Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 08.11.2024 10:48. Дата останніх змін - 13.12.2024 00:00

Протигази фільтруючі для індивідуального захисту -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-08-003448-a  
ID 74085fa2bf3042d19de806f8818425ec  
Загальна очікувана вартість закупівлі
495`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Територіальне управління БЕБ у Львівській області  
Загальна очікувана вартість закупівлі 495`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
08.11.24
Період уточнень
до 13.11.24
Період оскаржень
до 13.11.24
Подання пропозицій
до 16.11.24
Аукціон
18.11.24
Кваліфікація переможця
з 18.11.24
Торги відмінено
13.12.24
09.11.2024, 23:36
Щодо призначення протигазів
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику уточніть будь-ласка для яких цілей планується закупівля даних протигазів. Протигази закупляються для потреб пов'язаних з господарською діяльністю, чи для вирішення питань пов'язаних з цивільним захистом, зокрема передбачених у Постанові КМУ від 19.08.2002 р. №1200 ?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 13.11.2024, 15:55)
Шановний Учаснику, частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що у тендерній документації зазначаються відомості, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. У Додатку 3 до тендерної документації встановлено Інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, а саме – Протигази фільтруючі для індивідуального захисту (ДК 021:2015 – 35810000-5 - індивідуальне обмундирування). Повідомляємо, що цілі закупівлі даного товару визначено тендерною документацією, а саме у Додатку 3 Документації.
09.11.2024, 23:37
Щодо невідповідності захисних властивостей Протигазу фільтрувального вимогам чинного законодавства
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, повідомляємо Вам, що закупляючи Протигаз фільтрувальний для вирішення питань пов'язаних з цивільним захистом Ваша установа має дотримуватись норм чинного законодавства у сфері цивільного захисту, під час формування технічних вимог до предмету закупівлі Код ДК 021:2015: 35810000-5 Індивідуальне обмундирування. В першу чергу обов’язковими до виконання є Постанова Кабінету Міністрів України від 19 серпня 2002 року № 1200 «Про затвердження Порядку забезпечення населення засобами індивідуального захисту, приладами радіаційної та хімічної розвідки, дозиметричного і хімічного контролю» (далі – Постанова), а також СОУ МНС 75.2-00013528-002:2010 «Фільтрувальні засоби індивідуального захисту органів дихання населення у надзвичайних ситуаціях» (Далі - СОУ МНС).
Відповідно до вимог пункту 2 Загальної частини Постанови На випадок застосування ядерної та інших видів зброї масового ураження проти України В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ населення завчасно забезпечується такими засобами радіаційного та хімічного захисту: засобами індивідуального захисту органів дихання від БОЙОВИХ ОТРУЙНИХ РЕЧОВИН – для працівників підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності (далі - суб’єкти господарювання), що належать до категорії цивільного захисту, - суб’єктами господарювання за рахунок власних коштів; – для працівників об'єктових формувань та спеціалізованих служб цивільного захисту - суб'єктами господарювання за рахунок власних коштів. Таким чином протигази, які Ви плануєте закупити, мають захищати від Бойових отруйних речовин (далі – БОР). Окрім цього у пункті 1.1. СОУ МНС, чітко вказано що: "Цeй cтaндapт уcтaнoвлює клacифiкaцiю й зaгaльнi тexнiчнi вимoги дo фiльтpувaльниx зacoбiв iндивiдуaльнoгo зaxиcту opгaнiв диxaння нaceлeння тa ocoбoвoгo складу нeвoєнiзoвaниx фopмувaнь i дiтeй вiкoм дo 1,5 poку (дaлi – ЗIЗOД) вiд впливу БOЙOВИX OТPУЙНИX