Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 17.12.2024 16:37. Дата останніх змін - 10.01.2025 17:58

Електрична енергія -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-12-17-020655-a  
ID 841adaefe82f4e489628c240d617dca3  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-12-17-024538-a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
5`462`600.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство"Роздільнянська багатопрофільна лікарня" Роздільнянської міської ради  
Загальна очікувана вартість закупівлі 5`462`600.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
17.12.24
Період уточнень
до 25.12.24
Період оскаржень
до 25.12.24
Подання пропозицій
до 28.12.24
Аукціон
02.01.25
Кваліфікація переможця
з 02.01.25
Пропозиції розглянуті
з 03.01.25
Завершена
10.01.25
21.12.2024, 21:50. ID: UA-2024-12-17-020655-a.c1
Скарга до АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РТЕ ЮКРЕЙН"
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Порядковий номер пункту скарги: 1
Умови, викладені у тендерній документації є дискримінаційними, незаконними та такими, що значно обмежують кількість потенційних учасників процедури закупівлі, та заважають нашому підприємству прийняти участь в процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги
1. Відповідно до підпункту 6 пункту 4 . Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). Додатку 1 до Документації вимагається: «Оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) / ДСТУ ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги», виданого на ім‘я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги до системи управління якістю та виданого на ім‘я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі». Скаржник не погоджується з даними положеннями Документації, вважає їх незаконними та дискримінаційними з огляду на наступне. Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідні чинні національні стандарти – ДСТУ EN 50160:2023. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності (EN 50160:2022, IDT)», а також ДСТУ 3466-96 "Якість електричної енергії. Терміни та визначення". Дана вимога не передбачена національними стандартами для предмета закупівлі. Отже, Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в порушення пункту 29 Особливостей, За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами законодавства в цій частині. У зв’язку з цим, просимо зобов’язати Замовника внести зміни у Документацію, та виключити оскаржувану вимогу. 2. Відповідно до підпункту 7 пункту 4 . Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). Додатку 1 до Документації вимагається: «Оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім‘я учасника закупівлі, чинного на момент подачі тендерної пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги та настанови до системи екологічного управління та виданого на ім‘я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі». Скаржник не погоджується з даними положеннями Документації, вважає їх незаконними та дискримінаційними з огляду на наступне. Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідні чинні національні стандарти – ДСТУ EN 50160:2023. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності (EN 50160:2022, IDT)», а також ДСТУ 3466-96 "Якість електричної енергії. Терміни та визначення". Дана вимога не передбачена національними стандартами для предмета закупівлі. Отже, Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в порушення пункту 29 Особливостей, За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами законодавства в цій частині. У зв’язку з цим, просимо зобов’язати Замовника внести зміни у Документацію, та виключити оскаржувану вимогу. 3. Відповідно до підпункту 8 пункту 4 . Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). Додатку 1 до Документації вимагається: «Оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо до застосування» (ISO 45001:2018, IDT), виданого на ім‘я учасника закупівлі, чинного на момент подачі тендерної пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги та настанови щодо до застосування до системи управління охороною здоров’я та безпекою праці та виданого на ім‘я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі». Скаржник не погоджується з даними положеннями Документації, вважає їх незаконними та дискримінаційними з огляду на наступне. Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідні чинні національні стандарти – ДСТУ EN 50160:2023. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності (EN 50160:2022, IDT)», а також ДСТУ 3466-96 "Якість електричної енергії. Терміни та визначення". Дана вимога не передбачена національними стандартами для предмета закупівлі. Отже, Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в порушення пункту 29 Особливостей, За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами законодавства в цій частині. У зв’язку з цим, просимо зобов’язати Замовника внести зміни у Документацію, та виключити оскаржувану вимогу. 4. Відповідно до підпункту 9 пункту 4 . Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). Додатку 1 до Документації вимагається: «Оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання», виданого на ім‘я учасника закупівлі, чинного на момент подачі тендерної пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги та настанови щодо використання до системи енергетичного менеджменту та виданого на ім‘я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі». Скаржник не погоджується з даними положеннями Документації, вважає їх незаконними та дискримінаційними з огляду на наступне. Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідні чинні національні стандарти – ДСТУ EN 50160:2023. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності (EN 50160:2022, IDT)», а також ДСТУ 3466-96 "Якість електричної енергії. Терміни та визначення". Дана вимога не передбачена національними стандартами для предмета закупівлі. Отже, Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в порушення пункту 29 Особливостей, За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами законодавства в цій частині. У зв’язку з цим, просимо зобов’язати Замовника внести зміни у Документацію, та виключити оскаржувану вимогу. 5. Відповідно до підпункту 10 пункту 4 . Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). Додатку 1 до Документації вимагається: «Оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022, IDT) «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги», виданого на ім‘я учасника закупівлі, чинного на момент подачі тендерної пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги до інформаційних технологій, методів захисту, системи управління інформаційною безпекою та виданого на ім‘я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі». Скаржник не погоджується з даними положеннями Документації, вважає їх незаконними та дискримінаційними з огляду на наступне. Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідні чинні національні стандарти – ДСТУ EN 50160:2023. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності (EN 50160:2022, IDT)», а також ДСТУ 3466-96 "Якість електричної енергії. Терміни та визначення". Дана вимога не передбачена національними стандартами для предмета закупівлі. Отже, Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в порушення пункту 29 Особливостей, За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами законодавства в цій частині. У зв’язку з цим, просимо зобов’язати Замовника внести зміни у Документацію, та виключити оскаржувану вимогу. 6. Відповідно до підпункту 11 пункту 4 . Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). Додатку 1 до Документації вимагається: «Оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім‘я учасника закупівлі, чинного на момент подачі тендерної пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги та настанови щодо застосування до системи управління щодо протидії корупції та виданого на ім‘я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі». Скаржник не погоджується з даними положеннями Документації, вважає їх незаконними та дискримінаційними з огляду на наступне. Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідні чинні національні стандарти – ДСТУ EN 50160:2023. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності (EN 50160:2022, IDT)», а також ДСТУ 3466-96 "Якість електричної енергії. Терміни та визначення". Дана вимога не передбачена національними стандартами для предмета закупівлі. Отже, Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в порушення пункту 29 Особливостей, За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами законодавства в цій частині. У зв’язку з цим, просимо зобов’язати Замовника внести зміни у Документацію, та виключити оскаржувану вимогу. 7. Відповідно до підпункту 12 пункту 4 . Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). Додатку 1 до Документації вимагається: «Оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги», виданого на ім‘я учасника закупівлі, чинного на момент подачі тендерної пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги до системи управління безпекою ланцюга постачання та виданого на ім‘я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі». Скаржник не погоджується з даними положеннями Документації, вважає їх незаконними та дискримінаційними з огляду на наступне. Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідні чинні національні стандарти – ДСТУ EN 50160:2023. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності (EN 50160:2022, IDT)», а також ДСТУ 3466-96 "Якість електричної енергії. Терміни та визначення". Дана вимога не передбачена національними стандартами для предмета закупівлі. Отже, Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в порушення пункту 29 Особливостей, За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами законодавства в цій частині. У зв’язку з цим, просимо зобов’язати Замовника внести зміни у Документацію, та виключити оскаржувану вимогу.
Класифікація порушення
Інші умови тендерної документації
Тип вимоги Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни Документації та виключити оскаржувані вимоги.
Доказ ДСТУ EN 501602023 (EN 501602022, IDT)
Доказ ДСТУ 3466-96 Якість електричної енергії. Терміни та визначення
Доказ Додаток 1 до тендерної документації
Дата розгляду скарги30.12.2024, 10:00
Місце розгляду скаргиАнтимонопольний комітет України
Причина відхилення скаргиЗамовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Розгляд зупинено
30.12.2024 18:20