Процедура закупівлі оголошена 06.12.2024 15:10. Дата останніх змін - 27.03.2025 10:59
Реконструкція системи електропостачання з монтажем резервної електростанції дотискувальної компресорної станції «Опари» Опарського виробничого управління підземного зберігання газу (Будівельні роботи та поточний ремонт) -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-12-06-013690-a | |
| ID | 8622e2ef2f96431794047ece814af3d2 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
389`909`896.67 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Акціонерне товариство "Укртрансгаз" | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 389`909`896.67 Гривня (без ПДВ) | |
| Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 1`949`549.00 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
06.12.24
Період уточнень
до 31.12.24
Період оскаржень
до 31.12.24
Подання пропозицій
до 03.01.25
Аукціон
06.01.25
Кваліфікація переможця
з 06.01.25
Пропозиції розглянуті
з 03.02.25
Завершена
27.03.25
11.12.2024, 12:55
Щодо МТБ
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня! Згідно таблиці 1 п.2.3.1 Додатку ІІ до тендерної документації від учасника вимагається інформація про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме «Автомобілі бортові, вантажопідйомність не менш 5 т». Чи може учасник на відповідність цієї вимоги, щодо наявності автомобіля бортового, вантажопідйомністю не менш 5 т, надати підтвердження наявності у учасника напівпричіпа бортового вантажопідйомністю 20 т та сідлового тягача? Якщо так, то просимо вас внести зміни до тендерної документації, а саме викласти пп. 1 Таблиці Додатку ІІ до тендерної документації у наступній редакції: «Автомобілі бортові та/або напівпричіпи бортові, вантажопідйомність не менш 5», а також додати підпукт щодо нявності сідлового тягача.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 13.12.2024, 11:30)
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо про таке:
Найменування та тип обладнання, матеріально-технічної бази, що зазначені у Таблиці 1 підпункту 2.3.1 пункту 2.3 Додатку ІІ «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, ТА ВИМОГИ ДО НИХ» до тендерної документації (далі - Додаток ІІ до тендерної документації), визначений проектно-кошторисною документацією та відповідає умовам та виду робіт, які передбачені проектною документацією. Таким чином, учасник повинен надати документи (скановані копії документів), які підтверджують наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази, що відповідає вимогам встановленим у Таблиці 1 Додатку ІІ до тендерної документації.
При цьому, умовами тендерної документації передбачено можливість, надання інформації, документів на підтвердження наявності матеріально-технічної бази на праві користування.
Найменування та тип обладнання, матеріально-технічної бази, що зазначені у Таблиці 1 підпункту 2.3.1 пункту 2.3 Додатку ІІ «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, ТА ВИМОГИ ДО НИХ» до тендерної документації (далі - Додаток ІІ до тендерної документації), визначений проектно-кошторисною документацією та відповідає умовам та виду робіт, які передбачені проектною документацією. Таким чином, учасник повинен надати документи (скановані копії документів), які підтверджують наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази, що відповідає вимогам встановленим у Таблиці 1 Додатку ІІ до тендерної документації.
При цьому, умовами тендерної документації передбачено можливість, надання інформації, документів на підтвердження наявності матеріально-технічної бази на праві користування.
16.12.2024, 20:34
щодо декларації
Загальне запитання щодо оголошення
Відповідно до вимог Додатку ІІ до тендерноїдокументації, а саме пункту «3. Інша інформація, яка вимагається замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону» п.п.3.6 Учасник має надати: «Сканована копія/-ї документа/-ів дозвільного характеру, виданого/-ихУчаснику дозвільним органом******, у відповідності до Постанови КМУ від 26.10.2011 №1107, або інформацію про направлення декларації на виконання будівельної діяльності у відповідності до Постанови КМУ «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» від 18.03.2022 № 314.
Документи дозвільного характеру повинні містити наступні види робіт (мінімально, але не виключно):- роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000 В;- земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій;- роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра;- монтаж, демонтаж, налагодження, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме: устаткування напругою понад 1000 В;- монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин;- зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я;- газонебезпечні роботи.Формулювання назв видів робіт у пунктах дозволу може відрізнятися від зазначених у підпункті 3.6. даного додатку тендерної документації, залежно від часу видачі зазначених документів.»
Оскільки наша декларація отримана в 2020р. назва видів робіт у пунктах декларації відрізняється від зазначених у підпункті 3.6. даного додатку тендерної документації, а проєктом, а саме томи 1.1, 1.2, 1.4, які входять до складу тендерної документації, не передбачені наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я.
Просимо вас підтвердити достатність наявної декларації на зварювальні роботи та газополум’яні роботи, оскільки проєктом не передбачено наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я.
Документи дозвільного характеру повинні містити наступні види робіт (мінімально, але не виключно):- роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000 В;- земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій;- роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра;- монтаж, демонтаж, налагодження, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме: устаткування напругою понад 1000 В;- монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин;- зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я;- газонебезпечні роботи.Формулювання назв видів робіт у пунктах дозволу може відрізнятися від зазначених у підпункті 3.6. даного додатку тендерної документації, залежно від часу видачі зазначених документів.»
