Процедура закупівлі оголошена 29.11.2024 18:30. Дата останніх змін - 31.12.2024 09:37
Послуги з прибирання приміщень (клінінгові послуги), 90910000-9, послуги з прибирання, ДК 021:2015 -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-11-29-015204-a | |
| ID | a5be3ab0390e44bcb68e089fb0346aa8 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
4`191`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Міністерство юстиції України | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 4`191`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
29.11.24
Період уточнень
до 04.12.24
Період оскаржень
до 04.12.24
Подання пропозицій
до 07.12.24
Аукціон
09.12.24
Кваліфікація переможця
з 09.12.24
Пропозиції розглянуті
з 20.12.24
Завершена
31.12.24
03.12.2024, 12:24
Дискримінаційні вимоги ТД
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник!
Розглянувши тендерну документацію з додатками до неї та інформацію, розміщену в електронній системі закупівель, зазначаємо про те, що умовами тендерної документації встановлена вимога, що не відповідає чинному законодавству, зокрема містить положення, які на цей час скасовано Законом України № 2573-IX від 06.09.2022 "Про систему громадського здоров’я". Так, в п. 2.1.9. Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» встановлено наступну вимогу:
«2.1.9. Копії чинних висновків санітарно-епідеміологічної експертизи або висновків наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству або сертифікати відповідності, видані призначеним органом з оцінки відповідності (у разі застосування модуля F1 (відповідність на основі перевірки продукції), на товари зазначені у пунктах 1-18 таблиці 1 Додатку 5 тендерної документації.
У випадку, якщо Висновок не містить строку дії та виданий на строк дії ТУУ необхідно додатково надати документ (витяг з документу), підтверджуючий дійсність ТУУ на кінцеву дату подання тендерних пропозицій (під витягом розуміється титульна сторінка та сторінка, що містить інформацію про строк, до якого документ дійсний).»
Визначення офіційного документа під назвою «висновок санітарно-епідеміологічної експертизи» та його обов’язкову наявність містив Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", який втратив чинність у зв’язку з прийняттям вищезгаданого Закону України № 2573-IX від 06.09.2022 "Про систему громадського здоров’я", а тому вимога тендерної документації щодо надання у складі тендерної пропозиції висновку санітарно-епідеміологічної експертизи суперечить чинному законодавству і повинна бути вилученою.
Що ж до вимоги надання учасником у складі пропозиції висновків наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству або сертифікатів відповідності, виданих призначеним органом з оцінки відповідності (у разі застосування модуля F1 (відповідність на основі перевірки продукції), слід зазначити, що ці вимоги є дискримінаційними відносно потенційних учасників закупівлі, адже будь-яким законом або підзаконним актом не визнано обов’язковість їх наявності у потенційного учасника закупівлі. Тому вимоги щодо надання указаних висновків або сертифікатів відповідності повинні бути вилученими.
Враховуючи вищевикладене, пропонуємо Замовнику усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Розглянувши тендерну документацію з додатками до неї та інформацію, розміщену в електронній системі закупівель, зазначаємо про те, що умовами тендерної документації встановлена вимога, що не відповідає чинному законодавству, зокрема містить положення, які на цей час скасовано Законом України № 2573-IX від 06.09.2022 "Про систему громадського здоров’я". Так, в п. 2.1.9. Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» встановлено наступну вимогу:
«2.1.9. Копії чинних висновків санітарно-епідеміологічної експертизи або висновків наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству або сертифікати відповідності, видані призначеним органом з оцінки відповідності (у разі застосування модуля F1 (відповідність на основі перевірки продукції), на товари зазначені у пунктах 1-18 таблиці 1 Додатку 5 тендерної документації.
У випадку, якщо Висновок не містить строку дії та виданий на строк дії ТУУ необхідно додатково надати документ (витяг з документу), підтверджуючий дійсність ТУУ на кінцеву дату подання тендерних пропозицій (під витягом розуміється титульна сторінка та сторінка, що містить інформацію про строк, до якого документ дійсний).»
