Процедура закупівлі оголошена 20.11.2024 17:39. Дата останніх змін - 11.12.2024 10:00
ЦЗВ-24Т_395_ВО: Запасні частини до тепловозів серії ЧМЕ (лот 1 - 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху, лот 2 - 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху, лот 3 - 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху, лот 4 - 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху, лот 5 - 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-11-20-016665-a | |
| ID | e7ae2bd9a85e44fb9ff2b739239c7206 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
8`918`303.50 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця" | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 8`918`303.50 Гривня (без ПДВ) | |
| Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 89`183.04 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
20.11.24
Період уточнень
до 08.12.24
Період оскаржень
до 08.12.24
Подання пропозицій
до 11.12.24
Закупівля не відбулась
11.12.24
23.11.2024, 12:07
Внесення змін до тендерної документації
Загальне запитання щодо оголошення
Наша компанія має можливість постачання оригінальних запасних частин до маневрових тепловозів ЧМЕ-3 та електровозів ЧС вироблених в Чеській Республіці.
Однак діючі вимоги тендерної документації (пункт 2 Додатку 2) роблять неможливим постачання нами продукції тому що розповсюджують на нас вимоги до виробників які не так давно освоїли виробництво копій таких запасних частин в Україні. Ми ж пропонуємо постачання оригінальних запасних частин від виробників з Чеської Республіки, які розробили конструкторську документацію і розпочали виробництво запасних частин до тепловозів серії ЧМЕ та електровозів серії ЧС ще 60 років тому.
Така ситуація унеможливлює постачання нами а також резидентами Чеської Республіки філії "Центр забезпечення виробництва" високоякісних оригінальних запасних частин з Чеської Республіки.
Особливо неприпустимою є така ситуація тому що виробництво не всіх потрібних АТ "Укрзалізниця" запасних частин освоєно в Україні що ставить під загрозу задоволення в них потреб залізниці.
Пропонуємо внести в тендерну документацію поправки, які б звільнили постачальників оригінальних запасних частин від необґрунтованих і дискримінаційних вимог, які не дають можливості філії "Центр забезпечення виробництва" закуповувати як оригінальні запасні частині в рівноправній конкуренції з копіями українських виробників так і запасні частини, які не виробляються в Україні.
Зокрема, пункт 2 додатку 2 тендерної документації «Документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на товар» пропонуємо доповнити пунктом такого змісту:
«Вимоги даного розділу не розповсюджуються на запасні частини до маневрових тепловозів серії ЧМЕ та електровозів серії ЧС, які виготовляються в Чеській Республіці відповідно до оригінальної конструкторської документації виробника і постачаються за контрактами з резидентами Чеської Республіки або їхніми дилерами резидентами України якщо вони на партію товару надають сертифікат якості виробника та сертифікат походження Торгово-промислової палати Чеської Республіки».
Однак діючі вимоги тендерної документації (пункт 2 Додатку 2) роблять неможливим постачання нами продукції тому що розповсюджують на нас вимоги до виробників які не так давно освоїли виробництво копій таких запасних частин в Україні. Ми ж пропонуємо постачання оригінальних запасних частин від виробників з Чеської Республіки, які розробили конструкторську документацію і розпочали виробництво запасних частин до тепловозів серії ЧМЕ та електровозів серії ЧС ще 60 років тому.
Така ситуація унеможливлює постачання нами а також резидентами Чеської Республіки філії "Центр забезпечення виробництва" високоякісних оригінальних запасних частин з Чеської Республіки.
Особливо неприпустимою є така ситуація тому що виробництво не всіх потрібних АТ "Укрзалізниця" запасних частин освоєно в Україні що ставить під загрозу задоволення в них потреб залізниці.
Пропонуємо внести в тендерну документацію поправки, які б звільнили постачальників оригінальних запасних частин від необґрунтованих і дискримінаційних вимог, які не дають можливості філії "Центр забезпечення виробництва" закуповувати як оригінальні запасні частині в рівноправній конкуренції з копіями українських виробників так і запасні частини, які не виробляються в Україні.
