Процедура закупівлі оголошена 17.12.2024 14:38. Дата останніх змін - 15.01.2025 14:51
«Реконструкція будівлі ветеринарної лікарні, 3-1, на території Хотинської міської територіальної громади за адресою м.Хотин, вул.Незалежності, 26 під гуртожиток» 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-12-17-014377-a | |
| ID | c415ef8ed15442e49c2623c7797098de |
Загальна очікувана вартість закупівлі
37`724`078.40 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Комунальна установа "Агенція розвитку міста" Хотинської міської ради | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 37`724`078.40 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
17.12.24
Період уточнень
до 29.12.24
Період оскаржень
до 29.12.24
Подання пропозицій
до 01.01.25
Кваліфікація переможця
з 01.01.25
Пропозиції розглянуті
з 08.01.25
Завершена
15.01.25
19.12.2024, 11:18
Порушення!
Загальне запитання щодо оголошення
Згідно п.5.1. Настанови щодо визначення вартості будівництва для підготовки тендерної
пропозиції на будівництво обєкта замовник надає відомість обсягів робіт, відомість
ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Вами ж надано документ
у формі дефектного акту (що допускається тільки для капітального ремонту)
Відповідно - у звязку з наявністтю у Вас проектно-кошторисної документації - затвердженної!!!! з пройденою експертизою - підрядник буде зобовязаний дотримуватись проектних рішень а не власних характеристик по матеріалам!
Тому просимо Вас вказати затвердженні характеристики що відповідають ДСТУ на матеріали техніку тощо вказаних у Вашому додатку 4 ТД - згідно затвердженої проектної документації та визначені сертифікованими проектувальниками, а не учасниками закупівлі! Інакше дані вимоги щодо характеристик матеріалів можуть вплинути на законність Вашої проектної документації та потягнути за собою необхідність корегування ПКД до початку виконання робіт, що в свою чергу являється порушенням за нецільове використання коштів
пропозиції на будівництво обєкта замовник надає відомість обсягів робіт, відомість
ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Вами ж надано документ
у формі дефектного акту (що допускається тільки для капітального ремонту)
Відповідно - у звязку з наявністтю у Вас проектно-кошторисної документації - затвердженної!!!! з пройденою експертизою - підрядник буде зобовязаний дотримуватись проектних рішень а не власних характеристик по матеріалам!
Тому просимо Вас вказати затвердженні характеристики що відповідають ДСТУ на матеріали техніку тощо вказаних у Вашому додатку 4 ТД - згідно затвердженої проектної документації та визначені сертифікованими проектувальниками, а не учасниками закупівлі! Інакше дані вимоги щодо характеристик матеріалів можуть вплинути на законність Вашої проектної документації та потягнути за собою необхідність корегування ПКД до початку виконання робіт, що в свою чергу являється порушенням за нецільове використання коштів
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 24.12.2024, 10:28)
Шановний учасник дякуємо за звернення,
Та повідомляємо, що нами буде внесено зміни до ТД та додано відомість ресурсів без цін.
Щодо надання характеристик на матеріали, в Настанові щодо визначення вартості будівництва чітко вказано як розраховується вартість матеріалів.
П. 5.1. Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією. Якість матеріалів, їх характеристики визначаються ДСТУ і вимогами замовника.
В технічному завданні вказується (наприклад): п. 174 Установлення вимикачів, перемикачів пакетних 2-х і 3-х полюсних на струм до 100 А.
Нам потрібен найкращий товар, вимоги котрого вказані в тендерні документації. ДСТУ вимикачів дозволяє встановлювати як товар котрий підходить виключно до квартир з малою потужністю, так і до промислових об’єктів, читайте ДСТУ EN 60669-1:2019 Вимикачі для побутових та аналогічних стаціонарних електричних установок. Частина 1. Загальні вимоги (EN 60669-1:2018; АС:2018, IDT; IEC 60669-1:2017, MОD); ДСТУ EN 60898-1:2019 Вимикачі для захисту від надструмів автоматичні побутової та аналогічної призначеності. Частина 1. Автоматичні вимикачі змінного струму (EN 60898-1:2019, IDТ; ІЕС 60898-1:2015, MOD).
