Процедура закупівлі оголошена 18.09.2024 16:28. Дата останніх змін - 26.12.2024 18:12
Реконструкція компресорної станції (Будівельні роботи та поточний ремонт) -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-09-18-012442-a | |
| ID | ed61cc425cf04a5fbfa2705bfa54886b | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2024-09-17-016471-a |
Загальна очікувана вартість закупівлі
1`350`033`957.50 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-09-17-016471-a, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 1`350`033`957.50 Гривня (без ПДВ) | |
| Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 5`000`000.00 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля робіт |
Закупівля оголошена
18.09.24
Період уточнень
до 19.11.24
Період оскаржень
до 19.11.24
Подання пропозицій
до 22.11.24
Аукціон
25.11.24
Кваліфікація переможця
з 25.11.24
Пропозиції розглянуті
з 11.12.24
Завершена
26.12.24
17.10.2024, 17:18. ID: UA-2024-09-18-012442-a.a1
Скарга до АМКУ
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ВЕКТОР"
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Замовником були порушені принципи здійснення публічних закупівель, а саме недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Порядковий номер пункту скарги: 1
Скарга на дискрімінаційні вимоги тендерної документації
Опис суті пункту скарги
Тендерна документація розробляється та оприлюднюється в електронній системі закупівель з урахуванням чинного законодавства, а саме Закону України (надалі - Закону) «Про публічні закупівлі» та постановою Кабінетів Міністрів України про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (надалі – особливості), а саме ст. 22-23 Закону України, а також п.28-29 Особливостей.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Рішенням уповноваженої особи Замовника № 24-2233-зм від 11.10.2024 було затверджено тендерну документацію та додатки до неї, на закупівлю робіт Реконструкція компресорної станції (Будівельні роботи та поточний ремонт), у складі яких є дискримінаційні вимоги, що суттєво звужують конкуренцію а саме:
1. Відповідно п.п. 2.1 пункту 2 Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації, Замовником вимагається:
2. Інформація, що підтверджує відповідність учасника встановленим/-ому замовником кваліфікаційним/-ому критеріям/-ю.
У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації
2.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
2.1.1. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія листа-відгука від контрагента (Замовника або Генерального Підрядника), із зазначенням назви контрагента, його адреси та контактного телефону, з посиланням на номер та дату підписання договору), для якого Учасником виконувались відповідні роботи з будівництва1) об’єктів виробничого призначення та/або інженерно-транспортної інфраструктури класу наслідків (відповідальності) СС3 в період з 2017 до 2024 року включно, за укладеним договором з контрагентом загальною вартістю не менше вартості, яка еквівалентна 7,5 млн долл. США по курсу НБУ на день укладання такого договору.
1) під поняттям будівництво слід вважати: нове будівництво та/або реконструкцію та/або капітальний ремонт
Скаржник має досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору на виконання робіт за предметом «Облаштування Комишнянського ГКР. Реконструкція Комишнянської УКПГ (за межами населених пунктів на території адміністративного підпорядкування Комишнянської ОТГ Миргородського району Полтавської області) (роботи на УКПГ) від 13.09.2023р. № №858/23СП, що укладено з Товариством з обмеженою відповідальністю «Промін буд сервіс». Вказаний договір виконано на 100%, його вартість становить 80 818 669,16 грн з ПДВ, або 2 210 056,41 долл. США по курсу НБУ на день укладання такого договору - 36,5686 грн/долл.США на 13.09.2023р. за даними Міністерства фінансів України (https://index.minfin.com.ua/ua/exchange/archive/2023-09-13/).
Але через незаконну вимогу Замовника про вартість укладеного аналогічного договору , ПП «ІВЦ»ВЕКТОР» не може взяти участь у закупівлі. Наголошуємо, що ні Закон ні Особливості не містять жодних обмежень чи додаткових вимог до критерію наявності аналогічного досвіду учасників, крім власне «аналогічності» предмету закупівлі. Предметом закупівлі «Реконструкція компресорної станції (Будівельні роботи та поточний ремонт)». Вартісні ж показники договору, як і об’ємні (обсяг якогось виду робіт) не визначають його «аналогічність», адже ті самі роботи в різні роки і по різним домовленостям можуть мати різну вартість. Це стосується і поставленого обладнання та устаткування за договорами підряду. Крім того, в деяких договорах устаткування надається замовниками робіт і їх вартість не враховується в ціні договору. Всі ці фактори доводять, що ціна аналогічного договору не є тим критерієм за яким слід робити відбір підрядників.
Згідно з технічним завданням до закупівлі (Додаток 1 до тендерної документації) плануються до виконання такі роботи:
«Підрядник зобов’язаний виконати комплекс будівельно-монтажних робіт, з реконструкції компресорної станції, а саме:
закупівля та постачання необхідного устаткування, за виключенням обладнання Замовника;
будівельні роботи;
монтажні роботи;
випробувальні роботи;
пусконалагоджувальні роботи;
введення Об’єкта в експлуатацію спільно з Замовником;»
ПП «ІВЦ «ВЕКТОР» має досвід виконання таких робіт за договором від 13.09.2023р. № №858/23СП про що свідчать Акти виконаних будівельних робіт та відгуки. Предметом договору є реконструкція виробничого об’єкту. Договір укладено і виконано в період 2023-2024 років.
Тобто, договір є аналогічним до предмету закупівлі, за виключенням дискримінаційної вимоги до його вартості!!!
Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи наведене, тендерна документація в цій частині не узгоджується з вимогами ч. 4 ст. 22 Закону, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, у тому числі скаржника.
Класифікація порушення
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип вимоги
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, зокрема, викласти п.п.2.1.1 в наступній редакції: «Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія листа-відгука від контрагента (Замовника або Генерального Підрядника), із зазначенням назви контрагента, його адреси та контактного телефону, з посиланням на номер та дату підписання договору), для якого Учасником виконувались відповідні роботи з будівництва1) об’єктів виробничого призначення та/або інженерно-транспортної інфраструктури класу наслідків (відповідальності) СС3 в період з 2017 до 2024 року включно, за укладеним договором з контрагентом загальною вартістю не менше вартості, яка еквівалентна 2,2 млн долл. США по курсу НБУ на день укладання такого договору.
1) під поняттям будівництво слід вважати: нове будівництво та/або реконструкцію та/або капітальний ремонт» в п. 2 Розділу 1 Додатку 2.
Доказ
Договір та відгуки
Доказ
Акти 1 частина
Доказ
Акти 2 частина
Доказ
Акти 3 частина
Доказ
Акти 4 частина
Дата розгляду скарги28.10.2024, 10:00
Місце розгляду скаргиАнтимонопольний комітет України
на виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг від від 28.10.2024 №17465-р/пк-пз внесено зміни до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі «Реконструкція компресорної станції (Будівельні роботи та поточний ремонт)» (ідентифікатор закупівлі в електронній системі: UA-2024-09-18-012442-a)
Дата виконання рішення замовником: 05.11.2024 09:48
Виконана замовником