Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 10.09.2024 14:33. Дата останніх змін - 24.10.2024 13:41

71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з обстеження промислових трубопроводів не облаштованих системами катодного захисту для НГВУ «Бориславнафтогаз») -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-10-008886-a  
ID f45ef8a67bd240cb9a0e66ea6befd97f  
Загальна очікувана вартість закупівлі
2`978`890.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 2`978`890.00 Гривня (без ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 89`366.70 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
10.09.24
Період уточнень
до 20.09.24
Період оскаржень
до 20.09.24
Подання пропозицій
до 23.09.24
Кваліфікація переможця
з 23.09.24
Пропозиції розглянуті
з 03.10.24
Завершена
24.10.24
11.09.2024, 10:51
Щодо приведення тендерної документації у відповідність
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику! Постановою Кабінету Міністрів України № 782 від 05.07.2024, до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 внесено зміни, згідно яких "Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.". Враховуючи зазначені положення змін, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 14.09.2024, 10:01)
Шановний Учаснику. Тендерна документація містить Додаток 2, в якому зазначено ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ВІДСУТНОСТІ ПІДСТАВ ДЛЯ ВІДМОВИ УЧАСТІ У ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ, ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ПРОПОЗИЦІЇ ТЕХНІЧНИМ, ЯКІСНИМ, КІЛЬКІСНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, ТА ІНШІ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА та Додаток 2.1, в якому зазначено ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ УЧАСНИК-ПЕРЕМОЖЕЦЬ НАДАЄ ЗАМОВНИКУ ШЛЯХОМ ОПРИЛЮДНЕННЯ ЇХ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ У СТРОК, ЩО НЕ ПЕРЕВИЩУЄ ЧОТИРИ ДНІ З ДАТИ ОПРИЛЮДНЕННЯ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ.
11.09.2024, 19:04
Щодо кваліфікаційних вимог
Загальне запитання щодо оголошення
В тендерній документації зазначено, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати чинне свідоцтво (сертифікат, довідку тощо) про атестацію вимірювальної лабораторії* виконавця послуг разом з галуззю атестації (переліком вимірювальних можливостей) вимірювальної лабораторії виконавця послуг, які видані ДП «Укрметртестстандарт» та/або іншим державним центром стандартизації, метрології та сертифікації, який підпорядкований Міністерству розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України. При цьому зазначено, які саме роботи повинні бути у галузі атестації (переліку вимірювальних можливостей) лабораторії.
Також в тендерній документації наведений конкретний перелік обладнання, яке повинно бути у учасника.
Звертаємо Вашу увагу на те, що наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій повністю підтверджується чинним свідоцтвом (сертифікатом, довідкою тощо) про атестацію вимірювальної лабораторії, а зазначення в тендерній документації переліку конкретного обладнання дискредитує інших учасників закупівлі, які спроможні виконати роботи іншим, аніж зазначене в тендерній документації, обладнанням.
Зважаючи на вище викладене просимо Вас вилучити з тендерної документації конкретний перелік обладнання, яке повинен мати учасник.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 14.09.2024, 12:00)
Шановний Учасник. Вимога, щодо надання чинного свідоцтва (сертифіката, довідки тощо) про атестацію вимірювальної лабораторії відноситья до вимоги замовника, щодо наявності дозвільних документів Учасника відповідно до вимог чинного законодавства. Вимога щодо преліку обладнання відноситься до кваліфікаційного критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі".
12.09.2024, 17:39
Щодо МТБ
Загальне запитання щодо оголошення
В тендерній документації зазначено, що учасник повинен мати наступне обладнання: трасопошукове обладнання для пошуку підземних комунікацій – 2 шт, крім цього - трасошукач з функцією пошуку пошкодження ізоляційного покриття трубопроводів методами затухання струму та методом градієнту потенціалу одночасно – 1 шт, генератор для трасошукача потужністю не менше 150 Вт 1 шт. Але ж трасошукач разом з генератором це і є трасопошукове обладнання. Зважаючи на це просимо Вас переглянути необхідний для виконання робіт перелік обладнання з метою усунення такого дублювання.


В тендерній документації зазначено, що учасник повинен мати наступне обладнання: адгезиметр покриттів на основі синтетичних (поліуретанових та епоксидних) смол – не менше 2-х од.; адгезиметр стрічкових покриттів (покриттів зі стрічок) – не менше 2-х од.; адгезиметр покриттів на основі мастики (мастикових матеріалів) – не менше 2-х од. А чи можливо замість всіх вищезазначених адгезиметрів заявити універсальний адгезиметр, який дозволяє проводити вимірювання адгезії всіх зазначених вище типів покриттів?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 14.09.2024, 12:10)
Шановний Учасник. Для надання послуги Замовником вимагається перелік обладнання який не виключає можливості використання Виконавцем універсальних приладів, аналогів або еквівалентів. Перелік обладнання учасника повинен відповідати вимогам Замовника.
17.09.2024, 16:23
проєкт договору
Загальне запитання щодо оголошення
ДОбрий день!