Визначення офіційного документа під назвою «висновок санітарно-епідеміологічної експертизи» та його обов’язкову наявність містив Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", який втратив чинність у зв’язку з прийняттям вищезгаданого Закону України № 2573-IX від 06.09.2022 "Про систему громадського здоров’я", а тому вимога тендерної документації щодо надання у складі тендерної пропозиції висновку санітарно-епідеміологічної експертизи суперечить чинному законодавству і повинна бути вилученою.
Що ж до вимоги надання учасником у складі пропозиції висновків наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству або сертифікатів відповідності, виданих призначеним органом з оцінки відповідності (у разі застосування модуля F1 (відповідність на основі перевірки продукції), слід зазначити, що ці вимоги є дискримінаційними відносно потенційних учасників закупівлі, адже будь-яким законом або підзаконним актом не визнано обов’язковість їх наявності у потенційного учасника закупівлі. Тому вимоги щодо надання указаних висновків або сертифікатів відповідності повинні бути вилученими.
Враховуючи вищевикладене, пропонуємо Замовнику усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.12.2024, 16:47)
Замовником у пункті 2.1.9. Додатку 1 до тендерної документації, а також пунктом 9 таблиці 2 Додатку 4 до тендерної документації, визначено вимогу щодо надання учасниками у складі документів до тендерної пропозиції копії чинних висновків санітарно-епідеміологічної експертизи або висновків наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству або сертифікати відповідності, видані призначеним органом з оцінки відповідності (у разі застосування модуля F1 (відповідність на основі перевірки продукції), на товари зазначені у пунктах 1-18 таблиці 1 Додатку 5 тендерної документації.
У випадку, якщо Висновок не містить строку дії та виданий на строк дії ТУУ необхідно додатково надати документ (витяг з документу), підтверджуючий дійсність ТУУ на кінцеву дату подання тендерних пропозицій (під витягом розуміється титульна сторінка та сторінка, що містить інформацію про строк, до якого документ дійсний).
Звертаємо увагу, що з огляду на формулювання вимоги, Замовником будуть прийняті будь-які наявні документи на засоби передбачені у пунктах 1-18 таблиці 1 Додатку 5 до тендерної документації з зазначеного у вимозі з переліку, а саме:
- копії чинних висновків санітарно-епідеміологічної експертизи;
- копії висновків наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству;
- копії сертифікату відповідності, видані призначеним органом з оцінки відповідності (у разі застосування модуля F1 (відповідність на основі перевірки продукції).
Відтак, в учасників наявна можливість вибору у наданні підтверджуючих документів, оскільки Замовником необмежено спосіб підтвердження якості та безпечності засобів які будуть використовуватися під час надання послуги. Також слід зауважити, що дана вимога зумовлена, тим, що під час надання послуги з прибирання приміщень, використовуються миючі та інші засоби, які можуть містити отруйні хімічні сполуки, що можуть загрожувати життю та здоров’ю працівників Замовника, а також громадян та осіб, інших осіб, які приходять у приміщення Замовника. Враховуючи, що Замовник є центральний орган виконавчої влади, особливої уваги приділено саме безпечності таких засобів, які будуть використовуватися під час надання послуги.
Також просимо звернути увагу і на той факт, що Замовником у пункті 8 Додатку 1 до тендерної документації, передбачено, що у разі, якщо тендерною документацією вимагається надання документів, не передбачених діяльністю учасника або законодавством для учасників юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, учасник надає довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають відсутність відповідних документів.
Відтак вищевказаною вимогою, жодним чином не обмежено участь у тендерній процедурі.
У випадку, якщо Висновок не містить строку дії та виданий на строк дії ТУУ необхідно додатково надати документ (витяг з документу), підтверджуючий дійсність ТУУ на кінцеву дату подання тендерних пропозицій (під витягом розуміється титульна сторінка та сторінка, що містить інформацію про строк, до якого документ дійсний).
Звертаємо увагу, що з огляду на формулювання вимоги, Замовником будуть прийняті будь-які наявні документи на засоби передбачені у пунктах 1-18 таблиці 1 Додатку 5 до тендерної документації з зазначеного у вимозі з переліку, а саме:
- копії чинних висновків санітарно-епідеміологічної експертизи;
- копії висновків наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству;
- копії сертифікату відповідності, видані призначеним органом з оцінки відповідності (у разі застосування модуля F1 (відповідність на основі перевірки продукції).
