Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 29.10.2024 16:28. Дата останніх змін - 26.11.2024 14:18

09210000-4 Мастильні засоби (Олива турбінна Тп-22С) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-29-013449-a  
ID 0ecf8e9552ac4d458f7b4c14536e207b  
Загальна очікувана вартість закупівлі
11`249`997.14 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Олива турбінна Тп-22С, для потреб Трипільської ТЕС ПАТ "Центренрго"

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Публічне Акціонерне Товариство "Центренерго"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 11`249`997.14 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
29.10.24
Період уточнень
до 03.11.24
Період оскаржень
до 03.11.24
Подання пропозицій
до 06.11.24
Аукціон
07.11.24
Кваліфікація переможця
з 07.11.24
Пропозиції розглянуті
з 20.11.24
Завершена
26.11.24
31.10.2024, 09:24
щодо додатку 3
Запитання щодо лоту Олива турбінна Тп-22С (Додаток №3 до Тен
Шановний замовник
Предметом закупівлі є олива турбінна ТП-22с, по якій Замовник виставляє технічні вимоги та
характеристики.
Але в посиланні на нормативну документацію вказані ТУ окремо взятого виробника і власника -
ТУ У 19.2-31852954-004:2023 або ТУ У 19.2-31852954-120:2022. Вищенаведені ТУ належать окремій
юридичній особі – СП Юкойл (код ЄДРПОУ 31852954), яку з самого початку закупівлі ставлять у
виключні ексклюзивні умови, у зв’язку з тим, що в подальшому в тендерній документації
Замовник вимагає від всіх інших учасників, які пропонують еквівалент, виготовлений за своїми
Технічними умовами - додаткові погодження заводу-виробника оливонаповнюючого обладнання
або спеціальної експертної організації щодо можливості використання запропонованої оливи на
турбогенераторах виробництва АТ «Українські енергетичні машини» (раніше АТ «Турбоатом») – п.
5.3. Тендерної документації.
При цій вимозі, звертаємо увагу Замовника на цілу низку закладених дискримінаційних
умов в цьому пункті:
- Невизначенність оливонаповнюючого обладнання (рік його випуску та перелік заводів-
виробників цього обладнання ), яке використовує Замовник
- Фактичне ствердження що вирішальним для працездатності турбогенераторів
виробництва АТ «Українські енергитичні машини» є особа виробника, а не турбіна олива,
що відповідає технічним характеристикам , підтвердженим паспортами якості інших
виробників.
- Відсутність нормативного підгрунття та їснування спеціальної експертної організації, що
дає відповідні висновки , які вимагає Замовник
Враховуючі , що Замовником чітко визначені технічно-якісні та фізико-хімічні вимоги щодо
предмета закупівлі, якість якого повинна підтверджуватись паспортом якості і нормативно-
технічною документацією (ТУ), по якій виробляється продукція, вважаємо що в умовах тендерної
документації закладені дискримінаційні умови, що штучно обмежують коло учасників цієї
закупівлі, протирічать принципу конкуренції, яка є базовим принципом законодавства про
тендерні закупівлі і повинна вести до ринкової конкуренції та економії коштів державного
підприємства, а не до закладеного виграшу тендеру під конкретного учасника – СП Юкойл,
ПРОПОНУЄМО :
- Виключити з тендерної документації вимоги, викладені в п. 5.3. Додатку 3 тендерної
документації.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 01.11.2024, 09:11)
Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Положеннями чинного законодавства України не забороняється визначати в якості предмета закупівлі конкретну продукцію, яка за своїми характеристиками і параметрами задовольняє вимогам замовника. Тому, у пункті 1 додатку 3 до тендерної документації оголошення про проведення закупівлі 09210000-4 Мастильні засоби (Олива турбінна ТП-22С) UA-2024-10-29-013449-a зазначена олива турбінна ТП-22С виробництва ТОВ «СП-Юкойл», із вказанням відповідних ТУ.
З метою забезпечення умов конкуренції, тим же пунктом 1 додатку 3 передбачена можливість надання учасниками торгів пропозицій щодо оливи турбінної ТП-22С інших виробників в якості еквіваленту, які мають відповідати технічним характеристикам згідно Таблиці 1.
При цьому, відповідно до вимог Глави 12.15 «Енергетичні оливи», а саме пункту 12.15.28, ГКД 34.20.507-2003 «Технічна експлуатація електричних станцій і мереж. Правила» (із внесеними змінами на підставі наказу Міністерства енергетики України №271 від 21.06.2029 року) використання нових олив дозволяється за умови отримання погодження їх застосування від виробника відповідного обладнання, що має на меті попередження можливості пошкодження або виходу з ладу устаткування ТЕС.
Зважаючи на зазначене, пропозиція учасника про виключення з тендерної документації вимоги, викладені в п.5.3 Додатку 3 тендерної документації не може бути задоволена.
Враховуючи вищевикладене, зміни до Тендерної документації вноситися не будуть.
