Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 23.06.2018 21:42. Дата останніх змін - 11.07.2018 13:03

Придбання шкільних автобусів (2 штуки) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2018-06-23-000505-c  
ID aba277048a4f4b1e8f4a66681ae15b50  
Очікувана вартість закупівлі
3`450`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Придбання шкільних автобусів (2 штуки)

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління освіти Соледарської міської ради  
Очікувана вартість закупівлі 3`450`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 34`500.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
23.06.18
Період уточнень
до 01.07.18
Період оскаржень
до 07.07.18
Подання пропозицій
до 11.07.18
Закупівля не відбулась
11.07.18
27.06.2018, 14:20
Просимо внести зміни у ДКТ
Загальне запитання щодо оголошення
Просимо Вас розглянути та внести зміни в Технічне завдання зазначені у ДОДАТКУ 3ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, які також нададуть можливість прийняти участь у процедурі закупівлі іншим учасникам з продукцією інших виробників, а саме:
Редакція Замовника:
5.Оснащення:
Набір приладів освітлення відповідає ДСТУ UN/ECE R 48-02 «Єдині технічні приписи щодо офіційного затвердження дорожніх транспортних засобів стосовно установлення пристроїв освітлення та світлової сигналізації»;

18.2.ДСТУ UN/ECE R 13-09-2002 «Єдині технічні приписи щодо офіційного затвердження дорожніх транспортних засобів категорій M, N, і O стосовно гальмування (Правила ЕЭК ООН № 13-09:2000, ІDT)»;
18.5. ДСТУ UN/ECE R 48-02-2002 «Єдині технічні приписи щодо офіційного затвердження дорожніх транспортних засобів стосовно установлення пристроїв освітлення та світлової сигналізації (Правила ЕЭК ООН № 48-02:2001, IDT)»;

Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій:
- Довідку із зазначенням VIN коду, номеру кузова та номеру двигуна КТЗ автобусу спеціалізованого для перевезення школярів, що пропонується до поставки з інформацією про країну-походження такого КТЗ та інформацією щодо зазначених за даним пунктом конструкцій. Тобто, зазначити дані, які будуть міститься у акті приймання-передачі транспортного засобу, що буде оформлений згідно додатку 6 Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1388 від 07.09.1998 року зі змінами.
- Зразок акту приймання-передачі транспортного засобу, що буде оформлений згідно додатку 6 Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1388 від 07.09.1998 року зі змінами.

Запропонована редакція:
5.Оснащення:
Набір приладів освітлення відповідає ДСТУ UN/ECE R не менше48-02 «Єдині технічні приписи щодо офіційного затвердження дорожніх транспортних засобів стосовно установлення пристроїв освітлення та світлової сигналізації»;

18.2.ДСТУ UN/ECE R не менше13-09-2002 «Єдині технічні приписи щодо офіційного затвердження дорожніх транспортних засобів категорій M, N, і O стосовно гальмування (Правила ЕЭК ООН № 13-09:2000, ІDT)»;
18.5. ДСТУ UN/ECE R не менше48-02-2002 «Єдині технічні приписи щодо офіційного затвердження дорожніх транспортних засобів стосовно установлення пристроїв освітлення та світлової сигналізації (Правила ЕЭК ООН № 48-02:2001, IDT)»;

Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій, або гарантійний лист щодо надання потрібної документації разом з поставкою автобусів:
- Довідку із зазначенням VIN коду, номеру кузова та номеру двигуна КТЗ автобусу спеціалізованого для перевезення школярів, що пропонується до поставки з інформацією про країну-походження такого КТЗ та інформацією щодо зазначених за даним пунктом конструкцій. Тобто, зазначити дані, які будуть міститься у акті приймання-передачі транспортного засобу, що буде оформлений згідно додатку 6 Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1388 від 07.09.1998 року зі змінами.
- Зразок акту приймання-передачі транспортного засобу, що буде оформлений згідно додатку 6 Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1388 від 07.09.1998 року зі змінами.
Дані зміни просимо внести для забезпечення максимальної економії бюджетних коштів та усунення дискримінаційних положень.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 02.07.2018, 10:42)
Ваша вимога розглянута на засіданні тендерного комітету. П.3 ч.2 ст.22 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено право замовника встановлювати у тендерній документації iнформацiю про необхiднi технiчнi, якiснi та кiлькiснi характеристики предмета закупiвлi, у тому числi вiдповiдну технiчну специфiкацiю (у разi потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупiвлi). При цьому технiчна специфiкацiя повинна мiстити: детальний опис товарiв, робiт, послуг, що закуповуються, у тому числi їх технiчнi та якiснi характеристики; вимоги щодо технiчних i функцiональних характеристик предмета закупiвлi у разi, якщо опис скласти неможливо або якщо доцiльнiше зазначити такi показники; посилання на стандартнi характеристики, вимоги, умовнi позначення та термiнологiю, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбаченi iснуючими мiжнародними або нацiональними стандартами, нормами та правилами. Технiчна специфiкацiя не повинна мiстити посилання на конкретну торговельну марку чи фiрму, патент, конструкцiю або тип предмета закупiвлi, джерело його походження або виробника. У разi якщо таке посилання є необхiдним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфiкацiя повинна мiстити вираз "або еквiвалент".
Керуючись зазначеним вище правом, тендерним комітетом у додатку 3 тендерної документації встановлено основні технічні вимоги по експлуатаційній технологічності автобусу, який закуповується Замовником. Замовник визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з всіма чи окремими потенційними учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на вибір замовником торгів виду предмета закупівлі чи його обґрунтування. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення та тендерної документації, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства. Якщо в потенційних учасників немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно з оприлюдненим оголошенням, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їхню вимогу. Також, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Тому, тендерний комітет не вбачає необхідності внесення відповідних змін до тендерної документації. Тендерним комітетом вирішено не вносити зміни до тендерної документації додаток 3, оскільки технічні вимоги, які вказані Замовником торгів, відповідають чинному законодавству та потребі Замовника.
27.06.2018, 16:30
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Загальне запитання щодо оголошення
Додаток 3 (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) Вашої тендерної документації не відповідає вимогам Національного стандарту України ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціальні для перевезення школярів. Технічні вимоги» (без урахування автобусів для перевезення школярів з обмеженою здатністю до пересування). Згідно вимогам вищезазначеного ДСТУ п.5.3 Розділу 5 Вимоги безпеки: «Робоче місце водія обладнане звуковою сигналізацією (зумером) “Прошу зупинитись!”. Кнопки для її вмикання рівномірно розташовані вздовж лівої і правої стінок салону автобуса під вікнами. Кількість кнопок – не менше трьох з кожної сторони салону. Одна з цих кнопок знаходиться поруч з місцем особи, яка супроводить школярів.» Також повідомляємо, що на сьогоднішній день в Україні не діють наступні ДСТУ і ГОСТи: ДСТУ UN/ECE R 48-02-2002; ДСТУ UN/ECE R 13-09-2002; ГОСТ 12.1.044 (діяв до 01.01.2018). Просимо Вас зробити поправки у Додатку 3 тендерної документації з урахуванням вимог ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціальні для перевезення школярів. Технічні вимоги» (без урахування автобусів для перевезення школярів з обмеженою здатністю до пересування), а саме у: п.п.3.2. п. 3 Загальні вимоги безпеки, п.4 Вимоги щодо пожежної безпеки та п. 5 Оснащення Розділу 17; п.п.18.2. та 18.6. Розділу 18 Технічні та якісні характеристики товару.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 02.07.2018, 10:39)
У Додатку 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» дотримання вимог Національного стандарту України ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціальні для перевезення школярів. Технічні вимоги» (без урахування автобусів для перевезення школярів з обмеженою здатністю до пересування) вимагається у п.17.
