Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 19.11.2024 12:53. Дата останніх змін - 19.12.2024 17:46

Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4, клас 7, Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4, клас 13 (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-19-008192-a  
ID bf389f63d47f44bfbee20d65559c30bf  
Загальна очікувана вартість закупівлі
153`384`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

N-02-01-02-000-0001 N-02-01-02-000-0002 Місце поставки – Україна Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4, клас 7 - 80 тис. к-тів Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4, клас 13 - 3 тис. к-тів

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»  
Загальна очікувана вартість закупівлі 153`384`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 1`533`840.00 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
19.11.24
Період уточнень
до 25.11.24
Подання пропозицій
до 03.12.24
Аукціон
03.12.24
Кваліфікація переможця
з 03.12.24
Пропозиції розглянуті
з 06.12.24
Завершена
19.12.24
19.11.2024, 15:48
Акт ЦУРМЗ
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня.
Згідно додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник повинен надати Копію акту, виданого Центральним управлінням розвитку матеріального забезпечення Збройних Сил України (або іншим уповноваженим органом військового управління у разі, якщо розробником технічної документації не є Міністерство оборони України) про те, що запропонований до постачання товар Учасника/Виробника відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (відповідна нормативно-технічна документація зазначена у ДОДАТКУ № 3 до Оголошення).

Необхідно надати копії актів на "Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4, клас 7" та на "Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4, клас 13", чи тільки один Акт, наприклад, "Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4, клас 7" ?

Дякуємо.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 20.11.2024, 13:03)
Шановний учаснику! Дякуємо за поставлене питання. У випадку отримання акту відповідності на виріб додаткове підтвердження відповідності за кожним видом виробу (кольором) не вимагається.
20.11.2024, 10:44
Продовження строку подання пропозицій
Загальне запитання щодо оголошення
З метою отримання акту відповідності ЦУРМЗ на Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4, клас 13 просимо продовжити строк подання пропозицій на 7 календарних днів.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 20.11.2024, 13:45)
Шановний Учаснику, дякуємо за звернення.
У жовтні 2024 року анонсувався план закупівель речового майна на 2025 рік згідно якого потенційні учасники мали змогу завчасно розпочати підготовку до закупівель. У потенційних учасників є можливість отримати Акт про відповідність до оголошення закупівлі. Щодо отримання Акту про відповідність під час оголошеної закупівлі, згідно Алгоритму отримання Акту про відповідність, технічний комітет перевіряє зразок предмету та документи на відповідність до вимог нормативно-технічної документації у термін, що не перевищує 5 (п'яти) робочих днів.
Строк подання пропозиції цього оголошення відповідає вимогам чинного законодавства. Наразі, зміни в цій частині вноситись не будуть. Звертаємо Вашу увагу, що дана закупівля не відображає повний обсяг 2025 року. Найближчим часом будуть оголошені закупівлі за цим же предметом закупівлі.
21.11.2024, 09:23
Щодо надання копії звіту про суми нарахування доходу застрахованих осіб та суми нарахування єдиного внеску
Загальне запитання щодо оголошення
Згідно вимог оголошення:
2.3. У разі, якщо учасник є виробником запропонованого товару учасник також має надати копію звіту про суми нарахування доходу застрахованих осіб та суми нарахування єдиного внеску, поданого за останній звітний період, з підтвердженням про надання звіту до державних податкових органів із відповідною відміткою про прийняття (або копією квитанції № 2).

