Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 29.11.2024 16:45. Дата останніх змін - 20.12.2024 11:53

ЄЗС ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям;90513100-7 Послуги з утилізації видалення побутових відходів (послуги з вивезення твердих побутових, великогабаритних та ремонтних відходів)

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-29-014421-a  
ID 2b05a81089164492b2cccb5e9eedea0b  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-11-29-016580-a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
364`650.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Усі документи тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ або інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію іншою мовою з обов’язковим перекладом українською мовою Місце надання послуг вивозу твердих побутових відходів: 1. СПМП№1 вул.Чорновола, 59а 2.СПМП№2 вул.Довга ,42 3.СПМП№3вул Франка, 30 4. СПМП№4вул.Вовчинецька,196/А 5.СПМП№5 вулПривокзальна, 17 6.СП МДП вул. Тичини 4 7.Педіатричне відділення №1 вул.Мазепи ,179 8.Педіатричне відділення №2вул. Стуса, 2 9.Педіатричне відділення №5 вул. Хоткевича, 46/5 10.Педіатричне відділення №6вул. Молодіжна, 50 11.Педіатричне відділення №7 вул.Галицька ,124/а 12.Педіатричне відділення №8 вул. Сорохтея,41/а 13.АЗПСМ с.Крихівці вул.22січня 218/а 14. с.Микитинці вул. Ясенева, 2 15.відділення «Поліклініка Пасічна» Структурного підрозділу «Міська поліклініка №2»вул. Тролейбусна 22а Місце надання послуг вивозу великогабаритних відходів: 1. СПМП№1 вул.Чорновола, 59а 2.СПМП№2 вул.Довга ,42 3.СПМП№3вул Франка, 30 4. СПМП№4вул.Вовчинецька,196/А 5.СП МДП вул. Тичини 4 закупівля на 2025рік

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ І КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНОЇ ДОПОМОГИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 364`650.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
29.11.24
Період уточнень
до 04.12.24
Період оскаржень
до 04.12.24
Подання пропозицій
до 07.12.24
Кваліфікація переможця
з 07.12.24
Пропозиції розглянуті
з 13.12.24
Завершена
20.12.24

Специфікація закупівлі

Лот №1. ЄЗС ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям;90513100-7 Послуги з утилізації видалення побутових відходів (послуги з вивезення твердих побутових, великогабаритних та ремонтних відходів)

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 364`650.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 1`823.25 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Опис Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Виконавця, що вказаний у реквізитах цього Договору. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування. 5.2. Оплата послуг Замовником здійснюється у безготівковій формі протягом 25 банківських днів з моменту отримання від Виконавця акту наданих послуг у разі наявності відповідного бюджетного фінансування. У разі затримки фінансування – Замовник здійснює оплату протягом двадцять п’ять банківських днів з моменту надходження коштів на розрахунковий рахунок відповідного бюджету на підставі підписаного Сторонами акту наданих послуг.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 25 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
Вивіз твердих побутових відходів – 1058 м. куб.
Класифікація за ДК 021:2015: 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ПРИВОКЗАЛЬНА, будинок 17 ,
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1058 метр кубічний
2)
Вивіз великогабаритних відходів - 105 м.куб.
Класифікація за ДК 021:2015: 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ПРИВОКЗАЛЬНА, будинок 17 ,
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 105 метр кубічний

Тендерна документація

Нетипізований документ
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ вивіз сміття.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.11.2024 16:36
Версія документу від: 29.11.2024 16:36
ID: ec49afdfcf5549c88d55b7e50aaf7a5e
Нетипізований документ
Додаток 1 перелік документів для учасника.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.11.2024 16:36
Версія документу від: 29.11.2024 16:36
ID: 4c103d748ed44367ad1a1f7d0b8e98ba
Нетипізований документ
Додаток 2.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.11.2024 16:38
Версія документу від: 29.11.2024 16:38
ID: 0ff942db837a4a2ca2d6ecd33c356601
Нетипізований документ
Додаток 3.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.11.2024 16:38
Версія документу від: 29.11.2024 16:38
ID: a8e15f769bbd438487d2b9ad2cba8925
Нетипізований документ
Додаток 4 технічне завдання.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.11.2024 16:39
Версія документу від: 29.11.2024 16:39
ID: 2ed0dbd405664e7882cc942489fe9e51
Нетипізований документ
Додаток 5.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.11.2024 16:39
Версія документу від: 29.11.2024 16:39
ID: 929a8517269b4a2fb7fa747c3a7e94f2
Нетипізований документ
Додаток 6.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.11.2024 16:39
Версія документу від: 29.11.2024 16:39
ID: 3fd7996750c84464bcb7cd5a6210c277
Нетипізований документ
Додаток 7.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.11.2024 16:40
Версія документу від: 29.11.2024 16:40
ID: 96aeb540dbdb456fadaee72efca246c5
Нетипізований документ
Додаток 8 проект договору.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.11.2024 16:40
Версія документу від: 29.11.2024 16:40
ID: b1a570e576384c28829148c93ae59933
Нетипізований документ
Додаток 9 документи що подає переможець.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.11.2024 16:40
Версія документу від: 29.11.2024 16:40
ID: 8cb10e53e7864223814fe2193f3d0d3b
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.11.2024 16:46
Версія документу від: 29.11.2024 16:46
ID: 9426eb4971a945508659d7a2ed72112a

