Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 02.01.2025 22:45. Дата останніх змін - 10.01.2025 12:00

Ц_25П-044_ДК 021:2015-50220000-3-Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов'язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонту, технічного обслуговування, проміжної перевірки та фарбування залізничних вагонів-цистерн). -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-02-007758-a  
ID 689f168f8a634e01950f8f254376f187  
Загальна очікувана вартість закупівлі
42`410`988.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Строки надання Послуг Виконавцем на окремо надану Замовником вагон-цистерну або партію вагонів-цистерн для надання Послуг становить не більше 30 (тридцяти) робочих днів, початок обліку даного строку розпочинається з робочого дня наступного за днем підписання акту приймання-передачі в ремонт із супровідним листком. Кількість вагонів-цистерн формується відповідно до наявної виробничої потреби Замовника, але не більше 25 вагонів-цистерн за одну партію*, але не пізніше 31.03.2026р.** *Даний строк виконання робіт буде зазначатись в договорі про закупівлю. **Зазначена дата виконання робіт є орієнтовною, визначена розрахунковим методом та несе інформативний характер та не має жодних юридичних наслідків. Дана дата може не зазначатися в договорі про закупівлю.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 42`410`988.00 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 1`272`329.64 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
02.01.25
Період уточнень
до 07.01.25
Період оскаржень
до 07.01.25
Подання пропозицій
до 10.01.25
Закупівля не відбулась
10.01.25
06.01.2025, 16:50
Зміна умов договору
Загальне запитання щодо оголошення
Викласти п.1.2 р. 1 проєкту договору у наступній редакції:
1.2 Виконавець зобов’язується протягом дії Договору надати Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничних вагонів-цистерн (далі – Послуги) відповідно до умов даного Договору, а Замовник – прийняти та оплатити надані Послуги. Сторони узгоджують графік подачі вагонів-цистерн в ремонт, який є невід'ємною частиною даного договору.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 08.01.2025, 23:02)
Шановний Учасник!
Відповідно до частини 54 Особливостей: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель».
На-жаль, Ваші звернення неможливо кваліфікувати ні як звернення за роз’ясненням (в них відсутні жодні питання щодо змісту/ положень тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів), ні як вимогу щодо усунення порушення (відсутній жодний опис допущенних порушень), тому Замовник не в змозі надати відповідну відповідь на них чи вчинити дії щодо усунення можливих порушень.
06.01.2025, 16:50
Зміна умов договору
Загальне запитання щодо оголошення
Викласти п.п. 2.1, 2.2 р.2 проєкту договору у наступних редакціях:
2.1. Початок надання Послуг – після підписання Сторонами Договору згідно з графіком подачі вагонів-цистерн в ремонт.
2.2. Строки надання Послуг Виконавцем на окремо надану Замовником вагон-цистерну або партію вагонів-цистерн для надання Послуг становить не більше 30 (тридцяти) робочих днів, початок обліку даного строку розпочинається з робочого дня наступного за днем підписання акту приймання-передачі в ремонт із супровідним листком та надходження попередньої оплати. Кількість вагонів-цистерн формується відповідно до наявної виробничої потреби Замовника, але не більше 25 вагонів-цистерн за одну партію.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 08.01.2025, 23:03)
Шановний Учасник!
Відповідно до частини 54 Особливостей: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель».
На-жаль, Ваші звернення неможливо кваліфікувати ні як звернення за роз’ясненням (в них відсутні жодні питання щодо змісту/ положень тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів), ні як вимогу щодо усунення порушення (відсутній жодний опис допущенних порушень), тому Замовник не в змозі надати відповідну відповідь на них чи вчинити дії щодо усунення можливих порушень.
06.01.2025, 16:51
Зміна умов договору
Загальне запитання щодо оголошення
Доповнити р. 3 проєкту договору пунктами 3.7 – 3.14 у наступних редакціях:
3.7. Післяремонтний гарантійний строк безвідмовної роботи вузлів та деталей вагонів-цистерн після випуску їх з ремонту встановлюється Виконавцем згідно з нормативною документацією, зазначеною в Додатку № 1 до цього Договору.
3.8. Обчислення гарантійного строку починається з дати оформлення повідомлення про приймання вантажних вагонів з ремонту форми ВУ-36М.