Потрібно надавати виключно копію звіту та квитанції або ж копії звіту, додатки до звіту та квитанції? дякуємо.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 21.11.2024, 14:08)
Шановний Учаснику, дякуємо за звернення.
Потрібно надати звіт із відповідною відміткою про прийняття (або копією квитанції № 2). Додатки до цього звіту не вимагаються.
21.11.2024, 10:47
АКТ, складений за результатами перевірки фактичної відповідності Постачальника заявленим виробничим потужностям
Загальне запитання щодо оголошення
Додатком №3.5 до державного контракту(договору) про закупівлю зазначено, що треба вказати наступну інформацію: «Фактична адреса (кожної потужності, які будуть задіяні у обігу харчових продуктів за Державним контрактом)». Зазначаємо, що предметом закупівлі не є харчові продукти тому просимо внести зміни згідно предмета закупівлі або видалити цей Додаток, якщо він не відноситься до предмету закупівлі.
Водночас слід зауважити, що відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” зазначено, що у випадках, передбачених абзацами першим, другим пункту 3-8 Розділ X “Прикінцеві та перехідні положення”, замовники можуть НЕ ОПРИЛЮДНЮВАТИ інформацію про своє місцезнаходження ТА/АБО МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ПОСТАЧАЛЬНИКІВ (ВИКОНАВЦІВ РОБІТ ТА НАДАВАЧІВ ПОСЛУГ), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, якщо поширення такої інформації несе ризики для безпеки замовника та/або постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг).
Тобто зазначення в договорі фактичної адреса кожної потужності, які будуть задіяні - несе ризики для безпеки постачальників, так як ідентифікує адресу виробництва та/або складських приміщень на території України.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 21.11.2024, 14:07)
Шановний Учаснику, дякуємо за звернення.
До Оголошення будуть внесені зміни щодо невірного формулювання.
Щодо Додатку №3.5 до Договору: Актом, складеним за результатами перевірки фактичної відповідності Постачальника заявленим виробничим потужностям встановлюється фактична відповідність / фактична невідповідність Постачальника заявленим виробничим потужностям. Тобто, даний акт складається під час виконання договору і не підлягає оприлюдненню.
21.11.2024, 18:29
Щодо аналогічних договорів.
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня.
Просимо надати можливість підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів шляхом надання документів (відгуки, накладні і т.п.), що підтверджують постачання 30% кількості товару, що планує закупити Замовник. Також прохання внести зміни та дозволити надати, як аналогічний договір предметом якого є не тільки індивідуальне обмундирування визначене Наказом Міністерства оборони України №232 від 29.04.2016 року, а також інший одяг. У випадку відмови просимо аргументувати, чому тільки обмундирування визначене Наказом може підтверджувати досвід виконання аналогічних договорів.
Заздалегідь дякую.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 22.11.2024, 09:30)
Шановний Учаснику, дякуємо за звернення.
Замовником було встановлено більш ширший перелік предметів одягу, які можуть підтвердити наявність аналогічного досвіду: не лише "Костюм літній польовий", а і обмундирування, до переліку якого входять найбільш приближені предмети одягу.
22.11.2024, 23:37
Щодо гарантійного листа
Загальне запитання щодо оголошення
Згідно оголошення Учасник повинен надати:
Гарантійний лист в довільній формі від виробника запропонованого товару з гарантією про те, що товар буде вітчизняного виробництва (країна походження товару - Україна).

Але проектом договору (п. 5.2 Додатку 8) передбачено постачання імпортних товарів.
5.2. У разі постачання Товару за імпортом, документи, що засвідчують якість, складені
іноземною мовою, повинні мати офіційний автентичний переклад українською мовою. Під
терміном “офіційний автентичний переклад” позначають здійснений переклад оригінального
тексту професійним перекладачем, особистий підпис якого під текстом перекладу засвідчено
печаткою бюро перекладів та підписом керівника бюро перекладів або нотаріусом. Засвідчення
підпису перекладача підтверджує, що перекладач може та має право перекладати текст
відповідними мовами. Крім того, перекладач ставить на перекладі свій особистий підпис,
засвідчуючи свою особу.


Чи дозволяється постачання товару за імпортом?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 25.11.2024, 17:09)
Шановний Учаснику, дякуємо за звернення.
Проєкт договору, що є додатком до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, є типовим для різних предметів закупівлі. Для даної закупівлі цей пункт договору застосовуватися не буде. Умовами оголошення передбачено, що запропонований товар має бути саме вітчизняного виробництва. Разом з тим, наявність пункту 5.2 Договору не суперечить вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, оскільки передбачає можливість, а не обов’язковість його застосування.
Крім того, договір укладається за результатами закупівлі. У разі невідповідності пропозиції учасника вимогам оголошення, така пропозиція буде відхилена. Договір може бути укладено лише з переможцем закупівлі, пропозиція якого повністю відповідає вимогам оголошення.