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 29.11.2024
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 29.11.2024
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 29.11.2024
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 29.11.2024
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 29.11.2024
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 29.11.2024
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 29.11.2024
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 29.11.2024
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 29.11.2024
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Посилання на законодавство
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів) Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 29.11.2024
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 29.11.2024
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 29.11.2024
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
Критерій відноситься до лоту ЄЗС ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація/ви
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Наявність обладнання та матеріально-технічної бази 1.2.Довідка за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою*, в якій зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання цього замовлення. Довідка обов’язково повинна містити інформацію про наявність відповідного транспорту із зазначенням марки (типу), вказати власне чи орендоване, яке забезпечить виконання послуги. В складі матеріально-технічної бази учасника обов’язкова наявність: - контейнери типу «Євро» з кришками на колесах для збору змішаних ТПВ об’ємом 1,1 м.куб в к-ті не менше 14 шт; та контейнер 1 шт об’ємом– 0,240 м.куб: за адресою с.Микитинці вул. Ясенева контейнери для збирання побутових відходів сітчасті металеві з кришками (для збору сортованих побутових відходів – скло, пластик, папір тощо) об’ємом 1,1 м.куб в кількості не менше 5 шт; спеціальні контейнери для збору великогабаритних і ремонтних відходів різного об’єму 7, 15, 22 та 30 або більше м.куб – (не менше 1 шт кожного об’єму); - спеціалізовані вантажні автомобілі сміттєвози обладнані бункерами для збору ТПВ заднього завантаження з підйомними механізмами для контейнерів типу «Євро» - не менше 2-х одиниць. Вимоги до сміттєвозів: повинні відповідати рівню екологічної норми не нижче Євро-5. - спеціалізовані вантажні автомобілі з портальним завантажувачем та/або контейнеровози для перевезення контейнерів для збору великогабаритних і будівельних відходів об’ємом від 7 до 30 м.куб – не менше 1-ї одиниці; На підтвердження права власності чи користування спеціалізованим автотранспортом зазначеним у довідці учасники подають наступні документи: - у разі наявності власного спеціалізованого автотранспорту: скановані з оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (що посвідчує право власності учасника); - у разі залучення спеціалізованого автотранспорту: скановані з оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та сканований з оригіналу чинний договір оренди (або користування, позички, лізингу) спеціалізованого автотранспорту (на кожну одиницю техніки, вказаної в табличці), що містять підпис і печатку Учасника (у випаду використання) та контрагента за договором, який діє протягом усього строку надання послуг згідно умов документації, та документи, що підтверджують факт передачі цього автотранспорту (акт приймання-передачі або накладна). Договори, укладені з фізичною особою/фізичною особою - підприємцем, яка/який надає техніку в користування (оренду) мають бути нотаріально посвідчені; В складі пропозиції учасники повинні завантажити кольорові фотографії всіх транспортних засобів та взірців контейнерів, що вказані в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Щонайменше одна фотографія кожного транспортного засобу повинна бути зроблена з такого ракурсу і відстані, щоб на одному фото було зображення автомобіля повністю і можна було ідентифікувати номерні знаки, марку і тип автомобіля, тип навантажувальних пристроїв. Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази Довідка за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою*, в якій зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання цього замовлення. Довідка обов’язково повинна містити інформацію про навантажувальних пристроїв. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази 1.2.Довідка за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою*, в якій зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання цього замовлення. Довідка обов’язково повинна містити інформацію про наявність відповідного транспорту із зазначенням марки (типу), вказати власне чи орендоване, яке забезпечить виконання послуги. В складі матеріально-технічної бази учасника обов’язкова наявність: - контейнери типу «Євро» з кришками на колесах для збору змішаних ТПВ об’ємом 1,1 м.куб в к-ті не менше 14 шт; та контейнер 1 шт об’ємом– 0,240 м.куб: за адресою с.Микитинці вул. Ясенева контейнери для збирання побутових відходів сітчасті металеві з кришками (для збору сортованих побутових відходів – скло, пластик, папір тощо) об’ємом 1,1 м.куб в кількості не менше 5 шт; спеціальні контейнери для збору великогабаритних і ремонтних відходів різного об’єму 7, 15, 22 та 30 або більше м.куб – (не менше 1 шт кожного об’єму); - спеціалізовані вантажні автомобілі сміттєвози обладнані бункерами для збору ТПВ заднього завантаження з підйомними механізмами для контейнерів типу «Євро» - не менше 2-х одиниць. Вимоги до сміттєвозів: повинні відповідати рівню екологічної норми не нижче Євро-5. - спеціалізовані вантажні автомобілі з портальним завантажувачем та/або контейнеровози для перевезення контейнерів для збору великогабаритних і будівельних відходів об’ємом від 7 до 30 м.куб – не менше 1-ї одиниці; На підтвердження права власності чи користування спеціалізованим автотранспортом зазначеним у довідці учасники подають наступні документи: - у разі наявності власного спеціалізованого автотранспорту: скановані з оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (що посвідчує право власності учасника); - у разі залучення спеціалізованого автотранспорту: скановані з оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та сканований з оригіналу чинний договір оренди (або користування, позички, лізингу) спеціалізованого автотранспорту (на кожну одиницю техніки, вказаної в табличці), що містять підпис і печатку Учасника (у випаду використання) та контрагента за договором, який діє протягом усього строку надання послуг згідно умов документації, та документи, що підтверджують факт передачі цього автотранспорту (акт приймання-передачі або накладна). Договори, укладені з фізичною особою/фізичною особою - підприємцем, яка/який надає техніку в користування (оренду) мають бути нотаріально посвідчені; В складі пропозиції учасники повинні завантажити кольорові фотографії всіх транспортних засобів та взірців контейнерів, що вказані в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Щонайменше одна фотографія кожного транспортного засобу повинна бути зроблена з такого ракурсу і відстані, щоб на одному фото було зображення автомобіля повністю і можна було ідентифікувати номерні знаки, марку і тип автомобіля, тип навантажувальних пристроїв.