3.9. Гарантія поширюється на надану послугу, відремонтовані вузли та деталі відремонтованого вагону-цистерни та на вузли та деталі Виконавця, що були використані під час надання послуги з ремонту.
3.10. Гарантія не поширюється:
- на вузли та деталі, які є власністю Замовника, що були надані для установки на вагон замість відбракованих, та які не ремонтувались Виконавцем; відремонтовані Замовником з виконанням нормативних вимог або знаходяться на гарантії виробника і не підлягають ремонту Виконавцем;
- на вузли, деталі, що надійшли у складі вагону і знаходяться на гарантії виробника і не підлягають ремонту Виконавцем за технічними умовами виробника;
- на складові частини вагону, відмова яких сталася через природний експлуатаційний знос або через порушення Замовником правил і норм технічної експлуатації рухомого складу, норм вмісту вагонів.
Відмова вагону або його складової частини визнається гарантійним випадком на підставі розслідування, проведеного за участю представника Виконавця і Замовника з оформленням акту форми ВУ-41М.
3.11. Протягом гарантійного строку при виході з ладу з вини Виконавця встановленого на вагоні обладнання та при дотриманні Замовником умов експлуатації, Замовник власними силами виконує налагодження обладнання або заміну відбракованих елементів за власний рахунок Виконавець відшкодовує Замовнику понесені документально підтверджені витрати на усунення такого недоліку.
3.12. У випадку усунення на вагонах недоліків наданих послуг, що виникли з вини Виконавця після виписку вагону з ремонту, строк гарантії продовжується на час простою вагону у зв’язку з усуненням недоліку.
3.13. При виявленні Замовником ремонтних дефектів у вагонах при їх прийманні, а також при експлуатації в період гарантійного строку, виклик представника Виконавця обов’язковий. При цьому, Замовник зобов'язаний письмовим сповіщенням (далі – Сповіщення) впродовж 48 годин з дати, коли Замовнику стало відомо про вищезгадані недоліки, повідомити Виконавця про виявлені недоліки і викликати його представника для комісійного огляду і складання рекламаційного акту.
Сповіщення спрямовується Виконавцю за допомогою електронної пошти з обов'язковим подальшим направленням оригіналу Сповіщення цінним листом з описом вкладеного та з повідомленням про вручення. Однак датою отримання Сповіщення Виконавцем вважається дата отримання Сповіщення за допомогою факсимільного зв’язку.
У Сповіщенні повинно бути вказано:
- найменування, рік виготовлення, мережевий номер вагону;
- основні виявлені недоліки з вказівкою номерів дефектних комплектуючих виробів, дефектних деталей, вузлів, складальних одиниць і їх номерів підприємства - виробника;
- дата, місце і час комісійного огляду;
- контактні дані уповноважених співробітників.
Представник Виконавця зобов'язаний з’явитися до місця огляду в строк не пізніше 3 (трьох) робочих днів з дня отримання Сповіщення, з урахуванням часу необхідного для проїзду, і мати доручення на право участі в комісійному огляді і складанні рекламаційного Акту, який має бути складений Замовником і Виконавцем впродовж 3 (трьох) днів з моменту явки представника Виконавця.
3.14. В цілях виключення простою вагону та за наявності у Замовника можливості проведення оперативного ремонту вагону своїми силами або силами спеціалізованих організацій, в Сповіщенні Замовник може запропонувати здійснити усунення дефектів вагону своїми силами або силами третіх осіб без прибуття представника Виконавця для комісійного огляду дефектного вагону. При цьому, Виконавець зобов'язаний дати письмову згоду або відмову на таке Сповіщення впродовж 48 годин з моменту його отримання..
У випадку самостійного усунення дефектів вагону Замовником, без письмової згоди на те Виконавця, останній не несе відповідальності за гарантійними зобов’язаннями.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 08.01.2025, 23:03)
Шановний Учасник!
Відповідно до частини 54 Особливостей: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель».
На-жаль, Ваші звернення неможливо кваліфікувати ні як звернення за роз’ясненням (в них відсутні жодні питання щодо змісту/ положень тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів), ні як вимогу щодо усунення порушення (відсутній жодний опис допущенних порушень), тому Замовник не в змозі надати відповідну відповідь на них чи вчинити дії щодо усунення можливих порушень.
