Процедура закупівлі оголошена 27.09.2024 17:04. Дата останніх змін - 01.11.2024 11:16
Капітальний ремонт харчоблоку в Здолбунівському ліцеї №6 Здолбунівської міської ради Рівненської області -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-09-27-011358-a | |
| ID | 3401ce559ed14657adc9f7b324c0fdec |
Загальна очікувана вартість закупівлі
11`481`150.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Здолбунівський ліцей № 6 Здолбунівської міської ради Рівненської області | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 11`481`150.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
27.09.24
Період уточнень
до 11.10.24
Період оскаржень
до 11.10.24
Подання пропозицій
до 14.10.24
Аукціон
14.10.24
Кваліфікація переможця
з 14.10.24
Пропозиції розглянуті
з 21.10.24
Завершена
01.11.24
01.10.2024, 14:54
Аналогічний договір
Загальне запитання щодо оголошення
Відповідно до вимог Додатку №2 до Тендерної документації, Ви вимагаєте: «Довідка (згідно Таблиці 1) з інформацією про виконання не менше 1-го аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі,».
Предметом цієї закупівлі є - Роботи із проведення Капітального ремонту.
Просимо надати роз’яснення, чи вважатиметься «Аналогічним» в розумінні умов Тендерної документації, Договір із «Капітального ремонту приміщення», де виконувалися роботи, які є аналогічними/тотожними, тим, що передбачені в Технічному завданні Замовника ???
Предметом цієї закупівлі є - Роботи із проведення Капітального ремонту.
Просимо надати роз’яснення, чи вважатиметься «Аналогічним» в розумінні умов Тендерної документації, Договір із «Капітального ремонту приміщення», де виконувалися роботи, які є аналогічними/тотожними, тим, що передбачені в Технічному завданні Замовника ???
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.10.2024, 10:41)
Аналогічним договором з аналогічним предметом закупівлі в даній закупівлі вважається договір капітального ремонту приміщення
01.10.2024, 14:55
Клас наслідків
Загальне запитання щодо оголошення
Просимо вказати щодо якого класу наслідків відноситься об’єкт будівництва, дякую.
Чи вимагається надання у складі пропозиції Ліцензія на право виконання будівельних робіт???
Чи вимагається надання у складі пропозиції Ліцензія на право виконання будівельних робіт???
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.10.2024, 10:42)
Згідно з проектною документацією та відповідно до ДБН В.1.2-14:2018 «Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об’єктів. Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель і споруд.» клас наслідків об’єкта – СС3.
У проекті договору зазначено: «1.4. ПІДРЯДНИК під час укладання Договору надає ЗАМОВНИКУ копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом». Тобто всі ліцензії надаються на час укладання договору.
У проекті договору зазначено: «1.4. ПІДРЯДНИК під час укладання Договору надає ЗАМОВНИКУ копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом». Тобто всі ліцензії надаються на час укладання договору.
01.10.2024, 14:55
Дозвільні документи
Загальне запитання щодо оголошення
Вами вимагається – «Учасник повинен надати інформацію про проведення випробувань засобів захисту та виробництва (машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки) відповідно до «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» (далі – Порядок), а також інших нормативно-правових актів з охорони праці.»
Просимо надати роз’яснення, щодо яких засобів захисту та виробництва вимагаються такі проведені випробування ??? Якими саме НПА вимагається проведення випробувань засобів захисту та виробництва ???
Просимо надати роз’яснення, щодо яких засобів захисту та виробництва вимагаються такі проведені випробування ??? Якими саме НПА вимагається проведення випробувань засобів захисту та виробництва ???
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.10.2024, 10:45)
Учасник на підставі технічної специфікації (завдання) (додаток 4 до тендерної документації) подає:
Довідку (згідно Таблиці 2) з підтверджуючими документами про наявність матеріально-технічної бази та обладнання (найменування, власне чи орендоване), його кількість та технічний стан, місцезнаходження, що має запевнити Замовника про спроможність Учасником виконати договірні зобов’язання.;
Довідку (згідно Таблиці 3) з підтверджуючими документами щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які необхідні для виконання робіт, що зазначені в тендерній документації.