Оскільки наша декларація отримана в 2020р. назва видів робіт у пунктах декларації відрізняється від зазначених у підпункті 3.6. даного додатку тендерної документації, а проєктом, а саме томи 1.1, 1.2, 1.4, які входять до складу тендерної документації, не передбачені наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я.
Просимо вас підтвердити достатність наявної декларації на зварювальні роботи та газополум’яні роботи, оскільки проєктом не передбачено наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 19.12.2024, 16:03)
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо таке:
Відповідно до підпункту 3.6 пункту 3 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації, замовник вимагає надати скановану копію/-ї документа/-ів дозвільного характеру, виданого/-их учаснику дозвільним органом, у відповідності до Постанови КМУ від 26.10.2011 №1107, або інформацію про направлення декларації на виконання будівельної діяльності у відповідності до Постанови КМУ «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» від 18.03.2022 № 314. Документи дозвільного характеру повинні містити наступні види робіт (мінімально, але не виключно), зокрема, зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я.
Приміткою до підпункту 3.6 пункту 3 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації також встановлено, що формулювання назв видів робіт у пунктах дозволу може відрізнятися від зазначених у підпункті 3.6. даного додатку тендерної документації, залежно від часу видачі зазначених документів.
Таким чином, формулювання назв видів робіт у пунктах дозволу може відрізнятися від назв, що визначені у тендерній документації, в залежності від часу видачі дозволів. Водночас, надані учасником документи дозвільного характеру повинні підтверджувати можливість виконання усіх видів робіт, що визначені у підпункті 3.6 пункту 3 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації.
Відповідно до підпункту 3.6 пункту 3 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації, замовник вимагає надати скановану копію/-ї документа/-ів дозвільного характеру, виданого/-их учаснику дозвільним органом, у відповідності до Постанови КМУ від 26.10.2011 №1107, або інформацію про направлення декларації на виконання будівельної діяльності у відповідності до Постанови КМУ «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» від 18.03.2022 № 314. Документи дозвільного характеру повинні містити наступні види робіт (мінімально, але не виключно), зокрема, зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я.
Приміткою до підпункту 3.6 пункту 3 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації також встановлено, що формулювання назв видів робіт у пунктах дозволу може відрізнятися від зазначених у підпункті 3.6. даного додатку тендерної документації, залежно від часу видачі зазначених документів.
Таким чином, формулювання назв видів робіт у пунктах дозволу може відрізнятися від назв, що визначені у тендерній документації, в залежності від часу видачі дозволів. Водночас, надані учасником документи дозвільного характеру повинні підтверджувати можливість виконання усіх видів робіт, що визначені у підпункті 3.6 пункту 3 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації.
18.12.2024, 11:16
Системне ПЗ для АРМ
Загальне запитання щодо оголошення
Документом 2210000002/П -671-АТХ.ОЛ2 Опитувальний лист на автоматизоване робоче місце інженера енергетика, начальника служби ЕВП, АСКОЕ визначено:
"Короткий опис: робоча станція призначена для встановлення та роботи програмних засобів верхнього рівня керування (програмне забезпечення клієнта SCADA) в тойже час пунктом. 10 визначено що наявність операційної системи "не потрібна"."
ПИТАННЯ: як буде функціювати ПЗ SCADA ?
В той же час в підсумковій відомості ресурсів визначено для Автоматизованої системи передачі даних обліку електроенергії: п.2 Автоматизоване робоче місце (інженера енергетика, начальника служби ЕВП, АСКОЕ) - 3 компл. у складі: системний блок НР, системне програмне забезпечення
ПИТАННЯ: Необхідно визначити тип/необхідність системного ПЗ та альтернативу виробника системного блоку.
"Короткий опис: робоча станція призначена для встановлення та роботи програмних засобів верхнього рівня керування (програмне забезпечення клієнта SCADA) в тойже час пунктом. 10 визначено що наявність операційної системи "не потрібна"."
ПИТАННЯ: як буде функціювати ПЗ SCADA ?
В той же час в підсумковій відомості ресурсів визначено для Автоматизованої системи передачі даних обліку електроенергії: п.2 Автоматизоване робоче місце (інженера енергетика, начальника служби ЕВП, АСКОЕ) - 3 компл. у складі: системний блок НР, системне програмне забезпечення
ПИТАННЯ: Необхідно визначити тип/необхідність системного ПЗ та альтернативу виробника системного блоку.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 19.12.2024, 11:56)
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо таке:
«Том 1.4 «Загальна пояснювальна записка. Опитувальні листи. Технічні вимоги на обладнання», який наданий у складі документів закупівлі, не є частиною тендерної документації і розміщений інформативно, про що зазначено у файлі «Довідкова_інформація_24_РО_198.docx». Документи, що входять до складу довідкової інформації, надані учаснику для можливості ознайомлення із складом та видами робіт по об’єкту та мінімізації можливих ризиків при підготовці та наданні тендерної пропозиції.
