Процедура закупівлі оголошена 25.08.2024 12:41. Дата останніх змін - 02.09.2024 12:23
Виноград свіжий столовий, першого товарного сорту, ДСТУ 2438 -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-08-25-000090-a | |
| ID | 1f1d99a24ebf485fa827f5f13a96d3ce |
Очікувана вартість закупівлі
13`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Замовник оплачує 100 % вартості фактично поставленого товару шляхом перерахування грошових коштів згідно з рахунком-фактурою на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки Товару та підписання представниками Сторін накладної та акту приймального контролю (якості) Товару, за умови наявності відповідного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника. Поставка Товару здійснюється: партіями відповідного обсягу відповідно до заявок Замовника не менше 3-х разів на тиждень
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Кам'янець-Подільська спеціальна школа Хмельницької обласної ради | |
| Очікувана вартість закупівлі | 13`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій |
Закупівля оголошена
25.08.24
Подання пропозицій
до 30.08.24
Кваліфікація переможця
з 30.08.24
Пропозиції розглянуті
з 30.08.24
Завершена
02.09.24