Процедура закупівлі оголошена 10.12.2024 12:29. Дата останніх змін - 29.01.2025 17:23
Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (вивантаження, транспортування та утилізації твердих побутових відходів (ТПВ) -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-12-10-008886-a | |
| ID | e5a9e97fd7ae4ce58a2ce7f44a659bea |
Загальна очікувана вартість закупівлі
63`360.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | КМТФК | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 63`360.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Спрощені закупівлі | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
10.12.24
Період уточнень
до 17.12.24
Подання пропозицій
до 24.12.24
Аукціон
25.12.24
Кваліфікація переможця
з 25.12.24
Пропозиції розглянуті
з 20.01.25
Завершена
29.01.25
10.12.2024, 15:00
Надання уточнень/відповідей та внесення змін у документацію спрощеної закупівлі
Загальне запитання щодо оголошення
1. Відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено, що для підтвердження відповідності учасники повинні надати – «Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування, а саме: не менше 3 (трьох) одиниць спеціально обладнаних для цього транспортних засобів та не менше 6 (шести) контейнерів ємністю 25 м3»
Згідно до пункту 3 додатку 3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено, що учасник повинен – «забезпечити замовника контейнерами об’ємом 1,1 куб.м для ТПВ на безоплатній основі в кількості не менше ніж 3 шт. - надати документ що підтверджує наявність контейнерів (балансова довідка, видаткова накладна, договір оренди, тощо)», а також «мати необхідну кількість контейнеровозів для вивезення великогабаритних та будівельних відходів (не менше 3) – на підтвердження надаються документи на право власності чи користування.»
Додатком 6 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не передбачено надання послуг з вивезення великогабаритних відходів.
Просимо Вас надати відповідь/уточнення:
- Які відходи є предметом спрощеної закупівлі (тверді побутові чи великогабаритні)?
- У разі виявлення розбіжностей внести відповідні зміни у документацію спрощеної закупівлі.
2. Відповідно до пункту 2 додатку 3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено, що – «Очікувана вартість перевезення відходів становить згідно графіка: поводження з відходами 288 контейнерів * 1,1 куб.* 180,11 грн.(орієнтовна вартість 1 куб. ТПВ) = 63360 грн. в т.ч. ПДВ 10560 грн».
Пунктом 3.1. Проекту договору (додаток 6 оголошення про проведення спрощеної закупівлі) передбачено, що – «Очікувана вартість даного Договору становить 000000 грн (Шістдесят дев’ять тисяч дев’яносто три грн. 20 коп. ) у т.ч. ПДВ 0000 грн. Згідно статті 48 Бюджетного кодексу України розпорядниками бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язанняв межах бюджетних асигнувань встановлених кошторисом. Очікувана вартість договору 2025 р. повинна бути приведена у відповідність до затвердженого кошторису (плану використання бюджетних коштів) шляхом підписання відповідної додаткової угоди. Очікувана вартість перевезення відходів становить згідно графіка: поводження з відходами 288 контейнерів * 1,1 куб.* 200 грн.(орієнтовна вартість 1 куб. ТПВ) = 57058,85 грн. в т.ч. ПДВ 9509,81 грн.»
Пункт 2 додатку 3 та пункт 3.1. «Проекту договору» додатку 6 оголошення про проведення спрощеної закупівлі містять розбіжності у розрахунках та вартості надання послуг.
Просимо Вас усунити виявлені розбіжності та внести відповідні зміни у документацію спрощеної закупівлі.
3. Відповідно до підпункту 3.1. пункту 3 додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено, що учасник повинен надати – «Копії договорів з суб’єктами господарювання, які здійснюють утилізацію/захоронення/ перероблення відходів на підставі відповідної ліцензії та/або дозволу, на спеціально відведених місцях утилізації/захоронення/ перероблення відходів із зазначенням кількісних характеристик договору (м.куб та/або т.) дійсними на період надання .»
09 липня 2023 року набув чинності Закон України «Про управління відходами» від 20 червня 2022 року № 2320-IX (далі – Закон).
Прийняття обумовленого запустило реформування управління відходами в Україні та приведення законодавства України до законодавства ЄС.
Так відповідно до частини 2 статті 41 Закону встановлено, що суб’єкти господарювання для здійснення операцій з оброблення відходів зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів до початку своєї діяльності.
Відповідно до п. 4 Перехідних положень Закону обумовлено, що суб’єкти господарювання у сфері управління відходами, установки яких експлуатуються на день набрання чинності цим Законом отримують дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів:
- протягом шести місяців після набрання чинності цим Законом - щодо установок потужністю 100 тонн на добу або більше;
- протягом одного року після набрання чинності цим Законом - щодо установок потужністю менше 100 тонн на добу
Згідно пункту 2 Постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін у додаток 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 р. № 314» від 31 жовтня 2023 р. № 1137 установлено, що подані суб’єктами господарювання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів (крім господарської діяльності з управління небезпечними відходами) є дійсними до 9 квітня 2025 року.
