Процедура закупівлі оголошена 25.10.2024 12:14. Дата останніх змін - 20.11.2024 00:00
39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них Крісла офісні для оперативного персоналу ПС Східного ТУОМ -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-10-25-006333-a | |
| ID | 336d5193139d4d9eaa5a557fed8e97f4 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
269`581.59 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Інформація, що вимагається частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», яка не вказана в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, вказана у тендерній документації. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі вказані в Додатку 3 тендерної документації. Оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі єдиного критерію «Ціна пропозиції» . Забезпечення пропозиції - не вимагається. Забезпечення виконання договору про закупівлю - не вимагається.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 269`581.59 Гривня (без ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
25.10.24
Період уточнень
до 02.11.24
Період оскаржень
до 02.11.24
Подання пропозицій
до 05.11.24
Кваліфікація переможця
з 05.11.24
Пропозиції розглянуті
з 14.11.24
Закупівля не відбулась
20.11.24
30.10.2024, 13:53
Технічні характеристики
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник!
У Додатку №3 ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ тендерної документації щодо Крісел містяться наступні вимоги: Підлокітники: металеві хромовані з пластиковими накладками, Підлокітники: металеві хромовані з накладками, виконаними з масиву дерева.
Ми, як виробники крісел, повідомляємо, що у період воєнного часу не виробляємо крісла з вищезазначеними характеристиками. Просимо розглянути можливість замінити на підлокітники металеві хромовані з м'якими накладками та внести зміни до тендерної документації.
Дякуємо.
У Додатку №3 ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ тендерної документації щодо Крісел містяться наступні вимоги: Підлокітники: металеві хромовані з пластиковими накладками, Підлокітники: металеві хромовані з накладками, виконаними з масиву дерева.
Ми, як виробники крісел, повідомляємо, що у період воєнного часу не виробляємо крісла з вищезазначеними характеристиками. Просимо розглянути можливість замінити на підлокітники металеві хромовані з м'якими накладками та внести зміни до тендерної документації.
Дякуємо.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 31.10.2024, 14:51)
Доброго дня, Шановний Учасник!
Стосовно Вашого звернення будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Стосовно Вашого звернення будуть внесені зміни в тендерну документацію.
30.10.2024, 16:39
Проект договору п. 3.8.
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник! Просимо Вас внести зміни в пункт 3.8. проекту Договору шляхом викладення його в наступній редакції: «Сторони домовились, що післяоплата за даним договором здійснюється Покупцем лише за умови:
3.8.1. підписання Покупцем видаткової накладної про приймання товару;
3.8.2. надання Постачальником оригіналів товаросупровідних документів передбачених умовами Договору». Оскільки прив'язка оплати за своєчасно поставлений Товар до моменту реєстрації та/або вчинення інший дій стосовно податкової накладної є такою, що суттєво обмежує права Постачальника, який розраховує отримати кошти за поставлений Товар в повному обсязі та в строк з врахуванням звичаїв ділового обороту. Звертаємо вашу увагу на той факт, що Постачальник є надійним контрагентом та дотримується зобов'язань передбачених чинним законодавством, в тому числі зобов'язань в частині реєстрації податкових накладних в Єдиному державному реєстрі податкових накладних. Відповідно змісту статті 173 Господарського кодексу України змісту вбачається, що господарським зобов’язанням є обов’язки сторін вчинити дії, спрямовані на досягнення мети договору, тобто зобов’язанням виконавця є обов’язок виконати роботи (надати послуги, поставити товар), а зобов’язанням замовника — обов’язок оплатити вартість цих робіт (послуг, товару). Таким чином, обов’язок здійснити реєстрацію Податкової накладної у ЄРПН протягом передбаченого законодавством строку не є господарським зобов’язанням та/або правилом здійснення господарської діяльності, а є лише зобов'язанням, яке передбачено Податковим кодексом України. Тому Господарське законодавство до податкових відносин не застосовується, якщо інше не встановлено законом. Отже, пункт в пункт 3.8.мають бути внесені відповідні зміни.