06.01.2025, 16:52
Зміна умов договору
Загальне запитання щодо оголошення
Викласти п.п. 4.1, 4.2 р.4 проєкту договору у наступних редакціях:
4.1. Загальна ціна цього Договору визначається «Розрахунком вартості послуги з ремонту, технічного обслуговування, додаткових робіт залізничних вагонів-цистерн» (Додаток № 2 до Договору) та становить до ____ грн. (_прописом_ грн. ___ коп.) (включно),в т.ч. ПДВ – ___ грн. (_прописом_ грн. __коп.).
До загальної вартості Договору входить забезпечення Виконавцем необхідними запасними частинами, деталями, вузлами деталей та витратними матеріалами, що необхідні для проведення Послуг з ремонту, технічного обслуговування залізничних вагонів-цистерн. (ПДВ вказується, якщо Виконавець є платником ПДВ), за виключенням випадків, коли запасні частини, деталі, вузли деталей та витратні матеріали не надає Замовник.
4.2. Розрахунки проводяться шляхом попередньої оплати Замовником 20% від вартості наданого Виконавцем рахунку-фактури з зазначенням обсягу послуг, які планується надати за цим Договором. Попередня оплата здійснюється шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів від дати виставлення рахунку-фактури, 80% остаточного розрахунку за даним Договором проводяться Замовником на підставі рахунку-фактури Виконавця у строк 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати, наступної за датою підписання форми ВУ-36М, складання акту приймання-передачі з ремонту вагону (-ів) із супровідним листком та акту приймання-передачі наданих послуг.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 08.01.2025, 23:03)
Шановний Учасник!
Відповідно до частини 54 Особливостей: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель».
На-жаль, Ваші звернення неможливо кваліфікувати ні як звернення за роз’ясненням (в них відсутні жодні питання щодо змісту/ положень тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів), ні як вимогу щодо усунення порушення (відсутній жодний опис допущенних порушень), тому Замовник не в змозі надати відповідну відповідь на них чи вчинити дії щодо усунення можливих порушень.
06.01.2025, 16:53
Щодо умов договору
Загальне запитання щодо оголошення
пункти 4.7-4.9 Виключити
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 08.01.2025, 23:03)
Шановний Учасник!
Відповідно до частини 54 Особливостей: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель».
На-жаль, Ваші звернення неможливо кваліфікувати ні як звернення за роз’ясненням (в них відсутні жодні питання щодо змісту/ положень тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів), ні як вимогу щодо усунення порушення (відсутній жодний опис допущенних порушень), тому Замовник не в змозі надати відповідну відповідь на них чи вчинити дії щодо усунення можливих порушень.
06.01.2025, 16:54
Щодо умов договору
Загальне запитання щодо оголошення
Включити до п. 5.1 р.5 проєкту договору п. 5.1.6 у наступній редакції:
5.1.6 У разі, якщо вузли та деталі, якими укомплектований вагон (колісні пари, бокові рами та надресорні балки візків та ін..), не відповідають чинним вимогам АТ «Укрзалізниця» в частині історії використання, послідовності операцій зняття / встановлення тощо та не проходять відповідний логічний контроль при внесені даних про них до автоматизованої бази даних ГІОЦ АТ «Укрзалізниця» (далі - АБД ГІОЦ УЗ), Замовник самостійно вживає заходів щодо внесення відомостей про такі вузли та деталі, якими укомплектований вагон до АБД ГІОЦ УЗ.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 08.01.2025, 23:03)
Шановний Учасник!
Відповідно до частини 54 Особливостей: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель».
На-жаль, Ваші звернення неможливо кваліфікувати ні як звернення за роз’ясненням (в них відсутні жодні питання щодо змісту/ положень тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів), ні як вимогу щодо усунення порушення (відсутній жодний опис допущенних порушень), тому Замовник не в змозі надати відповідну відповідь на них чи вчинити дії щодо усунення можливих порушень.
06.01.2025, 16:54
Щодо умов проєкту договору
Загальне запитання щодо оголошення
Викласти п/п 5.3.11, п. 5.3 р.5 проєкту договору у наступній редакції:
5.3.11. Забезпечити безперешкодний доступ до об'єктів, відвідування яких необхідне для проведення Технічного аудиту) Замовнику (уповноваженим представникам Замовника) на час проведення Технічного аудиту, а також надати документи, які необхідні для проведення Технічного аудиту.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 08.01.2025, 23:03)
Шановний Учасник!
Відповідно до частини 54 Особливостей: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель».