Водночас, Додатком І до тендерної документації, передбачено постачання програмного забезпечення, яке входить до складу комплекту «автоматизованої системи передачі даних обліку електроенергії», та окремо програмного забезпечення, що входить до поставки комплекту «автоматизоване робоче місце (інженера енергетика, начальника служби ЕВП, АСКОЕ)».
«Том 1.4 «Загальна пояснювальна записка. Опитувальні листи. Технічні вимоги на обладнання», який наданий у складі документів закупівлі, не є частиною тендерної документації і розміщений інформативно, про що зазначено у файлі «Довідкова_інформація_24_РО_198.docx». Документи, що входять до складу довідкової інформації, надані учаснику для можливості ознайомлення із складом та видами робіт по об’єкту та мінімізації можливих ризиків при підготовці та наданні тендерної пропозиції.
Водночас, Додатком І до тендерної документації, передбачено постачання програмного забезпечення, яке входить до складу комплекту «автоматизованої системи передачі даних обліку електроенергії», та окремо програмного забезпечення, що входить до поставки комплекту «автоматизоване робоче місце (інженера енергетика, начальника служби ЕВП, АСКОЕ)».
18.12.2024, 11:19
Тип арматури.
Загальне запитання щодо оголошення
Документом 2210000002/П-002-ТХ.ОЛ1 ОПИТУВАЛЬНИЙ ЛИСТ
на трубопровідну арматуру визначена вимога: п.28 тип приводу - електропривід типа AUMA (matic/norm)
порушується ст. 23 п.4 ЗАКОН УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі»
Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
на трубопровідну арматуру визначена вимога: п.28 тип приводу - електропривід типа AUMA (matic/norm)
порушується ст. 23 п.4 ЗАКОН УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі»
Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 19.12.2024, 12:15)
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо таке: «Том 1.4 «Загальна пояснювальна записка. Опитувальні листи. Технічні вимоги на обладнання», який наданий у складі документів закупівлі, не є частиною тендерної документації і розміщений інформативно, про що зазначено у файлі «Довідкова_інформація_24_РО_198.docx». Документи, що входять до складу довідкової інформації, надані учаснику для можливості ознайомлення із складом та видами робіт по об’єкту та мінімізації можливих ризиків при підготовці та поданні тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, Замовником не порушено жодних норм чинного законодавства у сфері проведення публічних закупівель.
18.12.2024, 14:55
Щодо ізоляції розподільного пристрою
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня, Шановний Замовнику
У пункті №7 Розділу 3 «Технічні характеристики на основне устаткування» Додатка I до тендерної документації вказані характеристики ізоляції розподільного пристрою 10 кВ:
Рівень ізоляції (дійсн.), не менше – 42 кВ та Рівень ізоляції (ударн.), не менше – 95 кВ. Для того щоб запропоноване обладнання відповідало цим вимогам його потрібно замінити на обладнання з номінальною напругою 24 кВ, але робоча напруга у технічних вимогах до обладнання становить 10 кВ.
Просимо Вас внести зміни до параметрів рівня ізоляції розподільного пристрою 10 кВ, так як існуючі параметри є надмірними та призведуть до збільшення параметру робочої напруги, та відповідно до збільшення вартості обладнання.
У пункті №7 Розділу 3 «Технічні характеристики на основне устаткування» Додатка I до тендерної документації вказані характеристики ізоляції розподільного пристрою 10 кВ:
Рівень ізоляції (дійсн.), не менше – 42 кВ та Рівень ізоляції (ударн.), не менше – 95 кВ. Для того щоб запропоноване обладнання відповідало цим вимогам його потрібно замінити на обладнання з номінальною напругою 24 кВ, але робоча напруга у технічних вимогах до обладнання становить 10 кВ.
Просимо Вас внести зміни до параметрів рівня ізоляції розподільного пристрою 10 кВ, так як існуючі параметри є надмірними та призведуть до збільшення параметру робочої напруги, та відповідно до збільшення вартості обладнання.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 19.12.2024, 12:25)
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо таке:
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно з частиною третьою статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Зазначене у Додатку І до тендерної документації обладнання 10 кВ з параметрами: "Рівень ізоляції (дійсн.), не менше 42 кВ"; Рівень ізоляції (ударн.), не менше 95 кВ; (розподільного пристрою з вимикачем навантаження)", яке використовується при будівництві об’єкту, передбачене проектною документацією та документацією на обладнання.
У звязку з викладеним, Замовником не планується внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно з частиною третьою статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Зазначене у Додатку І до тендерної документації обладнання 10 кВ з параметрами: "Рівень ізоляції (дійсн.), не менше 42 кВ"; Рівень ізоляції (ударн.), не менше 95 кВ; (розподільного пристрою з вимикачем навантаження)", яке використовується при будівництві об’єкту, передбачене проектною документацією та документацією на обладнання.