Відтак, в учасників наявна можливість вибору у наданні підтверджуючих документів, оскільки Замовником необмежено спосіб підтвердження якості та безпечності засобів які будуть використовуватися під час надання послуги. Також слід зауважити, що дана вимога зумовлена, тим, що під час надання послуги з прибирання приміщень, використовуються миючі та інші засоби, які можуть містити отруйні хімічні сполуки, що можуть загрожувати життю та здоров’ю працівників Замовника, а також громадян та осіб, інших осіб, які приходять у приміщення Замовника. Враховуючи, що Замовник є центральний орган виконавчої влади, особливої уваги приділено саме безпечності таких засобів, які будуть використовуватися під час надання послуги.
Також просимо звернути увагу і на той факт, що Замовником у пункті 8 Додатку 1 до тендерної документації, передбачено, що у разі, якщо тендерною документацією вимагається надання документів, не передбачених діяльністю учасника або законодавством для учасників юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, учасник надає довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають відсутність відповідних документів.
Відтак вищевказаною вимогою, жодним чином не обмежено участь у тендерній процедурі.
03.12.2024, 12:32
дискримінаційна вимога
Загальне запитання щодо оголошення
У додатку 1 до тендерної документації зазначено, що учасник повинен надати: "2.1.14. Копія паспорту безпеки хімічної продукції на дезінфекційні засоби зазначені у пунктах 16-17 таблиці 1 Додатку 5 до тендерної документації. 2.1.16. Підтвердження з Державного реєстру дезінфекційних засобів про реєстрацію дезінфекційного засобу у вигляді витягу з реєстру зазначеного у пунктах 16-17 таблиці 1 Додатку 5 тендерної документації." Вважаємо вимогу щодо надання копії паспорту безпеки на ці засоби явно дискримінаційною, адже їх внесено до Державного реєстру дезінфекційних засобів, отже вони апріорі не можуть бути небезпечними. Вимагаємо вилучити вимогу, викладену у пункті 2.1.14 Додатку 1 до тендерної документації.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.12.2024, 16:48)
Згідно із частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Відповідно до пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Паспорт безпеки хімічної продукції - це важливий документ, який містить повну інформацію про властивості та характеристики хімічної речовини або суміші. Включаючи дані про потенційні небезпеки для здоров'я та довкілля, паспорт безпеки надає необхідні відомості для дотримання заходів обережності під час зберігання, використання, транспортування та утилізації хімічних речовин. Цей документ є обов’язковим стандартом безпеки для захисту працівників і довкілля на всіх етапах поводження з хімічними речовинами — від виробництва і зберігання до транспортування і утилізації.
Дана вимога регламентується ДСТУ 30333:2009 «Паспорт безпечності хімічної продукції Загальні вимоги» з поправкою (ІПС № 6-2014), відтак вищевказаною вимогою, жодним чином не обмежено участь у тендерній процедурі.
Паспорт безпеки хімічної продукції - це важливий документ, який містить повну інформацію про властивості та характеристики хімічної речовини або суміші. Включаючи дані про потенційні небезпеки для здоров'я та довкілля, паспорт безпеки надає необхідні відомості для дотримання заходів обережності під час зберігання, використання, транспортування та утилізації хімічних речовин. Цей документ є обов’язковим стандартом безпеки для захисту працівників і довкілля на всіх етапах поводження з хімічними речовинами — від виробництва і зберігання до транспортування і утилізації.
Дана вимога регламентується ДСТУ 30333:2009 «Паспорт безпечності хімічної продукції Загальні вимоги» з поправкою (ІПС № 6-2014), відтак вищевказаною вимогою, жодним чином не обмежено участь у тендерній процедурі.
03.12.2024, 12:49
дискримінація потенційного учасника.