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 29.11.2024
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Критерій відноситься до лоту ЄЗС ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація/ви
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2.1. Інформаційну довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору та підтверджуючі документи. Учасник повинен мати в наявності не менше одного водія та одного вантажника на кожну одиницю спеціалізованого транспорту, що буде залучатись до виконання договору про закупівлю та вказаного в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Для документального підтвердження наявності працівників Учасник повинен надати наступні документи, а саме: - для штатних працівників (сумісників) - оригінали наказів про прийом на роботу, про сумісництво (за наявності); - для працівників, що будуть залучені учасником під час виконання договору про закупівлю за цивільно-правовими угодами - оригінали цивільно-правових угоди з відповідними особами; - для працівників, залучених по договорах надання послуг технікою або по договорах оренди техніки з екіпажем – довідку від надавача послуг технікою/орендодавця техніки з підтвердженням кількості задіяних працівників із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та посади Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2.1. Інформаційну довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору та підтверджуючі документи. Учасник повинен мати в наявності не менше одного водія та одного вантажника на кожну одиницю спеціалізованого транспорту, що буде залучатись до виконання договору про закупівлю та вказаного в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Для документального підтвердження наявності працівників Учасник повинен надати наступні документи, а саме: - для штатних працівників (сумісників) - оригінали наказів про прийом на роботу, про сумісництво (за наявності); - для працівників, що будуть залучені учасником під час виконання договору про закупівлю за цивільно-правовими угодами - оригінали цивільно-правових угоди з відповідними особами; - для працівників, залучених по договорах надання послуг технікою або по договорах оренди техніки з екіпажем – довідку від надавача послуг технікою/орендодавця техніки з підтвердженням кількості задіяних працівників із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та посади. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2.1. Інформаційну довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору та підтверджуючі документи. Учасник повинен мати в наявності не менше одного водія та одного вантажника на кожну одиницю спеціалізованого транспорту, що буде залучатись до виконання договору про закупівлю та вказаного в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Для документального підтвердження наявності працівників Учасник повинен надати наступні документи, а саме: - для штатних працівників (сумісників) - оригінали наказів про прийом на роботу, про сумісництво (за наявності); - для працівників, що будуть залучені учасником під час виконання договору про закупівлю за цивільно-правовими угодами - оригінали цивільно-правових угоди з відповідними особами; - для працівників, залучених по договорах надання послуг технікою або по договорах оренди техніки з екіпажем – довідку від надавача послуг технікою/орендодавця техніки з підтвердженням кількості задіяних працівників із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та посади
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 29.11.2024
Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Критерій відноситься до лоту ЄЗС ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація/ви
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 3.1. Довідка (додаток 1.3) за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою* з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації. Аналогічними договорами, вважаються договори, у яких предметом закупівлі є послуги з вивезення твердих побутових та великогабаритних і ремонтних відходів. Для документального підтвердження надання послуг по аналогічному (-их) договору(-ах) учасником надаються: - сканкопія з оригіналу (-ів) вказаного (-их) учасником у таблиці договору (-ів) із всіма додатками; - сканкопія з оригіналу(-ів) позитивного.(-их) листа-відгуку (листів-відгуків) від замовника (-ів) по зазначеному (-их) учасником у таблиці договору (-ах), який (і) обов’язково має містити наступну інформацію: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, інформація щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. (Листи-відгуки мають бути від усіх вказаних учасником у таблиці замовників), із зазначенням найменування, адреси, телефону замовника згідно такого договору з підтверджуючими документами (кольорові сканкопії: договір, та актів наданих послуг). Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. 3.1. Довідка (додаток 1.3) за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою* з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації. Аналогічними договорами, вважаються договори, у яких предметом закупівлі є послуги з вивезення твердих побутових та великогабаритних і ремонтних відходів. Для документального підтвердження надання послуг по аналогічному (-их) договору(-ах) учасником надаються: - сканкопія з оригіналу (-ів) вказаного (-их) учасником у таблиці договору (-ів) із всіма додатками; - сканкопія з оригіналу(-ів) позитивного.(-их) листа-відгуку (листів-відгуків) від замовника (-ів) по зазначеному (-их) учасником у таблиці договору (-ах), який (і) обов’язково має містити наступну інформацію: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, інформація щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. (Листи-відгуки мають бути від усіх вказаних учасником у таблиці замовників), із зазначенням найменування, адреси, телефону замовника згідно такого договору з підтверджуючими документами (кольорові сканкопії: договір, та актів наданих послуг).. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 3.1. Довідка (додаток 1.3) за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою* з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації. Аналогічними договорами, вважаються договори, у яких предметом закупівлі є послуги з вивезення твердих побутових та великогабаритних і ремонтних відходів. Для документального підтвердження надання послуг по аналогічному (-их) договору(-ах) учасником надаються: - сканкопія з оригіналу (-ів) вказаного (-их) учасником у таблиці договору (-ів) із всіма додатками; - сканкопія з оригіналу(-ів) позитивного.(-их) листа-відгуку (листів-відгуків) від замовника (-ів) по зазначеному (-их) учасником у таблиці договору (-ах), який (і) обов’язково має містити наступну інформацію: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, інформація щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. (Листи-відгуки мають бути від усіх вказаних учасником у таблиці замовників), із зазначенням найменування, адреси, телефону замовника згідно такого договору з підтверджуючими документами (кольорові сканкопії: договір, та актів наданих послуг).
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 29.11.2024