У звязку з викладеним, Замовником не планується внесення змін до тендерної документації в цій частині.
18.12.2024, 16:26
Довідка з посиланням на норми
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику, згідно додатку 2 Тенедерної документації Учасник повинен надати довідку з посиланням на норми Угоди про державні закупівлі та/або інший міжнародний договір, що визначений абзацом п’ятим пункту 3 Особливостей, згідно з якими товар, що запропонований учасником, підпадає під дію таких угод. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів № 952 від 01.09.2023 року абзац п'ятий пункту 3 Особливостей виключено. На що саме Учасник повинен зіслатися ?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 19.12.2024, 16:18)
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо таке:
Відповідно до підпункту 3.8.2 пункту 3 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації у разі, якщо товар, що є предметом закупівлі (у т.ч. у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару) визначений підпунктом 2 пункту 6-1 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та додатковим переліком товарів, у разі його затвердження відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, але країною походження запропонованого учасником товару є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, довідку в довільній формі з посиланням на норми Угоди про державні закупівлі та/або інший міжнародний договір, що визначений абзацом п’ятим пункту 3 Особливостей, згідно з якими товар, що запропонований учасником, підпадає під дію таких угод.
Підпунктом 2 пункту 1 Змін, що вносяться до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 5 липня 2024 р. № 782, доповнено пункт 3 після абзацу четвертого новим абзацом такого змісту:
“здійснення замовником закупівлі товарів, робіт чи послуг, якщо країною походження таких товарів (зокрема, якщо набуття замовником у власність таких товарів передбачається за результатом виконання робіт чи надання послуг) є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”.
Таким чином, на виконання підпункту 3.8.2 пункту 3 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації учасник повинен надати довідку з посиланням на норми Угоди про державні закупівлі та/або інший міжнародний договір, що визначений абзацом п’ятим пункту 3 Особливостей та був доповнений після абзацу четвертого пункту 3 постановою Кабінету Міністрів України від 5 липня 2024 р. № 782.
Відповідно до підпункту 3.8.2 пункту 3 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації у разі, якщо товар, що є предметом закупівлі (у т.ч. у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару) визначений підпунктом 2 пункту 6-1 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та додатковим переліком товарів, у разі його затвердження відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, але країною походження запропонованого учасником товару є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, довідку в довільній формі з посиланням на норми Угоди про державні закупівлі та/або інший міжнародний договір, що визначений абзацом п’ятим пункту 3 Особливостей, згідно з якими товар, що запропонований учасником, підпадає під дію таких угод.
Підпунктом 2 пункту 1 Змін, що вносяться до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 5 липня 2024 р. № 782, доповнено пункт 3 після абзацу четвертого новим абзацом такого змісту:
“здійснення замовником закупівлі товарів, робіт чи послуг, якщо країною походження таких товарів (зокрема, якщо набуття замовником у власність таких товарів передбачається за результатом виконання робіт чи надання послуг) є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”.
Таким чином, на виконання підпункту 3.8.2 пункту 3 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації учасник повинен надати довідку з посиланням на норми Угоди про державні закупівлі та/або інший міжнародний договір, що визначений абзацом п’ятим пункту 3 Особливостей та був доповнений після абзацу четвертого пункту 3 постановою Кабінету Міністрів України від 5 липня 2024 р. № 782.
19.12.2024, 07:08
ПЗ SCADA
Загальне запитання щодо оголошення
Документом 2210000002/П -671-АТХ.ОЛ1 Опитувальний лист на сервер SCADA передбачено:
Короткий опис: сервер призначено для встановлення та роботи програмних засобів верхнього рівня керування (програмне забезпечення серверу SCADA). пунктом 13 визначено - "Наявність операційної системи: не потрібна"
ПИТАННЯ: Як буде функціювати ПЗ SCADA ?
В той же час в ПВР визначено для Автоматизованої системи передачі даних обліку електроенергії:
1.2 сервер НР з системним програмним забезпеченням - 1 компл. ПИТАННЯ: Необхідно визначити тип/необхідність системного ПЗ та альтернативу виробника системного блоку
Короткий опис: сервер призначено для встановлення та роботи програмних засобів верхнього рівня керування (програмне забезпечення серверу SCADA). пунктом 13 визначено - "Наявність операційної системи: не потрібна"
ПИТАННЯ: Як буде функціювати ПЗ SCADA ?