На-жаль, Ваші звернення неможливо кваліфікувати ні як звернення за роз’ясненням (в них відсутні жодні питання щодо змісту/ положень тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів), ні як вимогу щодо усунення порушення (відсутній жодний опис допущенних порушень), тому Замовник не в змозі надати відповідну відповідь на них чи вчинити дії щодо усунення можливих порушень.
06.01.2025, 16:55
Щодо проєкту договору
Загальне запитання щодо оголошення
Викласти п/п 5.3.16, п. 5.3 р.5 проєкту договору у наступній редакції:
5.3.16. Якщо Виконавцем в якості забезпечення виконання зобов’язань надано банківську гарантію за цим Договором та якщо щодо банку-гаранта, яким надана відповідна банківська гарантія розпочато процедуру ліквідації, Сторони домовилися про наступні умови.
5.3.16.1. Виконавець зобов’язаний надати нову банківську гарантію виконання зобов'язань Виконавцем за Договором, складену за формою, яка є Додатком № 4 до цього Договору.
5.3.16.3. Банківські гарантії, вказані у пп. 5.3.16.1., повинна бути видані державним банком або банком, що відповідає вимогам, встановленим розпорядчими документами Замовника та/або рішеннями органів управління Замовника.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 08.01.2025, 23:03)
Шановний Учасник!
Відповідно до частини 54 Особливостей: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель».
На-жаль, Ваші звернення неможливо кваліфікувати ні як звернення за роз’ясненням (в них відсутні жодні питання щодо змісту/ положень тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів), ні як вимогу щодо усунення порушення (відсутній жодний опис допущенних порушень), тому Замовник не в змозі надати відповідну відповідь на них чи вчинити дії щодо усунення можливих порушень.
06.01.2025, 16:56
Щодо проєкту договору
Загальне запитання щодо оголошення
Виключити п/п 5.3.12-5.3.15, 5.3.18 п. 5.3 проєкту договору. Відповідно п/п 5.3.19 проєкту договору визначається п. 5.3.17 проекту договору.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 08.01.2025, 23:03)
Шановний Учасник!
Відповідно до частини 54 Особливостей: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель».
На-жаль, Ваші звернення неможливо кваліфікувати ні як звернення за роз’ясненням (в них відсутні жодні питання щодо змісту/ положень тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів), ні як вимогу щодо усунення порушення (відсутній жодний опис допущенних порушень), тому Замовник не в змозі надати відповідну відповідь на них чи вчинити дії щодо усунення можливих порушень.
06.01.2025, 16:56
Щодо проєкту договору
Загальне запитання щодо оголошення
Викласти п/п 5.5.2 п. 5.5 р.5 проєкту договору у наступній редакції:
5.5.2. Замовник із врахуванням введеного на території України режиму воєнного стану має узгодити з Виконавцем дату проведення Технічного аудиту та повідомляє Виконавця, шляхом направлення такого повідомлення засобами електронного зв’язку на електронну адресу Виконавця, із визначенням орієнтовного часу прибуття уповноважених представників Замовника для проведення Технічного аудиту, а також перелік таких уповноважених представників.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 08.01.2025, 23:06)
Шановний Учасник!
Відповідно до частини 54 Особливостей: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель».
На-жаль, Ваші звернення неможливо кваліфікувати ні як звернення за роз’ясненням (в них відсутні жодні питання щодо змісту/ положень тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів), ні як вимогу щодо усунення порушення (відсутній жодний опис допущенних порушень), тому Замовник не в змозі надати відповідну відповідь на них чи вчинити дії щодо усунення можливих порушень.
06.01.2025, 16:57
Щодо умов проєкту договору
Загальне запитання щодо оголошення
Викласти п/п 5.5.7 п. 5.5 р.5 проєкту договору у наступній редакції:
5.5.7 У разі якщо за результатами проведення Технічного аудиту, буде встановлено порушення будь-яких вимог, встановлених у цьому Договорі (у тому числі, але не виключно, які передбачені Додатком № 1 до цього Договору) та/або у разі якщо Виконавець не надасть уповноваженим представникам Замовника доступ до бази та обладнання Виконавця (в тому числі до виробничих потужностей, офісних приміщень та інших об’єктів) та/або не надасть будь-які документи, які необхідні для проведення Технічного аудиту чи вимагались представниками Замовника під час проведення Технічного аудиту, Замовник має право достроково розірвати цей Договір в односторонньому порядку згідно з п. 7.18. цього Договору з відшкодуванням Виконавцю витрат, пов'язаних із виконанням даного договору.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 08.01.2025, 23:06)
Шановний Учасник!