Дати та строки

Дата публікації 29.11.2024 16:46  
Завершення періоду уточнень 04.12.2024 00:00  
Початок періоду прийому пропозицій 29.11.2024 16:45  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 07.12.2024 10:00  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ І КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНОЇ ДОПОМОГИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 42352786  
Юридична адреса 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ПРИВОКЗАЛЬНА, будинок 17 ,  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 07.12.2024 10:00
ЄЗС ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям;90513100-7 Послуги з утилізації видалення побутових відходів (послуги з вивезення твердих побутових, великогабаритних та ремонтних відходів)
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
352`673.44
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

ЄЗС ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям;90513100-7 Послуги з утилізації видалення побутових відходів (послуги з вивезення твердих побутових, великогабаритних та ремонтних відходів)
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
352`673.44
Гривня з ПДВ
Переможець
13.12.2024 13:12

Повідомлення про намір укласти договір

ЄЗС ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям;90513100-7 Послуги з утилізації видалення побутових відходів (послуги з вивезення твердих побутових, великогабаритних та ремонтних відходів)
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ПрАТ "Автотранспортне підприємство - 0928"
Код ЄДРПОУ: 03345863
352`673.44
Гривня з ПДВ
13.12.2024
13:12

Укладені договори

ЄЗС ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям;90513100-7 Послуги з утилізації видалення побутових відходів (послуги з вивезення твердих побутових, великогабаритних та ремонтних відходів)
Номер договору
152
Дата підписання
20.12.2024
Дата початку дії
20.12.2024
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
352`673.44 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
331`513.03 Гривня