В той же час в ПВР визначено для Автоматизованої системи передачі даних обліку електроенергії:
1.2 сервер НР з системним програмним забезпеченням - 1 компл. ПИТАННЯ: Необхідно визначити тип/необхідність системного ПЗ та альтернативу виробника системного блоку
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 19.12.2024, 16:23)
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо таке:
«Том 1.4 «Загальна пояснювальна записка. Опитувальні листи. Технічні вимоги на обладнання», який наданий у складі документів закупівлі, не є частиною тендерної документації і розміщений інформативно, про що зазначено у файлі «Довідкова_інформація_24_РО_198.docx». Документи, що входять до складу довідкової інформації, надані учаснику для можливості ознайомлення із складом та видами робіт по об’єкту та мінімізації можливих ризиків при підготовці та поданні тендерної пропозиції. Водночас, Додатком І до тендерної документації передбачено постачання програмного забезпечення, яке входить до складу комплекту «автоматизованої системи передачі даних обліку електроенергії», та окремо програмного забезпечення, що входить до поставки комплекту «автоматизоване робоче місце (інженера енергетика, начальника служби ЕВП, АСКОЕ)».
«Том 1.4 «Загальна пояснювальна записка. Опитувальні листи. Технічні вимоги на обладнання», який наданий у складі документів закупівлі, не є частиною тендерної документації і розміщений інформативно, про що зазначено у файлі «Довідкова_інформація_24_РО_198.docx». Документи, що входять до складу довідкової інформації, надані учаснику для можливості ознайомлення із складом та видами робіт по об’єкту та мінімізації можливих ризиків при підготовці та поданні тендерної пропозиції. Водночас, Додатком І до тендерної документації передбачено постачання програмного забезпечення, яке входить до складу комплекту «автоматизованої системи передачі даних обліку електроенергії», та окремо програмного забезпечення, що входить до поставки комплекту «автоматизоване робоче місце (інженера енергетика, начальника служби ЕВП, АСКОЕ)».
19.12.2024, 08:31
АРМ
Загальне запитання щодо оголошення
В Документі 2210000002/П -671-АТХ.ОЛ2 «Опитувальний лист на автоматизоване робоче місце інженера енергетика, начальника служби ЕВП, АСКОЕ» включено «Короткий опис: робоча станція призначена для встановлення та роботи програмних засобів верхнього рівня керування (програмне забезпечення клієнта SCADA)»
визнаячені вимоги до АРМ
5. Вбудовані порти вводу-виводу:
5.1 порт USB Type-C, шт: не менше 1;
5.2 порт USB Type-А, шт: не менше 3;
Питання: вимога 5.1 значно обмежує номенклатуру доступних апаратних засобів (конкуренцію) без суттєвого розширення функціоналу при ідентичному функціоналі з п.5.2 просимо визначити критичну необхідність вимоги п.5.1
Питання 2
Вимога до АРМ
п.5.3 - порт HDMI або DisplayPort, шт: не менше 1;
в той же час вимога для Дісплей щодо наявності
11.3 порт HDMI, шт: не менше 1;
11.4 порт DVI, шт: не менше 1;
11.5 порт DisplayPort, шт: не менше 1;
Значно перевищує можливості АРМ по відеовиходам
та обмежує модельний ряд доступний до постачання дісплея при наявному 1шт на АРМ
визнаячені вимоги до АРМ
5. Вбудовані порти вводу-виводу:
5.1 порт USB Type-C, шт: не менше 1;
5.2 порт USB Type-А, шт: не менше 3;
Питання: вимога 5.1 значно обмежує номенклатуру доступних апаратних засобів (конкуренцію) без суттєвого розширення функціоналу при ідентичному функціоналі з п.5.2 просимо визначити критичну необхідність вимоги п.5.1
Питання 2
Вимога до АРМ
п.5.3 - порт HDMI або DisplayPort, шт: не менше 1;
в той же час вимога для Дісплей щодо наявності
11.3 порт HDMI, шт: не менше 1;
11.4 порт DVI, шт: не менше 1;
11.5 порт DisplayPort, шт: не менше 1;
Значно перевищує можливості АРМ по відеовиходам
та обмежує модельний ряд доступний до постачання дісплея при наявному 1шт на АРМ
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 19.12.2024, 16:25)
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо таке:
«Том 1.4 «Загальна пояснювальна записка. Опитувальні листи. Технічні вимоги на обладнання», який наданий у складі документів закупівлі, не є частиною тендерної документації і розміщений інформативно, про що зазначено у файлі «Довідкова_інформація_24_РО_198.docx». Документи, що входять до складу довідкової інформації, надані учаснику для можливості ознайомлення із складом та видами робіт по об’єкту та мінімізації можливих ризиків при підготовці та поданні тендерної пропозиції.
Окрім того, зазначені вимоги визначені проєктною документацією та задовольняють мінімальні потреби Замовника. Дисплей є універсальним пристроєм відображення, який ніяким чином не впливає на можливості АРМ. Наявність різних портів вводу дисплею слугує для підключення обладнання і надає можливість використання його в різних АРМ, в тому числі існуючих на сьогоднішній день на виробничих підрозділах Замовника.
