Процедура закупівлі оголошена 18.11.2024 16:03. Дата останніх змін - 10.12.2024 15:32
Послуги з охорони приміщень КБУ "ФСК ім.В.М.Шкуренко"(Адміністративна будівля КБУ «ФСК ім. В. М. Шкуренко» за адресою: 51400 Дніпропетровська обл. м. Павлоград, вул. Корольова Сергія 1А; Стадіон «Гірник» за адресою: м. Павлоград, вул. Європейська 10-Б; Стадіон «ПРОМЕТЕЙ» за адресою: обл. м. Павлоград, вул. Войнової 9-А) -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-11-18-013295-a | |
| ID | c49ecbba28d34327a02bd104f504cb8a |
Загальна очікувана вартість закупівлі
985`500.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Послуги з охорони приміщень КБУ "ФСК ім.В.М.Шкуренко"(Адміністративна будівля КБУ «ФСК ім. В. М. Шкуренко» за адресою: 51400 Дніпропетровська обл. м. Павлоград, вул. Корольова Сергія 1А; Стадіон «Гірник» за адресою: м. Павлоград, вул. Європейська 10-Б; Стадіон «ПРОМЕТЕЙ» за адресою: обл. м. Павлоград, вул. Войнової 9-А)
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | КОМУНАЛЬНА БЮДЖЕТНА УСТАНОВА "ФІЗКУЛЬТУРНО-СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС ІМ. В. М. ШКУРЕНКО" | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 985`500.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 29`565.00 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
18.11.24
Період уточнень
до 23.11.24
Період оскаржень
до 23.11.24
Подання пропозицій
до 26.11.24
Кваліфікація переможця
з 26.11.24
Пропозиції розглянуті
з 27.11.24
Завершена
10.12.24
19.11.2024, 12:03
Дискримінаційні вимоги
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник! У тендерній документації вами встановлені такі вимоги, які порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, - недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Так, умовами тендерної документації передбачено, що Учасник зобов’язаний:
- мати наявність автомобільного транспорту реагування не менше 2 одиниць з дислокацією у м. Павлоград
- мати наявність приміщення офісу, тощо, в м. Павлограді.
Крім того, Учасник повинен надати чинні протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів, що будуть залучені до надання послуг зі строком експлуатації більше 2-х років з позитивними результатами проведення технічного контролю (за формою в редакції Постанови Кабінету Міністрів України від 19 травня 2023 р. № 514 для протоколів виданих після 25.08.2023 р. або за формою в редакції діючої на момент видачі протоколу Постанови Кабінету Міністрів України для протоколів виданих в період до 25.08.2023р.).
Також, умовами тендерної документації передбачено, що Учасник надає сертифікат, яким посвідчується, що система управління якістю стосовно охоронних послуг/діяльності приватних охоронних служб, що здійснює Учасник, відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT) або ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT). Сертифікат повинен бути виданий органом оцінки відповідності, акредитованим Національним агентством з акредитації відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 в сфері акредитації цього органу.
Відтак викладені вимоги є дискримінаційними та обмежують коло учасників, які зможуть взяти участь в закупівлі, з огляду на наступне: Замовник встановивши вимогу в ТД про розташування учасника у конкретній географічній місцевості, порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст.5 та ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», адже прийняти участь у закупівлі зможуть тільки ті учасники, які мають транспорт реагування та приміщення в м. Павлограді. Тобто, це позбавляє можливості прийняти участь у закупівлі тим учасникам, які не мають транспорту реагування та приміщення в м. Павлограді.
Крім того, звертаємо увагу, що на сьогоднішній день чинним законодавством України не передбачено для підприємств, які надають охоронні послуги зобов’язань стосовно проходження обов’язкового технічного контролю транспортних засобів, які перебувають у власності. Оскільки ця вимога є добровільною.
Аналогічно, щодо надання сертифікати ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю інформуємо, сертифікація в Україні не є обов’язковою. Надання охоронних послуг, зокрема їх якість, регулюється Законом України «Про охоронну діяльність». Отже, Законом України «Про охоронну діяльність» передбачається наявність Ліцензії та жодним нормативним актом, що стосується охорони не передбачено наявності будь-яких сертифікатів.
Аналогічно стосується накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на тендерну пропозицію, що зменшує коло учасників. Звертаємо увагу, що законодавство не обмежує Учасника право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) та відповідно підписувати тендерну пропозицію (УЕП).
Прописуючи дискримінаційні вимоги в тендерній документації, Замовник нівелює можливість взяти участь та поборотися за перемогу, іншим учасникам, які відповідають ліцензійним вимогам надання охоронних послуг і мають необхідну матеріально-технічну базу, досвід тощо.
Звертаємо увагу, що такі дискримінаційні вимоги неодноразово успішно оскаржувалася в АМКУ.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо припинити порушення чинного законодавства, не дискримінувати учасників, виключити незаконні вимоги та внести зміни до тендерної документації!
Заздалегідь вдячні за належне реагування.
Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому в залежності від результатів розгляду нашої вимоги, в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Так, умовами тендерної документації передбачено, що Учасник зобов’язаний:
- мати наявність автомобільного транспорту реагування не менше 2 одиниць з дислокацією у м. Павлоград
- мати наявність приміщення офісу, тощо, в м. Павлограді.