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику. Додатком 4 до тендерної документації передбачено, зокрема: "2.9. Учасник повинен надати документи, які підтверджують наявність в учасника спеціаліста по догляду за рослинами (садівника не менше 3 розряду), відповідної кваліфікації, який визначений у довідці, а саме: диплом про середню спеціальну або вищу освіту біологічного або агрономічного профілю та документ, що підтверджує кваліфікацію садівника (диплом та/або посвідчення, та/або сертифікат, та/або свідоцтво або інший документ про проходження навчання за освітньою програмою «Садівник» з зазначенням відповідного розряду або категорії." У той же час, технічними вимогами для цього спеціаліста передбачається авиконання такої роботи: "догляд за квітами: полив, підживлення, пересаджування, протирання від пилу двічі на тиждень" (див. Технологічну карту в Додатку 5 до тендерної документації). ВВажаємо вищевказану вимогу явно дискримінаційною, адже для такої роботи не потрібен висококваліфікований спеціаліст з вимогами, які Ви прописали. До того ж предметом закупівлі є послуги з прибирання, а не догляду за рослинами чи озеленення, а тому ця вимога не відповідає оголошеному предмету закупівлі і підлягає вилученню.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.12.2024, 16:49)
Вимога щодо наявності спеціаліста по догляду за рослинами (садівника), зумовлена, необхідністю підтримання у належному стані зимового саду в адміністративній будівлі Замовника та рослин (квітів) у ньому, та інших рослин (квітів), які знаходяться на балансі Замовника. Серед рослин (квітів) наявні рідкісні багаторічні, зокрема тропічні квіти, догляд за якими (полив, підживлення, пересаджування, протирання від пилу) потребує відповідних знань, досвіду та кваліфікації, адже неправильний полив чи підживлення цих квітів може призвести до їх знищення, що призведе до втрати державного майна та настання відповідальності передбаченої за це.
Також слід зауважити, що наявність та кваліфікація працівників визначається відповідно до потреби надання послуг, що визначені в інформації про технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі, визначеному у Додатку 5 до тендерної документації.
Згідно пункту 14 частини першої статті 1 Закону України «Про освіту», кваліфікація - це визнана уповноваженим суб’єктом та засвідчена відповідним документом стандартизована сукупність здобутих особою компетентностей.
Також, поняття кваліфікація визначено в Міжнародній стандартній класифікації професій – 2008 (далі – МСКП-08), як здатність працівника виконувати конкретні завдання та обов'язки в рамках конкретної роботи. Відповідно до цілей МСКП-08 використовуються два параметри кваліфікації для розподілу занять по групах: рівень кваліфікації і кваліфікаційна спеціалізація.
З метою визначення рівня кваліфікації і кваліфікаційної спеціалізації садівника, була визначена вимога, щодо надання диплом про середню спеціальну або вищу освіту біологічного або агрономічного профілю та документ, що підтверджує кваліфікацію садівника (диплом та/або посвідчення, та/або сертифікат, та/або свідоцтво або інший документ про проходження навчання за освітньою програмою «Садівник» з зазначенням відповідного розряду або категорії.
Отже, вимога Замовника, є обґрунтованою та жодним чином не обмежує участь у тендерній процедурі.
Також слід зауважити, що наявність та кваліфікація працівників визначається відповідно до потреби надання послуг, що визначені в інформації про технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі, визначеному у Додатку 5 до тендерної документації.
Згідно пункту 14 частини першої статті 1 Закону України «Про освіту», кваліфікація - це визнана уповноваженим суб’єктом та засвідчена відповідним документом стандартизована сукупність здобутих особою компетентностей.
Також, поняття кваліфікація визначено в Міжнародній стандартній класифікації професій – 2008 (далі – МСКП-08), як здатність працівника виконувати конкретні завдання та обов'язки в рамках конкретної роботи. Відповідно до цілей МСКП-08 використовуються два параметри кваліфікації для розподілу занять по групах: рівень кваліфікації і кваліфікаційна спеціалізація.
З метою визначення рівня кваліфікації і кваліфікаційної спеціалізації садівника, була визначена вимога, щодо надання диплом про середню спеціальну або вищу освіту біологічного або агрономічного профілю та документ, що підтверджує кваліфікацію садівника (диплом та/або посвідчення, та/або сертифікат, та/або свідоцтво або інший документ про проходження навчання за освітньою програмою «Садівник» з зазначенням відповідного розряду або категорії.
Отже, вимога Замовника, є обґрунтованою та жодним чином не обмежує участь у тендерній процедурі.