«Том 1.4 «Загальна пояснювальна записка. Опитувальні листи. Технічні вимоги на обладнання», який наданий у складі документів закупівлі, не є частиною тендерної документації і розміщений інформативно, про що зазначено у файлі «Довідкова_інформація_24_РО_198.docx». Документи, що входять до складу довідкової інформації, надані учаснику для можливості ознайомлення із складом та видами робіт по об’єкту та мінімізації можливих ризиків при підготовці та поданні тендерної пропозиції.
Окрім того, зазначені вимоги визначені проєктною документацією та задовольняють мінімальні потреби Замовника. Дисплей є універсальним пристроєм відображення, який ніяким чином не впливає на можливості АРМ. Наявність різних портів вводу дисплею слугує для підключення обладнання і надає можливість використання його в різних АРМ, в тому числі існуючих на сьогоднішній день на виробничих підрозділах Замовника.
19.12.2024, 14:00
Продовження строку
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовник! Для якісної підготовки тендерної пропозиції прохання продовжити строк подання пропозицій до 02.01.2025р. у зв'язку з великим об'ємом обробки документів від виробників продукції.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 20.12.2024, 09:28)
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо таке:
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі - Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Згідно з пунктом 24 Особливостей, замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Враховуючи викладене, кінцевий строк подання тендерних пропозицій встановлено до 23.12.2024 о 14:00. Аргументовані підстави для продовження строку подання тендерних пропозицій відсутні.
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі - Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Згідно з пунктом 24 Особливостей, замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Враховуючи викладене, кінцевий строк подання тендерних пропозицій встановлено до 23.12.2024 о 14:00. Аргументовані підстави для продовження строку подання тендерних пропозицій відсутні.
19.12.2024, 16:50
Технічні запитання
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня! Просимо відповісти на наступні запитання:
1) В пункті №3 Розділу 3 «Технічні характеристики на основне устаткування» Додатка I до тендерної документації вказано, що розмір кожного силового модуля має розмір не більше (ВхШхГ) 2200х1200х600 мм, загальний габаритний розмір комплекту силових модулів (силових панелей) ЩСУ НХЦ в тому числі САК НХЦ не перевищує (ВхШхГ) – 2400х2400х600 мм. Якщо ці вимоги порівняти з опитувальним листом 2210000002/Р-313-ЕМО.ТВ2 то з'ясовується, що ці вимоги неможливо виконати, оскільки загальна ширина цих шаф становить 3400мм. Просимо усунути невідповідність технічних характеристик та внести зміни до тендерної документації.
2) В пункті №5 Розділу 3 «Технічні характеристики на основне устаткування» Додатка I до тендерної документації вказано що загальний габаритний розмір комплекту силових модулів (силових панелей) ЩСУ АПОГ не перевищує (ДхВхГ) -4000х2400х600 мм, але згідно з опитувальним листом 2210000002/П-313-ЕМО.ТВ2 розмір силових модулів ЩСУ АПОГ має розміри (ВхШхГ) 2500х14000х600, а загальна ширина з урахуванням шафи САК становить 14600мм.
Просимо надати пояснення щодо розмірів панелей, та за необхідністю внести зміни до тендерної документації.
3) Згідно інформації наданої у пункті №965 Розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації зазначене обладнання «Комплектна трансформаторна підстанція 2КТП-1000-10/0.4кВ-У3, у складі: - шафа вводу, 10 кВ (В1, В2) - 2шт; -трансформатор силовий сухий -1000/10/0.4 (Т1, Т2) - 2 шт; - шафи РУНН-0,4 кВ (7 шаф) - 1 к-т; -конденсаторна установка (КУ1, КУ2) - 2 шт.; - шинні мости (ШМ1, ШМ2, ШМ3, ШМ4 ) - 4 шт.». Кількість шинних мостів за цим пунктом зазначено - 4 шт., але згідно Опитувального листа 221000000/П-312-ЕМО.ТВ1 на габаритній та однолінійній схемах присутні лише два – ШМ1 і ШМ2 від трансформаторів Т1 і Т2 до РУНН-0,4кВ.Просимо Вас надати пояснення щодо комплектації КТП, та за необхідності внести зміни до тендерної документації.
1) В пункті №3 Розділу 3 «Технічні характеристики на основне устаткування» Додатка I до тендерної документації вказано, що розмір кожного силового модуля має розмір не більше (ВхШхГ) 2200х1200х600 мм, загальний габаритний розмір комплекту силових модулів (силових панелей) ЩСУ НХЦ в тому числі САК НХЦ не перевищує (ВхШхГ) – 2400х2400х600 мм. Якщо ці вимоги порівняти з опитувальним листом 2210000002/Р-313-ЕМО.ТВ2 то з'ясовується, що ці вимоги неможливо виконати, оскільки загальна ширина цих шаф становить 3400мм. Просимо усунути невідповідність технічних характеристик та внести зміни до тендерної документації.