3.8.1. підписання Покупцем видаткової накладної про приймання товару;
3.8.2. надання Постачальником оригіналів товаросупровідних документів передбачених умовами Договору». Оскільки прив'язка оплати за своєчасно поставлений Товар до моменту реєстрації та/або вчинення інший дій стосовно податкової накладної є такою, що суттєво обмежує права Постачальника, який розраховує отримати кошти за поставлений Товар в повному обсязі та в строк з врахуванням звичаїв ділового обороту. Звертаємо вашу увагу на той факт, що Постачальник є надійним контрагентом та дотримується зобов'язань передбачених чинним законодавством, в тому числі зобов'язань в частині реєстрації податкових накладних в Єдиному державному реєстрі податкових накладних. Відповідно змісту статті 173 Господарського кодексу України змісту вбачається, що господарським зобов’язанням є обов’язки сторін вчинити дії, спрямовані на досягнення мети договору, тобто зобов’язанням виконавця є обов’язок виконати роботи (надати послуги, поставити товар), а зобов’язанням замовника — обов’язок оплатити вартість цих робіт (послуг, товару). Таким чином, обов’язок здійснити реєстрацію Податкової накладної у ЄРПН протягом передбаченого законодавством строку не є господарським зобов’язанням та/або правилом здійснення господарської діяльності, а є лише зобов'язанням, яке передбачено Податковим кодексом України. Тому Господарське законодавство до податкових відносин не застосовується, якщо інше не встановлено законом. Отже, пункт в пункт 3.8.мають бути внесені відповідні зміни.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 01.11.2024, 13:17)
Доброго дня, Шановний Учасник!
Згідно ст.201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов’язань платник податку зобов’язаний скласти податкову накладну в електронній формі. Цю вимогу компанія включила до стандартного шаблону договору з метою мінімізації податкових ризиків. В зверненні участника торгів зазначено, що постачальник є надійним контрагентом. Таким чином, якщо ним будуть виконані всі вимоги щодо поставки товару, надання товаросупровідних документів та реєстрації ПН - це унеможливить несплату за товар.
Згідно ст.201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов’язань платник податку зобов’язаний скласти податкову накладну в електронній формі. Цю вимогу компанія включила до стандартного шаблону договору з метою мінімізації податкових ризиків. В зверненні участника торгів зазначено, що постачальник є надійним контрагентом. Таким чином, якщо ним будуть виконані всі вимоги щодо поставки товару, надання товаросупровідних документів та реєстрації ПН - це унеможливить несплату за товар.
30.10.2024, 16:40
Проект договору п.8.8.
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник! Просимо Вас внести зміни в пункт 8.8. проекту Договору шляхом викладення його в наступній редакції: «Сторони домовилися, що за прострочення виконання Постачальником зобов'язань за Договором, нарахування штрафних санкцій припиняється через 6 (шість) місяців від дня, коли зобов'язання мало бути виконано». Відповідно до частини 6 статті 232 Господарського кодексу України нарахування штрафних санкцій за прострочення виконання зобов'язання, якщо інше не встановлено законом або договором, припиняється через шість місяців від дня, коли зобов'язання мало бути виконано. На думку Постачальника строк для нарахування штрафних санкцій жодним чином не обмежує права Сторін та є оптимальним та таким, що повністю відповідає вимогам чинного законодавства України. Тому, просимо Вас внести відповідні зміни в пункт 8.8. проекту Договору.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 01.11.2024, 13:18)
Доброго дня, Шановний Учасник!
Господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених Господарським кодексом України, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів.
Зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства.
Відповідно до ч. 6 ст. 232 ГК України нарахування штрафних санкцій за прострочення виконання зобов'язання, якщо інше не встановлено законом або договором, припиняється через шість місяців від дня, коли зобов'язання мало бути виконано.
Отже, законодавець надав право сторонам у господарському договорі самостійно визначати граничні строки нарахування штрафних санкцій у випадку порушення стороною прийнятого на себе зобов’язання.
Таким чином, Замовник вправі встановити в проекті договору (Додаток 4 до ТД) умову про припинення нарахування штрафних санкцій через рік від дня, коли зобов’язання мало бути виконано.
Господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених Господарським кодексом України, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів.
Зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства.
Відповідно до ч. 6 ст. 232 ГК України нарахування штрафних санкцій за прострочення виконання зобов'язання, якщо інше не встановлено законом або договором, припиняється через шість місяців від дня, коли зобов'язання мало бути виконано.
Отже, законодавець надав право сторонам у господарському договорі самостійно визначати граничні строки нарахування штрафних санкцій у випадку порушення стороною прийнятого на себе зобов’язання.
