Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 13.12.2024 12:56. Дата останніх змін - 13.12.2024 12:56

Поточний ремонт (заміна вікон)

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-12-13-008890-a  
ID 73a77fb757b249909dd57710d0908977  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-12-13-010337-a  
Очікувана вартість закупівлі
199`905.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальна установа "База спеціального медичного постачання" Житомирської обласної ради  
Очікувана вартість закупівлі 199`905.00 Гривня (з ПДВ)  
Обгрунтування п. 11 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022р. №1178, а саме: «Для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
13.12.24
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
13.12.24

Специфікація закупівлі

1)
Поточний ремонт (заміна вікон) КУ «База спеціального медичного постачання» ЖОР (склад № 1062)
Класифікація за ДК 021:2015: 45420000-7 - Столярні та теслярні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12114, Україна, Житомирська область, смт. Нова Борова, вул. Набережна, 15
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Тендерна документація

Нетипізований документ
Протокол УО.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.12.2024 12:49
Версія документу від: 13.12.2024 12:49
ID: accf8faa0945451695156b6a0933499e
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.12.2024 12:50
Версія документу від: 13.12.2024 12:50
ID: 93ab5004ba9c4f979514b10211f8e64f

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальна установа "База спеціального медичного постачання" Житомирської обласної ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 40525915  
Юридична адреса 10019, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Комерційна, 2  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи

Укладені договори

Номер договору
99/103
Дата підписання
13.12.2024
Дата початку дії
13.12.2024
Дата завершення дії
31.12.2024
Ціна договору
199`905.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
166`587.50 Гривня