Процедура закупівлі оголошена 25.10.2024 15:17. Дата останніх змін - 16.11.2024 00:00
Костюм захисний Л-1 -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-10-25-011568-a | |
| ID | a88363a842464dd4a4d402336edba48c |
Загальна очікувана вартість закупівлі
668`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівля здійснюється відповідно до Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Інститут спеціального зв"язку та захисту інформації Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського" | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 668`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Спрощені закупівлі | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
25.10.24
Період уточнень
до 31.10.24
Подання пропозицій
до 05.11.24
Аукціон
06.11.24
Кваліфікація переможця
з 06.11.24
Пропозиції розглянуті
з 13.11.24
Закупівля не відбулась
16.11.24
26.10.2024, 15:28
Костюми захисні Л-1
Загальне запитання щодо оголошення
Повідомляємо Вам, що за період 2014-2024 рр. на українському ринку присутня певна кількість юридичних осіб (підприємств, організацій, ФОП-ів) діяльність яких спрямована на реалізацію фальсифікованих ЗІЗОД, в т.ч. Костюмів легких захисних Л-1. Основні способи фальсифікації: перемаркування («перебиття» клейма) дати виготовлення на старих костюмах Л-1, які були «зняті зі зберігання» зі складів цивільної оборони ІІ групи в 2000-х роках та списані на утилізацію, оскільки дані костюми пройшли встановлений термін зберігання. Прийміть до уваги, в Україні немає ЖОДНОГО РЕАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА яке б мало повний замкнений цикл виготовлення Костюмів Л-1, виробляло б спеціальну прогумовану тканину, яка витримує не тільки небезпечні промислові речовини (органічного та неорганічного походження, кислоти, луги) але й Бойові отруйні речовини (в першу чергу шкірно-наривної дії типу іприт, люїзит). Додатковим підтвердженням факту маніпуляції зі сторони псевдо «українських виробників Костюмів Л-1» є те, що в Україні немає жодної лабораторії, яка має необхідну матеріально-технічну базу для проведення повноцінних випробувань хоча б на небезпечні промислові речовини (органічного та неорганічного походження, кислоти, луги). Проведення випробувань на Бойових отруйних речовинах в Україні взагалі не реальне завдання навіть в осяжному майбутньому, оскільки обіг і використання таких речовин чітко регламентується Організацією із заборони хімічної зброї (OPCW). Окрім цього, «вітчизняні виробники Костюмів Л-1» не можуть надати протоколи випробувань на Бойові отруйні речовини, які видані акредитованою іноземною лабораторією.
Відтак, українські підприємства, які позиціонують себе виробниками Костюмів Л-1, не маючи відповідних технологій, не можуть здійснювати повного циклу виробництва, а лише так звану вузлову зборку з комплектуючих сумнівної якості та походження, або ж завезених незаконним шляхом з російської федерації – держави-агресора.
Закупівля Костюмів Л-1 несе за собою не тільки фінансові ризики (спричинить недоцільне використання коштів) але й випадку використання такої продукції за призначенням (у разі застосування зброї масового знищення проти України в сучасних умовах воєнного стану або у разі виникнення надзвичайної ситуації на хімічно-небезпечних об’єктах господарювання, в т.ч. на об’єктах атомної енергетики) може призвести до трагічних наслідків, з численними людськими жертвами! З метою недопущення закупівлі засобів індивідуального захисту сумнівної якості та походження, а також мінімізації всіх ризиків, які несе за собою закупівля Костюмів Л-1 просимо Вас розглянути варіант закупівлі сучасних засобів індивідуального захисту відомих світових товаровиробників!
Відтак, українські підприємства, які позиціонують себе виробниками Костюмів Л-1, не маючи відповідних технологій, не можуть здійснювати повного циклу виробництва, а лише так звану вузлову зборку з комплектуючих сумнівної якості та походження, або ж завезених незаконним шляхом з російської федерації – держави-агресора.
Закупівля Костюмів Л-1 несе за собою не тільки фінансові ризики (спричинить недоцільне використання коштів) але й випадку використання такої продукції за призначенням (у разі застосування зброї масового знищення проти України в сучасних умовах воєнного стану або у разі виникнення надзвичайної ситуації на хімічно-небезпечних об’єктах господарювання, в т.ч. на об’єктах атомної енергетики) може призвести до трагічних наслідків, з численними людськими жертвами! З метою недопущення закупівлі засобів індивідуального захисту сумнівної якості та походження, а також мінімізації всіх ризиків, які несе за собою закупівля Костюмів Л-1 просимо Вас розглянути варіант закупівлі сучасних засобів індивідуального захисту відомих світових товаровиробників!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 28.10.2024, 13:51)
Шановний учаснику! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Ваше питання всебічно розглянуте та повідомляємо наступне. Детальну інформацію щодо необхідних технічних, якісних та інших вимог до предмета закупівлі «Костюм захисний Л-1» вказано в додатку № 4 «Технічні характеристики» оголошення (документації), зокрема, костюм повинен мати маркування, нанесене на куртку і напівкомбінезон з виворітного боку; перший рядок – шифр підприємства (цифрами), марка матеріалу; другий рядок – місяць і дві останні цифри - рік виготовлення. Маркування на рукавички наносять на краги – зростання рукавичок. Крім того, з метою недопущення закупівлі товару сумнівної якості, встановлена вимога щодо обов’язкової наявності Сертифікату (дійсного на момент подачі пропозицій) відповідності на товар (сертифікат про експертизу зразка), виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації визначеною законодавством та Декларації (дійсної на момент подачі пропозицій) про відповідність товару вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 771 від 21 серпня 2019 року, яка зареєстрована або взята на облік в органі з оцінки відповідності.