Таким чином, Замовник вправі встановити в проекті договору (Додаток 4 до ТД) умову про припинення нарахування штрафних санкцій через рік від дня, коли зобов’язання мало бути виконано.
30.10.2024, 16:40
Проект договору п. 8.7.
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник! Просимо вас виключити з проекту Договору пункт 8.7.. запропоновані зміни обґрунтовані тим, що відповідно до частини 2 статті 258 Цивільного кодексу України Позовна давність в один рік застосовується, зокрема, до вимог про стягнення неустойки (штрафу, пені) та щодо недоліків проданого товару (стаття 681 ЦКУ). Звертаємо Вашу увагу на те, що строк позовної давності в один рік є достатнім для звернення до суду для відновлення свого порушеного становища та повністю відповідає вимогам законодавства. Звертаємо вашу увагу на те, що за своєю природою відповідно до частини 1 статті 549 Цивільного кодексу України Неустойкою (штрафом, пенею) є грошова сума або інше майно, які боржник повинен передати кредиторові у разі порушення боржником зобов'язання. Таким чином неустойка несе функцію виключно забезпечення виконання зобов’язання, а не є каральною санкцією. Тому, на підставі вищевикладеного, просимо виключити пункт 8.7. з проекту Договору.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 01.11.2024, 13:21)
Доброго дня, Шановний Учасник!
Господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених Господарським кодексом України, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів.
Зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства.
Згідно ст. 256 ЦК України позовна давність - це строк, у межах якого особа може звернутися до суду з вимогою про захист свого цивільного права або інтересу.
Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 258 ЦК України позовна давність в один рік застосовується, зокрема, до вимог про стягнення неустойки (штрафу, пені).
Враховуючи норми статті 259 ЦК України позовна давність, встановлена законом, може бути збільшена за домовленістю сторін.
Господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених Господарським кодексом України, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів.
Зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства.
Згідно ст. 256 ЦК України позовна давність - це строк, у межах якого особа може звернутися до суду з вимогою про захист свого цивільного права або інтересу.
Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 258 ЦК України позовна давність в один рік застосовується, зокрема, до вимог про стягнення неустойки (штрафу, пені).
Враховуючи норми статті 259 ЦК України позовна давність, встановлена законом, може бути збільшена за домовленістю сторін.
31.10.2024, 17:16
Крісло офісне, чорна екошкіра, мультиблок, 500x530x1350м
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник!
Щодо підлокітників на "Крісло офісне, чорна екошкіра, мультиблок, 500x530x1350м". Внесете зміни до ТД на підлокітники хромовані з м'якими накладками?
Щодо підлокітників на "Крісло офісне, чорна екошкіра, мультиблок, 500x530x1350м". Внесете зміни до ТД на підлокітники хромовані з м'якими накладками?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 01.11.2024, 13:22)
Доброго дня, Шановний Учасник!
Згідно п.2 таблиці 2 Розділу ІІ Додатку 3 до тендерної документації технічні характеристики товару Крісло офісне, чорна екошкіра, мультиблок, 500x530x1350мм наступні: Колір: чорний; Підлокітники: металеві хромовані з накладками, виконаними з масиву дерева; Механізм: мультиблок; Ролики: пластикові з гумовим покриттям; Регулювання висоти сидіння: так; Матеріал оббивки: чорна екошкіра; Навантаження, не менше,кг: 120; Глибина сидіння, не менше, мм: 500; Ширина сидіння, не менше, мм: 530; Висота крісла у нижньому положенні, не менше, мм: 1200; Висота крісла у верхньому положенні, не більше, мм: 1350; Примітка: металева хромована база (хрестовина).
Згідно п.2 таблиці 2 Розділу ІІ Додатку 3 до тендерної документації технічні характеристики товару Крісло офісне, чорна екошкіра, мультиблок, 500x530x1350мм наступні: Колір: чорний; Підлокітники: металеві хромовані з накладками, виконаними з масиву дерева; Механізм: мультиблок; Ролики: пластикові з гумовим покриттям; Регулювання висоти сидіння: так; Матеріал оббивки: чорна екошкіра; Навантаження, не менше,кг: 120; Глибина сидіння, не менше, мм: 500; Ширина сидіння, не менше, мм: 530; Висота крісла у нижньому положенні, не менше, мм: 1200; Висота крісла у верхньому положенні, не більше, мм: 1350; Примітка: металева хромована база (хрестовина).