Таким чином полігони та суб’єкти господарювання які здійснюють спалення відходів повинни мати дозволи на оброблення відходів та/або декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів які є дійсними до 9 квітня 2025 року.
Окрім вищевикладеного слід зазначити, що частиною 1 статті 30 Закону обумовлено, що органи місцевого самоврядування забезпечують управління побутовими відходами згідно з правилами благоустрою населеного пункту, регіональними та місцевими планами управління відходами та забезпечують кожному утворювачу побутових відходів надання послуги з управління побутовими відходами.
Рішенням Київської міської ради від 25 грудня 2008 р. N 1051/1051 затверджено «Правила благоустрою міста Києва» (далі – Правила).
Як вбачається з підпункту 7.1.1 пункту 7.1 розділу VII Правил, збирання і вивезення відходів, очистка території в м. Києві здійснюються відповідно до «Схеми санітарної очистки міста» яка затверджена розпорядженням Виконавчого органу Київської міської ради № 193 від 10.02.2014 року (далі – Схема, посилання - https://golos-2023.kyivcity.gov.ua/content/karta-mista-kyieva.html)
Підпунктами 1.1.1 – 1.1.3. пункту 1.1 розділу I Правил обумовлено, що вони регулюють права та обов'язки учасників правовідносин у сфері благоустрою міста, визначають комплекс заходів, необхідних для забезпечення чистоти і порядку в місті. Суб'єктами у сфері благоустрою населених пунктів є органи державної влади та органи місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, органи самоорганізації населення, громадяни. Правила містять загальнообов'язкові на території міста норми, за порушення яких передбачена відповідальність згідно з Кодексом України про адміністративні правопорушення.
Відповідно до підпункту 7.3.2 пункту 7.3 розділу VII Правил встановлено, що підприємства, установи, організації та громадяни (власники, балансоутримувачі садиб) зобов'язані укладати договори на вивезення сміття та вторинних матеріалів з житлоексплуатуючими організаціями чи спеціалізованими підприємствами-перевізниками*, які мають договірні відносини зі спеціалізованими підприємствами, що проводять утилізацію та знешкодження відходів у відповідності до діючих галузевих нормативно-правових актів.
*Спеціалізовані підприємства-перевізники у м. Києві обумовлені рисунком 2.2.1. Схеми (том 1, стор. 75) «Структура підприємств житлово-комунального господарства сфери санітарного очищення, прибирання та благоустрою».
Відповідно до пункту 2.4.5 Схеми «Захоронення ТПВ на полігонах і звалищах та стан цих об'єктів» (том 1, стор. 87) та пункту 2.4.1 Схеми «Сміттєспалювальний завод філія "Завод Енергія «Київенерго"» (том 1, стор. 80) визначені суб’єкти господарювання які відповідно до Правил та Закону мають право здійснювати захоронення на полігонах і звалищах, а також проводити сміттєспалювання при санітарній очистці міста Києва тобто при вивезенні відходів за адресами визначених Оголошенням спрощеної закупівлі.
Враховуючи, що в Україні запроваджено реформування управління відходами з урахуванням Закону, Правил та Схеми, оброблення відходів у місті Києві (збирання, перевезення, вивезення та подальше захоронення/сміттєспалювання) може проводитись спеціалізованими підприємства-перевізниками у м. Києві до суб’єктів господарювання які визначені у пунктах 2.4.1, 2.4.5 Схеми які укладають договори з такими спеціалізованими підприємства-перевізниками.
Зважаючи на викладене, а також враховуючи, що діючі полігони які здійснюють захоронення відходів відповідно до пункту 2.4.5 Схеми (наприклад ПАТ «Київспецтранс», Полігон № 5, Полігон № 6) та відповідно до пункту 2.4.1 Схеми (сміттєспалювальний завод філіал "Завод Енергія «Київенерго", СП «Завод «Енергія» КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО») укладають договори на 2025 рік після закінчення діючих договорів на 2024 рік, з метою врахування вимог законодавства та забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, усунення штучного звуження кола учасників, просимо:
- Надати відповідь/уточнення - чи можуть учасники відповідно до підпункту 3.1. пункту 3 додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, подати у складі пропозиції діючі договори з суб’єктами господарювання які мають право здійснювати захоронення/спалювання відходів у м. Києві відповідно до Закону, Правил та Схеми з наданням відповідних листів від таких суб’єктів господарювання про те, що договори на захоронення/спалення на 2025 рік знаходяться на стадії укладання, а також гарантійний лист від учасників, що захоронення відходів буде здійснюватись на полігонах чи сміттєспалювальних заводах які мають відповідну дозвільну документацію відповідно до Закону України «Про управління відходами»?