2) В пункті №5 Розділу 3 «Технічні характеристики на основне устаткування» Додатка I до тендерної документації вказано що загальний габаритний розмір комплекту силових модулів (силових панелей) ЩСУ АПОГ не перевищує (ДхВхГ) -4000х2400х600 мм, але згідно з опитувальним листом 2210000002/П-313-ЕМО.ТВ2 розмір силових модулів ЩСУ АПОГ має розміри (ВхШхГ) 2500х14000х600, а загальна ширина з урахуванням шафи САК становить 14600мм.
Просимо надати пояснення щодо розмірів панелей, та за необхідністю внести зміни до тендерної документації.
3) Згідно інформації наданої у пункті №965 Розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації зазначене обладнання «Комплектна трансформаторна підстанція 2КТП-1000-10/0.4кВ-У3, у складі: - шафа вводу, 10 кВ (В1, В2) - 2шт; -трансформатор силовий сухий -1000/10/0.4 (Т1, Т2) - 2 шт; - шафи РУНН-0,4 кВ (7 шаф) - 1 к-т; -конденсаторна установка (КУ1, КУ2) - 2 шт.; - шинні мости (ШМ1, ШМ2, ШМ3, ШМ4 ) - 4 шт.». Кількість шинних мостів за цим пунктом зазначено - 4 шт., але згідно Опитувального листа 221000000/П-312-ЕМО.ТВ1 на габаритній та однолінійній схемах присутні лише два – ШМ1 і ШМ2 від трансформаторів Т1 і Т2 до РУНН-0,4кВ.Просимо Вас надати пояснення щодо комплектації КТП, та за необхідності внести зміни до тендерної документації.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 20.12.2024, 17:15)
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо таке:
«Том 1.4 «Загальна пояснювальна записка. Опитувальні листи. Технічні вимоги на обладнання», який наданий у складі документів закупівлі, не є частиною тендерної документації і розміщений інформативно, про що зазначено у файлі «Довідкова_інформація_24_РО_198.docx». Документи, що входять до складу довідкової інформації, надані учаснику для можливості ознайомлення із складом та видами робіт по об’єкту та мінімізації можливих ризиків при підготовці та поданні тендерної пропозиції.
Разом з тим, Ваше звернення опрацьовується на предмет доцільності внесення змін. У разі прийняття рішення про необхідність внесення змін, такі зміни будуть оприлюднені у порядку, що встановлений чинним законодавством України.
«Том 1.4 «Загальна пояснювальна записка. Опитувальні листи. Технічні вимоги на обладнання», який наданий у складі документів закупівлі, не є частиною тендерної документації і розміщений інформативно, про що зазначено у файлі «Довідкова_інформація_24_РО_198.docx». Документи, що входять до складу довідкової інформації, надані учаснику для можливості ознайомлення із складом та видами робіт по об’єкту та мінімізації можливих ризиків при підготовці та поданні тендерної пропозиції.
Разом з тим, Ваше звернення опрацьовується на предмет доцільності внесення змін. У разі прийняття рішення про необхідність внесення змін, такі зміни будуть оприлюднені у порядку, що встановлений чинним законодавством України.
19.12.2024, 17:58
Мало часу на підготовку пропозиції
Загальне запитання щодо оголошення
Приєднуюсь до попередніх звернень стосовно продовження строків підготовки до закупівлі. Раніше сертифікати і протоколи відповідності вами вимагалися від переможців на етапі погодження договору. Зараз же ви вимагаєте це від учасників. Тобто, раніше ці документи не були предметом оцінки пропозиції, тепер же це так. Крім того, допущення учасником помилки в цих документах не буде названо невідповідністю яку можна виправити, тобто відразу дискваліфікація. Прошу продовжити строк подання пропозиції хоча б до 27.12., але ліпше було б до 1-5 січня. Дякую
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 20.12.2024, 17:16)
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо таке: Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі - Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Згідно з пунктом 24 Особливостей, замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, кінцевий строк подання тендерних пропозицій встановлено до 23.12.2024 о 14:00. Аргументовані підстави для продовження строку подання тендерних пропозицій відсутні.
19.12.2024, 18:22
Технічні питання
Загальне запитання щодо оголошення
Просимо надати опитувальний лист на комплектність перетворювачів частоти та режими їх роботи.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 20.12.2024, 17:17)
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо таке:
Згідно вимог ОЛ, п.2.4.5. Додаткові вимоги до ЩСУ АПОГ, 2210000002/П-313-ЕМО.ТВ1, Арк.17. Режим роботи перетворювачів частоти для керування двигунами АПОГ задається діапазоном автоматичного підтримання температури газу у вихідному колекторі в межах ±1°С.
Згідно вимог ОЛ, п.2.4.5. Додаткові вимоги до ЩСУ АПОГ, 2210000002/П-313-ЕМО.ТВ1, Арк.17. Режим роботи перетворювачів частоти для керування двигунами АПОГ задається діапазоном автоматичного підтримання температури газу у вихідному колекторі в межах ±1°С.
