Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 25.10.2024 18:45. Дата останніх змін - 04.11.2024 17:13

Повидло яблучне, нестерилізоване, ґатунок перший; Cуміш сухофруктів зі сливами, ДСТУ 2435, ДСТУ 8494; Горошок зелений консервований; Паста томатна; Огірки солені, сорт перший; Капуста квашена, сорт перший; Родзинки сушені жовтого кольору, сорт вищий, розмір середній; Кукурудза цукрова консервована; Квасоля консервована. -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-25-014406-a  
ID 27614013599443da921adc063ce726fa  
Очікувана вартість закупівлі
146`720.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

До уваги постачальників! Постачання товару відбувається невеликими партіями, відповідно до заявок уповноважених осіб Замовника, (крім вихідних днів). Доставка та розвантаження товару здійснюється за рахунок Постачальника. Товар при поставці повинен супроводжуватись видатковою накладною, та документами, які свідчать про його походження та якість: декларацію виробника та сертифікат якості товару, де зазначені дата виготовлення, умови зберігання, кінцевий термін реалізації продукції, які надаються при кожній поставці товару. Поставка товару до місця його використання повинна здійснюватися спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний згідно з вимогами, затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування продуктів харчування та дотримання температурного режиму, рівня вологості повітря, тощо. Поставка вважається виконаною після фактичного отримання Замовником Товару належної якості та кількості, та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. Термін придатності товару повинен складати на момент поставки не менше 80% від загального строку зберігання відповідного товару, який зазначається у супровідній документації на кожну партію товару або на етикетці і вважається гарантійним терміном, який обчислюється від дати виготовлення. Якщо товар виявиться неякісним або таким, що не відповідає умовам цього Договору, Постачальник зобов’язаний замінити неякісний товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості (транспортні витрати та ін.), несе Постачальник. Термін, протягом якого постачальник повинен замінити товар, – не пізніше ніж протягом 2 днів з моменту встановлення, що товар не відповідає встановленим якісним характеристикам. Оплата згідно умов договору постачання. Строк (термін) поставки товару: до 31.12.2024 року. Місце поставки товарів – м. Хмельницький, вул. Старокостянтинівське шосе, 3Б.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальний заклад загальної середньої освіти "Початкова школа № 2 Хмельницької міської ради"  
Очікувана вартість закупівлі 146`720.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Закупівля оголошена
25.10.24
Подання пропозицій
до 30.10.24
Кваліфікація переможця
з 30.10.24
Пропозиції розглянуті
з 30.10.24
Завершена
04.11.24