Пунктом 3 частини другої статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено право замовника встановлювати у тендерній документації iнформацiю про необхiднi технiчнi, якiснi та кiлькiснi характеристики предмета закупiвлi, у тому числi вiдповiдну технiчну специфiкацiю(у разi потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупiвлi). При цьому технiчна специфiкацiя повинна мiстити: детальний опис товарiв, робiт, послуг, що закуповуються, у тому числi їх технiчнi та якiснi характеристики; вимоги щодо технiчних i функцiональних характеристик предмета закупiвлi у разi, якщо опис скласти неможливо або якщо доцiльнiше зазначити такi показники; посилання на стандартнi характеристики, вимоги, умовнi позначення та термiнологiю, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбаченi iснуючими мiжнародними або нацiональними стандартами, нормами та правилами. Технiчна специфiкацiя не повинна мiстити посилання на конкретну торговельну марку чи фiрму, патент, конструкцiю або тип предмета закупiвлi, джерело його походження або виробника. У разi якщо таке посилання є необхiдним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфiкацiя повинна мiстити вираз "або еквiвалент" (про що є запис у ТД – розділV п. 2 п.п.14). Замовник визначив предмет закупівлі та його технічні, якісні та кількісні характеристики з урахуванням вимог Закону та відповідно до своїх потреб.
Таким чином, тендерний комітет не вбачає необхідності внесення відповідних змін до тендерної документації. Тендерним комітетом вирішено не вносити зміни до тендерної документації, оскільки технічні вимоги, які вказані Замовником торгів, відповідають чинному законодавсту.
27.06.2018, 17:04
Проект Договору
Загальне запитання щодо оголошення
У Додатку 4 (Проект договору про закупівлю) Вашої тендерної документації викладено в п. 4.1. та п. 6.1.1, що Замовник як покупець приймає на себе зобов’язання по сплаті за переданий йому товар (автобус) лише при наявності бюджетного фінансування: «4.1. Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 30 банківських днів з дня поставки (передачі) товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.» «6.1. Покупець зобов’язаний: 6.1.1. своєчасно та в повному обсязі (при наявності бюджетного фінансування) сплатити за поставлений (переданий) товар;» Виходячи із змісту таких пунктів, та враховуючи те, що за проектом Договору оплата Товару (автобусу) проходить після його передачі та реєстрації в сервісному центрі МВС права власності на нього, Замовник як покупець може не розраховуватися за переданий і автобус, що ним вже експлуатується, взагалі в разі неотримання бюджетного призначення на фінансування саме цієї закупівлі. І судовий захист прав Постачальника на стягнення вартості автобусу в такому випадку буде неможливий, оскільки строки розрахунків будуть рахуватися лише з дати отримання бюджетного фінансування. Такі умови проекту договору про закупівлю, що не може бути в подальшому змінений сторонами, ставить сторони договору в нерівне положення та є дискримінаційним. Недискримінаційною була б наступна редакція вказаних норм договору: «4.1. Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 30 банківських днів з дня поставки (передачі) товару.» «6.1. Покупець зобов’язаний: 6.1.1. своєчасно та в повному обсязі сплатити за поставлений (переданий) товар;» Також у Додатку 4 тендерної документації викладено проект договору про закупівлю, в розділі VII якого, що регулює відповідальність сторін за порушення умов договору про закупівлю, передбачена лише відповідальність Постачальника: - за прострочку поставки товару у розмірі 0,1 % вартості товару, з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 днів додатково стягується штраф у розмірі 7 % вказаної вартості; - за порушення умов зобов’язання щодо якості товару Постачальник сплачує штраф у розмірі 20% вартості неякісного товару. Відповідальність же Покупця, зокрема за прострочення здійснення оплати за переданий товар та за необґрунтовану відмову від прийняття товару взагалі відсутня. Зважаючи, що проектом договору про закупівлю оплата товару передбачається оплата з відстрочкою платежу до 30 календарних днів саме після передачі товару, Покупцю вигідно не приймати товар, що не наступали строки його оплати або не мати в договорі відповідальності за прострочення оплати товару, що вже є отримав в своє користування. Також в зв’язку з специфікою товару (транспортний засіб, та й ще спеціалізований, шкільний) його повернення Постачальнику після реєстрації права власності за Покупцем в сервісному центрі МВС через не оплату такого товару є неможливим (товар згідно п. абз. 10 ст. 189.3 Податкового кодексу вже не буде вважатися новим через те, що вже був зареєстрований). Тому такі умови проекту договору про закупівлю, що не може бути в подальшому змінений сторонами, ставить сторони договору в нерівне положення та є дискримінаційними. Виправленням недискримінаційної ситуації в даному випадку було б додання до проекту договору наступних норм: «7.5. За порушення строків оплати за Договором Покупцем, останній сплачує пеню у розмірі 0,1 % вартості товару, з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 днів додатково стягується штраф у розмірі 7 % вказаної вартості. 7.6. За необґрунтовану відмову Покупця від прийняття товару останній сплачує штраф у розмірі 20% вартості товару. Сплата Стороною та (або) відшкодування збитків, завданих порушенням Договору, не звільняє її від обов’язку виконати цей Договір в натурі, якщо інше прямо не передбачено чинним законодавством України.» На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 5, ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації, що виключать дискримінаційні умови Вашої тендерної документації.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 02.07.2018, 10:40)
Ваша вимога розглянута на засіданні тендерного комітету, було прийнято рішення залишити тендерну документацію (додаток 4) без змін.