Відповідно до частини 54 Особливостей: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель».
На-жаль, Ваші звернення неможливо кваліфікувати ні як звернення за роз’ясненням (в них відсутні жодні питання щодо змісту/ положень тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів), ні як вимогу щодо усунення порушення (відсутній жодний опис допущенних порушень), тому Замовник не в змозі надати відповідну відповідь на них чи вчинити дії щодо усунення можливих порушень.
06.01.2025, 16:57
Щодо умов проєкту договору
Загальне запитання щодо оголошення
Викласти п. 6.2 р. 6 проєкту договору у наступній редакції:
6.2. Складений і підписаний Виконавцем Акт наданих Послуг у 2 (двох) примірниках надається Замовнику, який має або прийняти Послуги шляхом підписання відповідного акту у строк не більше 3-х робочих днів з дати отримання відповідного акту та повернути 1 (один) підписаний примірник Виконавцю, або надати письмову вмотивовану відмову від підписання з переліком недоліків/зауважень протягом 3-х робочих днів з дати отримання відповідного акту. Строки усунення виявлених недоліків Сторони можуть узгодити додатково у письмовій формі. Якщо такі строки Сторони не узгодили письмово додатково - недоліки повинні бути усунуті Виконавцем протягом 3 робочих днів з дати направлення повідомлення Замовника про наявність недоліків.
Якщо Виконавець протягом 3-х робочих днів не надасть відповіді на заперечення (відмову), заперечення (відмова) вважатимуться прийнятими Виконавцем.
Акт наданих послуг, який підписаний обома Сторонами, має засвідчувати, що Послуги надані у повному обсязі та Замовник на момент його підписання не має зауважень до наданих Послуг. Якщо Замовник протягом 3-х робочих днів не здійснить повернення вищевказаного акту та не надасть вмотивовану відмову, такий акт підписується Виконавцем одноособово. Такий акт є підтвердженням надання послуг у повному обсязі та є такими, що підлягають оплаті.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 08.01.2025, 23:06)
Шановний Учасник!
Відповідно до частини 54 Особливостей: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель».
На-жаль, Ваші звернення неможливо кваліфікувати ні як звернення за роз’ясненням (в них відсутні жодні питання щодо змісту/ положень тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів), ні як вимогу щодо усунення порушення (відсутній жодний опис допущенних порушень), тому Замовник не в змозі надати відповідну відповідь на них чи вчинити дії щодо усунення можливих порушень.
06.01.2025, 16:58
Щодо умов проєкту договору
Загальне запитання щодо оголошення
Викласти п.п. 7.4, 7.5, 7.6, 7.7, 7.9 р. 7 проєкту договору у наступній редакції:
7.4. У разі виявлення факту та його документального підтвердження надання Виконавцем неякісних Послуг, Виконавець безоплатно усуває дані недоліки беручи до уваги Додаток № 1 до Договору, в установлені Договором чи додатково узгоджені Сторонами строки.
За неякісне надання Послуг за цим Договором, Виконавець виплачує Замовнику штраф у розмірі 0,001 % від вартості із врахуванням ПДВ* таких Послуг.
7.5. У разі порушення з вини Виконавця строків усунення недоліків наданих Послуг, Виконавець сплачує Замовнику пеню у розмірі 0,001% вартості із врахуванням ПДВ*.
7.6. За необґрунтовану відмову Виконавця від Договору та/або відмову від виконання обов'язків з ремонту за цим Договором, Виконавець сплачує Замовнику штраф у розмірі 0,001% від вартості (ціни) не наданих за цим Договором послуг із врахуванням ПДВ*.
7.7. В разі безпідставного прострочення Виконавцем строку надання Послуг, Замовник може розірвати цей Договір в односторонньому порядку з оплатою фактично наданих Послуг.