Зокрема, пункт 2 додатку 2 тендерної документації «Документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на товар» пропонуємо доповнити пунктом такого змісту:
«Вимоги даного розділу не розповсюджуються на запасні частини до маневрових тепловозів серії ЧМЕ та електровозів серії ЧС, які виготовляються в Чеській Республіці відповідно до оригінальної конструкторської документації виробника і постачаються за контрактами з резидентами Чеської Республіки або їхніми дилерами резидентами України якщо вони на партію товару надають сертифікат якості виробника та сертифікат походження Торгово-промислової палати Чеської Республіки».
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 26.11.2024, 11:01)
Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Повідомляємо про розгляд Вашого звернення відповідно до затвердженої в АТ "Укрзалізниця" процедури щодо надання відповіді за суттю порушеного питання. У разі прийняття позитивного рішення будуть внесені зміни до Тендерної документації.
24.11.2024, 10:10
Щодо очікуваної вартості звкупівлі
Загальне запитання щодо оголошення
Дійсним повідомляємо про те, що на сьогоднішній день очікувана вартість закупівлі не відповідає актуальній ринковій вартості на вказану продукцію. Просимо Вас розглянути наше звернення щодо перегляду очікуваної вартості закупівлі у бік збільшення. Сподіваємось на Ваше позитивне рішення.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 26.11.2024, 11:12)
Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. У філії «ЦЗВ» відсутні підстави щодо збільшення очікуваної вартості предмету закупівлі.
24.11.2024, 10:12
Виключення умови щодо надання умовного номеру
Запитання щодо лоту Лот 5 - Запасні частини до тепловозів се
Продукція за Лотом № 5, а саме (1012536) Пружина зовнішня ресорного підвішування (кресл. №Т328.33.01.03) та (1018515) Пружина внутрішня ресорного підвішування (кресл. №Т328.33.01.05) не підпадає під сферу дії умовного номеру, що виданий адміністрацією залізничного транспорту. У зв'язку з чим, просимо внести відповідні зміни до Додатку А тендерної документації та виключити пункт щодо надання підтвердження про надання виробнику умовного номеру.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 26.11.2024, 11:02)
Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Повідомляємо про розгляд Вашого звернення відповідно до затвердженої в АТ "Укрзалізниця" процедури щодо надання відповіді за суттю порушеного питання. У разі прийняття позитивного рішення будуть внесені зміни до Тендерної документації.
24.11.2024, 10:13
Щодо забезпечення виконання договору
Запитання щодо лоту Лот 1 - Запасні частини до тепловозів се
У зв'язку із військовою агресією рф, на жаль, маємо гострий дефіцит у персоналі та енергоресурсах. Враховуючи вищенаведене, просимо Вас зменшити забезпечення виконання Договору у вигляді банківської гарантії за Лотом № 1 до 3% вартості договору про закупівлю.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 26.11.2024, 11:06)
Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Повідомляємо про розгляд Вашого звернення відповідно до затвердженої в АТ "Укрзалізниця" процедури щодо надання відповіді за суттю порушеного питання. У разі прийняття позитивного рішення будуть внесені зміни до Тендерної документації.
24.11.2024, 10:14
Щодо забезпечення виконання договору
Запитання щодо лоту Лот 5 - Запасні частини до тепловозів се
У зв'язку із військовою агресією рф, на жаль, маємо гострий дефіцит у персоналі та енергоресурсах. Враховуючи вищенаведене, просимо Вас зменшити забезпечення виконання Договору у вигляді банківської гарантії за Лотом № 5 до 3% вартості договору про закупівлю.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 26.11.2024, 11:08)
Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Повідомляємо про розгляд Вашого звернення відповідно до затвердженої в АТ "Укрзалізниця" процедури щодо надання відповіді за суттю порушеного питання. У разі прийняття позитивного рішення будуть внесені зміни до Тендерної документації.
