Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 25.10.2024 09:46. Дата останього редагування моніторингу 30.05.2025 16:39

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2024-10-25-000007  
ID 93d3fe0f2f0847f18cd0cdd9d315fcc2  

Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
25.10.24
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ» встановлено порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлені порушення вимог частини 5 статті 8 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації̈ про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції учасника, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового закупівель (у разі наявності таких порушень): контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публікації 18.11.2024 20:46  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710) повноти та своєчасності надання інформації та документів; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель СКОРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджена протоколом уповноваженої особи №46 від 18.09.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 01.10.2024, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ») протокол розкриття тендерних пропозицій від 31.08.2024, протокол уповноваженої особи від 03.10.2024 № 55, повідомлення про намір укласти договір від 03.10.2024, укладений договір від 10.10.2024 року № 591 (далі – Договір), пояснення Замовника не надано та не оприлюднені через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, а також аналізу питання відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства встановлено наступне. Моніторингом повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлено наступне. Відповідно до вимог частини 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби 30.10.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації, а саме: - яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів? - надати інформацію, чи було оприлюднено на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10. 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). - чому пункт 1 розділу 6 тендерної документації складено без урахування змін, внесених до Особливостей постановою Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2024 р. № 990 в частині відсутності підпункту 5 пункту 50 Особливостей ? Також 04.11.2024 під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації: - чому переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих Особливостей, що суперечить пункту 47 Особливостей в частині включення інформації стосовно підтвердження відсутності підстав, визначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей? - згідно з Додатком 6 до ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ передбачена вимога надати договірну ціну. При цьому, визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) здійснюється згідно кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова). Поряд з цим, пунктом 3.6 Настанови передбачено, що в інвесторській кошторисній документації зазначається дата, станом на яку приймаються поточні ціни на трудові та матеріально-технічні ресурси. Згідно з Додатком 30 до Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (далі – Настанова) договірна ціна має містити інформацію, зокрема щодо «Складена в поточних цінах станом на «_» ___ 20__р.»». Учасник надав Договірну ціну, що не містить інформацію, визначену Додатком 30 до Настанови №281, а саме: «що здійснюється в 20__ році. Складена в поточних цінах станом на «_» _____ 20__ р.» Чому Замовник не виявив зазначену невідповідність? Однак всупереч частини 5 статті 8 Закону Замовником на запити Північно-східного офісу Держаудитслужби протягом 3 робочих днів відповіді не надано. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ» встановлено наступне. Відповідно до підпункту 5.2 пункту 5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, а саме: Переможець процедури закупівлі має надати повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», який повинен бути отриманий не раніше дня оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю в електронній системі закупівель у порядку, визначеному наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.03.2022 № 207 «Деякі питання ведення обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», про те, що фізична особа, яка є учасником, не була притягнута до кримінальної відповідальності, не має судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України. Вказаний Витяг повинен бути наданий у вигляді електронного документу з відповідним кваліфікованим електронним підписом та/або кваліфікованою електронною печаткою установи/організації, яка відповідальна за видачу таких витягів (документів), та/або номером (QR-код), який дозволяє перевірити інформацію, зазначену у Витягу. Згідно протоколу с. Сороки від 03.10.2024 р. №55 Замовником прийнято рішення визнати пропозицію учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ» відкритих торгів з особливостями переможною та опублікувати повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель. На виконання вищевказаних вимог тендерної документації переможець процедури закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ» 11.10.2024, завантажив в електронну систему закупівель Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», що перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (файл Довідка про несудимість керівника. pdf), та не відповідає вимогам, встановленим Замовником у підпункту 5.2 пункту 5 Розділу 3 тендерної документації та підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Крім того, Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» виданий станом на 15.07.2024, який повинен бути отриманий не раніше дня оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю в електронній системі закупівель. Слід зазначити оголошення про проведення заплановану закупівлю в електронній системі закупівель оприлюднено 18.09.2024. Однак Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» виданий раніше на 65 днів від дати оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю в електронній системі закупівель. Таким чином, на порушення вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ», як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 6, 12 пункту 47 цих особливостей, та уклав з ним Договір.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 18.11.2024 20:46  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.10.2024 № 191 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 23.10.2024 № 003100-18/13263-2024 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 24.10.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 24.10.2024 №191 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 12 UA-2024-09-18-011849-a 18.09.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 24.10.2024 00:00  
Дата публікації 25.10.2024 14:15  
Дата створення 25.10.2024 14:15  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40478572  
Адреса організації Ukraine, Харків  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 67) 982-71-49
Vvlogvv7@gmail.com 

Учасники моніторингу

Назва організації ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40478572  
Адреса організації Ukraine, Харків  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 67) 982-71-49
v.v.logvynenko@dasu.gov.ua 

Дати та терміни

Період моніторингу 25.10.2024 14:15 - 15.11.2024 23:00  
Дата публікації висновку про результати 18.11.2024 20:46 - 03.12.2024 00:00