7.9. Виконавець під час надання Послуг за цим Договором несе відповідальність перед Замовником за втрату, псування або пошкодження вагон-цистерни або її складових до моменту передачі вагон-цистерни Замовнику за актом приймання-передачі з ремонту після надання Послуг. У випадку втрати, псування або пошкодження вагон-цистерни або її складових з вини Виконавця, останній зобов’язаний відшкодувати Замовнику обґрунтовану останнім висновком спеціаліста відновлювальну вартість вагон-цистерни або її складових протягом 15 календарних днів з моменту отримання висновку спеціаліста та вимоги Замовника.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 08.01.2025, 23:06)
Шановний Учасник!
Відповідно до частини 54 Особливостей: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель».
На-жаль, Ваші звернення неможливо кваліфікувати ні як звернення за роз’ясненням (в них відсутні жодні питання щодо змісту/ положень тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів), ні як вимогу щодо усунення порушення (відсутній жодний опис допущенних порушень), тому Замовник не в змозі надати відповідну відповідь на них чи вчинити дії щодо усунення можливих порушень.
06.01.2025, 16:59
Щодо змін умов проєкту договору
Загальне запитання щодо оголошення
Виключити п. 7.17 проєкту Договору.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 08.01.2025, 23:06)
Шановний Учасник!
Відповідно до частини 54 Особливостей: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель».
На-жаль, Ваші звернення неможливо кваліфікувати ні як звернення за роз’ясненням (в них відсутні жодні питання щодо змісту/ положень тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів), ні як вимогу щодо усунення порушення (відсутній жодний опис допущенних порушень), тому Замовник не в змозі надати відповідну відповідь на них чи вчинити дії щодо усунення можливих порушень.
06.01.2025, 17:00
Щодо змін умов проєкту договору
Загальне запитання щодо оголошення
Викласти п.п. 7.18, 7.19 р. 7 проєкту договору у наступній редакції:
7.18. У разі відсутності обладнання, устаткування, матеріалів, персоналу, інших технічних засобів та/або їх невідповідності вимогам, встановлених у цьому Договорі, у тому числі, але не виключно, у Додатку №1 до цього Договору, що зафіксовано за результатами технічного аудиту у Чек-листі за встановленою цим Договором формою, та/або у разі якщо Виконавець не надасть уповноваженим представникам Замовника доступ до бази та обладнання Виконавця (в тому числі до виробничих потужностей, офісних приміщень та інших об’єктів) та/або не надасть будь-які документи, які необхідні для проведення Технічного аудиту, Замовник має право достроково розірвати цей Договір в односторонньому порядку, направивши відповідне повідомлення про дострокове розірвання цього Договору Виконавцю. В даному випадку Договір припиняє дію в дату визначену у такому повідомленні, але не раніше дати його отримання Виконавцем.
В такому випадку Замовник оплачує, з урахуванням умов Договору, Послуги, які надані на дату розірвання цього Договору.
7.19 У разі здійснення Замовником попередньої оплати та невиконання з вини Виконавця взятих на себе зобов‘язань з надання послуг у строки, зазначені у даному Договорі, Виконавець зобов’язаний повернути Замовнику сплачені ним грошові кошти на підставі письмової вимоги, в сумі та в строки, вказані в такій вимозі, за виключенням документально підтверджених витрат. Якщо Виконавець не поверне кошти у вказані у вимозі строки, Виконавець зобов’язаний повернути Замовнику такі кошти з урахуванням індексу інфляції (не застосовується для нерезидентів в Україні), а також трьох процентів річних.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 08.01.2025, 23:06)
Шановний Учасник!
Відповідно до частини 54 Особливостей: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель».
На-жаль, Ваші звернення неможливо кваліфікувати ні як звернення за роз’ясненням (в них відсутні жодні питання щодо змісту/ положень тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів), ні як вимогу щодо усунення порушення (відсутній жодний опис допущенних порушень), тому Замовник не в змозі надати відповідну відповідь на них чи вчинити дії щодо усунення можливих порушень.
06.01.2025, 17:02
Щодо умов проєкту договору
Загальне запитання щодо оголошення
Викласти п.п. 8.5 р. 8 проєкту договору у наступній редакції:
8.5. У разі коли строк дії обставин непереборної сили продовжується більше ніж 60 днів, Замовник має право розірвати цей Договір. Договір припиняє свою дію припиняє дію в дату визначену у повідомленні Замовника про розірвання Договору, але не раніше дати отримання Виконавцем такого повідомлення. В такому випадку Замовник має оплатити Виконавцю фактично надані Послуги.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 08.01.2025, 23:06)
Шановний Учасник!
Відповідно до частини 54 Особливостей: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель».