Враховуючи надані ним довідки з підтверджуючими документами та технічну специфікацію (завдання), згідно з Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженим Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107, Порядком проведення технічного огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженим Постановою КМУ від 26 травня 2004 р. № 687, НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; ДСТУ EN 364-2001 «Індивідуальне спорядження від падіння з висоти. Методи випробування п. 5», ДСТУ 4304:2004 «Пояс запобіжний монтерський. Загальні технічні умови», НПАОП 40.1-1.07-01 (ДНАОП 1.1.10-1.07-01) «Правила експлуатації електрозахисних засобів», - учасник повинен надати завірені належним чином копії дозвільних документів, інформацію про проведення випробувань засобів захисту та виробництва (машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки).
Крім вищезазначеного нормативна база щодо засобів індивідуального захисту включає такі документи (але не виключно):
1. Кодекс законів України про працю, стаття 153, встановлює загальні вимоги до забезпечення безпеки праці та використання засобів індивідуального захисту на робочому місці.
2. Закон України «Про охорону праці», статті 13 і 8, регулює питання безпеки праці та вимоги до використання ЗІЗ на робочому місці.
3. Технічний регламент засобів індивідуального захисту, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 771, містить вимоги до виготовлення, маркування, тестування та використання ЗІЗ.
4. Мінімальні вимоги безпеки і охорони здоров’я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці (НПАОП 0.00-7.17-18), затверджені наказом Міністерства соціальної політики України від 29.11.2018 № 1804.
5. Норми безплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших ЗІЗ працівникам загальних професій різних галузей промисловості (НПАОП 0.00-3.07-09), затверджені наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 16.04.2009 № 62.
6. ДСТУ 2293:2014 Охорона праці. Терміни та визначення основних понять, затверджений наказом Мінекономіки України від 02.12.2014 № 1429.
7. Для захисних касок:
ДСТУ EN 397:2017 Каски захисні промислові
ДСТУ EN 14052:2015 Шоломи захисні високоякісні робітників промислових підприємств (EN 14052:2012+A1:2012, IDT)
ДСТУ EN 50365:2015 Шоломи електроізоляційні для робіт на низьковольтних установках (EN 50365:2002, IDT)
ДСТУ 9197:2022 Засоби індивідуального захисту. Шоломи протиударні. Загальні технічні умови
ДСТУ EN 960:2018 Засоби індивідуального захисту голови. Використання
ДСТУ EN 812:2018 Засоби індивідуального захисту голови. Промислові протиударні каскетки (EN 812:2012, IDT)
8. Для захисного одягу:
ДСТУ EN 943-1:2017 Костюми ізолівні для захисту від рідинних і газуватих хімікатів, включно з рідинними аерозолями і твердими частками. Частина 1. Технічні вимоги до вентильованих і невентильованих ізолівних «газонепроникних» (Тип 1) і спеціальних «газопроникних» (Тип 2) костюмів
ДСТУ EN 510:2006 Одяг захисний, використовуваний в умовах ризику попадання його в частини механізмів, які рухаються. Загальні технічні вимоги та методи випробування (EN 510:1993, IDT)
ДСТУ EN 14605:2017 Одяг захисний. Захист від рідких хімічних речовин. Вимоги до експлуатаційних характеристик одягу з непроникними до рідини (тип 3) або непроникними до спрею (тип 4) з`єднаннями та до предметів одягу для захисту частин тіла (типи РВ [3] та РВ [4]) (EN 14605:2005 + A1:2009, IDT)
ДСТУ EN ISO 13982-1:2009 Одяг захисний від твердих частинок. Частина 1. Експлуатаційні вимоги до протихімічного одягу для захисту від аерозолю (одяг типу 5) (EN ISO 13982-1:2004, IDT)
ДСТУ ISO/IEC Guide 51-2002 Аспекти безпеки. Настанови щодо їх включення до стандартів (ISO/IEC Guide 51:1999, IDT)
ДСТУ EN ISO 11612:2018 Одяг захисний. Одяг для захисту від тепла та полум’я. Мінімальні технічні вимоги (EN ISO 11612:2015, IDT; ISO 11612:2015, IDT)
Довідку (згідно Таблиці 2) з підтверджуючими документами про наявність матеріально-технічної бази та обладнання (найменування, власне чи орендоване), його кількість та технічний стан, місцезнаходження, що має запевнити Замовника про спроможність Учасником виконати договірні зобов’язання.;
Довідку (згідно Таблиці 3) з підтверджуючими документами щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які необхідні для виконання робіт, що зазначені в тендерній документації.