19.12.2024, 18:24
Технічні питання
Загальне запитання щодо оголошення
у тендерній документації не вказано струм термічної стійкості вхідних та відхідних АВ 2КТП, просимо надати інформацію
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 20.12.2024, 17:18)
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що параметри обладнання та тип визначає завод-виробник КТП.
19.12.2024, 18:25
Технічні питання
Загальне запитання щодо оголошення
Відсутня інформація відносно перетину збірних шин та опуски у шафах РУНН для КТП1, КТП2, КТП4. Просимо надати
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 20.12.2024, 17:18)
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що параметри обладнання та тип визначає завод-виробник.
19.12.2024, 18:28
Технічні питання
Загальне запитання щодо оголошення
Згідно однолінійної схеми збірна шина шаф РУНН-0,4 КТП1 - 3000А ,а ввідні вимикачі на 1600А, просимо надати роз'яснення
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 20.12.2024, 17:19)
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що зазначені характеристики визначено проектними рішеннями.
19.12.2024, 18:29
Технічні питання
Загальне запитання щодо оголошення
Відсутня інформація на плані розташування РУНН, кількість шаф РУНН для КТП1, КТП2, КТП4 . Просимо надати інформацію
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 20.12.2024, 17:20)
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що запитувана інформація наявна в проектній документації та опитувальних листах.
19.12.2024, 18:34
Технічні питання
Загальне запитання щодо оголошення
Просимо надати опитувальний лист на комплектність поставки силового трансформатора Trihal
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 20.12.2024, 17:20)
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що у складі проектної документації зазначений опитувальний лист не розроблявся.
19.12.2024, 19:00
Щодо ДСТУ
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня!
Згідно п. 1.2.2.1 Додатку ІІ до тендерної документації, для розподільного пристрою номінальною напругою 10 кВ вимагаються, серед інших, наступні документи:
1) ДСТУ EN 61869-2:2017 (EN 61869-2:2012, IDT) та/або EN 61869-2 та/або IEC 61869-2;
2) ДСТУ EN 61869-3:2017 (EN 61869-3:2011, IDT) та/або EN 61869-3 та/або IEC 61869-3;
3) ДСТУ EN 61936-1:2022 (EN 61936-1:2010, IDT; IEC 61936-1:2010, MOD) та/або EN 61936-1 та/або IEC 61936-1;
4) ДСТУ EN 50110-1:2019 (EN 50110-1:2013, IDT) та/або EN 50110-1;
5) ДСТУ EN 50181:2022 (EN 50181:2010, IDT) та/або EN 50181.
Вказані норми не поширюються на розподільчі пристрої номінальною напругою 10 кВ, так як:
- вони не включають у себе трансформатори, які регулюються документами, вказаними у пунктах 1) та 2);
- не є електроустановками, які регулюються документами, вказаними у пунктах 3) та 4);
- не включають у себе вставні вводи, які регулюються документами, вказаними у пункті 5).
У зв’язку з цим, просимо прибрати невідповідності та внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме видалити вимогу щодо надання вищезазначених документів з п. 1.2.2.1 Додатку ІІ до тендерної документації.
Згідно п. 1.2.2.1 Додатку ІІ до тендерної документації, для розподільного пристрою номінальною напругою 10 кВ вимагаються, серед інших, наступні документи:
1) ДСТУ EN 61869-2:2017 (EN 61869-2:2012, IDT) та/або EN 61869-2 та/або IEC 61869-2;
2) ДСТУ EN 61869-3:2017 (EN 61869-3:2011, IDT) та/або EN 61869-3 та/або IEC 61869-3;
3) ДСТУ EN 61936-1:2022 (EN 61936-1:2010, IDT; IEC 61936-1:2010, MOD) та/або EN 61936-1 та/або IEC 61936-1;
4) ДСТУ EN 50110-1:2019 (EN 50110-1:2013, IDT) та/або EN 50110-1;
5) ДСТУ EN 50181:2022 (EN 50181:2010, IDT) та/або EN 50181.
Вказані норми не поширюються на розподільчі пристрої номінальною напругою 10 кВ, так як:
- вони не включають у себе трансформатори, які регулюються документами, вказаними у пунктах 1) та 2);
- не є електроустановками, які регулюються документами, вказаними у пунктах 3) та 4);
- не включають у себе вставні вводи, які регулюються документами, вказаними у пункті 5).
У зв’язку з цим, просимо прибрати невідповідності та внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме видалити вимогу щодо надання вищезазначених документів з п. 1.2.2.1 Додатку ІІ до тендерної документації.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 20.12.2024, 17:22)
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо таке:
Ваше звернення опрацьовується на предмет доцільності внесення змін. У разі прийняття рішення про необхідність внесення змін, такі зміни будуть оприлюднені у порядку, що встановлений чинним законодавством України.
Ваше звернення опрацьовується на предмет доцільності внесення змін. У разі прийняття рішення про необхідність внесення змін, такі зміни будуть оприлюднені у порядку, що встановлений чинним законодавством України.