На-жаль, Ваші звернення неможливо кваліфікувати ні як звернення за роз’ясненням (в них відсутні жодні питання щодо змісту/ положень тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів), ні як вимогу щодо усунення порушення (відсутній жодний опис допущенних порушень), тому Замовник не в змозі надати відповідну відповідь на них чи вчинити дії щодо усунення можливих порушень.
06.01.2025, 17:03
Щодо змін умов проєкту договору
Загальне запитання щодо оголошення
Викласти п.п. 9.4 р. 9 проєкту договору у наступній редакції:
9.4. Замовник має право стягнути забезпечення виконання договору про закупівлю, наданого Виконавцем, шляхом направлення банку відповідної вимоги для отримання коштів або шляхом неповернення забезпечення у вигляді грошових коштів у наступному випадку:
1) у разі прострочення з вини Виконавця на строк 30 і більше календарних днів своїх зобов’язань за договором;
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 08.01.2025, 23:07)
Шановний Учасник!
Відповідно до частини 54 Особливостей: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель».
На-жаль, Ваші звернення неможливо кваліфікувати ні як звернення за роз’ясненням (в них відсутні жодні питання щодо змісту/ положень тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів), ні як вимогу щодо усунення порушення (відсутній жодний опис допущенних порушень), тому Замовник не в змозі надати відповідну відповідь на них чи вчинити дії щодо усунення можливих порушень.
06.01.2025, 17:04
Щодо змін умов проєкту договору
Загальне запитання щодо оголошення
Виключити п. 9.6 р. 9 9 проєкту договору.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 08.01.2025, 23:07)
Шановний Учасник!
Відповідно до частини 54 Особливостей: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель».
На-жаль, Ваші звернення неможливо кваліфікувати ні як звернення за роз’ясненням (в них відсутні жодні питання щодо змісту/ положень тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів), ні як вимогу щодо усунення порушення (відсутній жодний опис допущенних порушень), тому Замовник не в змозі надати відповідну відповідь на них чи вчинити дії щодо усунення можливих порушень.
06.01.2025, 17:04
Щодо змін умов проєкту договору
Загальне запитання щодо оголошення
Виключити п/п. 13.1.6, 13.1.8 р. 13 проєкту договору
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 08.01.2025, 23:07)
Шановний Учасник!
Відповідно до частини 54 Особливостей: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель».
На-жаль, Ваші звернення неможливо кваліфікувати ні як звернення за роз’ясненням (в них відсутні жодні питання щодо змісту/ положень тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів), ні як вимогу щодо усунення порушення (відсутній жодний опис допущенних порушень), тому Замовник не в змозі надати відповідну відповідь на них чи вчинити дії щодо усунення можливих порушень.
06.01.2025, 17:06
Щодо змін умов проєкту договору
Загальне запитання щодо оголошення
Внести доповнення до додатку № 4 до цього Договору шляхом доповнення вимог до банківських гарантій як забезпечення виконання зобов’язань за договорами закупівлі, що надаються накористь юридичних осіб Групи Нафтогаз:

1. Банківська гарантія має бути надана:
банком-резидентом України, в якому держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або
банком-резидентом України, який має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAАA» (у разі відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody's, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий)),
банком-резидентом узгодженим Сторонами або
іноземним банком, який має кредитний рейтинг однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody's, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу
(А-, або вищий),

та щодо банку не застосовані санкції держав чи міждержавних організацій, які повністю або частково обмежують та/або забороняють та/або можуть негативно вплинути на виконання банком зобов’язань із забезпечення процедури закупівлі та/або із забезпечення виконання договору, зокрема відповідні санкції Ради національної безпеки і оборони України (згідно з Законом України «Про санкції»), Управління з контролю за іноземними активами Міністерства фінансів Сполучених Штатів Америки (OFAC) та Європейської комісії Європейського Союзу.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 08.01.2025, 23:07)
Шановний Учасник!
Відповідно до частини 54 Особливостей: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель».
На-жаль, Ваші звернення неможливо кваліфікувати ні як звернення за роз’ясненням (в них відсутні жодні питання щодо змісту/ положень тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів), ні як вимогу щодо усунення порушення (відсутній жодний опис допущенних порушень), тому Замовник не в змозі надати відповідну відповідь на них чи вчинити дії щодо усунення можливих порушень.