31.10.2024, 09:26
щоддо сроків поставки
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовник, просимо подовжити термін поставки оливи з 10 дло 20 календарних днів після листа від замовника і внести зміни в ТД, оскільки за тиждень треба надати пробу оливи для аналізів.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 01.11.2024, 09:16)
Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що згідно з пунктом 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою КМУ від 12.10.2022р. №1178 (далі – Особливості), фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Замовник має право з власної ініціативи або в разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Виходячи з викладеного, внесення змін за результатом розгляду вимоги є правом, а не обов’язком замовника.
Враховуючи терміновість проведення робіт щодо відновлення енергогенеруючих потужностей та вимоги бюджетного законодавства щодо оплати постачання у відповідному бюджетному році вважаємо, що Ваше звернення є необґрунтованим та, відповідно, задоволенню не підлягає.
Враховуючи вищевикладене, зміни до Тендерної документації вноситися не будуть.
31.10.2024, 09:39
Корозія на сталевих пластинах
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику! У всіх нормативних документах на оливи турбінні Тп-22С, Тп-22 наявний показник "Корозія на сталевих стрижнях", проте у жодному з них не згадуєтсья "Корозія на сталевих пластинах" (Додаток 3, Таблиця 1). Просимо вас уточнити, за яким методом випробувань визначається зазначений показник.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 01.11.2024, 09:13)
Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Свіжі турбінні оливи, що знаходяться на зберіганні, повинні відповідати вимогам нормативних документів (технічних умов або стандартів), в тому числі й за антикорозійними властивостями.
До показників якості турбінної оливи, які характеризують її антикорозійні властивості відповідно до СОУ ВЕА.100.1/01:2015 «Енергетичні оливи та оливні господарства підприємств енергетичної галузі України та підприємств, де застосовується аналогічне обладнання. Організація експлуатації та технічного обслуговування. Норми та вимоги», належать «корозія на сталевих стрижнях» та «корозія на сталевих пластинах» (таблиця 6.1 даного стандарту).
Цим же стандартом обумовлений метод кількісного визначення антикорозійних властивостей турбінних олив.
Оскільки показник «корозія на сталевих пластинах», як правило, не зазначається в ТУ, інформація стосовно визначеної величини даного показника може бути надана окремою довідкою.
31.10.2024, 14:38
Щодо строків поставки товару
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, зважаючи на постійні обстріли агресора енергетичної системи України, логістичних центрів та інших об’єктів критичної інфраструктури країни, та, як наслідок, перебої в електропостачанні, нестабільні умови перевезень на період дії воєнного положення в Україні, з метою мінімізації несприятливих ризиків у випадку настання непередбачуваних ситуацій, а також з огляду на вимогу Замовника про надання контрольної проби оливи за тиждень до відправки оливи, просимо подовжити термін поставки товару з 10 календарних днів до 35 календарних днів з моменту отримання письмової заявки Покупця і внести відповідні зміни до ТД та проєкту договору.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 01.11.2024, 09:16)
Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що згідно з пунктом 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою КМУ від 12.10.2022р. №1178 (далі – Особливості), фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Замовник має право з власної ініціативи або в разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Виходячи з викладеного, внесення змін за результатом розгляду вимоги є правом, а не обов’язком замовника.
Враховуючи терміновість проведення робіт щодо відновлення енергогенеруючих потужностей та вимоги бюджетного законодавства щодо оплати постачання у відповідному бюджетному році вважаємо, що Ваше звернення є необґрунтованим та, відповідно, задоволенню не підлягає.
Враховуючи вищевикладене, зміни до Тендерної документації вноситися не будуть.
31.10.2024, 19:34
щодо показників оливи
Запитання щодо лоту Олива турбінна Тп-22С (Додаток №3 до Тен
просимо видалини з додатку 3 п. 4,7,8 і нести зміни в ТД, оскільки аналіз за п.8 час деаерації за нашими даннми не роблять лабораторії в Україні, а аналізи за п 4 та 7 роблять 1-2 лабораторії в Україні і беруть шалені гроші за такий аналіз, приблизно 25000 грн
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 01.11.2024, 10:59)
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Положеннями чинного законодавства України не забороняється визначати в якості предмета закупівлі конкретну продукцію, яка за своїми характеристиками і параметрами задовольняє вимогам замовника.
Тому у додатку 3 до тендерної документації оголошення про проведення закупівлі 09210000-4 Мастильні засоби (Олива турбінна ТП-22С) UA-2024-10-29-013449-a зазначені показники якості оливи турбінної ТП-22С, що забезпечує контроль якості оливи та її відповідності вимогам замовника. Експлуатація багатовартісного обладнання на неякісній оливі може призвести до великих фінансових витрат.
Зважаючи на зазначене, пропозиція учасника про виключення з тендерної документації вимоги, викладені в Додатку 3 тендерної документації не може бути задоволена.
Враховуючи вищевикладене, зміни до Тендерної документації вноситися не будуть.