Процедура закупівлі оголошена 21.12.2024 09:53. Дата останніх змін - 30.12.2024 16:38
Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-12-21-000334-a | |
| ID | 42b97fa443dd4e62860486c1ef444cf6 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2024-12-21-000247-a |
Очікувана вартість закупівлі
553`500.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Поставка Товару проводиться згідно із затвердженим графіком (Додаток 1 до Договору). Одночасно з поставкою продуктів, Постачальник надає Замовнику : - накладні на оплату, оформлені належним чином (печатка, підпис, тощо) по кожному закладу; - сертифікат якості /або декларація виробника, що посвідчує якість товару; Перехід права власності на Товар переходить від Учасника-переможця до Замовника з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін товарно-транспортних накладних, які засвідчують момент передачі Товару. Місце поставки Товару: заклади освіти Відділу освіти, молоді та спорту Богородчанської селищної ради (конкретніша дислокація визначена у Додатку 1 до Договору). Товар поставляється спеціалізованим транспортом Учасника-переможця, який повинен відповідати встановленим гігієнічним вимогам та забезпечувати відповідний температурний режим. Поставка Товару здійснюється за рахунок Учасника-переможця. Розвантаження та навантаження Товару забезпечується Учасником-переможцем за його рахунок. Експедитори та водії, які безпосередньо постачають продукти харчування, повинні бути забезпечені відповідним санітарним одягом (халатом, рукавицями) та мати діючі особисті медичні книжки з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів. Порядок розрахунків: безготівковий (після пред'явлення Учасником-переможцем належно оформленої у встановленому чинним законодавством порядку товарно-транспортної накладної, яка повинна містити відбиток печатки (крім Учасників-переможців, що здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) та підпис Учасника-переможця). Оплата Товару ПОКУПЦЕМ здійснюється протягом 10 –х банківських днів з дня надходження ПОКУПЦЮ коштів для оплати Товару з урахуванням частини першої статті 23 Бюджетного кодексу України щодо виникнення у ПОКУПЦЯ платіжних зобов’язань при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань).
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БОГОРОДЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ | |
| Очікувана вартість закупівлі | 553`500.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
21.12.24
Подання пропозицій
до 25.12.24
Кваліфікація переможця
з 25.12.24
Пропозиції розглянуті
з 25.12.24
Завершена
30.12.24
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Опис | Порядок розрахунків: безготівковий (після пред'явлення Учасником-переможцем належно оформленої у встановленому чинним законодавством порядку товарно-транспортної накладної, яка повинна містити відбиток печатки (крім Учасників-переможців, що здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) та підпис Учасника-переможця). Оплата Товару ПОКУПЦЕМ здійснюється протягом 10 –х банківських днів з дня надходження ПОКУПЦЮ коштів для оплати Товару з урахуванням частини першої статті 23 Бюджетного кодексу України щодо виникнення у ПОКУПЦЯ платіжних зобов’язань при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань). | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 10 банківські дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г
Класифікація за ДК 021:2015: 15510000-6 - Молоко та вершки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77701, Україна, Івано-Франківська область, смт Богородчани, вул.Шевченка, будинок 53 ((поставка товару партіями відповідно до Графіку поставок Додаток 1 до Договору)
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови поставки: Поставка Товару проводиться згідно із затвердженим графіком (Додаток 1 до Договору). Одночасно з поставкою продуктів, Постачальник надає Замовнику :
- накладні на оплату, оформлені належним чином (печатка, підпис, тощо) по кожному закладу;
- сертифікат якості /або декларація виробника, що посвідчує якість товару;
Перехід права власності на Товар переходить від Учасника-переможця до Замовника з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін товарно-транспортних накладних, які засвідчують момент передачі Товару.
Місце поставки Товару: заклади освіти Відділу освіти, молоді та спорту Богородчанської селищної ради (конкретніша дислокація визначена у Додатку 1 до Договору).
Товар поставляється спеціалізованим транспортом Учасника-переможця, який повинен відповідати встановленим гігієнічним вимогам та забезпечувати відповідний температурний режим. Поставка Товару здійснюється за рахунок Учасника-переможця.
Розвантаження та навантаження Товару забезпечується Учасником-переможцем за його рахунок.
Експедитори та водії, які безпосередньо постачають продукти харчування, повинні бути забезпечені відповідним санітарним одягом (халатом, рукавицями) та мати діючі особисті медичні книжки з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів.
Порядок розрахунків: безготівковий (після пред'явлення Учасником-переможцем належно оформленої у встановленому чинним законодавством порядку товарно-транспортної накладної, яка повинна містити відбиток печатки (крім Учасників-переможців, що здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) та підпис Учасника-переможця). Оплата Товару ПОКУПЦЕМ здійснюється протягом 10 –х банківських днів з дня надходження ПОКУПЦЮ коштів для оплати Товару з урахуванням частини першої статті 23 Бюджетного кодексу України щодо виникнення у ПОКУПЦЯ платіжних зобов’язань при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань).
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 12300 кілограм
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ на 2025 р (молоко).docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.12.2024 09:52
Версія документу від: 21.12.2024 09:52
ID: a388ee6613134747b491265cbb199d44
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.12.2024 09:53
Версія документу від: 21.12.2024 09:53
ID: ce618bcd2c5942208d4082c2dfaff5e3
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Вид: пастеризоване
Упаковка: плівка поліетиленова
Маса нетто від: 1000 - 1000 грам
Масова частка жиру від: 2.5 - 2.5 відсоток
Відповідність ДСТУ 2661 Очікуване значення: Так
|
Дати та строки
| Дата публікації | 21.12.2024 09:53 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 21.12.2024 09:53 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 25.12.2024 11:00 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БОГОРОДЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 44152919 |
| Юридична адреса | 77701, Україна, Івано-Франківська область, смт Богородчани, вул.Шевченка, будинок 53 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття 25.12.2024 11:00
№
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
Товариство з обмеженою відповідальністю "Радивилівмолоко"
ID: f9a49475efc04d748e48bfbbb104b70a
549`810.00
Гривня з ПДВ
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
549`810.00
Гривня з ПДВ
Молоко коров'яче РАДИМО, пастеризоване, 2,5%, 1000г
0.00 без ПДВ
Переможець
25.12.2024 17:18
Повідомлення про намір укласти договір
Товариство з обмеженою відповідальністю "Радивилівмолоко"
Код ЄДРПОУ: 31259168
549`810.00
Гривня з ПДВ
25.12.2024
17:18
Укладені договори
Номер договору
3
Дата підписання
30.12.2024
Дата початку дії
01.01.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
549`810.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
458`175.00 Гривня