"7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

7.2. Під якісними послугами слід розуміти – надання транспортних засобів, які відповідають технічним вимогам згідно договору, кількості техніки згідно Замовлення, наявність дозвільної документації, реєстраційних документів, тощо."

напевно, тут помилка у договорі. Предметом закупівлі є надання послуг, а не поставка транспортних засобів

прошу вас внести зміни у ТД.

Дякую!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 17.09.2024, 16:57)
Доброго дня. Дякуємо за звернення. Будуть внесені зміни в проєкт договору із продовженням терміну подання тендерних пропозицій.
19.09.2024, 17:52
Щодо приведення ТД у відповіднність до вимог чинних нормативно-правових актів
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику! Постановою Кабінету Міністрів України № 782 від 05.07.2024, до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 внесено зміни, згідно яких "Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації." Повторно просимо оформити чіткий перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 20.09.2024, 17:38)
Шановний Учаснику. Повторно нагадуємо Вам, що тендерна документація містить Додаток 2, в якому зазначено ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ВІДСУТНОСТІ ПІДСТАВ ДЛЯ ВІДМОВИ УЧАСТІ У ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ, ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ПРОПОЗИЦІЇ ТЕХНІЧНИМ, ЯКІСНИМ, КІЛЬКІСНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, ТА ІНШІ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА та Додаток 2.1, в якому зазначено ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ УЧАСНИК-ПЕРЕМОЖЕЦЬ НАДАЄ ЗАМОВНИКУ ШЛЯХОМ ОПРИЛЮДНЕННЯ ЇХ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ У СТРОК, ЩО НЕ ПЕРЕВИЩУЄ ЧОТИРИ ДНІ З ДАТИ ОПРИЛЮДНЕННЯ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ. В цих додатках детально розписано, які документи і в якій формі потрібно подавати.
19.09.2024, 18:12
Щодо перегляду розміру Забезпечення тендерної пропозиції
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику! У відповідності до ст. 25 ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлено, що Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Умовами ТД передбачено надання Забезпечення тендерної пропозиції у максимально визначеному розмірі 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі, що в свою чергу, враховуючи суму очікуваної вартості та наявність дії правового режиму воєнного стану в Україні, є для ряду потенційних учасників великою сумою. Статтею 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачено, що Закупівлі здійснюються за такими принципами як: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Враховуючи викладені положення чинного законодавства та описані обставини, просимо переглянути розмір Забезпечення тендерної пропозиції в бік його зменшення, що в свою чергу забепечить збереження та дотримання всіх принципів здійснення Закупівель.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 20.09.2024, 17:38)
Доброго дня. Розмір забезпечення тендерної пропозиції учасника встановлено згідно законодавства України та внутрішніх розпорядчих документів замовника.
19.09.2024, 18:22
щодо про
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику, просимо опрацювати та надати відповіді та/або обґрунтування та/або роз’яснення по кожному пункту наведених нижче зауважень та пропозиції до проєкту договору про закупівлю послуг (додаток 4 до тендерної документації) (далі – Договір), а також внести зміни до тендерної документації з урахуванням зауважень та пропозицій до Договору, а саме:
1. Умови приймання послуг за Договором, зазначені у розділі 4 Договору не відповідають умовам зазначеним у розділі 9 Технічної специфікації (додаток №1 до Договору), зокрема щодо етапності приймання послуг; відповідно до умов Договору надаються послуги, а в Технічній специфікації приймаються роботи; у розділі 4 Договору зазначається «акт приймання-передачі наданих послуг», а в Технічній специфікації – «акт здачі-приймання наданих послуг», «остаточний Акт здачі-приймання наданих послуг», тощо.
2. Умови розділу 6 «Конфіденційність» Договору носять односторонній характер та покликані захистити виключно інтереси замовника послуг.
3. У Договорі відповідальність виконавця перед замовником є не рівнозначною та суперечить засадам добросовісності, розумності та справедливості, в той же час, відповідно до приписів ч. 3 ст. 509 Цивільного кодексу України зобов'язання має ґрунтуватися на засадах добросовісності, розумності та справедливості.
4. Зі змісту умов п. 13.11 Договору слідує, що сторони не досягли згоди щодо форми укладення Договору (в електронній чи письмовій) та кількості примірників Договору
5. З тексту пп. 10.2, 13.6, 14.4, 13.10 Договору необхідно виключити умови, відповідно до яких розірвання Договору відбувається шляхом укладання додаткових угод, що суперечить ст. 907 Цивільного кодексу України
6. Договір містить окремі неточності, серед яких некоректне застосування скорочень за текстом Договору (п. 1.1), задвоєння пунктів (п. 3.2), відсутність пунктів (п. 10.3), друкарські помилки (п. 4.3), згадка про телеграми (послуги, які наразі не надаються), чи можливість підписання додаткової угоди з протоколом розбіжностей (п. 14.2) (порядок використання якого наразі не врегульований через внесення змін до ст. 181 Господарського кодексу України), посилання на технічне завдання (п. 7.1.3 Технічної специфікації), тощо
7. Договір містить ряд умов, які можуть нести ризики невиконання зобов’язань виконавцем, зокрема, в частині термінів виконання етапів, які згідно з п. 3 Технічної специфікації погоджуються з замовником в процесі підписання договору, чи то узгодження з замовником остаточної кількості контрольних шурфів, не дивлячись на визначення порядку розрахунку їх кількості (п. 7.1.2 Технічної специфікації), та інші.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 20.09.2024, 17:38)
Доброго дня, Шановний Учасник. Усі формальні помилки, описки та інші неточності в проєкті договору не заборонено виправляти на етапі укладання договору. Умови ж договору змінюватися не будуть.
19.09.2024, 19:26
Дискримінація учасників платників єдиного податку
Загальне запитання щодо оголошення
Добрий день!

