Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 21.12.2024 09:53. Дата останніх змін - 30.12.2024 16:38

Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-12-21-000334-a  
ID 42b97fa443dd4e62860486c1ef444cf6  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-12-21-000247-a  
Очікувана вартість закупівлі
553`500.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Поставка Товару проводиться згідно із затвердженим графіком (Додаток 1 до Договору). Одночасно з поставкою продуктів, Постачальник надає Замовнику : - накладні на оплату, оформлені належним чином (печатка, підпис, тощо) по кожному закладу; - сертифікат якості /або декларація виробника, що посвідчує якість товару; Перехід права власності на Товар переходить від Учасника-переможця до Замовника з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін товарно-транспортних накладних, які засвідчують момент передачі Товару. Місце поставки Товару: заклади освіти Відділу освіти, молоді та спорту Богородчанської селищної ради (конкретніша дислокація визначена у Додатку 1 до Договору). Товар поставляється спеціалізованим транспортом Учасника-переможця, який повинен відповідати встановленим гігієнічним вимогам та забезпечувати відповідний температурний режим. Поставка Товару здійснюється за рахунок Учасника-переможця. Розвантаження та навантаження Товару забезпечується Учасником-переможцем за його рахунок. Експедитори та водії, які безпосередньо постачають продукти харчування, повинні бути забезпечені відповідним санітарним одягом (халатом, рукавицями) та мати діючі особисті медичні книжки з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів. Порядок розрахунків: безготівковий (після пред'явлення Учасником-переможцем належно оформленої у встановленому чинним законодавством порядку товарно-транспортної накладної, яка повинна містити відбиток печатки (крім Учасників-переможців, що здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) та підпис Учасника-переможця). Оплата Товару ПОКУПЦЕМ здійснюється протягом 10 –х банківських днів з дня надходження ПОКУПЦЮ коштів для оплати Товару з урахуванням частини першої статті 23 Бюджетного кодексу України щодо виникнення у ПОКУПЦЯ платіжних зобов’язань при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань).

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БОГОРОДЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ  
Очікувана вартість закупівлі 553`500.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
21.12.24
Подання пропозицій
до 25.12.24
Кваліфікація переможця
з 25.12.24
Пропозиції розглянуті
з 25.12.24
Завершена
30.12.24

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Порядок розрахунків: безготівковий (після пред'явлення Учасником-переможцем належно оформленої у встановленому чинним законодавством порядку товарно-транспортної накладної, яка повинна містити відбиток печатки (крім Учасників-переможців, що здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) та підпис Учасника-переможця). Оплата Товару ПОКУПЦЕМ здійснюється протягом 10 –х банківських днів з дня надходження ПОКУПЦЮ коштів для оплати Товару з урахуванням частини першої статті 23 Бюджетного кодексу України щодо виникнення у ПОКУПЦЯ платіжних зобов’язань при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань).  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г
Класифікація за ДК 021:2015: 15510000-6 - Молоко та вершки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77701, Україна, Івано-Франківська область, смт Богородчани, вул.Шевченка, будинок 53 ((поставка товару партіями відповідно до Графіку поставок Додаток 1 до Договору)
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови поставки: Поставка Товару проводиться згідно із затвердженим графіком (Додаток 1 до Договору). Одночасно з поставкою продуктів, Постачальник надає Замовнику : - накладні на оплату, оформлені належним чином (печатка, підпис, тощо) по кожному закладу; - сертифікат якості /або декларація виробника, що посвідчує якість товару; Перехід права власності на Товар переходить від Учасника-переможця до Замовника з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін товарно-транспортних накладних, які засвідчують момент передачі Товару. Місце поставки Товару: заклади освіти Відділу освіти, молоді та спорту Богородчанської селищної ради (конкретніша дислокація визначена у Додатку 1 до Договору). Товар поставляється спеціалізованим транспортом Учасника-переможця, який повинен відповідати встановленим гігієнічним вимогам та забезпечувати відповідний температурний режим. Поставка Товару здійснюється за рахунок Учасника-переможця. Розвантаження та навантаження Товару забезпечується Учасником-переможцем за його рахунок. Експедитори та водії, які безпосередньо постачають продукти харчування, повинні бути забезпечені відповідним санітарним одягом (халатом, рукавицями) та мати діючі особисті медичні книжки з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів. Порядок розрахунків: безготівковий (після пред'явлення Учасником-переможцем належно оформленої у встановленому чинним законодавством порядку товарно-транспортної накладної, яка повинна містити відбиток печатки (крім Учасників-переможців, що здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) та підпис Учасника-переможця). Оплата Товару ПОКУПЦЕМ здійснюється протягом 10 –х банківських днів з дня надходження ПОКУПЦЮ коштів для оплати Товару з урахуванням частини першої статті 23 Бюджетного кодексу України щодо виникнення у ПОКУПЦЯ платіжних зобов’язань при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань).
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 12300 кілограм

Тендерна документація

Проект договору
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ на 2025 р (молоко).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.12.2024 09:52
Версія документу від: 21.12.2024 09:52
ID: a388ee6613134747b491265cbb199d44
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.12.2024 09:53
Версія документу від: 21.12.2024 09:53
ID: ce618bcd2c5942208d4082c2dfaff5e3

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,5%, п
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Вид: пастеризоване
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.12.2024
Упаковка: плівка поліетиленова
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.12.2024
Маса нетто від: 1000 - 1000 грам
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.12.2024
Масова частка жиру від: 2.5 - 2.5 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.12.2024
Відповідність ДСТУ 2661 Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.12.2024

Дати та строки

Дата публікації 21.12.2024 09:53  
Початок періоду прийому пропозицій 21.12.2024 09:53  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 25.12.2024 11:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БОГОРОДЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 44152919  
Юридична адреса 77701, Україна, Івано-Франківська область, смт Богородчани, вул.Шевченка, будинок 53  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 25.12.2024 11:00
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
549`810.00
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
549`810.00
Гривня з ПДВ

Молоко коров'яче РАДИМО, пастеризоване, 2,5%, 1000г

0.00 без ПДВ
Переможець
25.12.2024 17:18

Повідомлення про намір укласти договір

Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
Товариство з обмеженою відповідальністю "Радивилівмолоко"
Код ЄДРПОУ: 31259168
549`810.00
Гривня з ПДВ
25.12.2024
17:18

Укладені договори

Номер договору
3
Дата підписання
30.12.2024
Дата початку дії
01.01.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
549`810.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
458`175.00 Гривня