Враховуючи надані ним довідки з підтверджуючими документами та технічну специфікацію (завдання), згідно з Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженим Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107, Порядком проведення технічного огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженим Постановою КМУ від 26 травня 2004 р. № 687, НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; ДСТУ EN 364-2001 «Індивідуальне спорядження від падіння з висоти. Методи випробування п. 5», ДСТУ 4304:2004 «Пояс запобіжний монтерський. Загальні технічні умови», НПАОП 40.1-1.07-01 (ДНАОП 1.1.10-1.07-01) «Правила експлуатації електрозахисних засобів», - учасник повинен надати завірені належним чином копії дозвільних документів, інформацію про проведення випробувань засобів захисту та виробництва (машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки).
Крім вищезазначеного нормативна база щодо засобів індивідуального захисту включає такі документи (але не виключно):
1. Кодекс законів України про працю, стаття 153, встановлює загальні вимоги до забезпечення безпеки праці та використання засобів індивідуального захисту на робочому місці.
2. Закон України «Про охорону праці», статті 13 і 8, регулює питання безпеки праці та вимоги до використання ЗІЗ на робочому місці.
3. Технічний регламент засобів індивідуального захисту, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 771, містить вимоги до виготовлення, маркування, тестування та використання ЗІЗ.
4. Мінімальні вимоги безпеки і охорони здоров’я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці (НПАОП 0.00-7.17-18), затверджені наказом Міністерства соціальної політики України від 29.11.2018 № 1804.
5. Норми безплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших ЗІЗ працівникам загальних професій різних галузей промисловості (НПАОП 0.00-3.07-09), затверджені наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 16.04.2009 № 62.
6. ДСТУ 2293:2014 Охорона праці. Терміни та визначення основних понять, затверджений наказом Мінекономіки України від 02.12.2014 № 1429.
7. Для захисних касок:
ДСТУ EN 397:2017 Каски захисні промислові
ДСТУ EN 14052:2015 Шоломи захисні високоякісні робітників промислових підприємств (EN 14052:2012+A1:2012, IDT)
ДСТУ EN 50365:2015 Шоломи електроізоляційні для робіт на низьковольтних установках (EN 50365:2002, IDT)
ДСТУ 9197:2022 Засоби індивідуального захисту. Шоломи протиударні. Загальні технічні умови
ДСТУ EN 960:2018 Засоби індивідуального захисту голови. Використання
ДСТУ EN 812:2018 Засоби індивідуального захисту голови. Промислові протиударні каскетки (EN 812:2012, IDT)
8. Для захисного одягу:
ДСТУ EN 943-1:2017 Костюми ізолівні для захисту від рідинних і газуватих хімікатів, включно з рідинними аерозолями і твердими частками. Частина 1. Технічні вимоги до вентильованих і невентильованих ізолівних «газонепроникних» (Тип 1) і спеціальних «газопроникних» (Тип 2) костюмів
ДСТУ EN 510:2006 Одяг захисний, використовуваний в умовах ризику попадання його в частини механізмів, які рухаються. Загальні технічні вимоги та методи випробування (EN 510:1993, IDT)
ДСТУ EN 14605:2017 Одяг захисний. Захист від рідких хімічних речовин. Вимоги до експлуатаційних характеристик одягу з непроникними до рідини (тип 3) або непроникними до спрею (тип 4) з`єднаннями та до предметів одягу для захисту частин тіла (типи РВ [3] та РВ [4]) (EN 14605:2005 + A1:2009, IDT)