PEЧOВИН, нeбeзпeчниx xiмiчниx, paдioaктивниx тa бioлoгiчниx peчoвин в умoвax нaдзвичaйниx cитуaцiй (дaлi – HC) тa пiд чac лiквiдувaння ïx нacлiдкiв У МИPНИЙ I ВOЄННИЙ ЧAC.". Пункт 1.3 СОУ МНС регламентує що: "Цeй cтaндapт зacтocoвують opгaнiзaцiï тa пiдпpиємcтвa, якi здiйcнюють пpoeктувaння тa вигoтoвлeння ЗIЗOД, a тaкoж opгaни викoнaвчoï влaди, opгaни мicцeвoгo caмoвpядувaння, iншi дepжaвнi opгaни, OPГAНIЗAЦIÏ ТA ПIДПPИЄМCТВA, якi зaбeзпeчують нaceлeння тa ocoбoвий cклaд нeвoєнiзoвaниx фopмувaнь цими зacoбaми у paзi зaгpoзи виникнeння тa в умoвax HC." У пункті 6.1.1.1 та 6.1.1.22 СОУ МНС відповідно вимагається що: "Фiльтpувaльнi ЗIЗOД пoвиннi зaбeзпeчити oчищeння пoвiтpя, щo вдиxуєтьcя, вiд БOЙOВИX OТPУЙНИX PEЧOВИН, нeбeзпeчниx xiмiчниx, paдioaктивниx тa бioлoгiчниx peчoвин, кoнцeнтpaцiя якиx у пoвiтpi пepeвищує гpaничнo дoпуcтимi piвнi." "ЗIЗOД пoвинeн зaxищaти вiд пapи типу ЗAPИН, ЗOМAН, V-ГAЗИ ТA IПPИТУ у paзi впливу пpoтягoм 6 гoдин дoзи, щo cтaнoвить 3 мг нa xв/л." Водночас в Додатку №3 до Тендерної документації "ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" немає жодних вимог щодо захисних властивостей фільтру від БОР, в.т.ч. від зарину, зоману, табуну, іприту, люзіту, VX газів, які відносяться до двох основних найнебезпечніших класів, а саме до Нервово-паралітичної та Шкірно-наривної дії.
Зважаючи на все вищесказане, просимо Вас привести тендерну документацію у відповідність до норм чинного законодавства, а саме пункту 2 Загальної частини Постанови Кабінету Міністрів України від 19.08.2002 р. № 1200 та пунктів 6.1.1.1, 6.1.1.22 СОУ МНС 75.2-00013528-002:2010, вказавши у технічних вимогах до тендерної документації «захист від Бойових отруйних речовин (зарин, зоман, іприт, VX гази, фосген, дифосген, синильна кислота)».
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 13.11.2024, 17:11)
Добрий день! Шановний Учаснику, розглянувши Ваше звернення повідомляємо. Частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що у тендерній документації зазначаються відомості, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Додатком 3 до тендерної документації встановлено Інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, а саме – Протигази фільтруючі для індивідуального захисту (ДК 021:2015 – 35810000-5 - індивідуальне обмундирування). Також, Додатком 3 до тендерної документації встановлено, що Маска повинна відповідати суттєвим вимогам щодо безпеки та охорони здоров’я клас маски – 3 (Class III) третьої категорії ризику засобів захисту Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 №771, ДСТУ EN 136:2003/поправка №1:2015 (EN136:1998/АС:2003, IDT). Фільтруючий елемент повинен відповідати вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 771, та національного стандарту ДСТУ EN 14387:2017. Окремо на підтвердження відповідність продукції чинному законодавству нами вимагається надати у складі Пропозиції наступні документи:
- Сертифікат експертизи зразка, виданий акредитованим органом сертифікації з оцінки відповідності на маску щодо відповідності Технічному регламенту засобів індивідуального захисту, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 №771 та ДСТУ EN 136:2003 (EN 136:1998, IDT). У разі, якщо заявником експертизи не є Учасник – в складі Пропозиції надати згоду на використання сертифікату від заявника експертизи з зазначенням найменування Учасника, ідентифікатора закупівлі та найменування Замовника;
- Сертифікат експертизи зразка, виданий акредитованим органом сертифікації з оцінки відповідності на фільтруючий елемент щодо відповідності Технічному регламенту засобів індивідуального захисту, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 №771 та ДСТУ EN 14387:2017 (EN 2004+А1:2008, IDT).
