) де чітко вказано, що крім нормативних документів, що регламентують надання послуг з протипожежної безпеки - “до державних стандартів (ДСТУ) та державних будівельних норм (ДБН), пов’язаних із наданням послуг і виконанням робіт протипожежного призначення, належать, зокрема, такі:
· ДСТУ 9047:2020 Системи протипожежного захисту. Настанова з підтримання експлуатаційної придатності;
· ДСТУ 2273:2006 Протипожежна техніка. Терміни та визначення основних понять;
· ДСТУ ISO 16732-1:2018 Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення;
· ДСТУ 9115:2021 Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Внутрішній аудит з оцінки протипожежного стану. Загальні положення;
· ДСТУ СЕN/TS 54-14:2021 Системи пожежної сигналізації та оповіщення;
· ДСТУ ISO 23932:2018 Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи;
· ДСТУ EN 50518:2019 Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень;
· ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги;
· ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги;
· ДСТУ EN 16763:2017 Послуги та роботи щодо систем протипожежного захисту та систем охоронного призначення;
· ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту;
· ДБН В.1.1.7-2016 Пожежна безпека об’єктів будівництва.
Жодного з вказаних Вами сертифікатів у цьому переліку немає.
Тому, просимо виключити вимоги щодо надання вказаних сертифікатів з Додатку 2 тендерної документації. У разі її залишення ми звернемося до АМКУ за захистом наших законих прав як потенційного Учасника закупівлі.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 06.01.2025, 15:35)
Шановний Учасник, дякуємо Вам за звернення. Вимога на дані сертифікати ДСТУ 8828:2019 «Пожежна безпека. Загальні положення», ДСТУ ISO 10005:2019 (ISO 10005:2018, IDT) « Управління якістю. Настанови щодо програм якості», жодним чином не порушує та не створює вимоги надмірними та такими, що не відповідають діючому законодваству. Дані серифікати цілком відповідають предмету закупівлі, а саме: Послуги про цілодобове спостереження за системою пожежної сигналізації, згідно ДК 021:2015-79710000-4 «Охоронні послуги», а також звертаэмо Вашу увагу, що ви надаєте як приклад закупівлі на зовсім іншу послуги/роботи у сфері послуг зі встановлення та/або обслуговування систем пожежної сигналізації.
Дані сертифікати затверджені Наказом від 27.02.2019 № 38 Про прийняття та скасування національних стандартів, прийняття змін до національних стандартів, та зараз є сертифікаційні центри які проводят для компаній сертифікацію відповідності для отримання даного типу сертифікату, зокрема вони акредитовані Національним агенством акридитації України. Основні критерії які передбачають отримання цього сертифікату є:
а) здатність постійно постачати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовників, а також застосовні законодавчі та регламентувальні вимоги;
b) створення можливостей для підвищення задоволеності замовників;
c) урахування ризиків і можливостей, пов’язаних із середовищем і цілями організації;
d) здатність демонструвати відповідність установленим вимогам до системи управління якістю, що дає замовником повне та чітке розуміння того що Учасник (виконавець) чітко, якісно та в повному обсязі зможе надати та виповнити всі критерії які передбачені Додатком 2 в Тендерній документації.
Дані сертифікати затверджені Наказом від 27.02.2019 № 38 Про прийняття та скасування національних стандартів, прийняття змін до національних стандартів, та зараз є сертифікаційні центри які проводят для компаній сертифікацію відповідності для отримання даного типу сертифікату, зокрема вони акредитовані Національним агенством акридитації України. Основні критерії які передбачають отримання цього сертифікату є:
а) здатність постійно постачати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовників, а також застосовні законодавчі та регламентувальні вимоги;
b) створення можливостей для підвищення задоволеності замовників;
c) урахування ризиків і можливостей, пов’язаних із середовищем і цілями організації;
d) здатність демонструвати відповідність установленим вимогам до системи управління якістю, що дає замовником повне та чітке розуміння того що Учасник (виконавець) чітко, якісно та в повному обсязі зможе надати та виповнити всі критерії які передбачені Додатком 2 в Тендерній документації.
08.01.2025, 15:10
Вимога
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику. Посилаючись на Узагальнення практики розгляду органом оскарження скарг щодо закупівель у сфері послуг зі встановлення та/або обслуговування систем пожежної сигналізації та рекомендацію Колегії АМКУ від 22 лютого 2024 року та рекомендацію: Особливу увагу слід звернути на те, що Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. У складі пропозиції вимагається надати Копію ліцензії (або копію наказу виданого ДСНС України «Про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» або копію Витягу з ліцензійного реєстру) видану державним уповноваженим органом України, на право здійснення Учасником діяльності, передбаченої цією закупівлею, тому запит про надання додатково Свідоцтва, що підтверджує відповідність вимогам ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування (CEN/TS 54-14:2018, IDT), Частина 14.Настанови щодо побудови проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатація, експлуатування та технічного обслуговування та ДСТУ 8828:2019 «Пожежна безпека. виданий органом сертифікації разом зі звітом про аудит, який підтверджує первинну сертифікацію або продовження дії сертифікату є дублюючим документом. Просимо вас прибрати з Тендерної документацію запит щодо надання сертифікату ДСТУ CEN/TS 54-14:2021, як надмірну вимогу, що значно ускладнює процес підготовки учасниками процедур закупівель своїх тендерних пропозицій та процес здійснення закупівель в цілому, а також порушує основні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 10.01.2025, 12:54)
Шановний Учасник, щодо сертифікату відповідності відповідно до вимогам ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування (CEN/TS 54-14:2018, IDT), замовником встановлено цей критерій відповідно до пункту 7 Додатку 2 Тендерної документації, а саме: Проводити планові роботи (технічне обслуговування систем пожежної сигналізації), необхідні для підтримання обладнання у працездатному стані. Також зазначаємо, що цей критерій не відноситься до Ліцензійних вимог, адже Ліцензійними умовами, передбачено спостереження за пожежною сигналізацією, та виконання робіт по встановленню та монтуванню, тому замовником встановлено відповідний сертифікат, який є діючий та розроблений ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості».
Відкрите посилання https://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page.html?id_doc=95366
Відкрите посилання https://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page.html?id_doc=95366