ДСТУ EN ISO 13982-1:2009 Одяг захисний від твердих частинок. Частина 1. Експлуатаційні вимоги до протихімічного одягу для захисту від аерозолю (одяг типу 5) (EN ISO 13982-1:2004, IDT)
ДСТУ ISO/IEC Guide 51-2002 Аспекти безпеки. Настанови щодо їх включення до стандартів (ISO/IEC Guide 51:1999, IDT)
ДСТУ EN ISO 11612:2018 Одяг захисний. Одяг для захисту від тепла та полум’я. Мінімальні технічні вимоги (EN ISO 11612:2015, IDT; ISO 11612:2015, IDT)
02.10.2024, 11:29
Працівники
Загальне запитання щодо оголошення
У тендерній документації Вами вимагається – «Вимагається наявність в Учасника, не менше 4-х працівників робітничих професій та не менше 1-го спеціаліста з освітою інженер-будівельник». Здійснивши попередні розрахунки, щодо строків проведення робіт, опрацювавши оприлюднене Вами Технічне завдання, зазначаємо, що 4 працівники не достатньо для виконання робіт у встановлені Вами терміни, просимо привести у відповідність Тендерну документацію. Додатково просимо вказати Кваліфікацію 4-ох працівників, які Замовник вважає достатнім для виконання всього комплексу будівельних робіт на об’єкті.
Окрім цього, у Тендерній документації не зазначено, якими Документами підтвердити наявність таких працівників на підприємстві (накази ?? договори цивільно-правового характеру ? ). Які саме документи подавати ???
Окрім цього, у Тендерній документації не зазначено, якими Документами підтвердити наявність таких працівників на підприємстві (накази ?? договори цивільно-правового характеру ? ). Які саме документи подавати ???
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.10.2024, 10:45)
У п.3 додатку 2 до тендерної документації передбачено, що учасник надає Довідку (згідно Таблиці 3) з підтверджуючими документами щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які необхідні для виконання робіт, що зазначені в тендерній документації. Тобто кількість працівників необхідних для належного виконання робіт, але не менше 4-х працівників робітничих професій та не менше 1-го спеціаліста з освітою інженер-будівельник, вказує учасник у своїй пропозиції. Крім того, у тендерній документації передбачено (п. 1.3. розд.ІІІ), що «Тендерна пропозиція може містити будь-які інші документи, які бажає надати Учасник. Неподання таких додаткових документів, які не вимагаються тендерною документацією, не буде розцінено як невідповідність тендерної пропозиції тендерній документації.».
02.10.2024, 11:42
Побутові відходи
Загальне запитання щодо оголошення
Тендерною документацією Встановлено вимогу, щодо необхідності подання учасниками у складі пропозиції – «Договору з відповідною юридичною особою щодо управління побутовими відходами, з метою підтвердження вивезення твердих побутових та будівельних відходів з об’єкту капітального ремонту.».
Повідомляємо, що умовами Технічного завдання Замовника передбачено – «101 Навантаження сміття вручну т 49,25» та «102 Перевезення сміття до 10 км т 49,25», зазначаємо, що Учасник/Генпідрядник самостійно визначає та несе відповідну відповідальність за вивезення будівельного сміття з об’єкту будівництва, Замовник не вправі встановлювати вимоги щодо такого Перевезення та вивезення.