- У разі задоволення внести відповідні зміни до підпункту 3.1. пункту 3 додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Згідно до пункту 3 додатку 3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено, що учасник повинен – «забезпечити замовника контейнерами об’ємом 1,1 куб.м для ТПВ на безоплатній основі в кількості не менше ніж 3 шт. - надати документ що підтверджує наявність контейнерів (балансова довідка, видаткова накладна, договір оренди, тощо)», а також «мати необхідну кількість контейнеровозів для вивезення великогабаритних та будівельних відходів (не менше 3) – на підтвердження надаються документи на право власності чи користування.»
Додатком 6 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не передбачено надання послуг з вивезення великогабаритних відходів.
Просимо Вас надати відповідь/уточнення:
- Які відходи є предметом спрощеної закупівлі (тверді побутові чи великогабаритні)?
- У разі виявлення розбіжностей внести відповідні зміни у документацію спрощеної закупівлі.
2. Відповідно до пункту 2 додатку 3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено, що – «Очікувана вартість перевезення відходів становить згідно графіка: поводження з відходами 288 контейнерів * 1,1 куб.* 180,11 грн.(орієнтовна вартість 1 куб. ТПВ) = 63360 грн. в т.ч. ПДВ 10560 грн».
Пунктом 3.1. Проекту договору (додаток 6 оголошення про проведення спрощеної закупівлі) передбачено, що – «Очікувана вартість даного Договору становить 000000 грн (Шістдесят дев’ять тисяч дев’яносто три грн. 20 коп. ) у т.ч. ПДВ 0000 грн. Згідно статті 48 Бюджетного кодексу України розпорядниками бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язанняв межах бюджетних асигнувань встановлених кошторисом. Очікувана вартість договору 2025 р. повинна бути приведена у відповідність до затвердженого кошторису (плану використання бюджетних коштів) шляхом підписання відповідної додаткової угоди. Очікувана вартість перевезення відходів становить згідно графіка: поводження з відходами 288 контейнерів * 1,1 куб.* 200 грн.(орієнтовна вартість 1 куб. ТПВ) = 57058,85 грн. в т.ч. ПДВ 9509,81 грн.»
Пункт 2 додатку 3 та пункт 3.1. «Проекту договору» додатку 6 оголошення про проведення спрощеної закупівлі містять розбіжності у розрахунках та вартості надання послуг.
Просимо Вас усунити виявлені розбіжності та внести відповідні зміни у документацію спрощеної закупівлі.
3. Відповідно до підпункту 3.1. пункту 3 додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено, що учасник повинен надати – «Копії договорів з суб’єктами господарювання, які здійснюють утилізацію/захоронення/ перероблення відходів на підставі відповідної ліцензії та/або дозволу, на спеціально відведених місцях утилізації/захоронення/ перероблення відходів із зазначенням кількісних характеристик договору (м.куб та/або т.) дійсними на період надання .»
09 липня 2023 року набув чинності Закон України «Про управління відходами» від 20 червня 2022 року № 2320-IX (далі – Закон).
Прийняття обумовленого запустило реформування управління відходами в Україні та приведення законодавства України до законодавства ЄС.
Так відповідно до частини 2 статті 41 Закону встановлено, що суб’єкти господарювання для здійснення операцій з оброблення відходів зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів до початку своєї діяльності.
Відповідно до п. 4 Перехідних положень Закону обумовлено, що суб’єкти господарювання у сфері управління відходами, установки яких експлуатуються на день набрання чинності цим Законом отримують дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів:
- протягом шести місяців після набрання чинності цим Законом - щодо установок потужністю 100 тонн на добу або більше;
- протягом одного року після набрання чинності цим Законом - щодо установок потужністю менше 100 тонн на добу
Згідно пункту 2 Постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін у додаток 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 р. № 314» від 31 жовтня 2023 р. № 1137 установлено, що подані суб’єктами господарювання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів (крім господарської діяльності з управління небезпечними відходами) є дійсними до 9 квітня 2025 року.
Таким чином полігони та суб’єкти господарювання які здійснюють спалення відходів повинни мати дозволи на оброблення відходів та/або декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів які є дійсними до 9 квітня 2025 року.
Окрім вищевикладеного слід зазначити, що частиною 1 статті 30 Закону обумовлено, що органи місцевого самоврядування забезпечують управління побутовими відходами згідно з правилами благоустрою населеного пункту, регіональними та місцевими планами управління відходами та забезпечують кожному утворювачу побутових відходів надання послуги з управління побутовими відходами.