Крім того, Учасник повинен надати чинні протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів, що будуть залучені до надання послуг зі строком експлуатації більше 2-х років з позитивними результатами проведення технічного контролю (за формою в редакції Постанови Кабінету Міністрів України від 19 травня 2023 р. № 514 для протоколів виданих після 25.08.2023 р. або за формою в редакції діючої на момент видачі протоколу Постанови Кабінету Міністрів України для протоколів виданих в період до 25.08.2023р.).
Також, умовами тендерної документації передбачено, що Учасник надає сертифікат, яким посвідчується, що система управління якістю стосовно охоронних послуг/діяльності приватних охоронних служб, що здійснює Учасник, відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT) або ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT). Сертифікат повинен бути виданий органом оцінки відповідності, акредитованим Національним агентством з акредитації відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 в сфері акредитації цього органу.
Відтак викладені вимоги є дискримінаційними та обмежують коло учасників, які зможуть взяти участь в закупівлі, з огляду на наступне: Замовник встановивши вимогу в ТД про розташування учасника у конкретній географічній місцевості, порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст.5 та ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», адже прийняти участь у закупівлі зможуть тільки ті учасники, які мають транспорт реагування та приміщення в м. Павлограді. Тобто, це позбавляє можливості прийняти участь у закупівлі тим учасникам, які не мають транспорту реагування та приміщення в м. Павлограді.
Крім того, звертаємо увагу, що на сьогоднішній день чинним законодавством України не передбачено для підприємств, які надають охоронні послуги зобов’язань стосовно проходження обов’язкового технічного контролю транспортних засобів, які перебувають у власності. Оскільки ця вимога є добровільною.
Аналогічно, щодо надання сертифікати ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю інформуємо, сертифікація в Україні не є обов’язковою. Надання охоронних послуг, зокрема їх якість, регулюється Законом України «Про охоронну діяльність». Отже, Законом України «Про охоронну діяльність» передбачається наявність Ліцензії та жодним нормативним актом, що стосується охорони не передбачено наявності будь-яких сертифікатів.
Аналогічно стосується накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на тендерну пропозицію, що зменшує коло учасників. Звертаємо увагу, що законодавство не обмежує Учасника право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) та відповідно підписувати тендерну пропозицію (УЕП).
Прописуючи дискримінаційні вимоги в тендерній документації, Замовник нівелює можливість взяти участь та поборотися за перемогу, іншим учасникам, які відповідають ліцензійним вимогам надання охоронних послуг і мають необхідну матеріально-технічну базу, досвід тощо.
Звертаємо увагу, що такі дискримінаційні вимоги неодноразово успішно оскаржувалася в АМКУ.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо припинити порушення чинного законодавства, не дискримінувати учасників, виключити незаконні вимоги та внести зміни до тендерної документації!
Заздалегідь вдячні за належне реагування.
Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому в залежності від результатів розгляду нашої вимоги, в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 20.11.2024, 08:28)
Шановний Учаснику! Замовник жодним чином не обмежує учасників щодо їх територіального місцезнаходження. Зазначена вимога передбачає передусім наявність на території адміністративної одиниці (м. Павлоград) відповідної групи швидкого реагування, а враховуючи режим роботи та відповідно певний графік, передбачається наявність співробітників виконавця в межах м. Павлоград, частина яких (група швидкого реагування) повинна мати постійне місце дислокації у місті, яке окрім того є місцем зберігання одягу, засобів захисту, проведення інструктажів, перевірки стану здоров’я співробітників, які заступають на чергування, адміністративного керівництва та управління процесом охоронної діяльності тощо. Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Крім того, Замовник не обмежує право учасника на залучення субпідрядників / співвиконавців.
Щодо протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів. Відповідно до ст. 35 ЗУ «Про дорожній рух» обов'язковому технічному контролю підлягають легкові автомобілі, що використовуються з метою отримання прибутку та вантажні автомобілі незалежно від форми власності вантажопідйомністю до 3,5 т, із строком експлуатації понад двох років (тобто комерційний транспорт).
Щодо сертифікатів на відповідність ДСТУ ISO 9001 або ДСТУ EN ISO 9001:2018. Відповідно до ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Щодо КЕП. Замовник може вимагати підписання тільки одним видом підпису, наприклад КЕП. Зазначена вимога не вважається дискримінаційною для учасників закупівель за практикою розгляду таких спорів в АМКУ (до прикладу рішення № 6742-р/пк-пз від 15.11.2022 р.). Якщо навіть учасник на момент оголошення закупівлі не має КЕПу, він може дуже швидко його отримати.
Щодо протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів. Відповідно до ст. 35 ЗУ «Про дорожній рух» обов'язковому технічному контролю підлягають легкові автомобілі, що використовуються з метою отримання прибутку та вантажні автомобілі незалежно від форми власності вантажопідйомністю до 3,5 т, із строком експлуатації понад двох років (тобто комерційний транспорт).
Щодо сертифікатів на відповідність ДСТУ ISO 9001 або ДСТУ EN ISO 9001:2018. Відповідно до ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Щодо КЕП. Замовник може вимагати підписання тільки одним видом підпису, наприклад КЕП. Зазначена вимога не вважається дискримінаційною для учасників закупівель за практикою розгляду таких спорів в АМКУ (до прикладу рішення № 6742-р/пк-пз від 15.11.2022 р.). Якщо навіть учасник на момент оголошення закупівлі не має КЕПу, він може дуже швидко його отримати.