Учасник/Генпідрядник підписуючи Договір підряду (згідно Проєкту, що оприлюднений Замовником), самостійно Бере на себе зобов’язання щодо вивезення та прибирання об’єкту будівництва від будівельного сміття, про що вказано у пункті - 2.2.5. – «зобов'язаний звільнити будівельний майданчик (фронт робіт) після завершення робіт (очистити від сміття, непотрібних матеріальних ресурсів, тимчасових споруд, приміщень тощо).», та в пункті 6.3.6. – «Протягом 5 днів після закінчення всіх робіт, але до підписання акту приймання-здачі виконаних робіт звільнити будівельний майданчик від сміття, будівельних машин та механізмів, тимчасових будівель та споруд. Якщо ПІДРЯДНИК не зробить цього у визначені строки, ЗАМОВНИК, попередивши ПІДРЯДНИКА, має право звільнити будівельний майданчик самостійно, в тому числі шляхом продажу матеріальних цінностей ПІДРЯДНИКА, і компенсувати за рахунок одержаних коштів свої витрати.».
Таким чином, Генпідрядник вправі підписати такий Договір підпряжу і Після того, як буде укладений Договір Генерального підряду щодо даного об’єкту будівництва, та на власний розсуд у виборі такого Контрагента, тощо.
Просимо Замовника Обґрунтувати НЕОБХІДНІСТЬ надання такого договору – саме Учасниками тендеру, та стадії кваліфікації пропозиції, тобто коли ще договору підряду не підписано.
Повідомляємо, що умовами Технічного завдання Замовника передбачено – «101 Навантаження сміття вручну т 49,25» та «102 Перевезення сміття до 10 км т 49,25», зазначаємо, що Учасник/Генпідрядник самостійно визначає та несе відповідну відповідальність за вивезення будівельного сміття з об’єкту будівництва, Замовник не вправі встановлювати вимоги щодо такого Перевезення та вивезення.
Учасник/Генпідрядник підписуючи Договір підряду (згідно Проєкту, що оприлюднений Замовником), самостійно Бере на себе зобов’язання щодо вивезення та прибирання об’єкту будівництва від будівельного сміття, про що вказано у пункті - 2.2.5. – «зобов'язаний звільнити будівельний майданчик (фронт робіт) після завершення робіт (очистити від сміття, непотрібних матеріальних ресурсів, тимчасових споруд, приміщень тощо).», та в пункті 6.3.6. – «Протягом 5 днів після закінчення всіх робіт, але до підписання акту приймання-здачі виконаних робіт звільнити будівельний майданчик від сміття, будівельних машин та механізмів, тимчасових будівель та споруд. Якщо ПІДРЯДНИК не зробить цього у визначені строки, ЗАМОВНИК, попередивши ПІДРЯДНИКА, має право звільнити будівельний майданчик самостійно, в тому числі шляхом продажу матеріальних цінностей ПІДРЯДНИКА, і компенсувати за рахунок одержаних коштів свої витрати.».
Таким чином, Генпідрядник вправі підписати такий Договір підпряжу і Після того, як буде укладений Договір Генерального підряду щодо даного об’єкту будівництва, та на власний розсуд у виборі такого Контрагента, тощо.
Просимо Замовника Обґрунтувати НЕОБХІДНІСТЬ надання такого договору – саме Учасниками тендеру, та стадії кваліфікації пропозиції, тобто коли ще договору підряду не підписано.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.10.2024, 10:46)
Вимога щодо надання учасником договору з відповідною юридичною особою щодо управління побутовими відходами, з метою підтвердження вивезення твердих побутових та будівельних відходів з об’єкту капітального ремонту відповідає нормам Закону України «Про управління відходами», а саме у ст.13 вказаного Закону передбачено, що: «3. Утворювачі або власники відходів, які не є суб’єктами господарювання у сфері управління відходами, зобов’язані забезпечувати зберігання відходів у спосіб, що є безпечним для здоров’я людини та навколишнього природного середовища, та передавати відходи суб’єктам господарювання у сфері управління відходами протягом одного року з моменту їх утворення.
4. Передача суб’єктам господарювання у сфері управління відходами відходів (крім побутових відходів) з метою збирання, перевезення та оброблення здійснюється на підставі договору, укладеного відповідно до законодавства, в якому зазначається код відходів згідно з Національним класифікатором відходів, їх обсяг, найменування та код операції з відновлення та/або видалення відходів».