- Декларацію про відповідність засобу індивідуального захисту вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 771, складена виробником або його уповноваженим представником.
Враховуючи наведене тендерна документація складена у відповідності до чинного законодавства.
10.11.2024, 16:21
Щодо підтвердження захисних властивостей матеріалу протигазової маски від крапель іприту
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, в Додатку № 3 до тендерної документації Ви зазначили, що "Матеріал протигазової маски повинен забезпечувати захист від небезпечних хімічних речовин, крапельних (в т.ч. іприту, час захисної дії матеріалу маски від крапель іприту повинен бути не менше – 24 годин)".
Водночас, повідомляємо Вам, що затребуваний Вами перелік документів Декларація про відповідність вимогам Технічного регламенту ЗІЗ (ПКМУ № 771 від 21.08.2019), сертифікат(и) експертизи типового зразка (модуль В) НЕ ПІДТВЕРДЯТЬ Вам захист матеріалу протигазової маски від крапель іприту! В даних документах просто непередбачено надання інформації щодо захисних властивостей протигазової маски від Бойових отруйних речовин Шкірно-наривної дії (іприту, люїзиту) (!). Затребувані Вами документи зможуть лише підтвердити захисні властивості ЗІЗОД від небезпечних промислових речовин (органічного та неорганічного походження, кислотних газів та їх випарів, сірчаного газу, хлористого водню, хлору, аміаку та його органічних похідних, оксидів азоту, випарів ртуті, сірководню), а також відповідність протигазу вимогам Технічного регламенту ЗІЗ (ПКМУ № 771 від 21.08.2019), но в жодному випадку не захист від Бойових отруйних речовин типу іприт, люїзит (!).
В даному випадку необхідно вимагати що найменше Сертифікат якості ВИРОБНИКА Протигазової маски із зазначенням захисних властивостей від крапельних небезпечних хімічних речовин (в т.ч. іприту). Тобто, Сертифікат якості ВИРОБНИКА Протигазової маски - це документ оформлений ВИРОБНИКОМ Протигазової маски, в якому зазначаються і детально описуються захисні властивості Протигазової маски за результатами випробувань на крапельні небезпечні хімічні речовини (із зазначенням час захисної дії матеріалу маски від крапель іприту не менше – 24 годин) ! Окрім цього даний документ має бути завірений підписом та печаткою виробника (!), що означає, що саме ВИРОБНИК Протигазової маски гарантує захисні властивості його продукції від Бойових отруйних речовин Шкірно-наривної дії. Такий підхід раціональний та об'єктивний, оскільки унеможливить свідомі маніпуляції зі сторони недобросовісних учасників, а відтак недопустить введення Замовника в оману.
Вимагання Сертифікату якості від виробника Протигазової маски в жодному випадку не призведе до дискримінації учасників, а навпаки створить передумови для добросовісної конкуренції, більшої відкритості та прозорості на всіх стадіях проведення цієї закупівлі. Будь-який реальний виробник, після проходження випробувань Протигазової маски на Бойові отруйні речовини зможе власноруч оформити свій Сертифікат якості без будь-яких перешкод чи якихось додаткових фінансових затрат.
Окрім цього, повідомляємо Вам, що Замовник вправі вимагати не тільки загальнообов’язкові документи які регламентуються Законом України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 №124-VIII (а саме сертифікат експертизи зразка та декларація про відповідність технічному регламенту), але й інші документи які зможуть підтвердити відповідність запропонованого продукту, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі (інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати тощо), що в свою чергу передбачено пунктом 4 частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (!).

Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 13.11.2024, 17:11)
Добрий день, шановний Учаснику. Законодавча база щодо проведення закупівель не передбачає обов’язковості вимагати зазначені Вами документи. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з Додатку № 3 до тендерної документації зазначена у відповідності до потреб Замовника, а також з метою залучення більшої кількості потенційних Учасників.