24.11.2024, 10:14
Щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Загальне запитання щодо оголошення
У зв'язку з опрацюванням великого об'єму документів просимо Вас внести зміни до тендерної документації та викласти п. 4.1 у наступній редакції: Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 12.12.2024 10:00:00 за київським часом.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 26.11.2024, 11:10)
Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. У філії «ЦЗВ» відсутня можливість щодо перенесення кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
24.11.2024, 10:15
Внесення змін до ТД
Запитання щодо лоту Лот 1 - Запасні частини до тепловозів се
По Лоту № 1 у Додатку 1 та додатку А невірно вказані № креслеників, а саме позиції № п/п 1; 8; 12; 13; 16; 18. Філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» у встановленому порядку погоджені наступні кресленики на вищевказані запасні частини, а саме: № п/п 1. Кулачок з'ємний паливного насосу А217.642.02, № п/п 8. Шестерня Д27.28.01.07, № п/п 12. Шестерня Т328.65.31.01, № п/п 13. Відцентровий масляний фільтр Д60.34.11.00, № п/п 16. Колесо зубчасте Т93.65.173.05, № п/п 18. Важіль клапанів правий (коромисло) Д27.16.14.00. Просимо Вас внести відповідні зміни.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 26.11.2024, 11:04)
Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Повідомляємо про розгляд Вашого звернення відповідно до затвердженої в АТ "Укрзалізниця" процедури щодо надання відповіді за суттю порушеного питання. У разі прийняття позитивного рішення будуть внесені зміни до Тендерної документації.
24.11.2024, 10:16
Внесення змін до ТД
Запитання щодо лоту Лот 2 - Запасні частини до тепловозів се
По Лоту № 2 у Додатку 1 та додатку А невірно вказаний № кресленика, а саме позиція № п/п 6. Філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» у встановленому порядку погоджений наступний кресленик на вищевказану запчастину, а саме: № п/п 6. Шестрня Т328.65.31.02. Просимо Вас внести відповідні зміни.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 26.11.2024, 11:05)
Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Повідомляємо про розгляд Вашого звернення відповідно до затвердженої в АТ "Укрзалізниця" процедури щодо надання відповіді за суттю порушеного питання. У разі прийняття позитивного рішення будуть внесені зміни до Тендерної документації.
24.11.2024, 10:17
Внесення змін до тендерної документації
Запитання щодо лоту Лот 5 - Запасні частини до тепловозів се
Пружина зовнішня ресорного підвішування (кресл. № Т328.33.01.03) має відповідати вимогам ДСТУ ГОСТ 1452:2007 «Пружини циліндричні гвинтові візків та ударно-тягових приладів рухомого складу залізниць. Технічні умови» (ГОСТ 1452-2003, IDT).
Просимо внести відповідні зміни до Додатку № 1 та Додатку А.
Просимо внести відповідні зміни до Додатку № 1 та Додатку А.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 26.11.2024, 11:05)
Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Повідомляємо про розгляд Вашого звернення відповідно до затвердженої в АТ "Укрзалізниця" процедури щодо надання відповіді за суттю порушеного питання. У разі прийняття позитивного рішення будуть внесені зміни до Тендерної документації.
29.11.2024, 12:35
Умовний номер на пружини ресорного підвішування
Запитання щодо лоту Лот 5 - Запасні частини до тепловозів се
Добрий день.
На пружини зовнішню та внутрішню ресорного підвішування тендерна документація вимагає від виробника мати умовний номер виданий адміністрацією залізничного транспорту, що на данний момент неможливо із-за дуже складної процедури отримання умовного номеру.
Замість умовного номеру на ці пружини наше прідприємство пропонує вимагати Атестат виробництва по виготовленню пружин згідно ДСТУ ГОСТ 1452:2007 та наявність креслеників на пружини, погоджених у Філії НДКТІ АТ "Укрзалізниця".
На нашу думку це необхідні і достатні умови для якістного виготовлення пружин на вузлі ресорного підвішування локомотивів.
На пружини зовнішню та внутрішню ресорного підвішування тендерна документація вимагає від виробника мати умовний номер виданий адміністрацією залізничного транспорту, що на данний момент неможливо із-за дуже складної процедури отримання умовного номеру.
Замість умовного номеру на ці пружини наше прідприємство пропонує вимагати Атестат виробництва по виготовленню пружин згідно ДСТУ ГОСТ 1452:2007 та наявність креслеників на пружини, погоджених у Філії НДКТІ АТ "Укрзалізниця".
На нашу думку це необхідні і достатні умови для якістного виготовлення пружин на вузлі ресорного підвішування локомотивів.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 02.12.2024, 15:12)
Пружини ресорного підвішування входять до
переліку складових частин локомотивів, для виготовлення, ремонту та
модернізації яких відповідному підприємству необхідно пройти процедуру
отримання умовного номера відповідно до Додатку 2 пункт 40 Тимчасового
положення про порядок допуску продукції залізничного призначення для її
використання підрозділами АТ «Укрзалізниця» під час ремонту рухомого
складу та об’єктів інфраструктури у період дії воєнного стану (протокол №
Ц-54/71 Ком.т. засідання правління АТ «Укрзалізниця» від 08.08.2022) та відповідно до рішення міжнародних організацій залізничного транспорту – 73
Ради Співдружності. Вважаємо за доцільне залишити без змін.