Згідно з положеннями пункту 1 розділу V тендерної документації «Перелік критеріїв та
методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію»:

«….
Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною без урахування ПДВ.
При укладанні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України.»

Ці умови дискримінують Учасників платників єдиного податку (не платників ПДВ) – платник ПДВ включить розмір податку (ПДВ) до ціни тендерної пропозиції та після сплати цього податку (ПДВ) у нього залишиться сума рівна ціні його тендерної пропозиції, а платник єдиного податку (3 я група, 5%) сплатить податок з суми рівної ціні його тендерної пропозиції та після оплати податку (5%) у нього залишиться сума менша за ціну його тендерної пропозиції, що суперечить вимогам Закону:

Відповідно до статті 3 Закону № 922-VIII закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість і прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.

Наприклад (як буде при ваших умовах):

Учасник 1 (платник ПДВ): ціна тендерної пропозиції 100 000 грн, сума договору 120 000 грн, залишок грошей після сплати податку (ПДВ) – 100 000 грн

Учасник 2 (платник єдиного податку, 5%): ціна тендерної пропозиції 100 000 грн, сума договору 100 000 грн, залишок грошей після сплати податку (єдиний податок, 5%) – 95 000 грн

При однаковій ціні тендерної пропозиції після сплати податків Учасник 1 отримає більше грошей ніж Учасник 2. Щоб учасник 2 отримав стільки же грошей, як Учасник 1 йому прийдеться виходити з вищою ціною тендерної пропозиції, ніж Учасник 1, що унеможливлює обрання Переможцем Учасника 2 по ціновому критерію.

Просимо вас внести зміни у тендерну документацію, а саме, у пункт 1 розділу V ТД та викласти його в наступному формулюванні:

«….
Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною без урахування ПДВ.
При укладанні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України, а для учасників не платників ПДВ (платників єдиного податку) сума єдиного податку буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України.»

Наприклад (як буде в разі прийняття нашої пропозиції):

Учасник 1 (платник ПДВ): ціна тендерної пропозиції 100 000 грн, сума договору 120 000 грн, залишок грошей після сплати податку (ПДВ) – 100 000 грн

Учасник 2 (платник єдиного податку, 5%): ціна тендерної пропозиції 100 000 грн, сума договору 105 000 грн, залишок грошей після сплати податку (єдиний податок, 5%) – 100 000 грн

При однаковій ціні тендерної пропозиції після сплати податків Учасник 1 отримає стільки ж грошей, як і Учасник 2. Тобто для перемоги один з них має дату нищу цінову пропозицію.

Дякую!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 20.09.2024, 17:39)
Доброго дня. Податки які сплачує учасник/виконавець залежить від системи оподаткування, яку обиирає він сам. Ваші розрахунки щодо дискримінації платників єдиного податку є невірними, оскільки платниками єдиного податку не сплачується, зокрема податок на прибуток підприємств. Для перемоги в аукціоні – потрібно надати найнижчу цінову пропозицію. Для перемоги в закупівлі необхідно відповідати ще й кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника.
19.09.2024, 19:44
зміни до проєкту договору
Загальне запитання щодо оголошення
для виключення суперечок під час підписання актів приймання-передачі наданих послуг просимо вас оформити додатком до Договору форму акту приймання-передачі наданих послуг.

Дякую!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 20.09.2024, 17:39)
Проєктом договору не передбачено форми акту приймання-передачі наданих послуг. Водночас, немає заборони додати до договору форму акту приймання-передачі наданих послуг, у разі виникнення такої потреби під час підписання договору.