4. Передача суб’єктам господарювання у сфері управління відходами відходів (крім побутових відходів) з метою збирання, перевезення та оброблення здійснюється на підставі договору, укладеного відповідно до законодавства, в якому зазначається код відходів згідно з Національним класифікатором відходів, їх обсяг, найменування та код операції з відновлення та/або видалення відходів».
02.10.2024, 11:45
Роботи
Загальне запитання щодо оголошення
У тендерній документації не конкретизовано, які саме документи дозвільного характеру потрібно подавати ?? Декларація чи дозвіл на право виконання робіт підвищеної небезпеки???
Окрім цього Технічним завданням передбачено виконання робіт із улаштування протипожежного захисту на об’єкті будівництва, чи необхідно подавати у складі пропозиції – Ліцензію ДСНС на право виконання робіт протипожежного призначення ??
Окрім цього Технічним завданням передбачено виконання робіт із улаштування протипожежного захисту на об’єкті будівництва, чи необхідно подавати у складі пропозиції – Ліцензію ДСНС на право виконання робіт протипожежного призначення ??
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.10.2024, 10:46)
Відповідно до норм діючого законодавства України, а саме: Законів України "Про охорону праці" та "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності", Постанови КМУ №1107 від 26.10.2011 року (в редакції відповідно до Постанови від 03.02.2021 р. № 77) "Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» учасник повинен надати - Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки; Дозвіл на застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Суб’єкт господарювання має право на здійснення певних дій щодо провадження господарської діяльності або видів господарської діяльності на підставі подання декларації без отримання документа дозвільного характеру. В цьому контексті Постановою КМУ №1107 (в редакції від 03.02.2021 року № 77) та Постановою КМУ від 03.02.2021 року №77, передбачено перелік видів робіт, машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, виконання або експлуатація (застосування) яких може здійснюватися на підставі такої декларації (група Б).
Також у проекті договору зазначено: «1.4. ПІДРЯДНИК під час укладання Договору надає ЗАМОВНИКУ копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом». Тобто всі ліцензії, в тому числі на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, надаються на час укладання договору.
Суб’єкт господарювання має право на здійснення певних дій щодо провадження господарської діяльності або видів господарської діяльності на підставі подання декларації без отримання документа дозвільного характеру. В цьому контексті Постановою КМУ №1107 (в редакції від 03.02.2021 року № 77) та Постановою КМУ від 03.02.2021 року №77, передбачено перелік видів робіт, машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, виконання або експлуатація (застосування) яких може здійснюватися на підставі такої декларації (група Б).
Також у проекті договору зазначено: «1.4. ПІДРЯДНИК під час укладання Договору надає ЗАМОВНИКУ копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом». Тобто всі ліцензії, в тому числі на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, надаються на час укладання договору.
02.10.2024, 11:53
Кошторисна документація
Загальне запитання щодо оголошення
Тендерною документацією Встановлено вимогу – «Учасник у складі тендерної пропозиції подає: 4.1. Зведений, локальний кошториси.».
Просимо Замовника вказати чи необхідно подавати у складі пропозиції – Договірну ціну ??? Пояснювальну записку ??? Розрахунок кошторисного прибутку ??? Розрахунок адміністративних витрат ??? Відомість ресурсів ???
Також вимагаємо щодо цього привести у відповідність Тендерну документацію !!, та вказати згідно яких нормативних документів здійснювати формування кошторисних розрахунків учасника, що вимагаються Умовами Тендерної документації.
Просимо Замовника вказати чи необхідно подавати у складі пропозиції – Договірну ціну ??? Пояснювальну записку ??? Розрахунок кошторисного прибутку ??? Розрахунок адміністративних витрат ??? Відомість ресурсів ???
Також вимагаємо щодо цього привести у відповідність Тендерну документацію !!, та вказати згідно яких нормативних документів здійснювати формування кошторисних розрахунків учасника, що вимагаються Умовами Тендерної документації.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.10.2024, 10:47)
Всі розрахунки в повному обсязі будуть додаватися в додатку 2 до договору на час укладання договору.