переліку складових частин локомотивів, для виготовлення, ремонту та
модернізації яких відповідному підприємству необхідно пройти процедуру
отримання умовного номера відповідно до Додатку 2 пункт 40 Тимчасового
положення про порядок допуску продукції залізничного призначення для її
використання підрозділами АТ «Укрзалізниця» під час ремонту рухомого
складу та об’єктів інфраструктури у період дії воєнного стану (протокол №
Ц-54/71 Ком.т. засідання правління АТ «Укрзалізниця» від 08.08.2022) та відповідно до рішення міжнародних організацій залізничного транспорту – 73
Ради Співдружності. Вважаємо за доцільне залишити без змін.
29.11.2024, 15:45
дискримінація учасників
Загальне запитання щодо оголошення
Замовник у складі вимог зазначає необхідність у наданні учасником підтвердження технічних вимог - умовного номеру виробника пружини зовнішньої ресорного підвішування (кресл. №Т328.33.01.03) та Пружина внутрішньої ресорного підвішування (кресл. №Т328.33.01.05). Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону, враховуючи той факт що зезначена продукція не підпадає під сферу дії умовного знаку. Отже, знову проводиться тендер попередньо договорений))
Враховуючи, що умови тендерної документації містять незаконні положення та дискримінаційні вимоги, а також порушують права та законні інтереси потенційних учасників, що унеможливлює виконання вимог закупівлі нашим підприємством, вимагаємо виключити зазначену вимогу.
В противному випадку будемо змушені звернутися до АМКУ з метою захисту своїх порушених прав.
Враховуючи, що умови тендерної документації містять незаконні положення та дискримінаційні вимоги, а також порушують права та законні інтереси потенційних учасників, що унеможливлює виконання вимог закупівлі нашим підприємством, вимагаємо виключити зазначену вимогу.
В противному випадку будемо змушені звернутися до АМКУ з метою захисту своїх порушених прав.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 02.12.2024, 15:11)
Пружини ресорного підвішування входять до
переліку складових частин локомотивів, для виготовлення, ремонту та
модернізації яких відповідному підприємству необхідно пройти процедуру
отримання умовного номера відповідно до Додатку 2 пункт 40 Тимчасового
положення про порядок допуску продукції залізничного призначення для її
використання підрозділами АТ «Укрзалізниця» під час ремонту рухомого
складу та об’єктів інфраструктури у період дії воєнного стану (протокол №
Ц-54/71 Ком.т. засідання правління АТ «Укрзалізниця» від 08.08.2022) та відповідно до рішення міжнародних організацій залізничного транспорту – 73
Ради Співдружності. Вважаємо за доцільне залишити без змін.
переліку складових частин локомотивів, для виготовлення, ремонту та
модернізації яких відповідному підприємству необхідно пройти процедуру
отримання умовного номера відповідно до Додатку 2 пункт 40 Тимчасового
положення про порядок допуску продукції залізничного призначення для її
використання підрозділами АТ «Укрзалізниця» під час ремонту рухомого
складу та об’єктів інфраструктури у період дії воєнного стану (протокол №
Ц-54/71 Ком.т. засідання правління АТ «Укрзалізниця» від 08.08.2022) та відповідно до рішення міжнародних організацій залізничного транспорту – 73
Ради Співдружності. Вважаємо за доцільне залишити без змін.
29.11.2024, 15:45
дискримінація учасників
Загальне запитання щодо оголошення
Замовник у складі вимог зазначає необхідність у наданні учасником підтвердження технічних вимог - умовного номеру виробника пружини зовнішньої ресорного підвішування (кресл. №Т328.33.01.03) та Пружина внутрішньої ресорного підвішування (кресл. №Т328.33.01.05). Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону, враховуючи той факт що зезначена продукція не підпадає під сферу дії умовного знаку. Отже, знову проводиться тендер попередньо договорений))
Враховуючи, що умови тендерної документації містять незаконні положення та дискримінаційні вимоги, а також порушують права та законні інтереси потенційних учасників, що унеможливлює виконання вимог закупівлі нашим підприємством, вимагаємо виключити зазначену вимогу.