Рішенням Київської міської ради від 25 грудня 2008 р. N 1051/1051 затверджено «Правила благоустрою міста Києва» (далі – Правила).
Як вбачається з підпункту 7.1.1 пункту 7.1 розділу VII Правил, збирання і вивезення відходів, очистка території в м. Києві здійснюються відповідно до «Схеми санітарної очистки міста» яка затверджена розпорядженням Виконавчого органу Київської міської ради № 193 від 10.02.2014 року (далі – Схема, посилання - https://golos-2023.kyivcity.gov.ua/content/karta-mista-kyieva.html)
Підпунктами 1.1.1 – 1.1.3. пункту 1.1 розділу I Правил обумовлено, що вони регулюють права та обов'язки учасників правовідносин у сфері благоустрою міста, визначають комплекс заходів, необхідних для забезпечення чистоти і порядку в місті. Суб'єктами у сфері благоустрою населених пунктів є органи державної влади та органи місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, органи самоорганізації населення, громадяни. Правила містять загальнообов'язкові на території міста норми, за порушення яких передбачена відповідальність згідно з Кодексом України про адміністративні правопорушення.
Відповідно до підпункту 7.3.2 пункту 7.3 розділу VII Правил встановлено, що підприємства, установи, організації та громадяни (власники, балансоутримувачі садиб) зобов'язані укладати договори на вивезення сміття та вторинних матеріалів з житлоексплуатуючими організаціями чи спеціалізованими підприємствами-перевізниками*, які мають договірні відносини зі спеціалізованими підприємствами, що проводять утилізацію та знешкодження відходів у відповідності до діючих галузевих нормативно-правових актів.
*Спеціалізовані підприємства-перевізники у м. Києві обумовлені рисунком 2.2.1. Схеми (том 1, стор. 75) «Структура підприємств житлово-комунального господарства сфери санітарного очищення, прибирання та благоустрою».
Відповідно до пункту 2.4.5 Схеми «Захоронення ТПВ на полігонах і звалищах та стан цих об'єктів» (том 1, стор. 87) та пункту 2.4.1 Схеми «Сміттєспалювальний завод філія "Завод Енергія «Київенерго"» (том 1, стор. 80) визначені суб’єкти господарювання які відповідно до Правил та Закону мають право здійснювати захоронення на полігонах і звалищах, а також проводити сміттєспалювання при санітарній очистці міста Києва тобто при вивезенні відходів за адресами визначених Оголошенням спрощеної закупівлі.
Враховуючи, що в Україні запроваджено реформування управління відходами з урахуванням Закону, Правил та Схеми, оброблення відходів у місті Києві (збирання, перевезення, вивезення та подальше захоронення/сміттєспалювання) може проводитись спеціалізованими підприємства-перевізниками у м. Києві до суб’єктів господарювання які визначені у пунктах 2.4.1, 2.4.5 Схеми які укладають договори з такими спеціалізованими підприємства-перевізниками.
Зважаючи на викладене, а також враховуючи, що діючі полігони які здійснюють захоронення відходів відповідно до пункту 2.4.5 Схеми (наприклад ПАТ «Київспецтранс», Полігон № 5, Полігон № 6) та відповідно до пункту 2.4.1 Схеми (сміттєспалювальний завод філіал "Завод Енергія «Київенерго", СП «Завод «Енергія» КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО») укладають договори на 2025 рік після закінчення діючих договорів на 2024 рік, з метою врахування вимог законодавства та забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, усунення штучного звуження кола учасників, просимо:
- Надати відповідь/уточнення - чи можуть учасники відповідно до підпункту 3.1. пункту 3 додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, подати у складі пропозиції діючі договори з суб’єктами господарювання які мають право здійснювати захоронення/спалювання відходів у м. Києві відповідно до Закону, Правил та Схеми з наданням відповідних листів від таких суб’єктів господарювання про те, що договори на захоронення/спалення на 2025 рік знаходяться на стадії укладання, а також гарантійний лист від учасників, що захоронення відходів буде здійснюватись на полігонах чи сміттєспалювальних заводах які мають відповідну дозвільну документацію відповідно до Закону України «Про управління відходами»?
- У разі задоволення внести відповідні зміни до підпункту 3.1. пункту 3 додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 17.12.2024, 17:23)
1. Доброго часу доби. Предмет закупівлв - ДК:2015 - 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (вивантаження, транспортування та утилізації твердих побутових відходів (ТПВ). Документи зі змінами прикріпив.
2. В пункті 2 додатку 3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі розбіжності усунені. Технічна помилка. Чекаємо на Вашу участь
2. В пункті 2 додатку 3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі розбіжності усунені. Технічна помилка. Чекаємо на Вашу участь