Ми вимагаємо щоб товар був найкращий по експлуатаційним характеристикам, якісним характеристикам і безпеці.
Аналогічно можна проаналізувати наступні вимоги щодо п. 110 Улаштування бетонних фундаментів загального призначення під колони об'ємом до 3 м3. В ДСТУ є різні види бетону, їх різні властивості. В кошторисні документації НЕ ВКАЗАНА марка бетону, але дана марка надважлива для Замовника. Тому що від неї залежить строк експлуатації об’єкту і якість виконаних робіт. З марками бетону і їх характеристиками можете ознайомитись: ДСТУ 9208:2022 Бетони важкі. Технічні умови, ДСТУ Б В.2.7-176:2008 Суміші бетонні та бетон.
Тому вимоги для товару є важливою складовою тендерної документації, ефективного використання коштів громади і держави, а також кінцевих характеристик об’єкту реконструкції. Вимоги мають бути заповнені учасником в відповідності до тих матеріалів, товарів, котрі вказані в тендерні пропозиції.
Щодо посилання в запиті на законність, нецільове використання коштів, тощо. Замовник через систему закупівель оголосив про наміри провести Реконструкцію об’єкту, вказав вимоги до постачальників і умови оплати. Вибір постачальника повністю відповідає принципам закону: «Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням).
Якщо учасник вирішить не виконувати роботи, а вкрасти кошти- то це в відповідності до Законів України буде крадіжка, нецільове використання коштів. І має бути покаране в відповідності до Закону. Якщо замість реконструкції (як в договорі) буде проведений поточний ремонт, то це також порушення, нецільове використання коштів. Ми проти таких порушень, і зробимо все можливе щоб їх уникнути.
Щодо обмеження участі потенційних учасників. НАЗК, Антимонопольний комітет встановили наступні критерії ризиків: «Встановлення посадовою особою замовника дискримінаційних умов тендерної документації, орієнтованої на заздалегідь визначеного учасника, що звужує коло потенційних учасників та/або унеможливлює перемогу постачальників, які можуть запропонувати роботу/товар/послугу кращої якості за нижчу ціну. Крім того, у разі наявності учасника-фаворита можливе: - упереджене ставлення до розгляду тендерних пропозицій, ймовірність необґрунтованого відхилення тендерної пропозиції із несуттєвими та/або технічними недоліками для вибору переможцем іншого, заздалегідь визначеного учасника; - ігнорування недоліків у тендерній пропозиції учасника, якого вже фактично заздалегідь визначили переможцем у зв’язку зі змовою замовника та учасника процедури. У разі, якщо "потрібний" учасник не зміг взяти участь або прозоро перемогти в первинно проведеній процедурі закупівлі, посадова особа замовника відміняє процедуру закупівлі з метою оголошення аналогічного тендеру під конкретного учасника.»
Нами встановлений єдиний критерій оцінки учасників- ціна. Найдешевша ціна у переможця.
При тому що переможець має повністю відповідати вимогам Замовника в відповідності до Закону. Якщо учасник не пропонує якісний товар в свої пропозиції, якщо у нього немає матеріальної бази для виконання договору, якщо відсутні працівники для виконання робіт, чи фінансова спроможність недостатня, то великі шанси що такий учасник не може бути переможцем. Вимоги встановлені в відповідності до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.)
Дані вимоги встановлені виключно для того щоб уникнути неефективного використання коштів, і досягнення соціально- економічного ефекту від витрачених коштів.
Та повідомляємо, що нами буде внесено зміни до ТД та додано відомість ресурсів без цін.
Щодо надання характеристик на матеріали, в Настанові щодо визначення вартості будівництва чітко вказано як розраховується вартість матеріалів.
П. 5.1. Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією. Якість матеріалів, їх характеристики визначаються ДСТУ і вимогами замовника.
В технічному завданні вказується (наприклад): п. 174 Установлення вимикачів, перемикачів пакетних 2-х і 3-х полюсних на струм до 100 А.