В противному випадку будемо змушені звернутися до АМКУ з метою захисту своїх порушених прав.
Враховуючи, що умови тендерної документації містять незаконні положення та дискримінаційні вимоги, а також порушують права та законні інтереси потенційних учасників, що унеможливлює виконання вимог закупівлі нашим підприємством, вимагаємо виключити зазначену вимогу.
В противному випадку будемо змушені звернутися до АМКУ з метою захисту своїх порушених прав.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 02.12.2024, 15:12)
Пружини ресорного підвішування входять до
переліку складових частин локомотивів, для виготовлення, ремонту та
модернізації яких відповідному підприємству необхідно пройти процедуру
отримання умовного номера відповідно до Додатку 2 пункт 40 Тимчасового
положення про порядок допуску продукції залізничного призначення для її
використання підрозділами АТ «Укрзалізниця» під час ремонту рухомого
складу та об’єктів інфраструктури у період дії воєнного стану (протокол №
Ц-54/71 Ком.т. засідання правління АТ «Укрзалізниця» від 08.08.2022) та відповідно до рішення міжнародних організацій залізничного транспорту – 73
Ради Співдружності. Вважаємо за доцільне залишити без змін.
переліку складових частин локомотивів, для виготовлення, ремонту та
модернізації яких відповідному підприємству необхідно пройти процедуру
отримання умовного номера відповідно до Додатку 2 пункт 40 Тимчасового
положення про порядок допуску продукції залізничного призначення для її
використання підрозділами АТ «Укрзалізниця» під час ремонту рухомого
складу та об’єктів інфраструктури у період дії воєнного стану (протокол №
Ц-54/71 Ком.т. засідання правління АТ «Укрзалізниця» від 08.08.2022) та відповідно до рішення міжнародних організацій залізничного транспорту – 73
Ради Співдружності. Вважаємо за доцільне залишити без змін.
29.11.2024, 15:47
дискримінація учасників
Загальне запитання щодо оголошення
Замовник у складі ТД зазначає необхідність у наданні учасником підтвердження технічних вимог - умовного номеру виробника пружини зовнішньої ресорного підвішування (кресл. №Т328.33.01.03) та Пружина внутрішньої ресорного підвішування (кресл. №Т328.33.01.05). Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону, враховуючи той факт що зезначена продукція не підпадає під сферу дії умовного знаку. Отже, знову проводиться тендер попередньо договорений)). Враховуючи, що умови тендерної документації містять незаконні положення та дискримінаційні вимоги, а також порушують права та законні інтереси потенційних учасників, що унеможливлює виконання вимог закупівлі нашим підприємством, вимагаємо виключити зазначену вимогу. В противному випадку будемо змушені звернутися до АМКУ з метою захисту своїх порушених прав.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 02.12.2024, 15:12)
Пружини ресорного підвішування входять до
переліку складових частин локомотивів, для виготовлення, ремонту та
модернізації яких відповідному підприємству необхідно пройти процедуру
отримання умовного номера відповідно до Додатку 2 пункт 40 Тимчасового
положення про порядок допуску продукції залізничного призначення для її
використання підрозділами АТ «Укрзалізниця» під час ремонту рухомого
складу та об’єктів інфраструктури у період дії воєнного стану (протокол №
Ц-54/71 Ком.т. засідання правління АТ «Укрзалізниця» від 08.08.2022) та відповідно до рішення міжнародних організацій залізничного транспорту – 73
Ради Співдружності. Вважаємо за доцільне залишити без змін.
переліку складових частин локомотивів, для виготовлення, ремонту та
модернізації яких відповідному підприємству необхідно пройти процедуру
отримання умовного номера відповідно до Додатку 2 пункт 40 Тимчасового
положення про порядок допуску продукції залізничного призначення для її
використання підрозділами АТ «Укрзалізниця» під час ремонту рухомого
складу та об’єктів інфраструктури у період дії воєнного стану (протокол №
Ц-54/71 Ком.т. засідання правління АТ «Укрзалізниця» від 08.08.2022) та відповідно до рішення міжнародних організацій залізничного транспорту – 73
Ради Співдружності. Вважаємо за доцільне залишити без змін.