Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 14.11.2024 13:29. Дата останніх змін - 25.11.2024 14:21

Папка на зав'язках для паперів, з клеєним клапаном, картон 0,35 мм, A4

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-14-008808-a  
ID 9eee699a14db44fa953ef3b366ff9a89  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-11-14-010223-a  
Очікувана вартість закупівлі
1`820.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Вимоги до товару: Папка картонна з клеєними клапанами "АРХІВНА" Призначення для архівації бухгалтерської, кадрової та іншої документації. Формат папки А4. Матеріал: щільний картон товщиною 0.35 мм. Має три клеєних клапана. Ширина клапана - 5 см, Повинна вміщувати в себе пачку паперу - 500 аркушів. Доставка відповідно до умов договору. Розрахунок проводиться шляхом перерахування вартості поставленого Товару у безготівковій формі в національній валюті України. Розрахунки проводяться шляхом оплати поставленого Товару на підставі видаткової накладної протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання товару (за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Покупця за даним кодом видатків) на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 10-ти робочих днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування на свій розрахунковий рахунок, відкритий в органі, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів. Бюджетні зобов’язання виникають за загальним фондом бюджету тільки в межах бюджетних асигнувань, встановленими кошторисами; за спеціальним фондом бюджету виключно в межах відповідних фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД  
Очікувана вартість закупівлі 1`820.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
14.11.24
Подання пропозицій
до 19.11.24
Кваліфікація переможця
з 19.11.24
Пропозиції розглянуті
з 19.11.24
Завершена
25.11.24

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 7 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
Папка на зав'язках для паперів, з клеєним клапаном, картон 0,35 мм, A4
Класифікація за ДК 021:2015: 22850000-3 - Швидкозшивачі та супутнє приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49089, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Академіка Янгеля, будинок 4
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.12.2024
Умови поставки: Вимоги до товару: Папка картонна з клеєними клапанами "АРХІВНА" Призначення для архівації бухгалтерської, кадрової та іншої документації. Формат папки А4. Матеріал: щільний картон товщиною 0.35 мм. Має три клеєних клапана. Ширина клапана - 5 см, Повинна вміщувати в себе пачку паперу - 500 аркушів. Доставка відповідно до умов договору. Розрахунок проводиться шляхом перерахування вартості поставленого Товару у безготівковій формі в національній валюті України. Розрахунки проводяться шляхом оплати поставленого Товару на підставі видаткової накладної протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання товару (за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Покупця за даним кодом видатків) на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 10-ти робочих днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування на свій розрахунковий рахунок, відкритий в органі, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів. Бюджетні зобов’язання виникають за загальним фондом бюджету тільки в межах бюджетних асигнувань, встановленими кошторисами; за спеціальним фондом бюджету виключно в межах відповідних фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 штука

Тендерна документація

Проект договору
Проєкт договору Папка архівна.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 13:28
Версія документу від: 14.11.2024 13:28
ID: a064e812d18346e29be2097f1db37072
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 13:29
Версія документу від: 14.11.2024 13:29
ID: 69c34ff55c604b80b9020c778a8cf8f7

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Папка на зав'язках для паперів, з клеєни
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Матеріал обкладинки: картон
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.11.2024
Тип: для паперів
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.11.2024
Вид: з клеєним клапаном
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.11.2024
Формат паперу: a4
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.11.2024
Товщина обкладинки Мінімальне значення: 0.35 міліметр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.11.2024

Дати та строки

Дата публікації 14.11.2024 13:29  
Початок періоду прийому пропозицій 14.11.2024 13:29  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 19.11.2024 14:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 34824364  
Юридична адреса Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Академіка Янгеля, будинок 4  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 19.11.2024 14:00
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
ТОВ "АГАТ ІМПЕКС"
ID: f7a27f1019774fe19ebfaaa64a5250e7
1`680.00
Гривня з ПДВ
2
ТОВ "Бумвест"
ID: 3acb409992dd4e4abadace56160b33a0
1`800.00
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
1`680.00
Гривня з ПДВ

Папка на зав'язках BUROMAX (BM.3356)

0.00 без ПДВ
Переможець
19.11.2024 16:42
2
1`800.00
Гривня з ПДВ

Папка на зав'язках BUROMAX (BM.3356)

0.00 без ПДВ
Не розглядався

Повідомлення про намір укласти договір

Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВ "АГАТ ІМПЕКС"
Код ЄДРПОУ: 36853067
1`680.00
Гривня з ПДВ
19.11.2024
16:42

Укладені договори

Номер договору
152
Дата підписання
25.11.2024
Дата початку дії
25.11.2024
Дата завершення дії
31.12.2024
Ціна договору
1`680.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
1`400.00 Гривня