Нам потрібен найкращий товар, вимоги котрого вказані в тендерні документації. ДСТУ вимикачів дозволяє встановлювати як товар котрий підходить виключно до квартир з малою потужністю, так і до промислових об’єктів, читайте ДСТУ EN 60669-1:2019 Вимикачі для побутових та аналогічних стаціонарних електричних установок. Частина 1. Загальні вимоги (EN 60669-1:2018; АС:2018, IDT; IEC 60669-1:2017, MОD); ДСТУ EN 60898-1:2019 Вимикачі для захисту від надструмів автоматичні побутової та аналогічної призначеності. Частина 1. Автоматичні вимикачі змінного струму (EN 60898-1:2019, IDТ; ІЕС 60898-1:2015, MOD).
Ми вимагаємо щоб товар був найкращий по експлуатаційним характеристикам, якісним характеристикам і безпеці.
Аналогічно можна проаналізувати наступні вимоги щодо п. 110 Улаштування бетонних фундаментів загального призначення під колони об'ємом до 3 м3. В ДСТУ є різні види бетону, їх різні властивості. В кошторисні документації НЕ ВКАЗАНА марка бетону, але дана марка надважлива для Замовника. Тому що від неї залежить строк експлуатації об’єкту і якість виконаних робіт. З марками бетону і їх характеристиками можете ознайомитись: ДСТУ 9208:2022 Бетони важкі. Технічні умови, ДСТУ Б В.2.7-176:2008 Суміші бетонні та бетон.
Тому вимоги для товару є важливою складовою тендерної документації, ефективного використання коштів громади і держави, а також кінцевих характеристик об’єкту реконструкції. Вимоги мають бути заповнені учасником в відповідності до тих матеріалів, товарів, котрі вказані в тендерні пропозиції.
Щодо посилання в запиті на законність, нецільове використання коштів, тощо. Замовник через систему закупівель оголосив про наміри провести Реконструкцію об’єкту, вказав вимоги до постачальників і умови оплати. Вибір постачальника повністю відповідає принципам закону: «Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням).
Якщо учасник вирішить не виконувати роботи, а вкрасти кошти- то це в відповідності до Законів України буде крадіжка, нецільове використання коштів. І має бути покаране в відповідності до Закону. Якщо замість реконструкції (як в договорі) буде проведений поточний ремонт, то це також порушення, нецільове використання коштів. Ми проти таких порушень, і зробимо все можливе щоб їх уникнути.
Щодо обмеження участі потенційних учасників. НАЗК, Антимонопольний комітет встановили наступні критерії ризиків: «Встановлення посадовою особою замовника дискримінаційних умов тендерної документації, орієнтованої на заздалегідь визначеного учасника, що звужує коло потенційних учасників та/або унеможливлює перемогу постачальників, які можуть запропонувати роботу/товар/послугу кращої якості за нижчу ціну. Крім того, у разі наявності учасника-фаворита можливе: - упереджене ставлення до розгляду тендерних пропозицій, ймовірність необґрунтованого відхилення тендерної пропозиції із несуттєвими та/або технічними недоліками для вибору переможцем іншого, заздалегідь визначеного учасника; - ігнорування недоліків у тендерній пропозиції учасника, якого вже фактично заздалегідь визначили переможцем у зв’язку зі змовою замовника та учасника процедури. У разі, якщо "потрібний" учасник не зміг взяти участь або прозоро перемогти в первинно проведеній процедурі закупівлі, посадова особа замовника відміняє процедуру закупівлі з метою оголошення аналогічного тендеру під конкретного учасника.»
Нами встановлений єдиний критерій оцінки учасників- ціна. Найдешевша ціна у переможця.
При тому що переможець має повністю відповідати вимогам Замовника в відповідності до Закону. Якщо учасник не пропонує якісний товар в свої пропозиції, якщо у нього немає матеріальної бази для виконання договору, якщо відсутні працівники для виконання робіт, чи фінансова спроможність недостатня, то великі шанси що такий учасник не може бути переможцем. Вимоги встановлені в відповідності до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.)
Дані вимоги встановлені виключно для того щоб уникнути неефективного використання коштів, і досягнення соціально- економічного ефекту від витрачених коштів.